a) Os estudantes que cursaran e aprobaran os seguintes másteres impartidos polas Facultades de Ciencias da Educación e Facultades de Formación do Profesorado das cinco Universidades participantes. Entre eles, algúns másteres necesitarán ser completados cunha formación complementaria sobre Metodoloxía da Investigación Educativa.
• Máster en Innovación, orientación e avaliación educativa pola Universidade da Coruña (Complementos de formación: Non)
• Máster Universitario en profesorado ESO, bacherelato, formación profesional e ensino de idiomas pola Universidade da Coruña (Complementos de formación: Si)
• Master Universitario en Investigación e Innovación en contextos educativos pola Universidade de Cantabria (Complementos de formación: Non)
• Máster Universitario en Formación do Profesorado de Educación Secundaria pola Universidade de Cantabria (Complementos de formación: Si)
• Máster Universitario en Intervención e investigación socioeducativa pola Universidade de Oviedo (Complementos de formación: Non)
• Máster Universitario para o profesorado de educación secundaria obrigatoria, bacherelato, formación profesional pola Universidade de Oviedo (Complementos de formación: Si)
• Máster Universitario para o profesorado de educación secundaria obrigatoria, bacherelato, formación profesional pola Universidade de Vigo (Complementos de formación: Si)
• Máster Universitario Educación, Xénero e Igualdade pola Universidade de Santiago de Compostela (Complementos de formación: Non)
• Master Universitario en Procesos de Formación pola Universidade de Santiago de Compostela (Complementos de formación: Non)
• Máster Universitario en Investigación en Educación, Diversidade Cultural e Desenvolvemento Comunitario pola Universidade de Santiago de Compostela (Complementos de formación: Non)
• Máster Universitario en Dirección de Actividades Educativas na Natureza pola Universidade de Santiago de Compostela (Complementos de formación: Non)
• Máster Universitario en profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacherelato, Formación profesional e Ensino de idiomas pola Universidade de Santiago de Compostela (Complementos de formación: Si)
• Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos pola Universidade de Vigo (Complementos de formación: Non)
• Máster Universitario en Investigación psicosocioeducativa con adolescentes pola Universidade de Vigo (Complementos de formación: Non)
• Máster Universitario en necesidades específicas de apoio educativo pola Universidade de Vigo (Complementos de formación: Si)
• Máster Universitario en Intervención Multidisciplinar na Diversidade en Contextos Educativos pola Universidade de Vigo (Complementos de formación: Si)
• Máster Universitario para o profesorado de educación secundaria obrigatoria, bacherelato, formación profesional e ensino de idiomas pola Universidades de Vigo (Complementos de formación: Si)
b) Os solicitantes que teñan un título de Master Oficial, tendo preferencia outros masters vinculados a Ciencias da Educación (distintos aos citados no punto 1) sobre os masters noutras áreas de coñecemento
c) Os solicitantes que acrediten superar 60 ECTS de posgrao dun plan de estudos oficial de Universidades españolas (tendo preferencia os solicitantes que proveñan de títulos de grao no área de Ciencias da Educación, fronte aos provintes de graos doutras áreas de coñecemento.
d) Os solicitantes que acrediten a Suficiencia Investigadora dun programa de doutoramento de Ciencias da Educación regulado polo RD 185/85 e aqueles que acrediten estar en posesión do Diploma de Estudos Avanzados regulados polo RD 778/98
e) Solicitantes en posesión dun título estranxeiro equivalente a Máster oficial do ámbito de Ciencias da Educación que faculten, no país de orixe para o acceso a estudos de doutoramento na fase de investigación (homologado ou sen homologar)
f) Solicitantes doutros masters que no futuro se desenvolvan, vinculados á área de Ciencias da educación
Os casos b, c, d, e, e f serán analizados individualmente pola Comisión Académica do Doutoramento.