Ir o contido principal

Grao en Mestre de Educación Primaria

Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Ciencias Sociais e Xurídicas
Ámbito de coñecemento
Ciencias de la educación.
Centro(s)
Facultade de Ciencias da Educación
Rúa Prof. Vicente Fráiz Andón, s/n, 15782
Santiago de Compostela
881813717 (Conserxaría)
881813879 (Decanato)
educacion.decanato [at] usc.gal
Facultade de Ciencias da Educación (Campus Norte)
Avda. Xoan XXIII, 15782
Santiago de Compostela
881812016
Campus
Santiago de Compostela
alumnado traballando

O Grao en Mestre/a de Educación Primaria conduce ao exercicio da profesión regulada de Mestre/a de Educación Primaria. A titulación ten por obxecto formar profesionais que coñezan as áreas curriculares da Educación Primaria, capaces de deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe. Este Grao impártese na Facultade de Ciencias da Educación. Avda de Xoán XXIII, s/n. Campus Norte.

Duración: 4 anos académicos
Código RUCT: 2502229
Número prazas: 112

Decano/a ou director/a do centro:
MARIA DEL MAR LORENZO MOLEDO

Coordinador-a do título:
Marta Neira Rodriguez
marta.neira [at] usc.es

Linguas de uso:
Castelán, Galego

Nivel MECES: 2

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela

Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
Decreto 150/2010 do 16 de setembro (DOG 23/09/10). Corr_err: DECRETO 245/2011 (DOG 3/1/2012)

Data de publicación no BOE:
23 de marzo de 2015 (mod 19/12/2016)

Data da última acreditación:
18/01/2023

Habilitación profesional:
Este título habilita en España para o exercicio da profesión regulada de Mestre en Educación Primaria.

O título de Grao en Educación Primaria conduce ao exercicio dunha profesión regulada, a de Mestre/a de Educación Primaria. A titulación ten por obxecto formar profesionais que coñezan as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, capaces de deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outro persoal docente e profesional, abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües.

No Campus de Santiago ofértanse tres mencións cualificadoras: Atención á diversidade, Educación Musical e Lingua Estranxeira: Inglés.

Socioloxía da Educación

  • G3141101
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Infancia, Familia e Escola

  • G3141102
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Teoría e Historia da Educación Escolar

  • G3141103
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Didáctica e Tarefas Docentes

  • G3141104
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Psicoloxía da Educación

  • G3141105
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Psicoloxía do Desenvolvemento (6-12 anos)

  • G3141106
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Dificultades de Aprendizaxe e Trastornos do Desenvolvemento

  • G3141107
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Escola, Comunidade e TIC

  • G3141108
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Linguas en contextos Multilingües

  • G3141120
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Fundamentos da Educación Física

  • G3141122
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensinanza e Aprendizaxe da Aritmética

  • G3141121
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Organización e Xestión do Centro Escolar

  • G3141201
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Deseño, Desenvolvemento e Innovación Curricular

  • G3141202
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación Visual e Plástica I: Contextos e Metodoloxía Artística

  • G3141222
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Inglés)

  • G3141223
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Francés)

  • G3141224
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Experimentais I

  • G3141226
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Sociais I

  • G3141228
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Alemán)

  • G3141229
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Portugués)

  • G3141230
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Didáctica da Educación Física

  • G3141327
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Música na Educación Primaria

  • G3141328
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas: Lingua e Literatura Castelás

  • G3141422
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe da Xeometría

  • G3141227
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Sociais II

  • G3141321
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Experimentais II

  • G3141322
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación Visual e Plástica II: Procesos e Proxectos Artísticos

  • G3141323
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Practicum I

  • G3141329
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 18 créditos

Educación en Contextos Rurais

  • G3141441
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Teoloxía Católica e a súa Pedagoxía

  • G3141445
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación Emocional

  • G3141448
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Educación en Valores e Cidadanía

