Ir o contido principal

Máster Universitario en Procesos de Formación

Modalidade
Semipresencial
Rama de coñecemento
Ciencias Sociais e Xurídicas
Centro(s)
Facultade de Ciencias da Educación
Rúa Prof. Vicente Fráiz Andón, s/n, 15782
Santiago de Compostela
881813717 (Conserxaría)
881813879 (Decanato)
educacion.decanato [at] usc.gal
Facultade de Ciencias da Educación (Campus Norte)
Avda. Xoan XXIII, 15782
Santiago de Compostela
881812016
Campus
Santiago de Compostela
Coordinador/a
Maria Del Mar Sanjuan Roca
Contacto
mariadelmar.sanjuan [at] usc.gal

Máster mixto de investigación e profesionalizante cun contido que promove, por un lado, a formación en competencias vinculadas á investigación e, por outro lado, forma especialistas no deseño, implementación e avaliación da Formación, tanto en contextos escolares como laborais e profesionais.

Duración: 1 ano académico
Código RUCT: 4311781
Número de ECTS: 60
Número prazas: 25

Decano/a ou director/a do centro:
MARIA DEL MAR LORENZO MOLEDO

Coordinador-a do título:
Maria Del Mar Sanjuan Roca
mariadelmar.sanjuan [at] usc.gal

Linguas de uso:
Castelán, Galego

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela

Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
434/2009 do 3 de decembro (DOG 15/12/2009)

Data de publicación no BOE:
24/08/2010 (mod 17/01/2022)

Data da última acreditación:
15/10/2019

O máster ten un carácter mixto: investigador e profesionalizante. En primeiro lugar, promove a formación en competencias vinculadas á investigación para continuar coa realización dun doutoramento nas diversas liñas de investigación abertas nos departamentos de Didáctica e Organización Escolar e Métodos de Investigación e diagnóstico en educación.

En segundo lugar, o máster está orientado a formar especialistas en Formación tanto en contextos escolares como en todos os contextos laborais e profesionais nos que actualmente os profesionais da educación desempeñan as súas funcións (empresas, concellos, consultoras, administracións públicas, centros de investigación, centros tecnolóxicos, sindicatos, organizacións e asociacións civís, etc.). A estrutura curricular establece 2 semestres e adopta un programa modular coa idea de ofrecer unha formación o máis integrada posible e unha visión interdisciplinar do mundo da formación (necesidades, estratexias, recursos, modelos...).

Créditos que ten que realizar un estudante para obter o título de máster:

Materias obrigatorias: 24 ECTS
Materias optativas: 18 ECTS
Prácticas Obrigatorias: 6 ECTS
Traballo fin de Máster: 12 ECTS
Créditos totais: 60 ECTS

O título contempla dous itinerarios diferentes:

1. Innovación e Calidade
2. Orientación e Asesoramento

O alumnado pode elixir entre cursar un itinerario, superando as materias optativas do módulo correspondente, ou escoller libremente as materias optativas da titulación.

Máster mixto de investigación e profesionalizante cun contido que promove, por un lado, a formación en competencias vinculadas á investigación e, por outro lado, forma especialistas no deseño, implementación e avaliación da Formación, tanto en contextos escolares como laborais e profesionais.

Non se contempla

Créditos que ten que realizar un estudante para obter o título de máster:

Materias obrigatorias: 24 ECTS
Materias optativas: 18 ECTS
Prácticas Obrigatorias: 6 ECTS
Traballo fin de Máster: 12 ECTS
Créditos totais: 60 ECTS

O sistema de apoio e orientación aos estudantes se fundamenta na titoría individualizada e nun
sistema de orientación do conxunto de profesores. O sistema de orientación conxunto utilizará dúas estratexias:
a) Reunións periódicas para a análise do progreso académico, das necesidades e liñas para a mellora e da proxección nos ámbitos profesionais. Contémplase nesta estratexia unha reunión avanzado o curso para a asignación de titores do proxecto final de Máster que inclúe a deliberación conxunta sobre o ámbito no que cada proxecto centrarase. Unha vez asignado titor, o asesoramento e seguimento do proxecto será individualizado.
b) Un espazo en rede virtual que utiliza unha plataforma colaborativa en rede onde se poden
xestionar documentación, grupos de traballo, pódense organizar debates e, a través de foros, realizar unha reflexión sobre o proceso de formativo que consolide a aprendizaxe.

Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:

  • A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
  • A supresión gradual da impartición da docencia.
  • Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.

Acceso

Para acceder aos ensinos oficiais de Máster será necesario estar en posesión de:
A.1. Un título universitario oficial español.
A.2. Un título expedido por unha institución de educación superior pertencente a outro Estado integrante do Espazo Europeo de Educación Superior que faculte no mesmo para o acceso a ensinos de Máster.
A.3. Un título pertencente a un sistema educativo alleo ao Espazo Europeo de Educación, previa comprobación pola Universidade de que o citado título acredita un nivel de formación equivalente aos correspondentes títulos universitarios oficiais españois e faculta no país expedidor do título para o acceso a ensinos de posgrao.
A.4. Un título superior das Ensinanzas Artísticas Superiores do sistema educativo español.

Admisión

Modalidade: criterios específicos

Titulacións por orde de preferencia:

1. Titulacións de Ciencias da Educación: Pedagoxía, Psicopedagoxía, Mestre, e Ed. Social.
2. Titulacións en Psicoloxía; en Socioloxía; en Documentación; en Actividade Física e Deporte; en Xornalismo; en Comunicación Audiovisual; en Economía; en Administración e Dirección de Empresas; en Ciencias Políticas e da Administración; en Investigación e Ciencias de Mercado; outras titulacións da rama de Ciencias Sociais e Xurídicas
3. Titulacións da rama de Humanidades
4. Titulacións de Ciencias e Ciencias da Saúde

Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega: Celga II, ou española: B2, consonte o Acordo do Consello de Goberno da USC do 30 de xullo de 2018.

De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán asistir a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido

Criterios de Selección:

-Terase en conta a nota media do expediente.
-Multiplicarase a nota media polo grao de afinidade da titulación: 1, 2, 3, 4 (de menor a maior afinidade).
-Ordenaranse os expedientes de acordo co resultado.

Información actualizada en cada convocatoria de matrícula

Modalidade: criterios específicos

Titulacións por orde de preferencia:

1. Titulacións de Ciencias da Educación: Pedagoxía, Psicopedagoxía, Mestre, e Ed. Social.
2. Titulacións en Psicoloxía; en Socioloxía; en Documentación; en Actividade Física e Deporte; en Xornalismo; en Comunicación Audiovisual; en Economía; en Administración e Dirección de Empresas; en Ciencias Políticas e da Administración; en Investigación e Ciencias de Mercado; outras titulacións da rama de Ciencias Sociais e Xurídicas
3. Titulacións da rama de Humanidades
4. Titulacións de Ciencias e Ciencias da Saúde

Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega: Celga II, ou española: B2, consonte o Acordo do Consello de Goberno da USC do 30 de xullo de 2018.

De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán asistir a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido

Criterios de Selección:

-Terase en conta a nota media do expediente.
-Multiplicarase a nota media polo grao de afinidade da titulación: 1, 2, 3, 4 (de menor a maior afinidade).
-Ordenaranse os expedientes de acordo co resultado.

Información actualizada en cada convocatoria de matrícula

1. Coñecer e utilizar variedade de recursos e técnicas especializadas para a construción de coñecementos científicos sobre a Formación.
2. Expor e resolver problemas extraídos da práctica, chegando a usar esquemas de resolución non coñecidos (ser creativo).
3. Adoptar actitudes favorables cara á participación e implicación en procesos de formación e cara á colaboración como pauta de relación profesional.
4. Organizar e xestionar a utilización e o funcionamento de recursos humanos, materiais e tecnolóxicos en contornas formativas.
5. Actuar con soltura no uso e aplicación de metodoloxías didácticas.
6. Asumir un compromiso ético e metodolóxico coa práctica científica e profesional.
7. Ter iniciativa na intervención en contextos complexos que afectan a estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe
8. Adecuarse a situacións novas ou cambiantes, reaccionar positivamente e aceptar, entender ou introducir novos puntos de vista cando a situación o precise.
9. Actuar con rigor e obxectividade e cautela á hora de emitir xuízos atendendo aos valores democráticos.
10. Desenvolver unha actitude crítica na actuación profesional.

