Ir o contido principal

Programa de Doutoramento en Investigación en Tecnoloxías da Información

Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Enxeñaría e Arquitectura
Centro(s)
Escola de Doutoramento Internacional da USC
Avenida das Ciencias, 6, 15782
Santiago de Compostela
Campus
Santiago de Compostela
Contacto
pd.tic [at] usc.es

As principais fortalezas desta proposta de programa de doutoramento céntranse na especialización en contidos que abranguen dende o coñecemento das arquitecturas de computación actuais e o seu uso, ata a intelixencia artificial e robótica, pasando polos sistemas distribuídos de información, ou a análise e síntese de información visual ou o deseño electrónico.

Duración: 3 anos académicos
Código RUCT: 5600809
Número prazas: 20

Coordinador-a do título:
Anselmo Tomás Fernández Pena
tf.pena [at] usc.es

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela Universidade da Coruña

Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
05/12/2013

Data de publicación no BOE:
11/03/2014

Data da última acreditación:
18/01/2023

Códigos ISCED:
(481) Ciencias de la computación
(520) Ingeniería y profesiones afines
(0619) Tecnologías de la información y las comunicaciones (otros estudios)

As principais fortalezas desta proposta de Programa de Doutoramento céntranse na especialización en contidos que abranguen dende o coñecemento das arquitecturas de computación actuais e o seu uso, ata a intelixencia artificial e robótica, pasando polos sistemas distribuídos de información, ou a análise e síntese de información visual ou o deseño electrónico.

Este Programa de Doutoramento permitirá dotar de continuidade á oferta curricular de ambas universidades e para manter o elevado nivel de investigación dos grupos que participan no Programa, recoñecido en múltiples convocatorias públicas e a través da avaliación da actividade investigadora dos seus membros.

Salientar tamén o elevado número de titulados que cobren a demanda de profesionais con capacidade de investigación nas áreas TIC nas empresas e centros de investigación non só nacionais senón tamén a nivel internacional.

Este programa permitirá dotar de continuidade á oferta curricular de ambas universidades e para manter o elevado nivel de investigación dos grupos que participan no Programa, recoñecido en múltiples convocatorias públicas e a través da avaliación da actividade investigadora dos seus membros. Hai que salientar tamén o elevado número de titulados que cobren a demanda de profesionais con capacidade de investigación nas áreas TIC nas empresas e centros de investigación non só nacionais senón tamén a nivel internacional.

Sen complementos de formación:

a. De forma xeral, poderán acceder a este programa de doutoramento, alumnos/as que cursasen algún máster adscrito aos ámbitos de coñecemento da Computación, a Informática, a Arquitectura e Tecnoloxía dos Computadores e a Intelixencia Artificial.

b. Tamén terán acceso os estudantes co título de DEA obtido a través dos programas nos ámbitos de coñecemento anteriormente mencionados.

Outros perfís:

a. No caso de outros perfís que non realizasen máster necesitarase unha equivalencia de formación en créditos de investigación, iguais polo menos aos do máster que da acceso directo.

b. Para calquera outro perfil a CAPD estudará os casos individualmente, podendo admitir ou non aos/as alumnos/as e establecendo complementos de formación en caso de ser necesario. Estes complementos non poderán superar os 15 ECTS.

Acceso

1. Con carácter xeral, para o acceso a un programa de doutoramento será necesario estar en posesión dos títulos oficiais españois de grao, ou equivalente, e de máster universitario.

2. Así mesmo, poderá acceder quen se atope nalgún dos seguintes supostos:

a. Estar en posesión dun título universitario español ou doutro país integrante do Espazo Europeo de Educación Superior que habilite para o acceso ao máster de acordo con o establecido no artigo 18 do R.D. 822/2021 e superar un mínimo de 300 créditos ECTS no conxunto de estudos universitarios, dos que, polo menos 60, haberán de ser de nivel de máster.

b. Estar en posesión dun título español de graduado ou graduada, cuxa duración, conforme a normas de dereito comunitario, sexa de polo menos 300 créditos ECTS. Devanditos titulados deberán cursar con carácter obrigatorio os complementos de formación requiridos polo programa, agás que o plan de estudos do correspondente título de grao inclúa créditos de formación en investigación equivalentes en valor formativo aos créditos en investigación procedentes de estudos de máster.

