Ir o contido principal

Máster Universitario en Neurociencia

Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Ciencias da Saúde
Ámbito de coñecemento
Ciencias biomédicas.
Centro(s)
Facultade de Bioloxía
Rúa Lope Gómez de Marzoa, s/n, 15782
Santiago de Compostela
881813245 (Conserxaría)
881813308 (Decanato)
facultade.bioloxia.decanato [at] usc.gal
Campus
Santiago de Compostela
Coordinador/a
Miguel Angel Rodriguez Diaz
Contacto
miguelangel.rodriguez.diaz [at] usc.es

O máster, de carácter interuniversitario, proporciona a formación avanzada que, tanto na especialidade de Neurobioloxía celular e molecular como na de Neurociencia cognitiva, un profesional da Neurociencia debe posuír para dispoñer das bases teóricas e experimentais requiridas para a realización dunha tese de doutoramento.

Duración: 1 ano académico
Código RUCT: 4310850
Número de ECTS: 60
Número prazas: 20

Decano/a ou director/a do centro:
Jesús Ángel López Romalde
jesus.romalde [at] usc.es

Coordinador-a do título:
Miguel Angel Rodriguez Diaz
miguelangel.rodriguez.diaz [at] usc.es

Linguas de uso:
Castelán, Galego

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela Universidade da Coruña Universidade de Vigo

Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
Orde do 51/2006 do 23 de marzo(DOG 28/03/2006)

Data de publicación no BOE:
06/03/2014

Data da última acreditación:
11/03/2015

Créditos que deberá cursar o alumno para obter a titulación:
Obrigatorios 20
Optativos 21
Traballo Fin de Máster 19
Total 60

O máster ten as seguintes especialidades:
 Especialidade en Neurociencia Cognitiva
 Especialidade en Neurobioloxia Celular e Molecular.
Para que unha especialidade conste no título, o estudante debe cursar cando menos 5 materias dentro da especialidade.

Técnicas psicofisiolóxicas

  • P2012201
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Investigación Aplicada en Neurociencia Cognitiva

  • P2012202
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Procesos Psiquicos Superiores

  • P2012203
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Condutas Adictivas

  • P2012204
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Exploracións nucleares en neuroloxía: SPET e PET. Neuroimaxe dixital

  • P2012205
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Neurodexeneración e Neurorreparación

  • P2012206
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Fundamentos de Neurofisioloxía Clínica

  • P2012207
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Fundamentos de Psiquiatría

  • P2012208
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Fundamentos de neuroloxía

  • P2012209
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Neurociencia Computacional

  • P2012210
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Modelos Biolóxicos e Computacionais de Representación do Coñecemento

  • P2012211
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Neuroimaxe PET/SPECT: preprocesado, análise e aplicacións clínicas

  • P2012223
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Neurociencia aplicada á neuroloxía clínica

  • P2012224
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Fundamentos de Xenómica e Proteómica en Neurociencias

  • P2012212
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Neurofarmacoloxía

  • P2012213
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Técnicas de Neurobioloxía Molecular

  • P2012214
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Desenvolvemento do Sistema Nervioso

  • P2012215
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Evolución do Sistema Nervioso

  • P2012216
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Neuroanatomía Comparada

  • P2012217
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Técnicas Neuroanatómicas

  • P2012218
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Canales iónicos e comportamento neuronal. Introdución ás canalopatías

  • P2012219
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Neuroendocrinoloxía

  • P2012220
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Técnicas Electrofisiolóxicas

  • P2012221
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Neurotoxicoloxía

  • P2012222
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Cerebro e Computación

  • P2011102
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Bases Nerviosas da Ritmicidade Biolóxica e do Uso da Enerxía

  • P2011202
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Bioenxeñaría Aplicada á Neurociencia

  • P2011203
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Cromatografía Líquida de Alta Resolución Aplicada á Neurociencia

  • P2011206
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Estatística e Modelos Matemáticos Aplicados á Neurociencia

  • P2011207
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Fundamentos de Neurofisioloxía Clínica

  • P2011210
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Historia e Filosofía da Neurociencia