Desenvolver unha actitude positiva, crítica e plural da investigación como ferramenta de comprensión e mellora da realidade educativa.
Tomar conciencia do valor social do coñecemento científico.
Comprender e aplicar técnicas e estratexias metodolóxicas adecuadas para a resolución de casos.
Identificar aspectos específicos das problemáticas e tendencias educativas actuais.
Desenvolver unha actitude positiva cara á incorporación das técnicas e/ou procedementos de recollida de información no traballo profesional.
Contribuír ao establecemento de políticas ou estratexias de actuación para a mellora da formación.
Participar de forma colaborativa no desenvolvemento do coñecemento científico, empregando unha linguaxe formal científica e promovendo a transferencia dos achados da investigación educativa á práctica profesional.
Deseñar e pór en marcha procesos formativos de calidade que respondan a necesidades da práctica profesional e nichos formativos emerxentes.
Implicarse, aconsellar, organizar e dirixir plans de formación, desde o diagnóstico de necesidades ata a concreción en accións de formación organizadas por prioridade, así como a súa avaliación e seguimento.
Coñecer os fundamentos e a metodoloxía de avaliación, referida a programas, contextos, procesos, produtos, profesionais, institucións e/ou organizacións e sistemas educativos.
Promover, planificar e dirixir a implantación de procesos e modelos de xestión da calidade.
Axudar outros profesionais na elaboración de programas de formación tomando como soporte os medios e redes de información e comunicación.
Deseñar materiais didácticos e contornas formativas en rede axustados ás características dos suxeitos e os contextos nos que van ser implementados.
Elaborar e utilizar dispositivos de avaliación diagnóstica das características de suxeitos e colectivos en relación cos seus coñecementos, destrezas, valores e actitudes.
Detectar e avaliar os diferentes factores tanto persoais, interpersoais ou sociais que inciden en determinadas situacións e que son xeradores ou manteñen situacións de exclusión.

Mobilidade

A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa): Portal Internacional

Prácticas

Redactarase un plan de prácticas, no que se establecerán os procedementos: asignación de prazas e titores, preparación, desenvolvemento e avaliación.
O proceso de xestión das prácticas externas que ten por obxecto establecer como organizar e xestionar as prácticas dos estudantes en empresas e institucións de forma que se garanta a calidade, o recoñecemento académico e o aproveitamento máis adecuado das mesmas por parte dos/as estudantes da USC. Estas prácticas están orientadas a completar a formación dos alumnos e titulados universitarios así como facilitar o seu acceso ao mundo profesional.
Co obxectivo de comprobar o correcto desenvolvemento das prácticas por parte das entidades colaboradoras e do propio alumnado así como para detectar situacións irregulares e carencias do proceso, decidiuse implantar os seguintes mecanismos de control, sen prexuízo doutros que puidesen engadirse:
- Orientación ao estudante a través do coordinador de prácticas.
- Medición da satisfacción dos estudantes e empresas a través de enquisas.
- Xestión de queixas e reclamacións a través do Centro e da Oficina de Análise das Reclamacións.
- Memoria do proceso e Plan de mellora anual.
A metodoloxía de ensino incluirá:
- Explicacións ao alumnado por parte do coordinador/a e dos/as supervisores/as sobre o proceso, desenvolvemento e institucións nas que se vai a realizar a experiencia profesional que supón o Practicum e presentación das actividades a realizar.
- Contacto e coordinación entre o supervisor/a e o titor/a en a institución.
- Estancia dos/as alumnos/as nas institucións.
- Seguimento e titoría do alumnado nas institucións.
- Titoría e seguimento para a elaboración do Proxecto do Practicum.
- Avaliación do Practicum.
As tarefas a realizar no proceso de estancia en distintas institucións, centros, empresas,administracións, etc serán.:
- Observación e análise das realidades sociais e institucionais que configuran a especialización profesional.
- Organizacións e relacións laborais da súa familia profesional.
- Deseño, desenvolvemento e avaliación de programas ou proxectos de formación.
- Análise dos Procesos de Formación en marcha.

O proxecto final do Máster: é o traballo final e poderá enfocarse desde diversas orientacións:
- Como elaboración persoal dos contidos traballados ao longo do curso.
- Como profundización titorizada nalgún dos ámbitos/problemáticas da profesión que máis interesen ao estudante (análise conceptual en profundidade).
- Como inicio-continuación nos procesos de investigación a través dun traballo de investigación, o que implicaría a incorporación dos estudantes aos grupos de investigación existentes nos departamentos.
Para iniciar o Traballo de Fin de Master será necesario superar todas as materias do primeiro cuadrimestre. No momento da presentación do traballo o alumno deberá ter superado todos os demais créditos necesarios para o título. O Traballo de Fin de Máster poderá ser presentado en ambos cuadrimestres.