c. Os titulados universitarios que, previa obtención de praza en formación na correspondente proba de acceso a prazas de formación sanitaria especializada, superen con avaliación positiva polo menos dous anos de formación dun programa para a obtención do título dalgunha das especialidades en Ciencias da Saúde.

d. Estar en posesión dun título obtido conforme a sistemas educativos estranxeiros, sen necesidade da súa homologación, previa comprobación pola universidade de que este acredita un nivel de formación equivalente ao do título español de máster universitario e que faculta no país expedidor do título para o acceso aos estudos de doutoramento. Esta admisión non implicará, en ningún caso, a homologación do título previo do que estea en posesión o interesado nin o seu recoñecemento a outros efectos que o do acceso a ensinos de doutoramento.

e. Estar en posesión doutro título español de doutor obtido conforme ás anteriores ordenacións universitarias.

f. Estar en posesión dun título universitario que obtivese a correspondencia ao nivel 3 do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior, de acordo con o procedemento establecido no Real Decreto 967/2014, do 21 de novembro, polo que se establecen os requisitos e o procedemento para a homologación e declaración de equivalencia a titulación e a nivel académico universitario oficial e para a validación de estudos estranxeiros de Educación Superior, e o procedemento para determinar a correspondencia aos niveis do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior dos títulos de Arquitecto, Enxeñeiro, Licenciado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico e Diplomado.

3. Os doutorandos que iniciarán o seu programa de doutoramento conforme a anteriores ordenacións universitarias poderán acceder ao ensino de doutoramento previa admisión, de acordo con o establecido no Regulamento de Estudos de Doutoramento da USC. En todo caso deberán reunir os requisitos establecidos con carácter xeral na devandita lexislación para acceso a estudos de doutoramento.

4. Poderán acceder aos estudos de doutoramento os licenciados, arquitectos ou enxeñeiros que estivesen en posesión do Diploma de Estudos Avanzados obtido, de acordo con o disposto no Real Decreto 778/1998, do 30 de abril, ou alcanzasen a suficiencia investigadora regulada no Real Decreto 185/1985, do 23 de xaneiro.

5. Poderán acceder aos estudos de doutoramento os licenciados, arquitectos ou enxeñeiros que estivesen en posesión dun título de máster conforme ao Real Decreto 56/2005 ou do Real Decreto 822/2021, ou superasen 60 ECTS de estudos de máster.

6. Tamén poderán acceder os diplomados, enxeñeiros técnicos ou arquitectos técnicos que acrediten ter 300 créditos ECTS no conxunto de estudos universitarios, dos que polo menos 60 haberán de ser de nivel de máster.

- Presentar de un informe de viabilidade emitido por un/unha profesor/ano marco da liña de investigación á que se vincule.

• Expediente académico: 35 %.

• Experiencia investigadora previa e os seus resultados: 15 %. (publicacións, comunicacións e outras contribucións científicas a congresos). Débese presentar documentación xustificativa.

• Experiencia profesional 10 %. Débese presentar documentación xustificativa.

• Outros aspectos acreditados no currículo do candidato: 10 %. (Estancias de investigación, cursos realizados e cursos impartidos relacionados coas liñas de investigación do programa. Coñecemento de lingua estranxeira de nivel B ou superior e doutros idiomas distintos da lingua materna etc. Débese presentar documentación xustificativa.

• Adecuación do proxecto de investigación incluído no proceso de admisión á liña de investigación que corresponda do programa de doutoramento:10%.

• Entrevista persoal: 20 %.

O programa de doutoramento poderá extinguirse por algunha das seguintes causas:

• Que non supere o proceso de renovación da acreditación establecido no artigo 10 do RD 99/2011.

• Que non acredite o cumprimento dos requisitos establecidos pola normativa estatal ou autonómica vixente.

• Que se formule unha proposta de extinción do programa ao abeiro dos procesos de revisión e mellora do título de acordo co procedemento aprobado pola universidade.

• Que concorra calquera situación excepcional que impida o correcto desenvolvemento do programa de doutoramento.

A extinción producirá os seguintes efectos:

• Comportará a perda do seu carácter oficial e a baixa no RUCT.

• Non se poderá matricular novo alumnado no programa de doutoramento.

• En calquera caso todo o alumnado afectado deberá ser informado da extinción e das consecuencias desta no relativo ao desenvolvemento dos seus estudos.