  • G3141449
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Historia, Patrimonio e Educación en Galicia

  • G3141451
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Lingua Galega para a Docencia

  • G3141452
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Titoría e Orientación Educativa

  • G3141453
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Inglés: Comprensión e Expresión Escrita

  • G3141455
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Francés: Comprensión e Expresión Escrita

  • G3141456
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Inglés: Comprensión e Expresión Oral

  • G3141457
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Francés: Comprensión e Expresión Oral

  • G3141458
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Educación Vocal e Auditiva

  • G3141463
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Linguaxe Musical

  • G3141464
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Deseño de Materiais Educativos Dixitais

  • G3141467
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Experiencias de Aprendizaxe na Era Dixital

  • G3141468
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Alemán: Comprensión e Expresión Escrita

  • G3141472
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Alemán: Comprensión e Expresión Oral

  • G3141473
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Portugués: Comprensión e Expresión Escrita

  • G3141476
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Portugués: Comprensión e Expresión Oral

  • G3141477
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Diversidade e Escola Inclusiva

  • G3141479
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Intervención Educativa na Diversidade Cognitiva: Discapacidade Intelectual e Altas Capacidades

  • G3141480
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas: Lingua e Literatura Galegas

  • G3141324
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe da Medida, Probabilidade e Estatística

  • G3141325
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Traballo Fin de Grao

  • G3141424
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Traballos Fin de Grao e Máster
  •  
  • 9 créditos

Educación Vocal para Docentes

  • G3141442
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Experiencias de Aprendizaxe na Era Dixital

  • G3141443
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Xogo Infantil

  • G3141444
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Deseño e Elaboración de Materiais Didácticos

  • G3141446
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Educación Ambiental e a súa Didáctica

  • G3141447
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Identidade de Xénero e Educación

  • G3141450
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Literatura, Lectura e Creatividade

  • G3141454
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Aprendizaxe Integrada de Contidos en Linguas Estranxeiras: Inglés

  • G3141459
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Aprendizaxe Integrada de Contidos en Linguas Estranxeiras: Francés

  • G3141460
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Inglés: A Diversidade Cultural e as súas Manifestacións

  • G3141461
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Francés: A Diversidade Cultural e as súas Manifestacións

  • G3141462
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Formación Rítmica e Instrumental

  • G3141465
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Procesos e Proxectos Didácticos de Educación Musical

  • G3141466
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Cidadanía Dixital, Comunicación e Colaboración con TIC

  • G3141469
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Medios de Comunicación Social e Educación

  • G3141470
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Aprendizaxe Integrada de Contidos en Linguas Estranxeiras: Alemán

  • G3141471
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Alemán: a Diversidade Cultural e as súas Manifestacións

  • G3141474
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Aprendizaxe Integrada de Contidos en Linguas Estranxeiras: portugués

  • G3141475
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Portugués: a Diversidade Cultural e as súas Manifestacións

  • G3141478
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Intervención Educativa nos Trastornos do Desenvolvemento: TDAH e TEA

  • G3141481
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Intervención Educativa nas Dificultades da Linguaxe Oral e Escrita

  • G3141482
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Ensino e aprendizaxe das ciencias da natureza e das ciencias sociais na educación primaria

  • G3141483
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Practicum II: Mención en Atención á Diversidade

  • G3141484
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 24 créditos

Practicum II: Mención en Educación Musical

  • G3141485
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 24 créditos

Practicum II: Mención en TIC

  • G3141486
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 24 créditos

Practicum II: Mención en Lingua Estranxeira: Francés

  • G3141487
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 24 créditos

Practicum II: Mención en Lingua Estranxeira: Inglés

  • G3141488
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 24 créditos

Practicum II: Mención en Lingua Estranxeira: Alemán

  • G3141489
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 24 créditos

Practicum II: Mención en Lingua Estranxeira: Portugués

  • G3141490
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 24 créditos

Practicum II: sen mención

  • G3141491
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 24 créditos

Para poder matricularse na materia Practicum I será requisito ter superados polo menos 48 créditos do segundo curso

