Este máster pretende formar especialistas en planificar e xestionar o territorio desde unha perspectiva multiescalar, abranguendo espazos urbanos, rurais, periurbanos e naturais. O seu obxectivo consiste en transmitir as habilidades necesarias para que os seus egresados sexan quen de liderar equipos de traballo para a ordenación territorial e o urbanismo. Isto comporta a elaboración de documentos de planificación (vinculantes ou indicativos) e o deseño de procesos participativos na liña do desenvolvemento territorial. Parte dun enfoque decididamente multidisciplinar e presta especial atención á sustentabilidade do territorio nas súas dimensións ambiental, económica e sociocultural.
Máster Universitario en Planificación e Xestión Territorial
Duración:
1 ano académico
Código RUCT: 4317431
Número de ECTS: 60
Número prazas: 13
Decano/a ou director/a do centro:
MARCO VIRGILIO GARCIA QUINTELA
Coordinador-a do título:
Inés Santé Riveira
ines.sante [at] usc.es
Linguas de uso:
Castelán, Galego
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
Orde do 16/06/2020 (1/07/2020)
Data de publicación no BOE:
07/05/2021
Data da última acreditación:
18/05/2020
Duración:
1 ano académico
Código RUCT: 4317431
Número de ECTS: 60
Número prazas: 13
Decano/a ou director/a do centro:
MARCO VIRGILIO GARCIA QUINTELA
Coordinador-a do título:
Inés Santé Riveira
ines.sante [at] usc.es
Linguas de uso:
Castelán, Galego
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
Orde do 16/06/2020 (1/07/2020)
Data de publicación no BOE:
07/05/2021
Data da última acreditación:
18/05/2020
Condicións de terminación:
Obrigatorias: 27
Optativas: 21
Prácticas externas 6
Traballo fin de máster: 6
Total: 60
Este máster contempla tres especialidades:
-Especialidade en Planificación urbana e rexional
-Especialidade en Tecnoloxías da información e planificación ambiental
-Especialidade en Xestión de áreas rurais e de interese natural
Para obter o título por unha especialidade, o alumno debe cursar un mínimo de 15 créditos de materias pertencentes ao módulo da dita especialidade. O resto de créditos optativos pode cursarlos con materias do mesmo ou dos outros modulos de especialidade. Finalmente, se así o desexa, de non cumprir o requisito anterior, tamén poderá obter o título sen especialidade.
Directrices e modelos de ordenación territorial
- P3431101
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Planeamento urbano
- P3431102
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Planificación territorial
- P3431103
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Políticas de desenvolvemento rural
- P3431104
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Procesos de desenvolvemento endóxeno e patrimonio natural e cultural
- P3431105
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Métodos e técnicas de análise territorial I
- P3431106
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Métodos e técnicas de análise territorial II
- P3431107
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Instrumentos de xestión de terras
- P3431108
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Planificación estratéxica
- P3431109
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Metodoloxía de investigación
- P3431201
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Planificación e rehabilitación do patrimonio urbano
- P3431202
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Planificación e organización de áreas metropolitanas
- P3431203
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Mobilidade e transporte sustentables
- P3431204
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Planificación e xestión para a cooperación no desenvolvemento
- P3431205
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Planificación e xestión ambientais dos espazos urbanizados
- P3431206
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Planificación e xestión de espazos costeiros e litorais
- P3431207
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Planificación e xestión de espazos de montaña
- P3431208
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Metodoloxía de investigación
- P3431201
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Planificación e xestión de redes de áreas protexidas
- P3431209
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Xestión da biodiversidade
- P3431210
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Economía ambiental
- P3431211
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Avaliación de plans e programas
- P3431212
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Teledetección
- P3431213
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Sistemas de información xeográfica aplicados á planificación territorial
- P3431214
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Infraestruturas de datos espaciais
- P3431215
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Metodoloxía de investigación
- P3431201
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Planificación e xestión para a cooperación no desenvolvemento
- P3431205
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Planificación e xestión ambientais dos espazos urbanizados
- P3431206
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Planificación e xestión de espazos costeiros e litorais
- P3431207
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Planificación e xestión de espazos de montaña
- P3431208
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Planificación e xestión de redes de áreas protexidas
- P3431209
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Xestión da biodiversidade
- P3431210
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Economía ambiental
- P3431211
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Avaliación de plans e programas
- P3431212
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Prácticas externas
- P3431110
- Obrigatorio
- Prácticas en Empresas de Grao e Máster
- 6 créditos
Traballo fin de máster
- P3431111
- Obrigatorio
- Traballos Fin de Grao e Máster
- 6 créditos
Este programa está dirixido a titulados en tres grandes áreas: Arquitectura e Enxeñaría, Ciencias Sociais e Xurídicas e Ciencias. Na primeira, terán prioridade de acceso os titulados en Enxeñaría (Agrícola, Forestal, Civil), Paisaxe e Arquitectura; na segunda, os de Xeografía e Ordenación do Territorio. En función das súas preferencias formativas, os estudantes poderán optar por cursar unha das tres especialidades ofertadas:
- Planificación urbana e rexional;
- Tecnoloxías da información e planificación ambiental;
- Xestión de áreas rurais e de interese natural.