A Universidade adoptará as medidas necesarias para garantir os dereitos académicos do alumnado que estea cursando os ditos estudos nos termos establecidos na resolución de extinción do plan de estudo, e aprobará o procedemento de extinción dos programas de doutoramento no seo da universidade.

Envío de artigo a unha revista

  • E4041A01

Visita a empresas e/ou centros tecnolóxicos

  • E4041A05

Ciclos de conferencias de expertos de recoñecido prestixio.

  • E4041A06

Presentación de un relatorio/póster en congreso nacional ou internacional, ou en outros centros ou universidades.

  • E4041A07
Profesores Área
Antonio Jesus Garcia Loureiro
Electrónica
Diego Cabello Ferrer
Electrónica
David López Vilariño
Electrónica
Victor Manuel Brea Sanchez
Electrónica
Paula López Martínez
Electrónica
Natalia Seoane Iglesias
Arquitectura e Tecnoloxía de Computadores
Profesores Área
Jose Carlos Cabaleiro Dominguez
Arquitectura e Tecnoloxía de Computadores
Anselmo Tomás Fernández Pena
Arquitectura e Tecnoloxía de Computadores
Dora Blanco Heras
Arquitectura e Tecnoloxía de Computadores
Antonio Jesus Garcia Loureiro
Electrónica
David López Vilariño
Electrónica
Francisco Santiago Argüello Pedreira
Arquitectura e Tecnoloxía de Computadores
Francisco Fernández Rivera
Arquitectura e Tecnoloxía de Computadores
Roberto Rodriguez Osorio
Arquitectura e Tecnoloxía de Computadores
María José Martín Santamaría
Escola de Doutoramento Internacional
Margarita Amor López
Escola de Doutoramento Internacional
Ramón Doallo Biempica
Escola de Doutoramento Internacional
Patricia González Gómez
Escola de Doutoramento Internacional
Juan Carlos Pichel Campos
Arquitectura e Tecnoloxía de Computadores
Natalia Seoane Iglesias
Arquitectura e Tecnoloxía de Computadores
Guillermo López Taboada
Escola de Doutoramento Internacional
Juan Touriño Domínguez
Escola de Doutoramento Internacional
Basilio B. Fraguela Rodríguez
Escola de Doutoramento Internacional
Gabriel Rodríguez Álvarez
Escola de Doutoramento Internacional
Roberto Rey Expósito
Escola de Doutoramento Internacional
Diego Andrade Canosa
Escola de Doutoramento Internacional
Jorge González Domínguez
Escola de Doutoramento Internacional
Profesores Área
Jesus Maria Rodriguez Presedo
Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial
Alberto Jose Bugarin Diz
Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial
Maria Jose Carreira Nouche
Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial
Dora Blanco Heras
Arquitectura e Tecnoloxía de Computadores
Pablo Garcia Tahoces
Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial
Eduardo Manuel Sánchez Vila
Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial
Manuel Fernandez Delgado
Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial
Senén Barro Ameneiro
Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial
Maria Purificacion Cariñena Amigo
Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial
Manuel Lama Penin
Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial
Roberto Iglesias Rodriguez
Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial
Paulo Felix Lamas
Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial
María Jesús Taboada Iglesias
Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial
Francisco Santiago Argüello Pedreira
Arquitectura e Tecnoloxía de Computadores
Manuel Felipe Mucientes Molina
Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial
David Enrique Losada Carril
Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial
Carlos Vázquez Regueiro
Escola de Doutoramento Internacional
Eva Cernadas García
Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial
Juan Carlos Pichel Campos
Arquitectura e Tecnoloxía de Computadores
Jose Maria Alonso Moral
Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial
Profesores Área
Jose Carlos Cabaleiro Dominguez
Arquitectura e Tecnoloxía de Computadores
Anselmo Tomás Fernández Pena
Arquitectura e Tecnoloxía de Computadores
Alejandro Jose Tobar Quintanar
Linguaxes e Sistemas Informáticos
José Manuel Cotos Yáñez
Linguaxes e Sistemas Informáticos
Maria Jose Carreira Nouche
Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial
Antonio Mosquera Gonzalez
Linguaxes e Sistemas Informáticos
Dora Blanco Heras
Arquitectura e Tecnoloxía de Computadores
Pablo Garcia Tahoces
Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial
Julian Carlos Flores Gonzalez
Linguaxes e Sistemas Informáticos
Xosé Manuel Pardo López
Linguaxes e Sistemas Informáticos
Francisco Santiago Argüello Pedreira
Arquitectura e Tecnoloxía de Computadores
Juan Enrique Arias Rodriguez
Linguaxes e Sistemas Informáticos
Francisco Fernández Rivera
Arquitectura e Tecnoloxía de Computadores
José Ángel Taboada González
Linguaxes e Sistemas Informáticos
Jose Varela Pet
Linguaxes e Sistemas Informáticos
Joaquín Ángel Triñanes Fernández
Linguaxes e Sistemas Informáticos
Jose Ramon Rios Viqueira
Linguaxes e Sistemas Informáticos

