O título de Grao en Psicoloxía ten como obxectivo a formación, a un nivel xeral, de profesionais cos coñecementos científicos necesarios para comprender, interpretar, analizar e explicar o comportamento humano, e coas destrezas e habilidades para avaliar e intervir sobre el no ámbito individual e social.
PresentaciónPlan de estudos por cursoPlan de estudos por módulosAcceso e admisiónRecursos materiaisObxectivosResultados do proceso de formación e de aprendizaxeMobilidade e prácticasTraballo de Fin de GraoEquipo docenteIndicadores de calidadePresentación
Duración:
4 anos académicos Código RUCT: 2500462 Número prazas: 150
Decano/a ou director/a do centro:
María José Sampedro Vizcaya mariajose.sampedro [at] usc.es
Coordinador-a do título:
Paula Pazo Álvarez paula.pazo [at] usc.es
Linguas de uso: Castelán, Galego
Nivel MECES: 2
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia: Decreto 385/2009 do 27 agosto (DOG 16/09/09)
Data de publicación no BOE: 5 de marzo de 2010 (modificación do 17/01/2022)
O título de Grao en Psicoloxía pola Universidade de Santiago de Compostela ten como obxectivo a formación, a un nivel xeral e non especializado, de profesionais cos coñecementos científicos necesarios para comprender, interpretar, analizar e explicar o comportamento humano, e coas destrezas e habilidades básicas para avaliar e intervir sobre el no ámbito individual e social ao longo do ciclo vital, co fin de promover e mellorar a saúde e a calidade de vida. Todo iso desde o compromiso cos principios éticos e deontolóxicos da profesión de psicólogo.
Para poder matricularse na materia G2011 Practicum, o alumno/a deberá ter superado 150 créditos obrigatorios, entre eles todos os de primeiro e segundo curso.
É recomendábel que o/a estudante posúa as seguintes características persoais e académicas:
- Coñecementos en Bioloxía e Estatística de nivel de Bacharelato
- Interese por aspectos relacionados coa saúde e a calidade de vida
- Compromiso social
- Compromiso ético
- Curiosidade científica
- Habilidade para as relacións interpersoais
- Constancia e responsabilidade no traballo
- Capacidade de traballo en equipo
- Capacidade de análise
- Capacidade de resolución de problemas e toma de decisións
- Competencia en expresión oral e escrita
- Competencias lingüísticas en galego e castelán
- Competencia lingüística en inglés, polo menos suficiente para a lectura de textos
- Competencia en ferramentas informáticas básicas
Número mínimo de créditos ECTS de matrícula por estudante e período lectivo
1.- O alumnado de primeiro curso por primeira vez a tempo completo ten que matricular 60 créditos. Un 15% do alumnado poderá cursar estudos a tempo parcial (30 créditos).
2.- Continuación de estudos : libre cun máximo de 75 créditos.
Acción titorial e acollida
A Universidade de Santiago conta cun servizo de participación e integración universitaria (SEPIU) (http://www.usc.es/gl/servizos/sepiu) que traballa na integración de persoas con discapacidade e presta apoio para o desenvolvemento das adaptacións curriculares, así como un protocolo para a integración na comunidade universitaria.
A USC realiza todos os anos, a comezo de curso, xornadas de acollida organizadas polo vicerreitorado con competencia en asuntos estudantís que teñen por obxecto presentar aos novos estudantes as posiblidades, recursos e servizos que lles ofrece a Universidade.
A Facultade de Psicoloxía, pola súa banda, organiza nunha xornada de acollida aos novos estudantes o primeiro día de clase. Nela ofrécese unha presentación da Facultade, do seu equipo xestor, a biblioteca, os servizos administrativos e a organización académica do centro.
Aos estudantes de novo ingreso en primeiro curso ofréceselles a posibilidade de incorporarense a un programa de titorías personalizadas, no cal asígnaselles un titor que os orientará ao longo da carreira.
Aos estudantes de novo ingreso en primeiro curso ofréceselles a posibilidade de incorporarse a un programa de titorías personalizadas, no cal lles asignan un titor que os orientará ao longo da carreira. O plan de titoría implica (1) a sintura dun compromiso de seguimiento das titorías e das actividades académicas por parte do estudante e do profesor; (2) un seguimiento dirixido polo profesor/a durante o primeiro curso, cun mínimo de dúas sesións por cuadrimestre; (3) un seguimiento, a partir do segundo curso, a instancia de o/a estudante en caso daqueles con bo axuste académico, e de titorización máis directiva nos casos de fracaso académico.