Condicións de terminación:
Obrigatorias: 27
Optativas: 21
Prácticas externas 6
Traballo fin de máster: 6
Total: 60
Unha vez que os estudantes deciden estudar na USC, esta pon á súa disposición todo un dispositivo de información e acollida para facilitar a súa inscrición, incorporación e integración como estudante universitario.
Nos primeiros días de clase o coordinador do mestrado organizará unha ou varias sesións informativas para comunicar aos alumnos cales son os obxectivos xerais da titulación, as competencias e destrezas que se alcanzarán coa formación oferecida, así como para dar unha visión xeral da localización de recursos (aulas, bibliotecas), persoas responsábeis e canles de comunicación.
Tamén durante os primeiros días de clase, e co obxecto de manter aberta de forma dinámica unha vía de comunicación permanente cos alumnos, a Comisión Académica nomeará un titor para cada un dos alumnos, que non terá que ser necesariamente o seu futuro director de Tese, e cuxas funcións principais serán a de atender o alumno, derivando as cuestións que este lle formule ás canles adecuadas, e a de facer un seguimiento que permita localizar posíbeis dificultades académicas co adianto suficiente para ser corrixidas.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, coa admisión de matrículas de novo ingreso na titulación e coa supresión gradual da impartición da docencia.
Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), a memoria da nova titulación fixará as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Acceso
Poderán acceder ás ensinanzas oficiais de máster:
1. As persoas que estean en posesión dun título universitario oficial español.
2. Aquelas que teñan un título expedido por unha institucion de educación superior do EEES que faculta no país expedidor do título para o acceso a ensinanzas de máster.
3. Os titulados conforme a sistemas educativos alleos ao EEES sen necesidade de homologación dos seus títulos, previa comprobación pola Universidade de que os ditos títulos acreditan un nivel de formación equivalente aos correspondentes títulos universitarios españois e que facultan no país expedidor do título para o acceso a ensinanzas de posgrao.
Admisión
Modalidade: Criterios xerais
Titulacións de acceso por orde de preferencia:
1º Titulados en Enxeñaría Agrícola, Enxeñaría Forestal, Enxeñaría Civil, Paisaxe e Arquitectura; Grao ou Licenciatura en Xeografía e Ordenación do Territorio.
2º Outras titulacións da rama de Enxeñaría e Arquitectura ou de Ciencias Sociais e Xurídicas
3º Titulacións da rama de Ciencias
Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega: Celga I, ou española: B1.
De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán modificar a matrícula de modo que só poderán matricular un 25% de materias do 1º semestre, e asistir ao mesmo tempo a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido.
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
Modalidade: Criterios xerais
Titulacións de acceso por orde de preferencia:
1º Titulados en Enxeñaría Agrícola, Enxeñaría Forestal, Enxeñaría Civil, Paisaxe e Arquitectura; Grao ou Licenciatura en Xeografía e Ordenación do Territorio.
2º Outras titulacións da rama de Enxeñaría e Arquitectura ou de Ciencias Sociais e Xurídicas
3º Titulacións da rama de Ciencias
Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega: Celga I, ou española: B1.
De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán modificar a matrícula de modo que só poderán matricular un 25% de materias do 1º semestre, e asistir ao mesmo tempo a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido.
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
- Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
- Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
- Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formularen xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
- Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
- Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.
- Capacidade de procurar e seleccionar a información útil para resolver problemas complexos, manexando con soltura as fontes bibliográficas e estatísticas existentes.
- Capacidade de manter e estender formulacións teóricas fundadas para enfrontar problemas de investigación no campo da análise xeográfica e territorial.