 Este Programa de Doutoramento permitirá dotar de continuidade á oferta curricular de ambas universidades e para manter o elevado nivel de investigación dos grupos que participan no Programa, recoñecido en múltiples convocatorias públicas e a través da avaliación da actividade investigadora dos seus membros.

As principais fortalezas desta proposta de Programa de Doutoramento céntranse na especialización en contidos que abranguen dende o coñecemento das arquitecturas de computación actuais e o seu uso, ata a intelixencia artificial e robótica, pasando polos sistemas distribuídos de información, ou a análise e síntese de información visual ou o deseño electrónico.

Este Programa de Doutoramento permitirá dotar de continuidade á oferta curricular de ambas universidades e para manter o elevado nivel de investigación dos grupos que participan no Programa, recoñecido en múltiples convocatorias públicas e a través da avaliación da actividade investigadora dos seus membros.

Salientar tamén o elevado número de titulados que cobren a demanda de profesionais con capacidade de investigación nas áreas TIC nas empresas e centros de investigación non só nacionais senón tamén a nivel internacional.

• Comprensión sistemática dun campo de estudo e dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados co devandito campo.
• Capacidade de concibir, deseñar ou crear, poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación ou creación.
• Capacidade para contribuír á ampliación das fronteiras do coñecemento a través dunha investigación orixinal.
• Capacidade de realizar unha análise crítica e de avaliación e síntese de ideas novas e complexas.
• Capacidade de comunicación coa comunidade académica e científica e coa sociedade en xeral acerca dos seus ámbitos de coñecemento nos modos e idiomas de uso habitual na súa comunidade científica internacional.
• Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance científico, tecnolóxico, social, artístico ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento.

  • A organización, a xestión e as políticas no ámbito de proxectos TIC e de resultados de investigación.
  • Adquisición de habilidades na análise e resolución de problemas complexos no ámbito das TIC.
  • Optimización dos recursos TIC na solución de problemas.
  • Capacidade para a dirección e execución de proxectos científicos no ámbito das TICs.
  • Desenvolvemento da capacidade de análise simultáneo e síntese de coñecementos científicos multidisciplinares.
  • Desenvolvemento da capacidade de reflexión global considerando diversos puntos de vista e perspectivas de coñecemento.
  • Desenvolvemento das capacidades comprensivas, de análises e sínteses
  • Desenvolvemento das capacidades para suscitar e resolver problemas complexos aplicando os coñecementos adquiridos.
  • Desenvolvemento de capacidades para aplicar coñecementos a contornas novas, para formular e resolver novas preguntas, para suscitar e contrastar novas hipóteses.
  • Desenvolvemento da habilidade de elaboración, presentación e defensa de traballos científicos.
  • Desenvolvemento das habilidades para debater, integrando coñecementos.
  • Desenvolvemento de habilidades para a divulgación de ideas en contextos académicos ou non especializados.
  • Desenvolvemento de habilidades no manexo, tratamento e desenvolvemento de ferramentas analíticas complexas, en particular matemáticas, estatísticas e informáticas.
  • Capacidade de desenvolver a actividade investigadora con responsabilidade social e integridade científica