  • P2011214
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Modelos de Organización do Sistema Nervioso

  • P2011216
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Neurocirurxía

  • P2011220
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Neuroendocrinoloxía Comparada

  • P2011222
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Neuroética

  • P2011223
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Psiquiatría Molecular

  • P2011227
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4 créditos

Redacción de Publicacións e Proxectos

  • P2011228
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Sistemas Adaptativos Complexos

  • P2011229
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Xestión da Investigación en Neurociencia

  • P2011232
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Actividade de presentación das Liñas de Investigación

  • P2011236
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4 créditos

O título de máster de neurociencia ten como obxectivo ofrecer un programa orientado á formación avanzada de investigadores no ámbito da neurociencia, que sexa capaz de dar resposta aos retos que expón o Espazo Europeo de Educación Superior no ámbito do posgrao. Proporciona as bases teóricas e experimentais necesarias para a realización da Tese Doutoral no ámbito da Neurociencia

Non se contempla

Créditos que deberá cursar o alumno para obter a titulación:
Obrigatorios 20
Optativos 21
Traballo Fin de Máster 19
Total 60

Os estudantes teñen titorias obrigatorias en todas as materias e titores para o Traballo Fin de Master, como se explica nas guías docentes correspondentes.
O desenvolvemento das materias se complementa con titorías individualizadas (presenciais e online) nas que os membros do equipo docente orientan e supervisan o traballo dos alumnos.
As titorías individualizadas están destinadas ao desenvolvemento de actividades presenciais de orientación, dinamización e seguimento do traballo dos/as estudantes: orientación para a realización de informes,
preparación de exposicións, procura e selección de material bibliográfico, e guía na resolución de problemas.

Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:

  • A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
  • A supresión gradual da impartición da docencia.
  • Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.

Acceso

Para acceder aos ensinos oficiais de Máster será necesario estar en posesión de:
A.1. Un título universitario oficial español.
A.2. Un título expedido por unha institución de educación superior pertencente a outro Estado integrante do Espazo Europeo de Educación Superior que faculte no mesmo para o acceso a ensinos de Máster.
A.3. Un título pertencente a un sistema educativo alleo ao Espazo Europeo de Educación, previa comprobación pola Universidade de que o citado título acredita un nivel de formación equivalente aos correspondentes títulos universitarios oficiais españois e faculta no país expedidor do título para o acceso a ensinos de posgrao.
A.4. Un título superior das Ensinanzas Artísticas Superiores do sistema educativo español.

Admisión

Modalidade: matrícula directa

Titulacións de acceso

1.- Titulacións preferentes
a. Titulados en Bioloxía, Farmacia, Medicina, Psicoloxía e Veterinaria.
b. Titulados en Odontoloxía, Enfermaría, Fisioterapia, Logopedia, Podoloxía e Terapia Ocupacional.
c. Titulados en Biotecnoloxía, Física, Química, Matemáticas, Ciencias do Mar, Técnicas Estatísticas, Estatística, Nutrición Humana e Dietética, Óptica e Optometría.
2.- Titulacións non preferentes
Outras titulacións.

Consultar a información actualizada en cada convocatoria anual de matrícula.

Modalidade: matrícula directa

Titulacións de acceso

1.- Titulacións preferentes
a. Titulados en Bioloxía, Farmacia, Medicina, Psicoloxía e Veterinaria.
b. Titulados en Odontoloxía, Enfermaría, Fisioterapia, Logopedia, Podoloxía e Terapia Ocupacional.
c. Titulados en Biotecnoloxía, Física, Química, Matemáticas, Ciencias do Mar, Técnicas Estatísticas, Estatística, Nutrición Humana e Dietética, Óptica e Optometría.
2.- Titulacións non preferentes
Outras titulacións.

Consultar a información actualizada en cada convocatoria anual de matrícula.

