Créditos ECTS Créditos ECTS: 4.5
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 74.25 Horas de Titorías: 2.25 Clase Expositiva: 18 Clase Interactiva: 18 Total: 112.5
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Física Aplicada
Áreas: Optometría
Centro Facultade de Óptica e Optometría
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable
OBXECTIVOS:
- Coñecer e aplicar a tecnoloxía de sistemas de axuda á audición.
- Coñecer e aplicar técnicas de rehabilitación sobre pacientes reais.
PROGRAMA
TEMA : PROTESIS AUDITIVAS. . Audiófonos: compoñentes técnicos e clasificación dos tipos de audiófonos. Accesorios, coidados e mantemento do audiófono. Implante coclear.
TEMA : ADAPTACION AUDIOPROTÉSICA. Finalidade da adaptación protésica. Fases da terapia audioprotésica. Diferentes métodos de adaptación audioprotésica. Plan de adaptación ás próteses.
TEMA : LOGOPEDIA, REHABILITACION AUDITIVA E PSICOLOGIA DO HIPOACÚSICO. Morfoloxía e función do sistema de fonación. Relación entre audición e linguaxe falado. Evolución da linguaxe do neno normal e xordo. Erros máis frecuentes de audición, fala e linguaxe. Métodos de intervención logopédica. Psicoloxía do hipoacúsico. Asesoramento e informe á familia.
TEMA : MEDICINA PREVENTIVA DOS TRASTORNOS DA AUDICION. Prevalencia das hipoacusias. Prevención primaria, secundaria e terciaria.
PRÁCTICAS LABORATORIO
- Sesión 1: Estudo de audiófonos sobre modelos reais e en software.
- Sesión 2: Protocolo adaptación audifonos. Coñecemento plataforma NOAH. Coñecemento software adaptación diferentes multinacionais da audición.
- Sesión 3: adaptación de casos prácticos.
- Sesión 4: adaptación de casos prácticos nenos.
- Sesión 5: adaptación de casos prácticos en pacientes maiores.
- Presentación e debate de casos clínicos audiológicos de pacientes hipoacúsicos en proceso de adaptación en Unidade docente audioloxía (LEI PROTECCIÓN DATOS)
http://www.phonak.com/
http://www.widex.es/
http://www.beltone.es/
http://www.oticon.es/
http://www.hear-it.org/es
COMPETENCIAS BÁSICAS Y GENERALES
CG1 - que os estudantes son capaces de xestionar a súa actividade profesional e educativo de respecto para o código
ética da súa profesión, que inclúe, entre outros principios máis específicos de respecto e promoción dos dereitos
persoas clave, a igualdade entre as persoas, os principios de accesibilidade universal e deseño para todos e
valores democráticos e dunha cultura de paz
CB1 - Que os alumnos demostraron coñecemento e comprensión no campo de estudo que parte da base
secundario xeral, e é polo xeral a un nivel que, aínda que é soportado por libros de texto avanzados, inclúe tamén
algúns aspectos que implican coñecementos de vangarda do seu campo de estudo
CB2 - que os alumnos poden aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e ter a
competencias tipicamente demostrado a través do deseño e soster argumentos e resolvendo problemas dentro
súa área de estudo
CB3 - que os estudantes teñen a capacidade de recoller e interpretar datos relevantes (normalmente dentro do seu campo de estudo)
para facer xuízos que inclúan reflexión sobre relevantes social, científica ou ética
CB4 - que os alumnos poden comunicar información, ideas, problemas e solucións tanto para especialistas e non pública
especializada
CB5 - que os alumnos teñen d
COMPETENCIAS ESPECÍFICAS
CE4.- que el alumno sea capaz de reflexionar criticamente sobre cuestiones clíica científicas, éticas y sociales implicadas en el ejercicio profesional de la Optometría, comprendiendo los fundamentos científicos de la Óptica-Optometría y aprendiendo a valorar de forma crítica la terminología, ensayos clínicos y metodología de la investigación relacionadas con la Óptica - Optometría.