O profesorado está composto por profesores doutores que pertencen a departamentos Didáctica e Organización Escolar e Métodos de Investigación e diagnóstico en educación da USC, con experiencia acreditada. O 75% do profesorado ten máis de 20 anos de docencia e con perfís especializados nas materias do título.

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Oferta

IN01
Prazas ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico.

Info da escala: Número enteiro

25,0

25,0

25,0

25,0

25,0

25,0

Matrícula

IN02
Matrícula

Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Número enteiro

31,0

22,0

30,0

30,0

25,0

36,0

IN03
Matrícula de acceso

Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

20,0

13,0

21,0

21,0

16,0

24,0

IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición

Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

20,0

13,0

21,0

21,0

16,0

24,0

IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición

Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-20,0

-35,0

61,54

0,0

-23,81

-

Perfil de entrada

IN06
Nota media de acceso por preinscrición

Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.

Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).

7,224

7,734

7,3372

7,5558

7,2978

7,7996

IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados

Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

3,23

0,0

10,0

3,33

0,0

8,33

IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados

Porcentaje de estudiantes nacionales de fuera de Galicia sobre estudiantes matriculados, sin contabilizar los estudiantes matriculados en programas de movilidad incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

9,68

0,0

0,0

3,33

0,0

5,56

IN13
Porcentaxe de matriculados que son titulados da USC

Número de estudantes matriculados no máster que son egresados da USC.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

-

-

73,33

72,0

72,22

Adecuación á demanda

IN12
Tasa de ocupación

Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

80,0

52,0

84,0

84,0

64,0

96,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Mobilidade allea

IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados

Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

4,55

0,0

0,0

0,0

0,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu

Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

93,33

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Abandono

IN41
Taxa de abandono RD 1393/2007

Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

24,0

25,0

0,0

4,76

33,33

20,0

Avaliación

IN36
Taxa de avaliación

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

80,86

87,84

89,04

63,58

74,5

72,23

Duración media dos estudos

IN38
Duración media dos estudos

Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.

Info da escala: Número racional con dous decimais

1,4286

1,3333

1,5714

1,5833

1,5

1,5714

Eficiencia dos titulados

IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados

Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

92,21

93,75

89,74

87,59

90,91

88,05

Estudantes por grupo

IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva

Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva.

Info da escala: Número racional con dous decimais

11,7778

8,3333

13,9167

14,1667

10,9167

15,5833

IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

13,0

21,0

21,75

16,5

25,25

IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

6,8571

10,375

10,375

8,125

10,75

Éxito

IN35
Taxa de éxito

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

98,89

98,46

99,01

93,22

94,68

95,84

IN50
Taxa de éxito dos egresados

Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

92,21

93,75

89,74

99,17

100,0

100,0

Graduación

IN37
Taxa de graduación

Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso. Amosa información sobre o grao de eficacia do alumnado e da institución con relación á súa actividade académica.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

60,0

60,0

100,0

85,71

38,1

60,0

Rendemento

IN34
Taxa de rendemento

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

79,95

86,49

88,16

59,27

70,54

69,23

Satisfacción

IN19
Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,43

3,8889

-

5,0

4,74

-

IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,5556

3,3333

-

4,5

4,75

4,38

IN21
Satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,6

-

-

-

-

-

IN23
Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible

Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,6

2,3

-

-

-

-

IN33
Grao de satisfacción dos egresados cos servizos

Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,3333

3,5

-

-

-

-

IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación

Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,3913

2,587

-

3,26

3,55

-

IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida

Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,74

4,59

4,25

4,4

4,23

4,21

IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida

Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,9457

4,2946

4,3894

4,3628

4,3654

4,2596

IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción

Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

35,0

50,0

54,5455

30,4348

47,3684

19,2308

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios

Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

61,11

82,35

83,33

100,0

88,89

90,91

IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

82,61

72,73

73,68

55,0

70,59

80,95

IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

47,83

50,0

42,11

35,0

35,29

38,1

Os contidos desta páxina actualizáronse o 29.03.2023.