Garantirase que todos os estudantes:

1.- Coñezan os fundamentos da neurociencia e as materias da mesma obxecto do seu interese.
2.- Coñezan e saiban utilizar as técnicas experimentais dos campos da neurociencia obxecto do seu interese.
3.- Posúan un grao de especialización, o que significa o coñecemento de problemas, teorías e técnicas específicas, en polo menos un campo da neurociencia.
4.- Saiban ler e obter información relevante de publicacións científicas.
5.- Saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos. (ou multidisciplinares) relacionados coa neurociencia.
6.- Sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuizos.
7.- Saiban traballar en grupos de carácter multidisciplinar.
8.- Posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo.

Competencias específicas: Neurobioloxía celular e molecular

1.- Identificar e explicar a organización celular e funcional das principais estruturas do sistema nervioso central e periférico.
2.- Describir o proceso de desenvolvemento do sistema nervioso.
3.- Explicar o proceso de cambio adaptativo do sistema nervioso dentro do marco evolutivo.
4.- Explicar o funcionamento das neuronas desde o nivel molecular ao celular.
5.- Describir a relación entre as canles iónicas e o comportamento neuronal.
6.- Explicar os mecanismos de interacción de fármacos e toxinas co sistema nervioso.
7.- Explicar os principios de integración neuroendocrina como base para o control do comportamento.
8.- Deseñar e realizar experimentos coas técnicas electrofisiolóxicas, anatómicas e de bioloxía molecular máis utilizadas no estudo do sistema nervioso.

Competencias específicas: Neurociencia cognitiva (NC)

1.- Comprender as bases biolóxicas da cognición e das emocións con especial énfase en procesos de atención, aprendizaxe, memoria e control executivo, tendo en conta os cambios que se producen coa idade.
2.- Coñecer os principais métodos empregados pola neurociencia cognitiva actual, con especial acento nas técnicas psicofisiolóxicas, neuropsicolóxicas e de neuroimaxe.
3.- Familiarizarse coas posibles aplicacións da neurociencia cognitiva tanto para o estudo dos procesos normais como dalgunhas patoloxías.
4.- Integrar as bases conceptuais e metodolóxicas da psiquiatría na investigación básica e clínica das patoloxías psiquiátricas e das condutas adictivas.
5.- Alcanzar competencia específica no manexo da técnica dos potenciais evocados no estudo dos procesos psíquicos.

Mobilidade

A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa): Portal Internacional

Prácticas

No se contemplan

O Traballo de Fin de Máster (TFM) consta de 19 créditos e consistirá na realización dun traballo orixinal experimental de iniciación á investigación no ámbito da neurociencia, relacionado con calquera das liñas de investigación que se ofertan no máster. Este traballo inclúe actividades tanto presenciais (asistencia a sesións de titorización individual, realización do traballo de investigación, presentación e defensa pública dos proxectos expostos) como non presenciais (revisión bibliográfica actualizada e completa en referencia a un tema, deseño da investigación, tratamento estatístico dos datos, interpretación e discusión de resultados, elaboración de conclusións, ensaios para a defensa oral do traballo). Dependendo do carácter de cada traballo, as horas asignadas a cada tipo de actividade poden variar lixeiramente.
O/a estudante deberá realizar e presentar un traballo de investigación que debe constar das seguintes partes: Introdución, obxectivos, materiais e métodos, resultados, discusión, conclusións e bibliografía.
O contido pode ser calquera temática do ámbito da neurociencia ofertada nas liñas de investigación vinculadas a este Máster.

O equipo docente está composto por profesorado altamente cualificado das tres universidades galegas.

Profesorado
Maria Fatima Adrio Fondevila
Pablo Aguiar Fernández
Manuel Arrojo Romero
Anton Barreiro Iglesias
Fernando Cadaveira Mahía
Francisco Campos Perez
Eva Maria Candal Suarez
Homero Indalecio Carrera Machado
María Teresa Carrillo De La Peña
Jesus Cespon Gonzalez
Jose Angel Fontenla Gil
Santiago Galdo Alvarez
Maria Del Carmen Garcia Mahia
Jose Luis Labandeira Garcia
Monica Lindin Novo
Maria Isabel Loza Garcia
Francisco Javier Martin Cora
Raimundo Mateos Alvarez
Estefania Maria Salome Mendez Alvarez
Ana Maria Muñoz Patiño
Jose Luis Relova Quinteiro
Miguel Angel Rodriguez Diaz
Socorro Rodríguez Holguín
Jannette Rodriguez Pallares
Maria Isabel Rodriguez-Moldes Rey
Eduardo Manuel Sánchez Vila
Rosa Maria Señaris Rodriguez
German Sierra Paredes
Tomás Sobrino Moreiras
Samuel Suarez Suarez
Angela Juana Torres Iglesias
Francisco Javier Vicente Alba
Maria Vidal Millares
Ashwin Woodhoo
Montserrat Zurrón Ocio