Para poder matricularse na materia Practicum II será requisito ter superados polo menos 48 créditos do terceiro curso, entre os que se inclúen necesariamente os do Practicum I

Socioloxía da Educación

  • G3141101
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Infancia, Familia e Escola

  • G3141102
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Teoría e Historia da Educación Escolar

  • G3141103
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Didáctica e Tarefas Docentes

  • G3141104
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Psicoloxía da Educación

  • G3141105
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Psicoloxía do Desenvolvemento (6-12 anos)

  • G3141106
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Dificultades de Aprendizaxe e Trastornos do Desenvolvemento

  • G3141107
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Escola, Comunidade e TIC

  • G3141108
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Organización e Xestión do Centro Escolar

  • G3141201
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Deseño, Desenvolvemento e Innovación Curricular

  • G3141202
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Linguas en contextos Multilingües

  • G3141120
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensinanza e Aprendizaxe da Aritmética

  • G3141121
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Fundamentos da Educación Física

  • G3141122
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación Visual e Plástica I: Contextos e Metodoloxía Artística

  • G3141222
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Inglés)

  • G3141223
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Francés)

  • G3141224
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Experimentais I

  • G3141226
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe da Xeometría

  • G3141227
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Sociais I

  • G3141228
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Alemán)

  • G3141229
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Portugués)

  • G3141230
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Sociais II

  • G3141321
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Experimentais II

  • G3141322
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación Visual e Plástica II: Procesos e Proxectos Artísticos

  • G3141323
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas: Lingua e Literatura Galegas

  • G3141324
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe da Medida, Probabilidade e Estatística

  • G3141325
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Didáctica da Educación Física

  • G3141327
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Música na Educación Primaria

  • G3141328
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas: Lingua e Literatura Castelás

  • G3141422
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e aprendizaxe das ciencias da natureza e das ciencias sociais na educación primaria

  • G3141483
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación en Contextos Rurais

  • G3141441
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Educación Vocal para Docentes

  • G3141442
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Experiencias de Aprendizaxe na Era Dixital

  • G3141443
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Xogo Infantil

  • G3141444
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Deseño e Elaboración de Materiais Didácticos

  • G3141446
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Educación Ambiental e a súa Didáctica

  • G3141447
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Educación Emocional

  • G3141448
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Educación en Valores e Cidadanía

  • G3141449
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Identidade de Xénero e Educación

  • G3141450
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Historia, Patrimonio e Educación en Galicia

  • G3141451
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Lingua Galega para a Docencia

  • G3141452
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Titoría e Orientación Educativa

  • G3141453
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Literatura, Lectura e Creatividade

  • G3141454
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Diversidade e Escola Inclusiva

  • G3141479
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Intervención Educativa na Diversidade Cognitiva: Discapacidade Intelectual e Altas Capacidades

  • G3141480
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Intervención Educativa nos Trastornos do Desenvolvemento: TDAH e TEA

  • G3141481
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Intervención Educativa nas Dificultades da Linguaxe Oral e Escrita

  • G3141482
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Practicum II: Mención en Atención á Diversidade

  • G3141484
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 24 créditos

Inglés: Comprensión e Expresión Escrita

  • G3141455
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Inglés: Comprensión e Expresión Oral

  • G3141457
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Aprendizaxe Integrada de Contidos en Linguas Estranxeiras: Inglés

  • G3141459
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Inglés: A Diversidade Cultural e as súas Manifestacións

  • G3141461
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Practicum II: Mención en Lingua Estranxeira: Inglés

  • G3141488
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 24 créditos

Practicum I

  • G3141329
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 18 créditos

A segunda edición do grao contempla sete mencións cualificadoras no campus de Santiago:

- Mención en Atención á diversidade
- Mención en Educación Musical
- Mención en Educación e TIC (non implantada)
- Mención en Lingua estranxeira: inglés
- Mención en Lingua estranxeira: francés (non implantada)
- Mención en Lingua estranxeira: portugués (non implantada)
- Mención en Lingua estranxeira: alemán (non implantada)

Para obter o Grao cunha das mencións, o alumno deberá cursar as materias optativas do módulo correspondente (ver plan de estudos ordenado por módulos). Ademais, ao longo do Practicum II, deberá realizar un proxecto de traballo vinculado á mención, ao que se outorga un valor de 6 créditos do total de 24 que comprende este Prácticum.