A USC ten un programa de alumnos titores para as titulacións de grao, de forma que alumnos de últimos cursos, logo dunha formación que lles facilita a Universidade, realizan tarefas de orientación aos alumnos que inician os estudos.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
• A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
• A supresión gradual da impartición da docencia.
• Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Criterios de acceso e admisión
Poden acceder a estudos de Grao aqueles estudantes que posúan os títulos, diplomas ou estudos seguintes ou otros declarados equivalentes ou homologados a estes:
A.1. Bacharelato do Sistema Educativo Español, Bacharelato Europeo o Bacharelato Internacional.
A.2. Bacharelato procedente de sistemas educativos de Estados membros da Unión Europea ou de otros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais.
A.3. Técnico Superior de Formación Profesional, Técnico Superior de Artes Plásticas e Diseño ou Técnico Deportivo Superior pertencente ao Sistema Educativo Español.
A.4. Outros estudos que, nun Estado membro da Unión Europea ou noutros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais en réxime de reciprocidade, acrediten os requisitos académicos esixidos en ditos Estados para acceder aos seus estudos universitarios.
A.5. Títulos universitarios oficiais de Diplomado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico, Licenciado, Arquitecto, Enxeñeiro, Graduado ou Máster Universitario.
A.6. Estudos universitarios parciais, estranxeiros ou españois.
Tamén poderán acceder a estudios de Grao:
B.1. Persoas maiores de vintecinco anos que superen unha proba de acceso específica.
B.2. Persoas maiores de corenta anos con experiencia laboral ou profesional en relación cunha ensinanza universitaria.
B.3. Persoas maiores de corenta e cinco anos que superen unha proba de acceso específica.
Do mesmo xeito, poderán acceder a estudos de Grao:
C.1. Persoas que estiveran en condicións de acceder á universidade segundo ordenacións do Sistema Educativo Español anteriores á Lei Orgánica 8/2013, de 9 de decembro.
Recursos materiais
A Facultade de Psicoloxía conta con 11 aulas de propósito xeral, 8 aulas de seminario con capacidade para entre 20 e 30 persoas, así como diversos laboratorios e dúas aulas de informática para a docencia.
Existen tamén outros espazos habilitados para os/as estudantes:
Unha sala de lectura
Salas de traballo en grupo
A Biblioteca da Facultade de Psicoloxía e C.C. da Educación conta con máis de 120 postos de lectura e acceso directo aos fondos.
Obxectivos
1. O título de Grao en Psicoloxía pola Universidade de Santiago de Compostela ten como obxectivo a formación, a un nivel xeral e non especializado, de profesionais cos coñecementos científicos necesarios para comprender, interpretar, analizar e explicar o comportamento humano, e coas destrezas e habilidades básicas para avaliar e intervir no ámbito individual e social ao longo do ciclo vital, co fin de promover e mellorar a saúde e a calidade de vida. Todo iso desde o compromiso cos principios éticos e deontolóxicos da profesión de psicólogo.
2. O Grao proporciona, pois, as competencias profesionais básicas do psicólogo, excepto nos campos en que titulacións oficiais de nivel superior establezan competencias específicas ou especialidades reguladas.
Resultados do proceso de formación e de aprendizaxe
Competencias básicas
Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e normalmente seencontra a un nivel que, ben que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo;
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que normalmente sedemostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo;
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética;
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado;
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
Competencias xerais
Capacidade para comprender, interpretar, analizar e explicar o comportamento humano, así como para avaliar e intervir sobre o mesmo nos niveis individual e social ao longo do ciclo vital, para promover e mellorar a saúde e a calidade de vida. Todo iso desde o compromiso cos principios éticos e deontolóxicos da profesión de psicólogo. Especificamente, o título achega:
Coñecemento e comprensión de:
• As funcións, características, contribucións e limitacións dos modelos teóricos da Psicoloxía.
• As leis básicas dos procesos psicolóxicos.
• Os procesos e etapas do desenvolvemento psicolóxico ao longo do ciclo vital nos seus aspectos de normalidade e anormalidade.
• Os fundamentos biolóxicos da conduta humana e as funcións psicolóxicas.
• Os principios psicosociais que interveñen no comportamento dos individuos e no funcionamento de grupos e organizacións.
• Os métodos e deseños de investigación e as técnicas de análise de datos propios da Psicoloxía.
• Os métodos de avaliación, diagnóstico e tratamento psicolóxico en diferentes ámbitos aplicados da Psicoloxía -clínico e da saúde, social, educativo.