- Capacidade de recompilar información espacial procedente de diferentes fontes e integrala en bases de datos xeoespaciais.
- Capacidade de planificar e realizar tarefas de investigación no ámbito dos estudos e análises territoriais.
- Capacidade para desenvolver unha perspectiva crítica sobre os diferentes aspectos que condicionan o uso humano do territorio.
- Capacidade para enfrontar os problemas desde unha visión holística que considere os efectos ambientais, sociais e económicos das decisións territoriais.
- Entender o marco legal e institucional da planificación e xestión territorial.
- Coñecer os principais instrumentos de ordenación e xestión territorial e as principais figuras de planeamento en ordenación do territorio e urbanismo.
- Coñecer os diferentes instrumentos de xestión de terras.
- Capacidade para levar a cabo procesos de análise, avaliación e diagnóstico do territorio, do medio ambiente, do urbanismo, dos usos do solo e da propiedade da terra desde un punto de vista económico, social e ambiental.
- Formación para extraer, analizar e presentar a información necesaria para a toma de decisións na planificación e xestión territorial e ambiental.
- Coñecemento e uso crítico da terminoloxía especializada en planificación e xestión territorial e ambiental, e capacidade para a aplicación práctica dos coñecementos sobre planificación do territorio, en especial no ámbito galego.
- Preparación e redacción de informes de ordenación do territorio, planeamento urbanístico e de xestión ambiental através da análise crítica, a avaliación e síntese de ideas novas e complexas.
- Coñecer as técnicas, ferramentas e tecnoloxías que permitan realizar unha planificación e xestión territorial eficiente e a diferentes escalas (rexional, urbana, etc.).
- Capacidade para o deseño de políticas de planificación e xestión do uso do solo, así como da propiedade da terra.
- Capacidade tanto para a resolución de problemas derivados da infrautilización ou ineficiencia no uso do solo como da súa sobreexplotación ou uso inadecuado.
- Capacidade para pensar e actuar como axente de desenvolvemento rural e local, considerando as persoas e comunidades involucradas nas políticas e plans de desenvolvemento.
- Capacidades críticas necesarias para a actividade investigadora e a realización dunha tese doctoral nos ámbitos propios.
- Capacidade analítica e de síntese.
- Capacidade de procura e selección de información.
- Capacidade de realizar unha exposición en público e debater con soltura sobre o tema que se está a expor.
- Coñecemento das principais fontes cartográficas e de información territorial.
- Manexo dos principais programas de software de Sistemas de Información Xeográfica.
- Capacidade de traballo en equipo e liderado, en contornos cooperativos, pluridisciplinares ou de alto nivel competitivo.
- Capacidade de traballo e de resposta baixo condicións adversas (dificultade de comunicación entre membros dun equipo, prazos de entrega exiguos, falta de recursos, etc.)
- Adquisición de responsabilidade ambiental e social na elaboración de políticas territoriais e na implantación de plans e proxectos con incidencia territorial, así como nas solucións técnicas adoptadas.
Mobilidade
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):
Prácticas
A titulación inclúe a realización de prácticas en empresa por un total de 6 créditos.
Os contidos de cada práctica son potencialmente tan diversos como os contidos do propio mestrado, debido á grande diversidad de convenios e empresas e institucións en que se poderán realizar as prácticas.
A avaliación das prácticas realizarase mediante o informe emitido pola empresa ou institución de acollida e a memoria de actividades presentada polo estudante. A cualificación final será establecida polo docente coordinador das prácticas.
O mestrado contempla a realización dun traballo fin de máster de 6 créditos.
O alumnado será capaz de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos a casos de estudo reais e á resolución de problemas. O alumnado reforzará os coñecementos adquiridos, particularmente os conceptos, modelos e teorías, mediante a súa posta en práctica.
As competencias adquiridas son unha síntese do conxunto do mestrado, con maior énfase nas de carácter investigador. O alumnado poderá realizar unha proposta de hipótese, definir obxectivos, determinar a metodoloxía de toma de datos, análise e interpretación, realizar unha revisión bibliográfica, elaborar conclusións, redactar un documento científico ou técnico e expoñer e comunicar os resultados.
O corpo docente do programa procede de diferentes disciplinas científicas (Xeografía, Enxeñaría, Economía, Bioloxía) e está integrado en grupos de investigación recoñecidos como unidades de investigación competitivas pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional. Todo o equipo docente participa habitualmente en proxectos de investigación, así como en contratos e convenios con entidades públicas e privadas relacionados coa práctica da planificación territorial.
