Ir o contido principal

Grao en Educación Social

Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Ciencias Sociais e Xurídicas
Ámbito de coñecemento
Ciencias de la educación.
Centro(s)
Facultade de Ciencias da Educación
Rúa Prof. Vicente Fráiz Andón, s/n, 15782
Santiago de Compostela
881813717 (Conserxaría)
881813879 (Decanato)
educacion.decanato [at] usc.gal
Facultade de Ciencias da Educación (Campus Norte)
Avda. Xoan XXIII, 15782
Santiago de Compostela
881812016
Campus
Santiago de Compostela
estudantes de educacion social

O Grao en Educación Social debe capacitar ao seu alumnado para o desenvolvemento profesional dos coñecementos científicos e dos principios de acción necesarios para a análise, a comprensión, a interpretación e a intervención educativa en distintos contextos institucionais e sociais.

Duración: 4 anos académicos
Código RUCT: 2501109
Número prazas: 75

Decano/a ou director/a do centro:
MARIA DEL MAR LORENZO MOLEDO
mdelmar.lorenzo [at] usc.es

Coordinador-a do título:
Silvana Longueira Matos
silvana.longueira [at] usc.es

Linguas de uso:
Castelán, Galego

Nivel MECES: 2

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela

Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
Decreto 385/2009 do 27 agosto (DOG 16/09/09)

Data de publicación no BOE:
5 de marzo de 2010 (corrección de erros: 13 de xullo de 2010)

Data da última acreditación:
18/01/2023

O título de Grao en Educación Social impartido pola Universidade de Santiago de Compostela debe capacitar ao seu alumnado para o desenvolvemento profesional autónomo dos coñecementos científicos e dos principios de acción necesarios para a análise, a comprensión, a interpretación e a intervención educativa en distintos contextos institucionais e sociais, contribuíndo á formación integral das persoas e á mellora da súa calidade de vida.

En este senso, proporciona destrezas, actitudes e habilidades básicas que se precisan para o deseño, xestión, intervención e avaliación dos recursos, plans, programas e proxectos de natureza socioeducativa que afecta á vida cotiá das persoas, individual e colectivamente, con especial énfase en procesos ou realidades xeradoras de algún tipo de dependencia, risco ou dificultade social.

Sendo un/ha profesional da educación, que comparte principios éticos e deontolóxicos con outro persoal educativo e social, deberá dar resposta ás necesidades e demandas da cidadanía en ámbitos problemáticos que afecten á convivencia e ao benestar das persoas, fundamentalmente con intervencións educativas e sociais de alcance institucional e sociocomunitario.

Antropoloxía da Educación

  • G3091101
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Socioloxía da Educación

  • G3091102
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Metodoloxía de Investigación en Ciencias Sociais e da Educación

  • G3091103
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Psicoloxía Social da Educación

  • G3091104
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Psicoloxía do Desenvolvemento

  • G3091105
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Economía da Educación

  • G3091106
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación e Sociedade en Galicia

  • G3091107
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Documentación e Información Educativa

  • G3091108
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Teoría da Educación

  • G3091109
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Políticas Socioeducativas e Dereitos Humanos

  • G3091110
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Pedagoxía Social

  • G3091221
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Formación e Profesionalización en Educación Social

  • G3091222
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Análise e Diagnóstico das Realidades Socioeducativas

  • G3091223
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Historia da Educación Social

  • G3091224
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Contextos e Ámbitos na Educación Social

  • G3091225
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Familia, Escola e Comunidade na Educación Social

  • G3091226
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Servizos Educativos e Culturais na Educación Social

  • G3091227
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Experiencias e Recursos en Educación Social

  • G3091228
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación Social, Servizos Sociais e Iniciativa Cidadá

  • G3091229
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Tecnoloxía Educativa

  • G3091230
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Avaliación de Programas de Educación Social

  • G3091321
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Dinámica e Técnicas de Educación en Grupo

  • G3091322
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Planificación e Deseño de Programas de Educación Social

  • G3091323
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Xestión e Desenvolvemento de Programas de Educación Social

  • G3091324
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Métodos e Técnicas na Investigación Socioeducativa

  • G3091325
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Prácticum de Educación Social I