Capacitación para:
• Identificar as necesidades e demandas dos destinatarios en diferentes campos de aplicación e establecer as metas de actuación psicolóxica.
• Identificar as características relevantes do comportamento dos individuos, grupos, organizacións e contextos mediante os métodos, técnicas e instrumentos propios da avaliación psicolóxica.
• Promover a saúde e a calidade de vida, a través dos métodos propios da profesión, en individuos, grupos, comunidades e organizacións en distintos contextos: educativo, clínico e da saúde, do traballo e as organizacións, grupal e comunitario.
• Seleccionar e administrar técnicas e instrumentos propios e específicos da Psicoloxía.
• Definir obxectivos, elaborar o plan e seleccionar as técnicas de intervención en función das necesidades e demandas dos destinatarios, e avaliar os resultados.
• Transmitir aos destinatarios, de forma adecuada e precisa, os resultados da avaliación.
• Elaborar informes psicolóxicos, dirixidos aos destinatarios e a outros profesionais.
• Axustarse ás obrigacións deontolóxicas da Psicoloxía.
Competencias específicas
Estas competencias básicas e xerais, concrétanse nas seguintes competencias específicas:
CE1 - Demostrar coñecementos e comprensión das funcións, características, contribucións e limitacións dos distintos modelos teóricos da Psicoloxía.
CE2 - Demostrar coñecementos e comprensión das leis básicas dos distintos procesos psicolóxicos.
CE3 - Demostrar coñecementos e comprensión dos procesos e etapas principais do desenvolvemento psicolóxico ao longo do ciclo vital nos seus aspectos de normalidade e anormalidade.
CE4 - Demostrar coñecementos e comprensión dos fundamentos biolóxicos da conduta humana e das funcións psicolóxicas.
CE5 - Demostrar coñecementos e comprensión dos principios psicosociais que interveñen no comportamento dos individuos e no funcionamento dos grupos e das organizacións.
CE6 - Demostrar coñecementos e comprensión dos métodos e deseños de investigación e as técnicas de análise de datos propios da Psicoloxía
CE7 - Demostrar coñecementos e comprensión dos distintos métodos de avaliación, diagnóstico e tratamento psicolóxico en diferentes ámbitos aplicados da psicoloxía (clínico e da saúde, social, educativo).
CE8 - Saber identificar as necesidades e demandas dos destinatarios nos diferentes campos de aplicación e establecer as metas de actuación psicolóxica.
CE9 - Saber identificar as características relevantes do comportamento dos individuos, grupos, organizacións e contextos mediantes os métodos, técnicas e instrumentos propios da avaliación psicolóxica.
CE10 - Saber promover a saúde e a calidade de vida, a través dos métodos propios da profesión, nos individuos, grupos, comunidades e organizacións nos distintos ámbitos e contextos: educativo, clínico e da saúde, do traballo e as organizacións, grupal e comunitaria
CE11 - Saber seleccionar e administrar técnicas e instrumentos propios e específicos da Psicoloxía
CE12 - Saber definir os obxectivos, elaborar o plan e as técnicas de intervención en función das necesidades e demandas dos destinatarios, e avaliar os resultados obtidos
CE13 - Saber transmitir aos destinatarios, de forma axeitada e precisa, os resultados da avaliación
CE14 - Saber elaborar informes psicolóxicos en distintos ámbitos de actuación, dirixidos aos destinatarios e a outros profesionais
CE15 - Saber axustarse ás obrigas deontolóxicas da Psicoloxía
Ademais destes coñecementos e habilidades, a formación de grao en Psicoloxía supón a adquisición dunha serie de competencias transversais:
CT1 - Capacidade de síntese.
CT2 - Capacidade de resolución de problemas e toma de decisións.
CT3 - Capacidade de traballo en equipo e colaboración con outros profesionais.
CT4 - Capacidade de autocrítica.
CT5 - Capacidade de comunicación.
CT6 - Capacidade de desenvolvemento e mantemento actualizado das competencias, destrezas e coñecementos propios da profesión.
Mobilidade e prácticas
Mobilidade
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):
Engloba as prácticas externas, e prográmase no último cuadrimestre, co obxectivo de que, unha vez adquirida unha formación académica suficiente, os e as estudantes entren en contacto coa práctica psicolóxica e, guiados por profesionais, tomen contacto co exercicio profesional da Psicoloxía. No marco desta materia, os estudantes recibirán formación relativa ao Código Deontolóxico do Psicólogo
Traballo de Fin de Grao
De acordo cos obxectivos establecidos para esta materia, de carácter obrigatorio. os estudantes de Grao deberán realizar e presentar un traballo no que demostren as competencias adquiridas ao longo dos catro anos de estudos; a Facultade fará cada curso unha oferta traballos/titores. O traballo poderase desenvolver, entre outras opcións, en relación coa actividade realizada no Prácticum.