O plan de estudos inclúe varias materias obligatorias vinculadas á mención. Os alumnos que opten por unha mención en lingua estranxeira, deberán cursar a materia “Ensino e aprendizaxe de competencias comunicativas” na lingua da mención elixida.

O alumnado poderá escoller as materias optativas que formen ou non mencións cualificadoras, de modo que tamén poderá obter o grao sen mención.

En canto ao perfil de acceso/ingreso, é recomendable que o/a aspirante posúa as seguintes características persoais e académicas:
- Interese por todos os aspectos relacionados coa cultura e a infancia.
- Compromiso social.
- Compromiso ético.
- Curiosidade científica.
- Habilidade para as relacións interpersoais.

1.- O alumnado de primeiro curso por primeira vez a tempo completo ten que matricular 60 créditos. Un 15% do alumnado poderá cursar estudos a tempo parcial (30 créditos).
2.- Continuación de estudos : libre cun máximo de 75 créditos.

A USC ten un programa de alumnos titores para as titulacións de grao, de forma que alumnos de últimos cursos, logo dunha formación que lles facilita a Universidade, realizan tarefas de orientación aos alumnos que inician os estudos.

Información programa alumnos titores:

Programa alumnos titores

Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:

• A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
• A supresión gradual da impartición da docencia.
• Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.

Poden acceder a estudos de Grao aqueles estudantes que posúan os títulos, diplomas ou estudos seguintes ou otros declarados equivalentes ou homologados a estes:
A.1. Bacharelato do Sistema Educativo Español, Bacharelato Europeo o Bacharelato Internacional.
A.2. Bacharelato procedente de sistemas educativos de Estados membros da Unión Europea ou de otros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais.
A.3. Técnico Superior de Formación Profesional, Técnico Superior de Artes Plásticas e Diseño ou Técnico Deportivo Superior pertencente ao Sistema Educativo Español.
A.4. Outros estudos que, nun Estado membro da Unión Europea ou noutros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais en réxime de reciprocidade, acrediten os requisitos académicos esixidos en ditos Estados para acceder aos seus estudos universitarios.
A.5. Títulos universitarios oficiais de Diplomado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico, Licenciado, Arquitecto, Enxeñeiro, Graduado ou Máster Universitario.
A.6. Estudos universitarios parciais, estranxeiros ou españois.
Tamén poderán acceder a estudios de Grao:
B.1. Persoas maiores de vintecinco anos que superen unha proba de acceso específica.
B.2. Persoas maiores de corenta anos con experiencia laboral ou profesional en relación cunha ensinanza universitaria.
B.3. Persoas maiores de corenta e cinco anos que superen unha proba de acceso específica.
Do mesmo xeito, poderán acceder a estudos de Grao:
C.1. Persoas que estiveran en condicións de acceder á universidade segundo ordenacións do Sistema Educativo Español anteriores á Lei Orgánica 8/2013, de 9 de decembro.

O centro conta 9 aulas de uso xeral, con capacidade entre 90 e 230 postos, e 8 aulas dotadas de recursos específicos para impartir determinadas materias, como música ou novas tecnoloxías. Tamén conta con unha aula de seminario, dous laboratorios e un pavillón deportivo.

Existen ademais diversos espazos con equipamento adecuado para que o alumnado poida realizar traballo en grupo.