  • G3091326
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 12 créditos

Mediación e Resolución de Conflitos en Educación Social

  • G3091341
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Acción Socioeducativa con Minorías e Colectivos Vulnerables

  • G3091342
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Acción Socioeducativa nas Discapacidades

  • G3091343
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación e Desenvolvemento Comunitario en Contextos Rurais e Urbanos

  • G3091344
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación Social, Diversidade Cultural e Desenvolvemento Local

  • G3091345
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación Social nas Políticas Culturais

  • G3091346
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Inserción Laboral e Formación Continua dos Profesionais da Educación Social

  • G3091421
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Investigación, Desenvolvemento e Innovación en Educación Social

  • G3091422
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación nos Medios de Comunicación e Web Social

  • G3091423
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Prácticum de Educación Social II

  • G3091424
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Anual
  •  
  • 18 créditos

Traballo de Fin de Grao

  • G3091425
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Traballos Fin de Grao e Máster
  •  
  • 6 créditos

Acción Socioeducativa nas Adicións

  • G3091441
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Acción Socioeducativa coa Infancia e a Xuventude

  • G3091442
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Acción Socioeducativa con Persoas Adultas e Maiores

  • G3091443
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación do Ocio e Desenvolvemento Comunitario

  • G3091444
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación Ambiental e Cultura da Sustentabilidade

  • G3091445
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Animación e Xestión Sociocultural

  • G3091446
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Para poder aprobar a materia G3091424: Prácticum de Educación Social II, os alumnos/as teñen que ter superada a materia G3091326: Prácticum de Educación Social I e 120 créditos entre formación básica e obrigatorios.

Economía da Educación

  • G3091106
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 6 créditos

Documentación e Información Educativa

  • G3091108
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 6 créditos

Políticas Socioeducativas e Dereitos Humanos

  • G3091110
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 6 créditos

Formación e Profesionalización en Educación Social

  • G3091222
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 6 créditos

Avaliación de Programas de Educación Social

  • G3091321
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 6 créditos

Métodos e Técnicas na Investigación Socioeducativa

  • G3091325
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 6 créditos

Educación e Desenvolvemento Comunitario en Contextos Rurais e Urbanos

  • G3091344
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 6 créditos

Investigación, Desenvolvemento e Innovación en Educación Social

  • G3091422
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 6 créditos

Educación nos Medios de Comunicación e Web Social

  • G3091423
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 6 créditos

Traballo de Fin de Grao

  • G3091425
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 6 créditos

Non se contemplan mencións.

Dado que non se esixe ningunha formación previa específica, as alumnas e alumnos poden ser admitidos na titulación do grao en Educación Social de reuniren os requisitos de acceso que estabelece a lei, recomendándose que teñan un perfil formativo da área de Humanidades e Ciencias Sociais.

As calidades desexábeis para o futuro estudante do Grao en Educación Social son:

-Ter capacidade de iniciativa e de análise crítica das realidades sociais e educativas.
-Boa capacidade para comunicar, expresar, argumentar ou dialogar.
-Ser sensíbel ás realidades da contorna, cunha perspectiva crítica, reflexiva e cooperativa.
-Sentido da responsabilidade, do compromiso coa tarefa, dos dereitos e deberes cara aos demais.
-visión de grupo e condicións para traballar en equipo.

1.- O alumnado de primeiro curso por primeira vez a tempo completo ten que matricular 60 créditos. Un 15% do alumnado poderá cursar estudos a tempo parcial (30 créditos).
2.- Continuación de estudos : libre cun máximo de 75 créditos.

A USC ten un programa de alumnos titores para as titulacións de grao, de forma que alumnos de últimos cursos, logo dunha formación que lles facilita a Universidade, realizan tarefas de orientación aos alumnos que inician os estudos.

Información programa alumnos titores:

Programa alumnos titores

Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:

• A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
• A supresión gradual da impartición da docencia.
• Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.