Número de prazas ofertadas para cada curso académico.
Info da escala: Número enteiro
140,0
150,0
150,0
150,0
150,0
150,0
Matrícula
IN02
Matrícula
Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Número enteiro
747,0
740,0
746,0
744,0
764,0
779,0
IN03
Matrícula de acceso
Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
201,0
181,0
186,0
185,0
193,0
198,0
IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición
Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
141,0
152,0
151,0
152,0
160,0
165,0
IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición
Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-13,5
7,8
-0,66
0,66
-
-
Perfil de entrada
IN06
Nota media de acceso por preinscrición
Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.
Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).
-
10,4909
11,2021
11,651
11,4319
11,7425
IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
0,95
1,74
1,21
1,31
2,44
IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
4,15
3,65
3,22
3,23
3,27
3,72
Adecuación á demanda
IN10
Relación de estudantes preinscritos en 1ª opción matriculados por 1ª vez sobre as prazas ofertadas
Número de estudantes preinscritos en primeira opción matriculados por primeira vez dividido entre as prazas ofertadas.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
94,67
95,33
93,33
100,0
102,67
IN12
Taxa de ocupación
Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
101,33
100,67
101,33
106,67
110,0
Mobilidade
Indicador
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Mobilidade allea
IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados
Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
6,49
1,88
4,17
5,37
6,93
Mobilidade propia
IN54
Porcentaxe de estudantado egresado que participou ao longo dos seus estudos en programas de mobilidade saínte.
Relación porcentual entre o subconxunto de estudantes egresados/as que pertencen á cohorte de novo ingreso e que ao longo da súa traxectoria na titulación de egreso participaron en programas de mobilidade saínte, e o nº de estudantes egresados/as que pertencen á cohorte de novo ingreso. Permite coñecer a participación de estudantes en programas de mobilidade saínte.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
-
-
-
26,5
Prácticas
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu
Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
99,32
98,61
99,36
99,32
100,0
98,7
Resultados
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Abandono
IN40
Taxa de abandono durante o primeiro curso
Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de ingreso matriculados no título no curso académico X, que non se matricularon nos cursos X+1 e X+2, e o número total de estudantes desa cohorte de entrada que accederon no curso académico X.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
3,28
12,9
12,17
6,87
5,93
9,79
IN41
Taxa de abandono
Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
11,51
16,0
7,38
14,52
12,17
10,69
Avaliación
IN36
Taxa de avaliación
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
93,72
96,74
95,46
95,59
95,93
96,14
Duración media dos estudos
IN38
Duración media dos estudos
Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.
Info da escala: Número racional con dous decimais
4,4343
4,2427
4,404
4,3333
4,3805
4,3846
Eficiencia dos titulados
IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados)
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
93,57
96,47
93,5
95,24
94,88
93,87
Estudantes por grupo
IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva
Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva.
Info da escala: Número racional con dous decimais
22,1775
21,0
19,8324
20,6832
21,0054
22,7236
IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
88,8356
87,9178
88,4167
88,0137
91,0411
94,5616
IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
59,4706
55,6842
51,9524
60,1667
62,5294
63,1176
Éxito
IN35
Taxa de éxito
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
92,76
96,51
92,39
91,81
92,33
93,46
IN50
Taxa de éxito dos egresados
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
93,67
96,69
95,46
96,66
96,5
95,7
Graduación
IN37
Taxa de graduación
Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
76,98
70,4
81,97
70,97
80,0
82,44
IN51
Taxa de idoneidade na graduación
Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou antes e a súa cohorte de ingreso.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
65,47
57,6
68,03
67,83
67,18
67,41
Rendemento
IN34
Taxa de rendemento
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
86,93
93,37
88,19
87,76
88,57
89,85
Satisfacción
IN15
Satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade
Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,7
-
4,51
4,17
3,49
3,41
IN19
Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
3,4
3,75
4,3256
4,3189
IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,2178
-
4,5
4,48
4,32
4,38
IN21
Satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,53
-
-
-
-
4,7991
IN23
Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible
Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
2,8727
-
-
-
-
-
IN33
Grao de satisfacción dos egresados cos servizos
Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,0303
-
-
-