• A organización, a xestión e as políticas no ámbito de proxectos TIC e de resultados de investigación.
• Adquisición de habilidades na análise e resolución de problemas complexos no ámbito das TIC.
• Optimización dos recursos TIC na solución de problemas.
• Capacidade para a dirección e execución de proxectos científicos no ámbito das TICs.
• Desenvolvemento da capacidade de análise simultánea e síntese de coñecementos científicos multidisciplinares.
• Desenvolvemento da capacidade de reflexión global considerando diversos puntos de vista e perspectivas de coñecemento.
• Desenvolvemento das capacidades comprensivas, de análises e sínteses.
• Desenvolvemento das capacidades para expor e resolver problemas complexos aplicando os coñecementos adquiridos.
• Desenvolvemento de capacidades para aplicar coñecementos a contornas novas, para formular e resolver novas preguntas, para expor e contrastar novas hipóteses.
• Desenvolvemento da habilidade de elaboración, presentación e defensa de traballos científicos.
• Desenvolvemento das habilidades para debater, integrando coñecementos.
• Desenvolvemento de habilidades para a divulgación de ideas en contextos académicos ou non especializados.
• Desenvolvemento de habilidades no manexo, tratamento e desenvolvemento de ferramentas analíticas complexas, en particular matemáticas, estatísticas e informáticas.
• Capacidade de desenvolver a actividade investigadora con responsabilidade social e integridade científica.

En canto ao perfil de egreso e a imbricación coa estratexia de I+D+i das Universidades de Santiago de Compostela e A Coruña, o principal obxectivo do programa é formar investigadores no ámbito das tecnoloxías da información (TIC), en aspectos que van desde o deseño en electrónica ata a programación de alto nivel e a computación de altas prestacións, pasando pola intelixencia artificial, o procesado de datos masivos (Big Data) ou o procesamento de imaxes entre outros. É notorio que dita formación pasa por unha actualización constante propia dun ámbito en continuo desenvolvemento, e a investigación tense que actualizar de maneira constante e inmediata aos novos retos e consecuentemente aos novos proxectos que abordan os grupos de investigación adscritos ao programa. A totalidade das teses doutorais que se desenvolven no programa están directamente relacionadas con proxectos competitivos e contratos con empresas en vigor, o que garante unha actualización continua dos temas de investigación e innovación sen que por iso cambien as definicións xerais das 10 liñas de investigación en que se enmarcan os obxectivos do programa. Os niveis de esixencia que se autoimpoñen ao programa son altos, e espérase que os alumnos teñan unha produción científica de calidade, aliñada coa dos grupos nos que se integran.

Este programa de doutoramento ofrece oportunidades aos egresados para continuar a súa actividade investigadora, mesmo, noutros moitos ámbitos científicos diferentes da computación e que utilizan as TIC. Así, os egresados incorporáronse tanto a contratos académicos en centros de investigación e universidades, como ao mercado de traballo en labores de investigación e desenvolvemento en proxectos innovadores tanto a nivel nacional como internacional, onde as competencias adquiridas foron moi ben acollidas en empresas, universidades e centros de investigación. O seguimento da inserción laboral dos doutores é responsabilidade da CAPD, que realiza consultas aos directores das teses sobre a situación laboral dos egresados, co obxectivo de coñecer
tanto o sector de actividade (académico, industrial, de servizos, centros de investigación etc.) como a área xeográfica onde realizan o seu traballo (no noso caso, Galicia, España, UE, Oriente medio, …).

Aínda que non existe un mecanismo explícito de avaliación directa de cada unha das competencias que debe adquirir un doutorando, a CAPD considera que os alumnos que finalizaron os seus estudos neste período suxeito a avaliación, adquiriron en gran medida as competencias previstas polo programa. Os resultados obtidos en termos de calidade das teses e a empregabilidade posterior dos nosos egresados ratifican esta valoración. Garántense todas as competencias, xa que ven reflectidas na produción científica dos egresados.

O grao de empregabilidade dos egresados do programa é practicamente do 100%. Os egresados deste programa de doutoramento incorporáronse moi maioritariamente ao mercado de traballo en labores de investigación e desenvolvemento de proxectos innovadores tanto a nivel nacional como internacional, onde a

Para dar cobertura a todos os requirimentos da actividade investigadora, ademais dos recursos propios dos centros nos que desenvolven a súa actividade os doutorandos, a USC conta con unidades de carácter centralizado que prestan os seus servizos a departamentos e grupos de investigación entre os que cabe sinalar:

A Biblioteca Universitaria que é unha unidade funcional concibida como un centro de recursos bibliográficos para a docencia, a investigación, o estudo e a aprendizaxe, ofrece servizos como os seguintes:

• Bases de datos reunidas

• Revistas electrónicas

• Sumarios electrónicos

• Servizo de préstamo interbibliotecario

Na súa condición de arquivo histórico, o Arquivo Universitario constitúe unha unidade funcional de apoio á investigación e á docencia. Está constituído por fondos documentais propios ou en depósito.

