- Código
- MP0201
- Tipo
- Máster de Formación Permanente
- Modalidade
- Híbrido
- Duración
- 1 ano
- Créditos
- 60.0
- Curso
- 2024-2025
- Prezo
- 3.590,00€
- Centro
- Ciencias da Comunicación
- Dirección
-
Jose Miguel Tuñez Lopez
Pedro Vila Fumas - Contacto
miguel.tunez [at] usc.es
Departamento / Centro Organizador
Facultade de Ciencias da Comunicación
JOSE MIGUEL TUÑEZ LOPEZ
16547
miguel.tunez [at] usc.es
Ciencias da Comunicación
Datas
Duración: 17/09/2024 - 31/08/2025
Preinscrición: 30/05/2024 - 16/07/2024
Matrícula: 17/07/2024 - 30/07/2024
Número alumnos/as mínimo: 30
Número alumnos/as máximo: 40
Seguro obrigatorio:
20,69€ (Aos alumnos que formalicen matricula en cursos de Posgrao Propio, Formación Continua e Programa de Formación, se lles incluirá ademáis o importe do seguro obrigatorio de accidentes e asistencia en viaxe para estudantes da USC, segundo o establecido na normativa vixente (Acordo Consello Goberno 29 de xuño de 2009) e emitirase xunto coa 1ª liquidacion de matrícula. Excepto nos curso que sexan 100% virtuais, considerados estos por curso académico; e nos casos en que os alumnos teñan pagado este mesmo seguro nunha titulación da USC no presente curso académico.)
Requisitos de acceso
Grao en titulacións de comunicación (Prioridade: Xornalismo).
Preinscrición
Pode consultar un manual do procedemento de admisión na páxina web do CEP na columna de novidades ou clicando aquí
Para realizar a solicitude de admisión acceda ao seguinte enlace da secretaria virtual
https://matricula.usc.es/Posgrao/SolicitudeEstudosPropios
Acceso a preinscrición e matrícula
Sistema de selección
Orde de inscrición. Ao alumnado admitido no momento da formalización da matricula, aplicarase unha bonificación de 600 euros que será financiada polo Programa HAZ/RTVE, con fondos Next Generation, polo que o importe a pagar será de 2.950 euros.
-Dotar aos novos comunicadores de coñecementos e ferramentas tecnolóxicas e dixitais que optimicen as súas relacións e prestacións laborais.
-Realizar un acompañamento completo no proceso de realización de contidos informativos mediante sistemas e técnicas de intelixencia artificial.
-Testeo integral do funcionamento destes sistemas e extracción de conclusións sobre os seus beneficios e posibles desvantaxes derivado de malas prácticas profesionais.
-Revisión da normativa existente relacionada co uso da intelixencia artificial e dos datos persoais.
-Base teórica inicial
-Aplicación práctica dos coñecementos aprendidos mediante actividades e talleres.
-Masterclass con expertos do sector.
-Ideación e desenvolvemento de produtos xornalísticos mediante sistemas e ferramentas de intelixencia artificial.
-Revisión e verificación dos produtos; testeo e monitorización de resultados.
-MediaLab: espazo de creación de produtos.
-TFM: grupos de máximo 4 persoas; supoñerá unha continuación dos proxectos iniciados no MediaLab.
-Prácticas: non se realizarán prácticas vinculadas a unha formación específica do Máster. Aos 10 mellores expedientes ofreceráselles a realización de prácticas non remuneradas en Radiotelevisión Española con posterior entrada ao banco de contratación da corporación.
Avaliación
Cumprir cos requisitos de título de grao.
Titorías
Materias impartidas nun único grupo con horarios fixos concretados no calendario académico.
16:00 a 19:30. Martes - Xoves (ambos incluidos)
Observacións
O alumnado intracomunitario seleccionado contará cunha subvención de 600 €, financiados por RTVE a partir dos Fondos Europeos Next Generation, en concepto de axuda ao estudo, e que se aplicará no momento de formalizar a súa matrícula pola Secretaría Virtual.
Código | Materia | Créditos |
---|---|---|
1 | Fundamentos do Procesamento da Linguaxe Natural. | 3.0 |
2 | Análise de Contidos Textuais no Sector de Medios. | 6.0 |
3 | Xeración de Contidos Textuais no Sector dos Medios. | 4.0 |
4 | Innovación e Tendencias en Ia. | 3.0 |
5 | Introdución a Ia Aplicada ao Tratamento de Contidos Audiovisuais. | 4.0 |
6 | Análise de Contidos Audiovisuais. | 6.0 |
7 | Xeración de Contidos Audiovisuais. | 6.0 |
8 | Nociones Básicas de Ia. | 3.0 |
9 | Ética, Deontoloxía e Marco Legal. | 2.0 |
10 | Seguridade e Ciberseguridade. | 1.0 |
11 | Xestión da Comunicación e Ia. | 1.0 |
12 | A Ia nas Relacións Ca Audiencia. | 1.0 |
13 | Perfís Profesionais. | 1.0 |
14 | Benchmarking en Ia e Comunicación. | 2.0 |
15 | Investigación e Docencia en Intelixencia Artificial Aplicada ao Xornalismo. | 1.0 |
16 | Talleres de Aplicación da Ia en Xornalismo. | 4.0 |
17 | Medialab. | 6.0 |
18 | Traballo de Final de Máster (Tfm). | 6.0 |
19 | Masterclass Tendencias Aplicación Ia en Xornalismo. | 1.0 |
20 | Prácticas Tuteladas en Empresas. | 4.0 |