-
-
IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación
Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
3,39
3,32
2,42
3,4123
IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida
Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,18
4,13
4,16
4,34
4,39
4,48
IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida
Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,2958
4,1586
4,087
4,27
4,3035
4,311
IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida
Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
52,1739
48,6667
38,9344
40,7355
39,4631
44,2283
Recursos humanos
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios
Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
89,86
91,43
91,04
88,24
90,32
89,55
IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
98,65
100,0
100,0
100,0
97,3
97,33
IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
79,73
80,0
80,82
79,45
78,38
78,67
Duración:
4 anos académicos Código RUCT: 2500462 Número prazas: 150
Decano/a ou director/a do centro:
María José Sampedro Vizcaya mariajose.sampedro [at] usc.es
Coordinador-a do título:
Paula Pazo Álvarez paula.pazo [at] usc.es
Linguas de uso: Castelán, Galego
Nivel MECES: 2
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia: Decreto 385/2009 do 27 agosto (DOG 16/09/09)
Data de publicación no BOE: 5 de marzo de 2010 (modificación do 17/01/2022)
O título de Grao en Psicoloxía pola Universidade de Santiago de Compostela ten como obxectivo a formación, a un nivel xeral e non especializado, de profesionais cos coñecementos científicos necesarios para comprender, interpretar, analizar e explicar o comportamento humano, e coas destrezas e habilidades básicas para avaliar e intervir sobre el no ámbito individual e social ao longo do ciclo vital, co fin de promover e mellorar a saúde e a calidade de vida. Todo iso desde o compromiso cos principios éticos e deontolóxicos da profesión de psicólogo.
Para poder matricularse na materia G2011 Practicum, o alumno/a deberá ter superado 150 créditos obrigatorios, entre eles todos os de primeiro e segundo curso.
É recomendábel que o/a estudante posúa as seguintes características persoais e académicas:
- Coñecementos en Bioloxía e Estatística de nivel de Bacharelato
- Interese por aspectos relacionados coa saúde e a calidade de vida
- Compromiso social
- Compromiso ético
- Curiosidade científica
- Habilidade para as relacións interpersoais
- Constancia e responsabilidade no traballo
- Capacidade de traballo en equipo
- Capacidade de análise
- Capacidade de resolución de problemas e toma de decisións
- Competencia en expresión oral e escrita
- Competencias lingüísticas en galego e castelán
- Competencia lingüística en inglés, polo menos suficiente para a lectura de textos
- Competencia en ferramentas informáticas básicas
Número mínimo de créditos ECTS de matrícula por estudante e período lectivo
1.- O alumnado de primeiro curso por primeira vez a tempo completo ten que matricular 60 créditos. Un 15% do alumnado poderá cursar estudos a tempo parcial (30 créditos).
2.- Continuación de estudos : libre cun máximo de 75 créditos.
Acción titorial e acollida
A Universidade de Santiago conta cun servizo de participación e integración universitaria (SEPIU) (http://www.usc.es/gl/servizos/sepiu) que traballa na integración de persoas con discapacidade e presta apoio para o desenvolvemento das adaptacións curriculares, así como un protocolo para a integración na comunidade universitaria.
A USC realiza todos os anos, a comezo de curso, xornadas de acollida organizadas polo vicerreitorado con competencia en asuntos estudantís que teñen por obxecto presentar aos novos estudantes as posiblidades, recursos e servizos que lles ofrece a Universidade.
A Facultade de Psicoloxía, pola súa banda, organiza nunha xornada de acollida aos novos estudantes o primeiro día de clase. Nela ofrécese unha presentación da Facultade, do seu equipo xestor, a biblioteca, os servizos administrativos e a organización académica do centro.
Aos estudantes de novo ingreso en primeiro curso ofréceselles a posibilidade de incorporarense a un programa de titorías personalizadas, no cal asígnaselles un titor que os orientará ao longo da carreira.
Aos estudantes de novo ingreso en primeiro curso ofréceselles a posibilidade de incorporarse a un programa de titorías personalizadas, no cal lles asignan un titor que os orientará ao longo da carreira. O plan de titoría implica (1) a sintura dun compromiso de seguimiento das titorías e das actividades académicas por parte do estudante e do profesor; (2) un seguimiento dirixido polo profesor/a durante o primeiro curso, cun mínimo de dúas sesións por cuadrimestre; (3) un seguimiento, a partir do segundo curso, a instancia de o/a estudante en caso daqueles con bo axuste académico, e de titorización máis directiva nos casos de fracaso académico.
A USC ten un programa de alumnos titores para as titulacións de grao, de forma que alumnos de últimos cursos, logo dunha formación que lles facilita a Universidade, realizan tarefas de orientación aos alumnos que inician os estudos.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
• A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
• A supresión gradual da impartición da docencia.
• Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Criterios de acceso e admisión
Poden acceder a estudos de Grao aqueles estudantes que posúan os títulos, diplomas ou estudos seguintes ou otros declarados equivalentes ou homologados a estes:
A.1. Bacharelato do Sistema Educativo Español, Bacharelato Europeo o Bacharelato Internacional.
A.2. Bacharelato procedente de sistemas educativos de Estados membros da Unión Europea ou de otros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais.
A.3. Técnico Superior de Formación Profesional, Técnico Superior de Artes Plásticas e Diseño ou Técnico Deportivo Superior pertencente ao Sistema Educativo Español.
A.4. Outros estudos que, nun Estado membro da Unión Europea ou noutros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais en réxime de reciprocidade, acrediten os requisitos académicos esixidos en ditos Estados para acceder aos seus estudos universitarios.
A.5. Títulos universitarios oficiais de Diplomado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico, Licenciado, Arquitecto, Enxeñeiro, Graduado ou Máster Universitario.
A.6. Estudos universitarios parciais, estranxeiros ou españois.
Tamén poderán acceder a estudios de Grao:
B.1. Persoas maiores de vintecinco anos que superen unha proba de acceso específica.
B.2. Persoas maiores de corenta anos con experiencia laboral ou profesional en relación cunha ensinanza universitaria.
B.3. Persoas maiores de corenta e cinco anos que superen unha proba de acceso específica.
Do mesmo xeito, poderán acceder a estudos de Grao:
C.1. Persoas que estiveran en condicións de acceder á universidade segundo ordenacións do Sistema Educativo Español anteriores á Lei Orgánica 8/2013, de 9 de decembro.
A Facultade de Psicoloxía conta con 11 aulas de propósito xeral, 8 aulas de seminario con capacidade para entre 20 e 30 persoas, así como diversos laboratorios e dúas aulas de informática para a docencia.
Existen tamén outros espazos habilitados para os/as estudantes:
Unha sala de lectura
Salas de traballo en grupo
A Biblioteca da Facultade de Psicoloxía e C.C. da Educación conta con máis de 120 postos de lectura e acceso directo aos fondos.
1. O título de Grao en Psicoloxía pola Universidade de Santiago de Compostela ten como obxectivo a formación, a un nivel xeral e non especializado, de profesionais cos coñecementos científicos necesarios para comprender, interpretar, analizar e explicar o comportamento humano, e coas destrezas e habilidades básicas para avaliar e intervir no ámbito individual e social ao longo do ciclo vital, co fin de promover e mellorar a saúde e a calidade de vida. Todo iso desde o compromiso cos principios éticos e deontolóxicos da profesión de psicólogo.
2. O Grao proporciona, pois, as competencias profesionais básicas do psicólogo, excepto nos campos en que titulacións oficiais de nivel superior establezan competencias específicas ou especialidades reguladas.
Competencias básicas
Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e normalmente seencontra a un nivel que, ben que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo;
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que normalmente sedemostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo;
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética;
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado;
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
Competencias xerais
Capacidade para comprender, interpretar, analizar e explicar o comportamento humano, así como para avaliar e intervir sobre o mesmo nos niveis individual e social ao longo do ciclo vital, para promover e mellorar a saúde e a calidade de vida. Todo iso desde o compromiso cos principios éticos e deontolóxicos da profesión de psicólogo. Especificamente, o título achega:
Coñecemento e comprensión de:
• As funcións, características, contribucións e limitacións dos modelos teóricos da Psicoloxía.
• As leis básicas dos procesos psicolóxicos.
• Os procesos e etapas do desenvolvemento psicolóxico ao longo do ciclo vital nos seus aspectos de normalidade e anormalidade.
• Os fundamentos biolóxicos da conduta humana e as funcións psicolóxicas.
• Os principios psicosociais que interveñen no comportamento dos individuos e no funcionamento de grupos e organizacións.
• Os métodos e deseños de investigación e as técnicas de análise de datos propios da Psicoloxía.
• Os métodos de avaliación, diagnóstico e tratamento psicolóxico en diferentes ámbitos aplicados da Psicoloxía -clínico e da saúde, social, educativo.
Capacitación para:
• Identificar as necesidades e demandas dos destinatarios en diferentes campos de aplicación e establecer as metas de actuación psicolóxica.
• Identificar as características relevantes do comportamento dos individuos, grupos, organizacións e contextos mediante os métodos, técnicas e instrumentos propios da avaliación psicolóxica.