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Oferta |
|||||||
IN01 Prazas ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Info da escala: Número enteiro |
30 |
30 |
30 |
13,0 |
13,0 |
13,0 |
|
Matrícula |
|||||||
IN02 Matrícula Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming. Info da escala: Número enteiro |
13 |
14 |
25 |
17,0 |
21,0 |
30,0 |
|
IN03 Matrícula de acceso Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
7 |
8 |
19 |
17,0 |
11,0 |
15,0 |
|
IN04 Matrícula de novo ingreso por preinscrición Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
7 |
8 |
19 |
16,0 |
11,0 |
15,0 |
|
IN05 Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
-30 |
14,29 |
137,5 |
- |
-31,25 |
- |
|
Perfil de entrada |
|||||||
IN06 Nota media de acceso por preinscrición Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada. Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos). |
7,4 |
7,31 |
7,46 |
7,3832 |
6,8816 |
6,6913 |
|
IN08 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
0 |
28 |
0,0 |
9,52 |
16,67 |
|
IN09 Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados Porcentaje de estudiantes nacionales de fuera de Galicia sobre estudiantes matriculados, sin contabilizar los estudiantes matriculados en programas de movilidad incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
7,69 |
7,14 |
16 |
0,0 |
19,05 |
10,0 |
|
IN13 Porcentaxe de matriculados que son titulados da USC Número de estudantes matriculados no máster que son egresados da USC. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
61,54 |
50 |
36 |
64,71 |
42,86 |
43,33 |
|
Adecuación á demanda |
|||||||
IN12 Tasa de ocupación Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
23,33 |
26,67 |
63,33 |
246,15 |
126,92 |
230,77 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mobilidade allea |
|||||||
IN18 Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
3,33 |
|
Mobilidade propia |
|||||||
IN17 Porcentaxe de estudantes enviados pola USC a programas de mobilidade sobre o total de matriculados Número de estudantes enviados desde a USC nesa titulación a outras universidades (programas de mobilidad) dividido entre o número de estudantes matriculados no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN22 Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
83,33 |
80 |
100 |
100,0 |
80,0 |
100,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Abandono |
|||||||
IN41 Taxa de abandono RD 1393/2007 Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
20 |
0 |
0 |
- |
0,0 |
0,0 |
|
Avaliación |
|||||||
IN36 Taxa de avaliación Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
91,25 |
89,53 |
85,45 |
93,83 |
82,0 |
81,07 |
|
Duración media dos estudos |
|||||||
IN38 Duración media dos estudos Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos. Info da escala: Número racional con dous decimais |
1,17 |
1 |
1,36 |
1,0 |
1,4 |
1,4 |
|
Eficiencia dos titulados |
|||||||
IN53 Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
98,33 |
100 |
96,55 |
100,0 |
94,34 |
96,15 |
|
Estudantes por grupo |
|||||||
IN32 Media de alumnos por grupo de docencia interactiva Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva. Info da escala: Número racional con dous decimais |
5,83 |
6,32 |
13,8 |
13,6667 |
8,7692 |
12,2105 |
|
IN55 Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
8 |
18,2 |
20,4444 |
12,2 |
15,6667 |
|
IN56 Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
4,44 |
9,4 |
9,6 |
6,625 |
9,1 |
|
Éxito |
|||||||
IN35 Taxa de éxito Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100 |
100 |
98,76 |
98,62 |
98,54 |
98,83 |
|
IN50 Taxa de éxito dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
98,33 |
100 |
96,55 |
100,0 |
96,15 |
96,15 |
|
Graduación |
|||||||
IN37 Taxa de graduación Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso. Amosa información sobre o grao de eficacia do alumnado e da institución con relación á súa actividade académica. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
60 |
71,43 |
87,5 |
- |
60,0 |
45,45 |
|
Rendemento |
|||||||
IN34 Taxa de rendemento Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
91,25 |
89,53 |
84,39 |
92,53 |
80,8 |
80,13 |
|
Satisfacción |
|||||||
IN19 Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
4,02 |
- |
- |
- |
4,5833 |
|
IN20 Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
4,33 |
- |
- |
- |
- |
|
IN21 Satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
4,21 |
- |
- |
- |
- |
|
IN23 Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
2,6 |
3,2 |
- |
- |
- |
- |
|
IN33 Grao de satisfacción dos egresados cos servizos Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4 |
4 |
- |
- |
- |
- |
|
IN42 Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
3,76 |
4 |
- |
- |
3,55 |
- |
|
IN46 Satisfacción do alumnado coa docencia recibida Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
3,34 |
4,1 |
4,49 |
- |
- |
3,83 |
|
IN47 Satisfacción do profesorado coa docencia impartida Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
3,26 |
4,37 |
3,58 |
- |
- |
4,1167 |
|
IN48 Taxa de resposta na enquisa de satisfacción Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
33,33 |
66,67 |
47,62 |
- |
- |
55,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN24 Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