No campus norte, a Biblioteca atópase na planta baixa do edificio da Facultade, e conta con máis de 80 postos. No campus sur, a Biblioteca está situada no módulo central que comparten as facultades de Ciencias da Educación e Psicoloxía.

O obxectivo principal do Grao é formar mestres atendendo aos principios da Lei Orgánica 2/2006 de Educación, do 3 de maio (BOE do 04/05/2006).
Esta titulación de grao capacita en España para educar de xeito integral a nenos en etapa de educación primaria como profesor xeneralista en centros públicos e privados de Educación Primaria, servizos de apoio para a escola e centros de ocio. Pode desenvolver as súas actividades tanto na Administración e Organismos Públicos coma en empresas privadas, así coma na docencia

-Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e normalmente seencontra a un nivel que, ben que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo;
-Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que normalmente sedemostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo;
-Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética;
-Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado;
-Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.

1. Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, os criterios de avaliación e os procedementos de ensino e aprendizaxe.
2. Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe individualmente e en colaboración con outros profesionais.
3. Abordar situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües. Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos científicos e culturais.
4. Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto dos dereitos humanos.
5. Fomentar a convivencia na aula e fóra dela, resolver problemas de disciplina e contribuír á resolución pacífica de conflitos.
6. Coñecer a organización e o funcionamento dos colexios de educación primaria. Desempeñar as funcións de titoría e de orientación cos estudantes e as súas familias.
7. Colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e da contorna social. Asumir a dimensión educadora da función docente e educar para unha cidadanía activa.
8. Manter unha relación crítica e autónoma cara aos saberes, os valores e as institucións sociais.
9. Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sostible.
10. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa.
11. Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes e á formación cívica.
12. Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e coñecer modelos de mellora da calidade dos centros educativos.

- Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao período 6-12 no contexto familiar, social e escolar
- Coñecer as características destes estudiantes, así como as características dos seus contextos motivacionais e sociais
- Dominar os coñecementos necesarios para comprender o desenvolvemento da personalidade destes estudantes e identificar disfuncións
- Identificar dificultades de aprendizaxe, informalas e colaborar no seu tratamento
- Coñecer as propostas e desenvolvementos actuais baseados na aprendizaxe de competencias
- Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe
- Analizar e comprender os procesos educativos na aula e fóra dela relativos ao período 6-12
- Coñecer os fundamentos da educación primaria
- Analizar a práctica docente e as condicións institucionais que a enmarcan
- Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país e os condicionantes políticos e lexislativos da actividade educativa
- Coñecer os procesos de interacción e comunicacion na aula
- Abordar e resolver problemas de disciplina
- Promover o traballo cooperativo e o traballo e esforzo individuais
- Promover accións de educación en valores orientados á preparación dunha educación activa e democrática
- Coñecer e abordar situacións escolares en contextos multiculturais
- Deseñar, planificar e avaliar a actividade docente e a aprendizaxe na aula
- Coñecer e aplicar experiencias innovadoras en educación primaria
- Participar na definición do proxecto educativo e na actividade xeral do centro atendendo a criterios de xestión de calidade
- Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación educativa e ser capaz de deseñar proxectos de innovación identificando indicadores de avaliación
- Mostrar habilidades sociais para entender as familias e facerse entender por elas

- Coñecemento instrumental de linguas estranxeiras
- Coñecemento instrumental da lingua galega
- Coñecemento instrumental das tecnoloxías da información e da comunicación
- Competencia informacional

Mobilidade

A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):

Portal Internacional

Prácticas

2ª edición

As Prácticas distribúense en dous períodos coa intención de aproveitar o seu potencial ao longo da formación dos estudantes. Os períodos de Practicum propostos desenvólvense progresivamente conforme a seguinte secuencia:

- PRACTICUM I (18 créditos. 3º curso, 5º cuadrimestre): O sentido xeral deste Practicum é centrarse na observación en torno á vida da aula e ás tarefas do profesorado, o proceso da aprendizaxe da tarefa docente, os proxextos e prácticas desenvoltos no centro escolar e no seu contexto, así como no proceso de aprendizaxe na ensinanza.