• Promover a saúde e a calidade de vida, a través dos métodos propios da profesión, en individuos, grupos, comunidades e organizacións en distintos contextos: educativo, clínico e da saúde, do traballo e as organizacións, grupal e comunitario.
• Seleccionar e administrar técnicas e instrumentos propios e específicos da Psicoloxía.
• Definir obxectivos, elaborar o plan e seleccionar as técnicas de intervención en función das necesidades e demandas dos destinatarios, e avaliar os resultados.
• Transmitir aos destinatarios, de forma adecuada e precisa, os resultados da avaliación.
• Elaborar informes psicolóxicos, dirixidos aos destinatarios e a outros profesionais.
• Axustarse ás obrigacións deontolóxicas da Psicoloxía.
Competencias específicas
Estas competencias básicas e xerais, concrétanse nas seguintes competencias específicas:
CE1 - Demostrar coñecementos e comprensión das funcións, características, contribucións e limitacións dos distintos modelos teóricos da Psicoloxía.
CE2 - Demostrar coñecementos e comprensión das leis básicas dos distintos procesos psicolóxicos.
CE3 - Demostrar coñecementos e comprensión dos procesos e etapas principais do desenvolvemento psicolóxico ao longo do ciclo vital nos seus aspectos de normalidade e anormalidade.
CE4 - Demostrar coñecementos e comprensión dos fundamentos biolóxicos da conduta humana e das funcións psicolóxicas.
CE5 - Demostrar coñecementos e comprensión dos principios psicosociais que interveñen no comportamento dos individuos e no funcionamento dos grupos e das organizacións.
CE6 - Demostrar coñecementos e comprensión dos métodos e deseños de investigación e as técnicas de análise de datos propios da Psicoloxía
CE7 - Demostrar coñecementos e comprensión dos distintos métodos de avaliación, diagnóstico e tratamento psicolóxico en diferentes ámbitos aplicados da psicoloxía (clínico e da saúde, social, educativo).
CE8 - Saber identificar as necesidades e demandas dos destinatarios nos diferentes campos de aplicación e establecer as metas de actuación psicolóxica.
CE9 - Saber identificar as características relevantes do comportamento dos individuos, grupos, organizacións e contextos mediantes os métodos, técnicas e instrumentos propios da avaliación psicolóxica.
CE10 - Saber promover a saúde e a calidade de vida, a través dos métodos propios da profesión, nos individuos, grupos, comunidades e organizacións nos distintos ámbitos e contextos: educativo, clínico e da saúde, do traballo e as organizacións, grupal e comunitaria
CE11 - Saber seleccionar e administrar técnicas e instrumentos propios e específicos da Psicoloxía
CE12 - Saber definir os obxectivos, elaborar o plan e as técnicas de intervención en función das necesidades e demandas dos destinatarios, e avaliar os resultados obtidos
CE13 - Saber transmitir aos destinatarios, de forma axeitada e precisa, os resultados da avaliación
CE14 - Saber elaborar informes psicolóxicos en distintos ámbitos de actuación, dirixidos aos destinatarios e a outros profesionais
CE15 - Saber axustarse ás obrigas deontolóxicas da Psicoloxía
Ademais destes coñecementos e habilidades, a formación de grao en Psicoloxía supón a adquisición dunha serie de competencias transversais:
CT1 - Capacidade de síntese.
CT2 - Capacidade de resolución de problemas e toma de decisións.
CT3 - Capacidade de traballo en equipo e colaboración con outros profesionais.
CT4 - Capacidade de autocrítica.
CT5 - Capacidade de comunicación.
CT6 - Capacidade de desenvolvemento e mantemento actualizado das competencias, destrezas e coñecementos propios da profesión.
Mobilidade
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):
Engloba as prácticas externas, e prográmase no último cuadrimestre, co obxectivo de que, unha vez adquirida unha formación académica suficiente, os e as estudantes entren en contacto coa práctica psicolóxica e, guiados por profesionais, tomen contacto co exercicio profesional da Psicoloxía. No marco desta materia, os estudantes recibirán formación relativa ao Código Deontolóxico do Psicólogo
De acordo cos obxectivos establecidos para esta materia, de carácter obrigatorio. os estudantes de Grao deberán realizar e presentar un traballo no que demostren as competencias adquiridas ao longo dos catro anos de estudos; a Facultade fará cada curso unha oferta traballos/titores. O traballo poderase desenvolver, entre outras opcións, en relación coa actividade realizada no Prácticum.
Número de prazas ofertadas para cada curso académico.