80 |
60 |
57,14 |
71,43 |
89,47 |
87,5 |
IN25 Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
72,73 |
72,73 |
80 |
89,47 |
92,59 |
82,61 |
IN26 Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
55,56 |
55,56 |
63,64 |
47,37 |
48,15 |
47,83 |
Condicións de terminación:
Obrigatorias: 27
Optativas: 21
Prácticas externas 6
Traballo fin de máster: 6
Total: 60
Este máster contempla tres especialidades:
-Especialidade en Planificación urbana e rexional
-Especialidade en Tecnoloxías da información e planificación ambiental
-Especialidade en Xestión de áreas rurais e de interese natural
Para obter o título por unha especialidade, o alumno debe cursar un mínimo de 15 créditos de materias pertencentes ao módulo da dita especialidade. O resto de créditos optativos pode cursarlos con materias do mesmo ou dos outros modulos de especialidade. Finalmente, se así o desexa, de non cumprir o requisito anterior, tamén poderá obter o título sen especialidade.
Directrices e modelos de ordenación territorial
- P3431101
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Planeamento urbano
- P3431102
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Planificación territorial
- P3431103
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Políticas de desenvolvemento rural
- P3431104
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Procesos de desenvolvemento endóxeno e patrimonio natural e cultural
- P3431105
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Métodos e técnicas de análise territorial I
- P3431106
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Métodos e técnicas de análise territorial II
- P3431107
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Instrumentos de xestión de terras
- P3431108
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Planificación estratéxica
- P3431109
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Metodoloxía de investigación
- P3431201
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Planificación e rehabilitación do patrimonio urbano
- P3431202
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Planificación e organización de áreas metropolitanas
- P3431203
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Mobilidade e transporte sustentables
- P3431204
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Planificación e xestión para a cooperación no desenvolvemento
- P3431205
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Planificación e xestión ambientais dos espazos urbanizados
- P3431206
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Planificación e xestión de espazos costeiros e litorais
- P3431207
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Planificación e xestión de espazos de montaña
- P3431208
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Metodoloxía de investigación
- P3431201
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Planificación e xestión de redes de áreas protexidas
- P3431209
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Xestión da biodiversidade
- P3431210
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Economía ambiental
- P3431211
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Avaliación de plans e programas
- P3431212
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Teledetección
- P3431213
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Sistemas de información xeográfica aplicados á planificación territorial
- P3431214
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Infraestruturas de datos espaciais
- P3431215
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Metodoloxía de investigación
- P3431201
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Planificación e xestión para a cooperación no desenvolvemento
- P3431205
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Planificación e xestión ambientais dos espazos urbanizados
- P3431206
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Planificación e xestión de espazos costeiros e litorais
- P3431207
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Planificación e xestión de espazos de montaña
- P3431208
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Planificación e xestión de redes de áreas protexidas
- P3431209
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Xestión da biodiversidade
- P3431210
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Economía ambiental
- P3431211
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Avaliación de plans e programas
- P3431212
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Prácticas externas
- P3431110
- Obrigatorio
- Prácticas en Empresas de Grao e Máster
- 6 créditos
Traballo fin de máster
- P3431111
- Obrigatorio
- Traballos Fin de Grao e Máster
- 6 créditos
Este programa está dirixido a titulados en tres grandes áreas: Arquitectura e Enxeñaría, Ciencias Sociais e Xurídicas e Ciencias. Na primeira, terán prioridade de acceso os titulados en Enxeñaría (Agrícola, Forestal, Civil), Paisaxe e Arquitectura; na segunda, os de Xeografía e Ordenación do Territorio. En función das súas preferencias formativas, os estudantes poderán optar por cursar unha das tres especialidades ofertadas:
- Planificación urbana e rexional;
- Tecnoloxías da información e planificación ambiental;
- Xestión de áreas rurais e de interese natural.