A Rede de Infraestruturas de Apoio á Investigación e ao Desenvolvemento Tecnolóxico (RIAIDT) é a estrutura organizativa que integra as infraestruturas instrumentais de uso común que prestan servizos de apoio á investigación da USC. O obxectivo da RIAIDT é darlle unha meirande unidade e operatividade aos recursos de apoio á investigación cos que conta a USC.

A Área de Tecnoloxías da Información e a Comunicación (ATIC) da USC ten a misión de deseñar, planificar, xestionar, administrar e asegurar as infraestruturas e servizos baseados en tecnoloxías da información e comunicación (TIC) prestados á comunidade universitaria nos ámbitos da docencia, a investigación e a xestión administrativa.

O respecto á diversidade e o desenvolvemento de políticas activas de incorporación e integración de estudantes con necesidades especiais son dous principios e liñas de actuación recollidos na Memoria de Responsabilidade Social da USC. A tal efecto, o Servizo de Participación e Integración Universitaria encárgase da coordinación, en colaboración cos distintos centros e entidades, e posta en marcha das actuacións necesarias para favorecer a igualdade entre todos os membros da comunidade universitaria.

Outros recursos:

Centro de tecnoloxías para a Aprendizaxe (CeTA)

Redes de aulas de informática

Área de xestión de infraestruturas

Servizo de medios audiovisuais

Servizo de prevención de riscos

Unha descrición máis detallada dos recursos materiais está dispoñible no apartado sete da Memoria do Título

Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.

Coordinador/a
Anselmo Tomás Fernández Pena

Vogais
Diego Cabello Ferrer
Paulo Felix Lamas
Joaquín Ángel Triñanes Fernández
Antonio Jesus Garcia Loureiro

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-01
Prazas Ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Achega información sobre a evolución da oferta de prazas asociada a ese programa

Info da escala: Número enteiro

20,0

20,0

20,0

20,0

20,0

20,0

ID-02
Demanda

Relación porcentual das solicitudes presentadas sobre a oferta de prazas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

155,0

100,0

85,0

130,0

180,0

165,0

ID-03
Matrícula de novo ingreso

Número de estudantes matriculados/as de novo ingreso.

Info da escala: Número enteiro

19,0

11,0

10,0

17,0

13,0

17,0

ID-06
Matrícula total de estudantes

Número total de estudantes matriculados en réxime de matrícula ordinaria

Info da escala: Número enteiro

68,0

61,0

55,0

61,0

61,0

63,0

ID-07
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster.

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

52,63

63,64

50,0

58,82

53,85

58,82

ID-08
Porcentaxe de estudantes procedentes de outras universidades

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso con mestrados de acceso doutras universidades e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

21,05

36,36

0,0

17,65

38,46

29,41

ID-09
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG e o número total de estudantes matriculados

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

15,79

36,36

0,0

17,65

38,46

23,53

ID-10
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidade do SUG

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades do SUG e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

5,26

9,09

0,0

0,0

0,0

5,88

ID-11
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre o total de matriculados

Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros (de fora de España) sobre o total de matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

47,06

40,98

34,55

29,51

32,79

33,33

ID-12
Porcentaxe de estudantes estranxeiros do EEES

Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros do EEES sobre o número total de matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

16,18

14,75

5,45

9,84

11,48

17,46

ID-22
Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso

Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-13
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos

Relación porcentual do número de estudantes de novo ingreso que precisan complementos formativos sobre o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso, unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-14
Porcentaxe de estudantes a tempo completo

Relación porcentual do número de estudantes a tempo completo sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo completo aqueles que teñan a mesma dedicación durante todo o curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

63,24

63,93

69,09

72,13

72,13

74,6

ID-15
Porcentaxe de estudantes a tempo parcial

Relación porcentual do número de estudantes a tempo parcial sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo parcial aqueles que teñen a mesma dedicación durante todo o curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

14,71

8,2

5,45

11,48

11,48

9,52

ID-16
Porcentaxe de estudantes con dedicación mixta

Relación porcentual do número de estudantes con dedicación mixta sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos con dedicación mixta aqueles que alternan entre dedicación a tempo completo e parcial durante o mesmo curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

22,06

27,87

25,45

16,39

16,39

15,87

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-17
Porcentaxe de estudantes que realizan estadías de investigación (saíntes) autorizadas pola CAPD

Relación porcentual do número de estudantes que realizan estadías de investigación sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

9,3

10,26

10,53

9,09

25,0

0,0

ID-19
Porcentaxe de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes)

Relación porcentual do número de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

4,55

4,55

4,26

ID-21
Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...)

