| Martes | ||
|---|---|---|
| 15:30-17:00 | Grupo /CLE_02 | Aula 30 |
| Mércores | ||
| 09:30-11:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 30 |
| Xoves | ||
| 12:30-14:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 30 |
| Venres | ||
| 15:00-16:30 | Grupo /CLE_02 | Aula 30 |
| 09.07.2026 12:00-15:00 | Grupo /CLIS_06 | Aula B |
| 09.07.2026 12:00-15:00 | Grupo /CLE_01 | Aula B |
| 09.07.2026 12:00-15:00 | Grupo /CLE_02 | Aula B |
| 09.07.2026 12:00-15:00 | Grupo /CLIS_03 | Aula B |
| 09.07.2026 12:00-15:00 | Grupo /CLIS_05 | Aula B |
| 09.07.2026 12:00-15:00 | Grupo /CLIS_01 | Aula B |
| 09.07.2026 12:00-15:00 | Grupo /CLIS_04 | Aula B |
| 09.07.2026 12:00-15:00 | Grupo /CLIS_02 | Aula B |
| 09.07.2026 12:00-15:00 | Grupo /CLIS_01 | Aula C |
| 09.07.2026 12:00-15:00 | Grupo /CLIS_03 | Aula C |
| 09.07.2026 12:00-15:00 | Grupo /CLIS_06 | Aula C |
| 09.07.2026 12:00-15:00 | Grupo /CLIS_02 | Aula C |
| 09.07.2026 12:00-15:00 | Grupo /CLIS_04 | Aula C |
| 09.07.2026 12:00-15:00 | Grupo /CLE_02 | Aula C |
| 09.07.2026 12:00-15:00 | Grupo /CLIS_05 | Aula C |
| 09.07.2026 12:00-15:00 | Grupo /CLE_01 | Aula C |
| 05.06.2026 16:00-19:00 | Grupo /CLIS_05 | Aula B |
| 05.06.2026 16:00-19:00 | Grupo /CLIS_04 | Aula B |
| 05.06.2026 16:00-19:00 | Grupo /CLIS_06 | Aula B |
| 05.06.2026 16:00-19:00 | Grupo /CLE_01 | Aula B |
| 05.06.2026 16:00-19:00 | Grupo /CLIS_03 | Aula B |
| 05.06.2026 16:00-19:00 | Grupo /CLIS_02 | Aula B |
| 05.06.2026 16:00-19:00 | Grupo /CLIS_01 | Aula B |
| 05.06.2026 16:00-19:00 | Grupo /CLE_02 | Aula B |
| 05.06.2026 16:00-19:00 | Grupo /CLIS_06 | Aula C |
| 05.06.2026 16:00-19:00 | Grupo /CLIS_03 | Aula C |
| 05.06.2026 16:00-19:00 | Grupo /CLIS_02 | Aula C |
| 05.06.2026 16:00-19:00 | Grupo /CLIS_04 | Aula C |
| 05.06.2026 16:00-19:00 | Grupo /CLIS_01 | Aula C |
| 05.06.2026 16:00-19:00 | Grupo /CLIS_05 | Aula C |
| 05.06.2026 16:00-19:00 | Grupo /CLE_02 | Aula C |
| 05.06.2026 16:00-19:00 | Grupo /CLE_01 | Aula C |
| Beatriz Aibar Guzman | |
| Lucia Rey Ares | |
| Maria Luz Garrido Gonzalez | |
| Noelia Maria Romero Castro | Coordinador/a |