Condicións de terminación:
Obrigatorias: 27
Optativas: 21
Prácticas externas 6
Traballo fin de máster: 6
Total: 60
Unha vez que os estudantes deciden estudar na USC, esta pon á súa disposición todo un dispositivo de información e acollida para facilitar a súa inscrición, incorporación e integración como estudante universitario.
Nos primeiros días de clase o coordinador do mestrado organizará unha ou varias sesións informativas para comunicar aos alumnos cales son os obxectivos xerais da titulación, as competencias e destrezas que se alcanzarán coa formación oferecida, así como para dar unha visión xeral da localización de recursos (aulas, bibliotecas), persoas responsábeis e canles de comunicación.
Tamén durante os primeiros días de clase, e co obxecto de manter aberta de forma dinámica unha vía de comunicación permanente cos alumnos, a Comisión Académica nomeará un titor para cada un dos alumnos, que non terá que ser necesariamente o seu futuro director de Tese, e cuxas funcións principais serán a de atender o alumno, derivando as cuestións que este lle formule ás canles adecuadas, e a de facer un seguimiento que permita localizar posíbeis dificultades académicas co adianto suficiente para ser corrixidas.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, coa admisión de matrículas de novo ingreso na titulación e coa supresión gradual da impartición da docencia.
Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), a memoria da nova titulación fixará as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Acceso
Poderán acceder ás ensinanzas oficiais de máster:
1. As persoas que estean en posesión dun título universitario oficial español.
2. Aquelas que teñan un título expedido por unha institucion de educación superior do EEES que faculta no país expedidor do título para o acceso a ensinanzas de máster.
3. Os titulados conforme a sistemas educativos alleos ao EEES sen necesidade de homologación dos seus títulos, previa comprobación pola Universidade de que os ditos títulos acreditan un nivel de formación equivalente aos correspondentes títulos universitarios españois e que facultan no país expedidor do título para o acceso a ensinanzas de posgrao.
Admisión
Modalidade: Criterios xerais
Titulacións de acceso por orde de preferencia:
1º Titulados en Enxeñaría Agrícola, Enxeñaría Forestal, Enxeñaría Civil, Paisaxe e Arquitectura; Grao ou Licenciatura en Xeografía e Ordenación do Territorio.
2º Outras titulacións da rama de Enxeñaría e Arquitectura ou de Ciencias Sociais e Xurídicas
3º Titulacións da rama de Ciencias
Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega: Celga I, ou española: B1.
De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán modificar a matrícula de modo que só poderán matricular un 25% de materias do 1º semestre, e asistir ao mesmo tempo a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido.
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
Modalidade: Criterios xerais
Titulacións de acceso por orde de preferencia:
1º Titulados en Enxeñaría Agrícola, Enxeñaría Forestal, Enxeñaría Civil, Paisaxe e Arquitectura; Grao ou Licenciatura en Xeografía e Ordenación do Territorio.
2º Outras titulacións da rama de Enxeñaría e Arquitectura ou de Ciencias Sociais e Xurídicas
3º Titulacións da rama de Ciencias
Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega: Celga I, ou española: B1.
De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán modificar a matrícula de modo que só poderán matricular un 25% de materias do 1º semestre, e asistir ao mesmo tempo a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido.
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
- Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
- Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
- Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formularen xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
- Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
- Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.
- Capacidade de procurar e seleccionar a información útil para resolver problemas complexos, manexando con soltura as fontes bibliográficas e estatísticas existentes.
- Capacidade de manter e estender formulacións teóricas fundadas para enfrontar problemas de investigación no campo da análise xeográfica e territorial.
- Capacidade de recompilar información espacial procedente de diferentes fontes e integrala en bases de datos xeoespaciais.
- Capacidade de planificar e realizar tarefas de investigación no ámbito dos estudos e análises territoriais.
- Capacidade para desenvolver unha perspectiva crítica sobre os diferentes aspectos que condicionan o uso humano do territorio.
- Capacidade para enfrontar os problemas desde unha visión holística que considere os efectos ambientais, sociais e económicos das decisións territoriais.
- Entender o marco legal e institucional da planificación e xestión territorial.
- Coñecer os principais instrumentos de ordenación e xestión territorial e as principais figuras de planeamento en ordenación do territorio e urbanismo.
- Coñecer os diferentes instrumentos de xestión de terras.
- Capacidade para levar a cabo procesos de análise, avaliación e diagnóstico do territorio, do medio ambiente, do urbanismo, dos usos do solo e da propiedade da terra desde un punto de vista económico, social e ambiental.