- PRACTICUM II (24 créditos. 4º Curso 8º cuadrimestre): o sentido xeral deste Practicum é centrarse nos proxectos e prácticas desenvoltos no centro escolar e no seu contexto, e no proceso de aprendizaxe da ensinanza e nos procesos de mellora de aula e centro. Ao longo do Prácticum II o alumno deberá realizar un Proxecto de traballo vinculado á mención, ao que se lle outorga un valor de 6 créditos do total de 24 que comprende este Prácticum.

1ª edición

As Prácticas distribúense en tres períodos coa intención de aproveitar o seu potencial ao longo da formación dos estudantes. Os períodos de Practicum propostos desenvólvense progresivamente conforme a seguinte secuencia:

- PRACTICUM I. Vida de aula e tarefas do profesorado. (12 créditos. 2º curso, 3ºcuadrimestre): O sentido deste Practicum é centrarse nas tarefas que o docente realiza en relación co contexto inmediato da aula, así como en analizar e reflexionar sobre o que alí acontece. Será requisito ter superados polo menos 48 créditos do primeiro curso.

- PRACTICUM II. O centro escolar e o seu contexto: proxectos e prácticas. (18 créditos. 3º Curso 6º cuadrimestre): contextualizando as prácticas do docente nun centro e unha localidade, trátase de deseñar, desenvolver e avaliar proxectos de centro e de aula e de comprender que os límites da función do profesor non están delimitados polo espazo físico inmediato no que traballa habitualmente cos alumnos e que forma parte dun equipo docente, polo que debe estar atento ao conxunto da Comunidade Educativa, sempre desde unha actitude crítica e reflexiva. Procurarase, na medida do posible, que o alumnado realice, un destes dous períodos de prácticas no ciclo 0-3. Será requisito ter superados polo menos 48 créditos do segundo curso, entre os que se inclúen necesariamente os do Practicum I.

- PRACTICUM III. Procesos de mellora de aula e centro. (12 créditos. 4º curso, 7º cuadrimestre): Neste último practicum trátase de salientar o perfil de mestre innovador, reflexivo e investigador, engadindo ao traballo nos períodos anteriores elementos de mellora de proxectos de centro e aula en procesos de investigación-acción. Será requisito ter superados polo menos 48 créditos do terceiro curso, entre os que se inclúen necesariamente os do Practicum II.

O Traballo Fin de Grao articúlase como unha materia anual no último curso cunha distribución en 3 créditos no 7º cuadrimestre e 6 no 8º. A súa programación anual permitirá, por unha banda diferencialo do Prácticum, e por outra facilitarlle ao alumno o tempo necesario para planificar, desenvolver e integrar as competencias adquiridas ao longo da formación do grao. Para ser admitido no Traballo Fin de Grao, será requisito ter superados polo menos 150 créditos dos tres primeiros cursos do Grao.

1º) Quen estea en posesión do título de Diplomado de Mestre/a de Educación Primaria poderá obter o Grao de Mestre/a de Educación Primaria tras a superación dun curso complementario de 39 ECTS que constará das materias optativas e obligatorias vinculadas que configuran unha de mencions, e o Traballo Fin de Grao.

2º) Quen estea en posesión do Título de Diplomado de Mestre/a de Educación Musical, de Lingua Estranxeira, de Educación Física, de Audición e Linguaxe, ou de Educación Especial poderán obter o Grao de Mestre/a de Educación Primaria tras a superación dun curso complementario que constará das seguintes materias:

  • Ensino e aprendizaxe da medida, probabilidade e estatística (6 cred.)
  • Ensino e aprendizaxe de competencias comunicativas: Lingua e Literatura Galegas / Castelás (6 cred.)
  • Ensino e aprendizaxe das Ciencias experimentais II (6 cred.)
  • Ensino e aprendizaxe das Ciencias Sociais II (6 cred.)
  • Unha materia a elixir entre as seguintes:
    • Didáctica da Educación Física (6 cred.) (Non elegible para os Diplomados en Mestre de Educación Física).
    • Música na Educación Primaria (6 cred.) (Non elegible para Diplomados en Mestre de Educación Musical)
    • Educación Visual e Plástica II (6 cred.)
  • Traballo Fin de Grao (9 cred.)
Profesorado
Nuria Abal Alonso
Cristian Abelairas Gómez
Maite Abilleira Gonzalez
Jorge Albella Martinez
Francisco Javier Alcala Rodriguez
Diego Allen-Perkins Avendaño
Patricia Alonso Ruido
David Alvarez Caneda
Lorena Añon Loureiro
Francisco Jose Armas Quinta
Martin Barcala Furelos
Silvia Basanta Camiño
Paloma Blanco Anaya
Vanessa Blanco Seoane
Natalia Rosa Bohorquez Villanueva
Pablo Brocos Mosquera
Maria Jose Caamaño Rojo
Francisco Javier Cabo Villaverde
Maria Do Carmen Cambeiro Lourido
Lorena Casal Otero
Lucia Casas Quiroga
Valentin Tomas Castellano Mendez
Gonzalo Castiñeira Veiga
Belén María Castro Fernández
Carmen Gloria Cernadas Lema
Susana Cid Fernandez
Sergio Clavero Ibañez De Garayo
Olalla Cortizas Varela
Julia Maria Crespo Comesaña
Beatriz Crujeiras Pérez
Mario Diz Otero
Andres Dominguez Almansa
Raúl Eirín Nemiña
Iris Estevez Blanco
Fatima Maria Faya Cerqueiro
Julia Feijóo Outumuro
Jorge Fernández Avilés
Maria Teresa Fernandez Blanco
Antía Fernández López
Isabel Fernandez Lopez
Maria Del Carmen Fernandez Morante
Elena Fernandez Rey
Fernando Fraga Varela
Luis Manuel Garcia Bernadal
Laura Garcia Docampo
Jorge Garcia Marin
Pablo Gayo Perez
Carol Jean Gillanders
Begoña Gomez Vazquez
Elsa Maria Gonzalez Alvarez
Sara González Bernárdez
Irene Gonzalez Costa
María Adelina Guisande Couñago
María Do Carme Hermida Gulías
Alfonso Iglesias Amorin
Patricia Maria Iglesias Souto
Guadalupe Jimenez Esquinas
Mariana Killner
Xosé María Lopez Carretero
Carme Lopez Fernandez
Silvia Lopez Gomez
Maria Leticia Lopez Mondejar
Zosimo Lopez Pena
Sabela Carme Mallo López
Irina Malyuchenko
Zeltia Martínez López
Maria Isabel Moran Cabanas
Remigio Moreira Arincon
Marta Neira Rodriguez
Ana Nieto Vieites
Maria Xesus Nogueira Pereira
Cristina Nuñez Garcia
Paula Outon Oviedo
Ana Parada Gañete
Juan Carlos Pardo Perez
Lucía Peixoto Pino
Raquel Pereira Romasanta
Eulogio Pernas Morado
Blanca Puig Mauriz
Ana Maria De La Concepcion Rabe
Javier Rico Diaz
Paula Rodriguez Abruñeiras
Sandra Rodriguez Nieto
Ana Belen Rodriguez Raposo
Jesus Rodriguez Rodriguez
Maria Salgado Somoza
Maria Carmen Santos Gonzalez
Eva María Taboada Ares
Cristina Trigo Martínez
Jose Felipe Trillo Alonso
Esther Vila Couñago
Elisa Teresa Zamora Rodriguez

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Oferta

IN01
Prazas ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico.