Poden acceder a estudos de Grao aqueles estudantes que posúan os títulos, diplomas ou estudos seguintes ou otros declarados equivalentes ou homologados a estes:
A.1. Bacharelato do Sistema Educativo Español, Bacharelato Europeo o Bacharelato Internacional.
A.2. Bacharelato procedente de sistemas educativos de Estados membros da Unión Europea ou de otros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais.
A.3. Técnico Superior de Formación Profesional, Técnico Superior de Artes Plásticas e Diseño ou Técnico Deportivo Superior pertencente ao Sistema Educativo Español.
A.4. Outros estudos que, nun Estado membro da Unión Europea ou noutros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais en réxime de reciprocidade, acrediten os requisitos académicos esixidos en ditos Estados para acceder aos seus estudos universitarios.
A.5. Títulos universitarios oficiais de Diplomado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico, Licenciado, Arquitecto, Enxeñeiro, Graduado ou Máster Universitario.
A.6. Estudos universitarios parciais, estranxeiros ou españois.
Tamén poderán acceder a estudios de Grao:
B.1. Persoas maiores de vintecinco anos que superen unha proba de acceso específica.
B.2. Persoas maiores de corenta anos con experiencia laboral ou profesional en relación cunha ensinanza universitaria.
B.3. Persoas maiores de corenta e cinco anos que superen unha proba de acceso específica.
Do mesmo xeito, poderán acceder a estudos de Grao:
C.1. Persoas que estiveran en condicións de acceder á universidade segundo ordenacións do Sistema Educativo Español anteriores á Lei Orgánica 8/2013, de 9 de decembro.

O centro conta 14 aulas de docencia propósito xeral, con capacidade entre 50 e 120 postos, e 9 seminarios con 20 prazas, unha aula de dinámica de grupos, unha aula de informática para a docencia e unha aula de medios tecnolóxicos e de investigación de medios audiovisuais.

Entre os espazos habilitados para o alumnado, conta cunha aula de informática de acceso libre que está dotada con 15 ordenadores e mesas de traballo en grupo.

Tamén hai que destacar que desde calquera punto da Facultade é posible a conexión sen fíos a Internet.

No campus sur, a Biblioteca está situada no módulo central que comparten as facultades de Ciencias da Educación e Psicoloxía.No campus norte, a Biblioteca atópase na planta baixa do edificio da Facultade de C.C. da Educación, con máis de 80 postos.

Coñecer os fundamentos conceptuais, teóricos, metodolóxicos e técnicos da Educación Social.
Coñecer o marco socio-político, cultural e institucional no que se insire a Educación Social e as súas prácticas.
Afrontar o deseño, desenvolvemento e avaliación dos procesos educativos (plans, programas, proxectos ou actividades) que tomen como referencia a Educación Social, nos distintos ámbitos da intervención socio-educativa nos que se concreta o seu desempeño profesional, individualmente e/ou en colaboración con outros profesionais educativos e sociais.
Facer uso de estratexias, metodoloxías, técnicas e medios que posibiliten unha intervención educativa diferenciada en función dos suxeitos, grupos e/ou colectivos aos que remiten o seu labor profesional os/as educadores/as sociais, en contextos institucionais e comunitarios nos que se desenvolve a vida cotiá das persoas, desde a infancia ata a vellez e atendendo ás distintas circunstancias sociais.
Coñecer as características que definen a profesión de educador/a social e formarse para tomar decisións relativas ao seu desenvolvemento persoal, académico e profesional

Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e normalmente seencontra a un nivel que, ben que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo;

Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que normalmente sedemostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo;

Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética;

Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado;

Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.

Coñecer e comprender os fundamentos académicos e científicos nos que se sustenta o seu campo formativo e profesional.
Ter capacidade para analizar as realidades sociopolíticas, económicas, educativas, culturais e lingüísticas nas que se desempeña o labor profesional dos educadores sociais, tanto en termos diagnósticos como prospectivos.
Aplicar os coñecementos teóricos e metodolóxicos necesarios para a planificación e avaliación das súas intervencións educativas.
Promover e desenvolver accións educativas e/ou socioeducativas en diferentes contextos institucionais e comunitarios.

A titulada ou titulado de Grao en Educación Social deberá demostrar coñecementos e capacidades que lle permitan unha comprensión básica do marco teórico e contextual do seu labor profesional e deberá así mesmo demostrar coñecementos e destrezas que lle permitan promover e desenvolver procesos de acción-intervención socioeducativa.