CE5.- que el alumno sea capaz de emitir opiniones, informes y peritajes cuando sea necesario
CE6.- que el estudiante pueda valorar e incorporar los avances tecnológicos necesarios para el correcto desarrollo de su actividad profesional
CE9.- que el estudiante pueda ampliar y actualizar sus capacidades para el ejercicio profesional mediante la formaci´n continuada.
COMPETENCIAS TRANSVERSALES
CT1.- que adquieran capacidad de análisis y de síntesis
CT2.- que adquieran capacidad de organización y planificación
CT3.- que adquieran capacidad de comunicación oral y escrita en la lengua nativa
CT4.- que adquieran el conocimiento de una lengua extranjera
CT5.- que adquieran conocimientos de informática relativos al ámbito de estudio
CT6 - Que adquieran capacidad de gestión de la información.
CT7 - Que adquieran capacidad para la resolución de problemas.
CT8 - Que adquieran capacidades en la toma de decisiones.
CT9 - Que sepan trabajar en equipo.
CT10 - Que sepan trabajar en un equipo de carácter interdisciplinar.
CT12 - Que adquieran habilidades en las relaciones interpersonales.
CT14 - Que el alumno adquiera habilidades para la emisión de un razonamiento crítico.
CT15 - Que el alumno mantenga un compromiso ético.
CT16 - Que el estudiante sea capaz de realizar un apendizaje autónomo.
CT17 - Que sean capaces de adaptarse a nuevas situaciones.
CT22 - Que esten motivados por la calidad
Clases de pizarra en grupo grande: Lección impartida polo profesor que pode ter formatos diferentes (teoría, problemas e/
ou exemplos xerais, directrices xerais da materia,...). O profesor pode contar con apoio de medios audiovisuais e
informáticos pero, en xeral, os estudantes non necesitan manexalos en clase. Inclúense aquí as horas dedicadas a exames.
Clases con ordenador/aboratorio en grupo reducido: Inclúese aquí a realización de prácticas de laboratorio en módulos de 20
alumnos por grupo. O alumno debe preparar o desenvolvemento da práctica con axuda do profesor e/o os alumnos titores, realizar as
medidas e a correspondente análise de datos. Tamén se inclúen as probas de avaliación se as houbese.
Titorías en grupos reducidos con ou sen ordenador/aboratorio ou tutorias en grupos moi reducidos
1) Parte teórica:
Avaluación continua do traballo do alumno nos talleres diseñados para a impatición da materia: 3 puntos. Avaliarase mediante rúbrica de competencias. Avaliarase mediante unha escala de estimación.
Avaliación de presentación e defensa de traballos de investigación en grupos sobre a materia (temática actual do audífono): 4 puntos. Avaliarase mediante una rúbrica analítica.
2) Parte práctica: avaliación da adaptación de audífonos a varios casos prácticos mediante o uso de software de adaptación. Terá un valor de 3 puntos. Avaliarase mediante unha escala de estimación.
Será necesario cubrir un total de 10 horas de estudo teórico para facilitar a comprensión da materia e 5-8 horas de visita a páxinas web.
Actitude positiva ao coñecemento de novas tecnoloxías adaptación de audífonos.
Luz Maria Gigirey Prieto
- Departamento
- Física Aplicada
- Área
- Optometría
- Teléfono
- 881813521
- Correo electrónico
- luz.gigirey [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Maria Covadonga Vazquez Sanchez
Coordinador/a- Departamento
- Física Aplicada
- Área
- Optometría
- Correo electrónico
- mariacovadonga.vazquez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
Venres | |||
---|---|---|---|
11:00-13:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula 1 |
17.12.2024 17:00-19:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 1 |
07.07.2025 17:00-19:00 | Grupo /CLE_01 | Salón de Actos |