- Formación para extraer, analizar e presentar a información necesaria para a toma de decisións na planificación e xestión territorial e ambiental.
- Coñecemento e uso crítico da terminoloxía especializada en planificación e xestión territorial e ambiental, e capacidade para a aplicación práctica dos coñecementos sobre planificación do territorio, en especial no ámbito galego.
- Preparación e redacción de informes de ordenación do territorio, planeamento urbanístico e de xestión ambiental através da análise crítica, a avaliación e síntese de ideas novas e complexas.
- Coñecer as técnicas, ferramentas e tecnoloxías que permitan realizar unha planificación e xestión territorial eficiente e a diferentes escalas (rexional, urbana, etc.).
- Capacidade para o deseño de políticas de planificación e xestión do uso do solo, así como da propiedade da terra.
- Capacidade tanto para a resolución de problemas derivados da infrautilización ou ineficiencia no uso do solo como da súa sobreexplotación ou uso inadecuado.
- Capacidade para pensar e actuar como axente de desenvolvemento rural e local, considerando as persoas e comunidades involucradas nas políticas e plans de desenvolvemento.
- Capacidades críticas necesarias para a actividade investigadora e a realización dunha tese doctoral nos ámbitos propios.
- Capacidade analítica e de síntese.
- Capacidade de procura e selección de información.
- Capacidade de realizar unha exposición en público e debater con soltura sobre o tema que se está a expor.
- Coñecemento das principais fontes cartográficas e de información territorial.
- Manexo dos principais programas de software de Sistemas de Información Xeográfica.
- Capacidade de traballo en equipo e liderado, en contornos cooperativos, pluridisciplinares ou de alto nivel competitivo.
- Capacidade de traballo e de resposta baixo condicións adversas (dificultade de comunicación entre membros dun equipo, prazos de entrega exiguos, falta de recursos, etc.)
- Adquisición de responsabilidade ambiental e social na elaboración de políticas territoriais e na implantación de plans e proxectos con incidencia territorial, así como nas solucións técnicas adoptadas.
Mobilidade
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):
Prácticas
A titulación inclúe a realización de prácticas en empresa por un total de 6 créditos.
Os contidos de cada práctica son potencialmente tan diversos como os contidos do propio mestrado, debido á grande diversidad de convenios e empresas e institucións en que se poderán realizar as prácticas.
A avaliación das prácticas realizarase mediante o informe emitido pola empresa ou institución de acollida e a memoria de actividades presentada polo estudante. A cualificación final será establecida polo docente coordinador das prácticas.
O mestrado contempla a realización dun traballo fin de máster de 6 créditos.
O alumnado será capaz de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos a casos de estudo reais e á resolución de problemas. O alumnado reforzará os coñecementos adquiridos, particularmente os conceptos, modelos e teorías, mediante a súa posta en práctica.
As competencias adquiridas son unha síntese do conxunto do mestrado, con maior énfase nas de carácter investigador. O alumnado poderá realizar unha proposta de hipótese, definir obxectivos, determinar a metodoloxía de toma de datos, análise e interpretación, realizar unha revisión bibliográfica, elaborar conclusións, redactar un documento científico ou técnico e expoñer e comunicar os resultados.
O corpo docente do programa procede de diferentes disciplinas científicas (Xeografía, Enxeñaría, Economía, Bioloxía) e está integrado en grupos de investigación recoñecidos como unidades de investigación competitivas pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional. Todo o equipo docente participa habitualmente en proxectos de investigación, así como en contratos e convenios con entidades públicas e privadas relacionados coa práctica da planificación territorial.