Info da escala: Número enteiro
140,0
150,0
150,0
150,0
150,0
150,0
Matrícula
IN02
Matrícula
Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Número enteiro
747,0
740,0
746,0
744,0
764,0
779,0
IN03
Matrícula de acceso
Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
201,0
181,0
186,0
185,0
193,0
198,0
IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición
Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
141,0
152,0
151,0
152,0
160,0
165,0
IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición
Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-13,5
7,8
-0,66
0,66
-
-
Perfil de entrada
IN06
Nota media de acceso por preinscrición
Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.
Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).
-
10,4909
11,2021
11,651
11,4319
11,7425
IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
0,95
1,74
1,21
1,31
2,44
IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
4,15
3,65
3,22
3,23
3,27
3,72
Adecuación á demanda
IN10
Relación de estudantes preinscritos en 1ª opción matriculados por 1ª vez sobre as prazas ofertadas
Número de estudantes preinscritos en primeira opción matriculados por primeira vez dividido entre as prazas ofertadas.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
94,67
95,33
93,33
100,0
102,67
IN12
Taxa de ocupación
Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
101,33
100,67
101,33
106,67
110,0
Mobilidade
Indicador
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Mobilidade allea
IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados
Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
6,49
1,88
4,17
5,37
6,93
Mobilidade propia
IN54
Porcentaxe de estudantado egresado que participou ao longo dos seus estudos en programas de mobilidade saínte.
Relación porcentual entre o subconxunto de estudantes egresados/as que pertencen á cohorte de novo ingreso e que ao longo da súa traxectoria na titulación de egreso participaron en programas de mobilidade saínte, e o nº de estudantes egresados/as que pertencen á cohorte de novo ingreso. Permite coñecer a participación de estudantes en programas de mobilidade saínte.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
-
-
-
26,5
Prácticas
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu
Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
99,32
98,61
99,36
99,32
100,0
98,7
Resultados
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Abandono
IN40
Taxa de abandono durante o primeiro curso
Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de ingreso matriculados no título no curso académico X, que non se matricularon nos cursos X+1 e X+2, e o número total de estudantes desa cohorte de entrada que accederon no curso académico X.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
3,28
12,9
12,17
6,87
5,93
9,79
IN41
Taxa de abandono
Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
11,51
16,0
7,38
14,52
12,17
10,69
Avaliación
IN36
Taxa de avaliación
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
93,72
96,74
95,46
95,59
95,93
96,14
Duración media dos estudos
IN38
Duración media dos estudos
Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.
Info da escala: Número racional con dous decimais
4,4343
4,2427
4,404
4,3333
4,3805
4,3846
Eficiencia dos titulados
IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados)
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
93,57
96,47
93,5
95,24
94,88
93,87
Estudantes por grupo
IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva
Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva.
Info da escala: Número racional con dous decimais
22,1775
21,0
19,8324
20,6832
21,0054
22,7236
IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
88,8356
87,9178
88,4167
88,0137
91,0411
94,5616
IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
59,4706
55,6842
51,9524
60,1667
62,5294
63,1176
Éxito
IN35
Taxa de éxito
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
92,76
96,51
92,39
91,81
92,33
93,46
IN50
Taxa de éxito dos egresados
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
93,67
96,69
95,46
96,66
96,5
95,7
Graduación
IN37
Taxa de graduación
Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
76,98
70,4
81,97
70,97
80,0
82,44
IN51
Taxa de idoneidade na graduación
Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou antes e a súa cohorte de ingreso.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
65,47
57,6
68,03
67,83
67,18
67,41
Rendemento
IN34
Taxa de rendemento
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
86,93
93,37
88,19
87,76
88,57
89,85
Satisfacción
IN15
Satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade
Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,7
-
4,51
4,17
3,49
3,41
IN19
Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
3,4
3,75
4,3256
4,3189
IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,2178
-
4,5
4,48
4,32
4,38
IN21
Satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,53
-
-
-
-
4,7991
IN23
Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible
Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
2,8727
-
-
-
-
-
IN33
Grao de satisfacción dos egresados cos servizos
Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,0303
-
-
-
-
-
IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación
Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
3,39
3,32
2,42
3,4123
IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida
Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,18
4,13
4,16
4,34
4,39
4,48
IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida
Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,2958
4,1586
4,087
4,27
4,3035
4,311
IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida
Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
52,1739
48,6667
38,9344
40,7355
39,4631
44,2283
Recursos humanos
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios
Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
89,86
91,43
91,04
88,24
90,32
89,55
IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
98,65
100,0
100,0
100,0
97,3
97,33
IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
79,73
80,0
80,82
79,45
78,38
78,67
Os contidos desta páxina actualizáronse o 07.02.2025.