Info da escala: Número enteiro

115,0

112,0

112,0

112,0

112,0

112,0

Matrícula

IN02
Matrícula

Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Número enteiro

627,0

608,0

609,0

558,0

553,0

571,0

IN03
Matrícula de acceso

Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

141,0

146,0

152,0

137,0

147,0

150,0

IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición

Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

121,0

122,0

130,0

123,0

134,0

136,0

IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición

Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-10,37

0,83

6,56

-5,38

8,94

-

Perfil de entrada

IN06
Nota media de acceso por preinscrición

Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.

Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).

9,7316

-

10,6071

11,4819

11,6873

11,6911

IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados

Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,32

-

0,66

0,54

0,72

0,53

IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados

Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,96

1,15

0,82

0,72

0,72

0,88

Adecuación á demanda

IN10
Relación de estudantes preinscritos en 1ª opción matriculados por 1ª vez sobre as prazas ofertadas

Número de estudantes preinscritos en primeira opción matriculados por primeira vez dividido entre as prazas ofertadas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

72,17

-

91,07

79,46

75,89

89,29

IN12
Taxa de ocupación

Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

105,22

-

116,07

219,64

239,29

242,86

Indicador

2017-2018

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Mobilidade allea

IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados

Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

1,28

0,99

0,72

2,71

4,73

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu

Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

95,52

95,93

94,27

97,14

100,0

99,2

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Abandono

IN40
Taxa de abandono durante o primeiro curso

Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de ingreso matriculados no título no curso académico X, que non se matricularon nos cursos X+1 e X+2, e o número total de estudantes desa cohorte de entrada que accederon no curso académico X.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

7,26

11,86

3,85

11,0

9,48

0,87

IN41
Taxa de abandono

Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

11,19

17,73

22,58

11,86

8,65

11,0

Avaliación

IN36
Taxa de avaliación

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

93,75

93,6

95,81

97,65

95,75

96,25

Duración media dos estudos

IN38
Duración media dos estudos

Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.

Info da escala: Número racional con dous decimais

4,25

4,1591

4,4091

4,3364

4,0976

4,2233

Eficiencia dos titulados

IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados)

Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

96,08

96,76

94,57

95,99

98,63

97,01

Estudantes por grupo

IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva

Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva.

Info da escala: Número racional con dous decimais

27,1943

29,8634

24,625

24,3028

25,1422

26,9631

IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

72,5424

72,6034

72,8246

76,5263

78,8621

IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

54,05

40,3043

40,5313

39,9643

44,0345

Éxito

IN35
Taxa de éxito

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

96,55

97,21

98,83

98,92

97,9

97,66

Graduación

IN37
Taxa de graduación

Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

79,02

70,21

70,97

83,05

85,58

86,0

IN51
Taxa de idoneidade na graduación

Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou antes e a súa cohorte de ingreso.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

67,13

65,25

62,9

75,42

79,0

77,59

Rendemento

IN34
Taxa de rendemento

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

90,52

90,99

94,69

96,6

93,74

94,0

Satisfacción

IN15
Satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade

Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,4667

3,732

-

4,51

4,5

3,49

IN19
Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,27

4,0

-

4,42

4,61

4,2911

IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,2664

4,3112

-

4,8

4,37

4,38

IN21
Satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,2

-

-

4,38

-

-

IN23
Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible

Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,4286

2,9545

-

-

-

-

IN33
Grao de satisfacción dos egresados cos servizos

Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,4667

3,3

-

-

-

-

IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación

Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,2222

-

-

3,39

3,32

-

IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida

Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,92

3,91

3,91

3,91

4,22

3,93

IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida

Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,7201

4,2291

4,183

4,2078

4,34

4,2684

IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida

Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

39,4737

42,8814

39,5431

28,6807

24,6679

12,4314

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios

Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

57,58

55,88

53,57

50,0

52,63

69,77

IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

73,68

70,45

66,67

70,93

71,08

73,86

IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

34,21

27,27

20,0

20,93

16,87

20,45

Os contidos desta páxina actualizáronse o 03.07.2023.