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Oferta |
|||||||
IN01 Prazas ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Info da escala: Número enteiro |
30 |
30 |
30 |
13,0 |
13,0 |
13,0 |
|
Matrícula |
|||||||
IN02 Matrícula Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming. Info da escala: Número enteiro |
13 |
14 |
25 |
17,0 |
21,0 |
30,0 |
|
IN03 Matrícula de acceso Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
7 |
8 |
19 |
17,0 |
11,0 |
15,0 |
|
IN04 Matrícula de novo ingreso por preinscrición Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
7 |
8 |
19 |
16,0 |
11,0 |
15,0 |
|
IN05 Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
-30 |
14,29 |
137,5 |
- |
-31,25 |
- |
|
Perfil de entrada |
|||||||
IN06 Nota media de acceso por preinscrición Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada. Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos). |
7,4 |
7,31 |
7,46 |
7,3832 |
6,8816 |
6,6913 |
|
IN08 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
0 |
28 |
0,0 |
9,52 |
16,67 |
|
IN09 Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados Porcentaje de estudiantes nacionales de fuera de Galicia sobre estudiantes matriculados, sin contabilizar los estudiantes matriculados en programas de movilidad incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
7,69 |
7,14 |
16 |
0,0 |
19,05 |
10,0 |
|
IN13 Porcentaxe de matriculados que son titulados da USC Número de estudantes matriculados no máster que son egresados da USC. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
61,54 |
50 |
36 |
64,71 |
42,86 |
43,33 |
|
Adecuación á demanda |
|||||||
IN12 Tasa de ocupación Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
23,33 |
26,67 |
63,33 |
246,15 |
126,92 |
230,77 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mobilidade allea |
|||||||
IN18 Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
3,33 |
|
Mobilidade propia |
|||||||
IN17 Porcentaxe de estudantes enviados pola USC a programas de mobilidade sobre o total de matriculados Número de estudantes enviados desde a USC nesa titulación a outras universidades (programas de mobilidad) dividido entre o número de estudantes matriculados no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0 |
- |
- |
- |
- |
- |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN22 Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
83,33 |
80 |
100 |
100,0 |
80,0 |
100,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Abandono |
|||||||
IN41 Taxa de abandono RD 1393/2007 Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
20 |
0 |
0 |
- |
0,0 |
0,0 |
|
Avaliación |
|||||||
IN36 Taxa de avaliación Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
91,25 |
89,53 |
85,45 |
93,83 |
82,0 |
81,07 |
|
Duración media dos estudos |
|||||||
IN38 Duración media dos estudos Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos. Info da escala: Número racional con dous decimais |
1,17 |
1 |
1,36 |
1,0 |
1,4 |
1,4 |
|
Eficiencia dos titulados |
|||||||
IN53 Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
98,33 |
100 |
96,55 |
100,0 |
94,34 |
96,15 |
|
Estudantes por grupo |
|||||||
IN32 Media de alumnos por grupo de docencia interactiva Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva. Info da escala: Número racional con dous decimais |
5,83 |
6,32 |
13,8 |
13,6667 |
8,7692 |
12,2105 |
|
IN55 Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
8 |
18,2 |
20,4444 |
12,2 |
15,6667 |
|
IN56 Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
4,44 |
9,4 |
9,6 |
6,625 |
9,1 |
|
Éxito |
|||||||
IN35 Taxa de éxito Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100 |
100 |
98,76 |
98,62 |
98,54 |
98,83 |
|
IN50 Taxa de éxito dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
98,33 |
100 |
96,55 |
100,0 |
96,15 |
96,15 |
|
Graduación |
|||||||
IN37 Taxa de graduación Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso. Amosa información sobre o grao de eficacia do alumnado e da institución con relación á súa actividade académica. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
60 |
71,43 |
87,5 |
- |
60,0 |
45,45 |
|
Rendemento |
|||||||
IN34 Taxa de rendemento Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
91,25 |
89,53 |
84,39 |
92,53 |
80,8 |
80,13 |
|
Satisfacción |
|||||||
IN19 Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
4,02 |
- |
- |
- |
4,5833 |
|
IN20 Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
4,33 |
- |
- |
- |
- |
|
IN21 Satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
4,21 |
- |
- |
- |
- |
|
IN23 Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
2,6 |
3,2 |
- |
- |
- |
- |
|
IN33 Grao de satisfacción dos egresados cos servizos Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4 |
4 |
- |
- |
- |
- |
|
IN42 Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
3,76 |
4 |
- |
- |
3,55 |
- |
|
IN46 Satisfacción do alumnado coa docencia recibida Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
3,34 |
4,1 |
4,49 |
- |
- |
3,83 |
|
IN47 Satisfacción do profesorado coa docencia impartida Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
3,26 |
4,37 |
3,58 |
- |
- |
4,1167 |
|
IN48 Taxa de resposta na enquisa de satisfacción Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
33,33 |
66,67 |
47,62 |
- |
- |
55,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN24 Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
80 |
60 |
57,14 |
71,43 |
89,47 |
87,5 |
IN25 Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
72,73 |
72,73 |
80 |
89,47 |
92,59 |
82,61 |
IN26 Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
55,56 |
55,56 |
63,64 |
47,37 |
48,15 |
47,83 |