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Oferta

IN01
Prazas ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico.

Info da escala: Número enteiro

30,0

30,0

30,0

30,0

20,0

20,0

Matrícula

IN02
Matrícula

Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Número enteiro

24,0

27,0

30,0

30,0

21,0

19,0

IN03
Matrícula de acceso

Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

16,0

20,0

18,0

20,0

12,0

16,0

IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición

Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

16,0

20,0

18,0

20,0

12,0

16,0

IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición

Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-5,88

25,0

-10,0

11,11

-40,0

-

Perfil de entrada

IN06
Nota media de acceso por preinscrición

Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.

Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).

7,1594

6,947

7,5628

7,4662

7,8226

7,4533

IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados

Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

4,17

14,81

13,33

10,0

28,57

21,05

IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados

Porcentaje de estudiantes nacionales de fuera de Galicia sobre estudiantes matriculados, sin contabilizar los estudiantes matriculados en programas de movilidad incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

8,33

11,11

10,0

13,33

9,52

10,53

IN13
Porcentaxe de matriculados que son titulados da USC

Número de estudantes matriculados no máster que son egresados da USC.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

-

-

56,67

42,86

36,84

Adecuación á demanda

IN12
Tasa de ocupación

Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

53,33

66,67

60,0

66,67

60,0

80,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Mobilidade allea

IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados

Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu

Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Abandono

IN41
Taxa de abandono RD 1393/2007

Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

5,88

6,25

0,0

16,67

10,0

25,0

Avaliación

IN36
Taxa de avaliación

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

80,46

77,52

82,6

81,08

78,1

77,02

Duración media dos estudos

IN38
Duración media dos estudos

Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.

Info da escala: Número racional con dous decimais

1,3571

1,1667

1,4375

1,1765

1,4

1,0833

Eficiencia dos titulados

IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados

Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

89,26

94,91

85,82

94,55

88,89

96,38

Estudantes por grupo

IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva

Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva.

Info da escala: Número racional con dous decimais

8,5938

10,1724

8,8438

9,5806

5,6129

8,2

IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

19,5

18,75

19,5

13,25

15,75

IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

7,6471

7,0

7,3889

4,0556

6,2778

Éxito

IN35
Taxa de éxito

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

99,11

95,17

99,61

97,08

89,48

100,0

IN50
Taxa de éxito dos egresados

Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

89,26

94,91

85,82

100,0

97,33

98,9

Graduación

IN37
Taxa de graduación

Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso. Amosa información sobre o grao de eficacia do alumnado e da institución con relación á súa actividade académica.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

70,59

62,5

84,21

72,22

80,0

66,67

Rendemento

IN34
Taxa de rendemento

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

79,75

73,77

82,28

78,71

69,88

77,02

Satisfacción

IN23
Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible

Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,8

1,8

-

-

-

-

IN33
Grao de satisfacción dos egresados cos servizos

Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,5333

3,5556

-

-

-

-

IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación

Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,0089

2,8571

-

3,26

3,55

-

IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida

Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,55

4,29

4,56

4,04

4,82

4,25

IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida

Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,2714

4,4256

4,0391

4,2857

4,2909

4,5789

IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción

Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

22,7273

25,0

31,0345

45,4545

6,25

11,1111

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios

Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

96,3

IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

97,5

95,24

94,59

91,18

IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

70,0

69,77

62,5

61,9

67,57

67,65

Os contidos desta páxina actualizáronse o 11.11.2024.