Mobilidade

A Facultade conta coa colaboración de varios profesores/as que actúan como coordinadores académicos, e cuxa función é titorizar e asistir nas súas decisións académicas os estudantes propios e de acollida.

A mobilidade dos estudantes realízase a partir do segundo ano de estudos na titulación, en períodos cuadrimestrais ou anuais. A selección dos candidatos lévase a cabo, para cada convocatoria ou programa, por unha Comisión de Selección composta polo decano ou decana, o vicedecano ou vicedecana responsábel de programas de intercambio, a persoa responsable da UAXCD e os/as coordinadores académicos, de acordo con criterios de baremación, previamente estabelecidos, que teñen en conta o expediente académico, unha memoria e, de ser o caso, as competencias en idiomas que esixe a Universidade de destino

A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):

Portal Internacional

Prácticas

O Título de grao de Educación Social inclúe 30 créditos de prácticas externas, Practicum, de carácter obrigatorio.
Para poder desenvolvelo, establecéronse convenios de colaboración coas administracións e institucións sociais (fundacións, asociacións e ONG’s), a fin de regular a presenza do alumnado nos diferentes servizos e favorecer o traballo colaborativo entre a Universidade e os devanditos centros.

Para poder matricularse do Traballo de Fin de Grao o alumnado deberá superar 150 créditos de formación básica e obrigatoria. No momento de presentación do traballo deberá ter superados 234 créditos.

Os estudantes que xa teñan cursado a diplomatura en Educación Social terán a oportunidade de obteren o Grao en Educación Social realizando un Curso Complementario. Este curso, cunha carga lectiva de 60 ECTS, constaría das seguintes materias, de 6 créditos cada unha:

  • Proxecto de fin de grao (G3091425)
  • Formación e profesionalización en Educación Social (G3091222)
  • Educación nos medios de comunicación e web social (G3091423)
  • Investigación, desenvolvemento e innovación en Educación Social (G3091422)
  • Documentación e información educativa (G3091108)
  • Avaliación na Educación Social (G3091321)
  • Políticas socio-educativas e dereitos humanos (G309110)
  • Economía da Educación (G3091106)
  • Educación e desenvolvemento comunitario en contextos rurais e urbanos (G3091344)
  • Métodos e técnicas de investigación na acción socioeducativa (G3091325)
Profesorado
Cristina Abeal Pereira
Patricia Alonso Ruido
David Alvarez Caneda
Carmen Denebola Alvarez Seoane
Felicidad Barreiro Fernandez
Kylyan Marc Bisquert I Perez
Natalia Rosa Bohorquez Villanueva
Kateline De Jesus Brito Tavares
Maria Belen Caballo Villar
Jose Antonio Caride Gomez
Lorena Casal Otero
Susana Cid Fernandez
Julio José Conde López
Maria Julia Diz Lopez
Josefa Del Carmen Fernandez De La Iglesia
Maria Del Carmen Fernandez Morante
Jose Pablo Franco Lopez
Jesus Garcia Alvarez
Beatriz Garcia Antelo
Rebeca Garcia Murias
Antonio Garcia Vinuesa
Agustin Godas Otero
María González Blanco
Rita Gradaille Pernas
María Del Carmen Gutierrez Moar
Silvana Longueira Matos
Silvia Lopez Gomez
Maria Del Mar Lorenzo Moledo
Francisco Mareque Leon
Raquel Mariño Fernandez
Maria Esther Martinez Piñeiro
Pablo Angel Meira Cartea
Igor Mella Núñez
Gabriela Dolores Miguez Salina
Miguel Ángel Nogueira Pérez
Maria Isabel Novoa Perez
María Esther Olveira Olveira
Aixa Permuy Martinez
Diana Priegue Caamaño
Anais Quiroga Carrillo
Tania Ramos Garcia
Bibiana Regueiro Fernandez
Ana Rodríguez Groba
Antonio Rodriguez Martinez
Jesus Rodriguez Rodriguez
Stefany Marian Sanabria Fernandes
Miguel Angel Santos Rego
Alejandro Sotelino Losada
Margarita Valcarce Fernandez
Laura María Varela Crespo
German Vargas Callejas
Ana Vazquez Rodriguez
Elisa Teresa Zamora Rodriguez

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Oferta

IN01
Prazas ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico.