Relación porcentual do número de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

43,24

45,71

45,45

40,91

44,68

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-24
Ratio de teses defendidas en réxime de codirección

Relación porcentual do número de teses defendidas en réxime de codirección sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Número racional con dous decimais

1,0

0,8

0,8333

0,875

0,6667

0,9

ID-25
Número total de sexenios

Número total de sexenios.

Info da escala: Número enteiro

106,0

116,0

134,0

130,0

133,0

137,0

ID-26
Número medio de sexenios por PDI

Número medio de sexenios por PDI.

Info da escala: Número racional con dous decimais

3,0286

3,1351

3,6216

3,5135

3,5946

3,6053

ID-27
Porcentaxe de PDI con sexenios

Relación porcentual do número de PDI con sexenios sobre o número de PDI con opción a sexenios.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

97,37

ID-28
Porcentaxe de PDI con sexenios vivos.

Relación porcentual do número de PDI con sexenios vivos sobre o número de PDI con opción a sexenios.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

88,57

91,89

89,19

86,49

83,78

73,68

ID-29
Porcentaxe de profesorado estranxeiro sobre o profesorado total do programa

Relación porcentual do número de directores de tese estranxeiros sobre o número total de directores de tese

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

15,25

14,75

13,85

8,7

9,09

14,0

ID-30
Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese

Relación porcentual do número de membros estranxeiros dos tribunais sobre o número total de membros dos tribunais

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

18,52

7,14

11,11

37,5

23,08

17,22

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-31
Número de teses defendidas

Número de teses defendidas

Info da escala: Número enteiro

5,0

10,0

6,0

8,0

9,0

10,0

ID-32
Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo

Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo completo sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

80,0

100,0

100,0

100,0

100,0

ID-33
Porcentaxe de teses realizadas  a tempo parcial

Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo parcial sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

20,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-34
Porcentaxe de teses realizadas con dedicación mixta

Relación porcentual do número de teses realizadas con dedicación mixta sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-35
Número de teses presentadas en galego

Número de teses presentadas en galego

Info da escala: Número enteiro

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-36
Número de teses presentadas en castelán

Número de teses presentadas en castelán

Info da escala: Número enteiro

1,0

1,0

0,0

1,0

1,0

1,0

ID-37
Número de teses presentadas noutro idioma

Número de teses presentadas noutro idioma

Info da escala: Número enteiro

4,0

9,0

6,0

7,0

8,0

9,0

ID-38
Duración media dos estudos a tempo completo

Duración media (en anos) dos estudos a tempo completo

Info da escala: Número enteiro

3,4644

4,3151

4,5353

4,3335

4,4007

4,191

ID-39
Duración media dos estudos a  tempo parcial

Duración media (en anos) dos estudos a tempo parcial.

Info da escala: Número enteiro

1,4274

2,411

4,9315

4,4137

3,337

4,8676

ID-40
Porcentaxe de doutorandos que defenden a súa tese sen pedir prórroga

Relación porcentual do número de estudantes que defenden a tese sen prórroga sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

80,0

40,0

0,0

12,5

22,22

10,0

ID-43
Porcentaxe de teses coa cualificación de “cum laude”

Relación porcentual do número de teses que acadan a cualificación de “cum laude” sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

80,0

70,0

66,67

87,5

100,0

90,0

ID-44
Porcentaxe de teses con mención internacional

Relación porcentual do número de teses con mención internacional sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

60,0

10,0

33,33

75,0

55,56

70,0

ID-45
Porcentaxe de abandono do programa

Relación porcentual do número de estudantes que non se matricularon nin defenderon a tese no curso académico sobre o número total de estudantes matriculados no curso anteriror, unha vez descontados o número de alumnos que defenderon a tese no curso académico e os alumnos que teñen concedida unha baixa temporal

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

42,11

21,82

27,66

9,8

12,77

Os contidos desta páxina actualizáronse o 01.08.2024.