Info da escala: Número enteiro

68,0

68,0

70,0

70,0

70,0

75,0

Matrícula

IN02
Matrícula

Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Número enteiro

356,0

338,0

332,0

319,0

317,0

319,0

IN03
Matrícula de acceso

Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

74,0

74,0

80,0

81,0

80,0

83,0

IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición

Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

73,0

68,0

76,0

75,0

77,0

79,0

IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición

Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-21,51

-6,85

11,76

-1,32

2,67

-

Perfil de entrada

IN06
Nota media de acceso por preinscrición

Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.

Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).

8,7548

-

9,1506

10,1001

10,3652

9,5769

IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados

Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

1,12

-

0,9

1,25

2,52

2,19

IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados

Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

2,25

2,66

3,01

2,19

2,52

3,13

Adecuación á demanda

IN10
Relación de estudantes preinscritos en 1ª opción matriculados por 1ª vez sobre as prazas ofertadas

Número de estudantes preinscritos en primeira opción matriculados por primeira vez dividido entre as prazas ofertadas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

66,18

-

68,57

67,14

61,43

58,67

IN12
Taxa de ocupación

Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

107,35

-

108,57

107,14

110,0

105,33

Indicador

2017-2018

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Mobilidade allea

IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados

Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

2,25

7,23

3,45

6,31

6,9

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu

Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

98,61

98,53

97,7

96,97

100,0

98,81

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Abandono

IN40
Taxa de abandono durante o primeiro curso

Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de ingreso matriculados no título no curso académico X, que non se matricularon nos cursos X+1 e X+2, e o número total de estudantes desa cohorte de entrada que accederon no curso académico X.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

17,46

8,62

10,42

9,43

12,31

16,67

IN41
Taxa de abandono

Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

12,82

14,67

19,05

10,34

10,42

11,32

Avaliación

IN36
Taxa de avaliación

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

93,27

94,45

95,75

97,55

95,62

96,08

Duración media dos estudos

IN38
Duración media dos estudos

Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.

Info da escala: Número racional con dous decimais

4,375

4,4902

4,5263

4,35

4,4898

4,5156

Eficiencia dos titulados

IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados)

Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

96,11

93,36

95,88

94,23

96,06

96,11

Estudantes por grupo

IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva

Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva.

Info da escala: Número racional con dous decimais

26,9027

26,0588

23,1416

23,0727

23,8962

24,6415

IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

77,5

76,7143

76,2143

73,4286

76,8214

IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

40,6667

38,9167

33,6667

39,75

38,4167

Éxito

IN35
Taxa de éxito

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

96,54

96,02

98,7

98,27

97,03

96,17

IN50
Taxa de éxito dos egresados

Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

96,11

93,36

95,88

96,04

97,99

98,04

Graduación

IN37
Taxa de graduación

Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

64,1

72,0

73,02

74,14

83,33

83,02

IN51
Taxa de idoneidade na graduación

Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou antes e a súa cohorte de ingreso.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

51,28

64,0

57,14

68,97

67,92

73,85

Rendemento

IN34
Taxa de rendemento

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

90,05

90,7

94,51

95,86

92,79

92,39

Satisfacción

IN15
Satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade

Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,0667

3,4

-

4,51

5,0

3,45

IN19
Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,87

3,4306

-

2,33

3,83

4,3222

IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,1016

4,204

-

4,65

4,36

4,16

IN21
Satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,2

4,09

-

4,5

-

-

IN23
Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible

Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

2,7332

3,3333

-

-

-

-

IN33
Grao de satisfacción dos egresados cos servizos

Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,8093

4,0

-

-

-

-

IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación

Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,1218

-

-

3,39

3,32

-

IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida

Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,99

3,77

3,93

3,81

4,12

3,98

IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida

Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,9162

4,2374

4,1735

4,2047

4,3124

4,2848

IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida

Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

34,891

37,386

36,4198

38,961

25,2396

28,6154

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios

Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

53,33

64,52

61,54

54,17

57,14

67,86

IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

76,09

78,26

74,42

65,31

79,17

86,96

IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

41,3

41,3

34,88

24,49

25,0

30,43

Os contidos desta páxina actualizáronse o 03.07.2023.