O Máster en Psicoloxía inclúe dúas especialidades: Especialidade en Psicoloxía da Intervención Social e Comunitaria e Especialidade en Psicoloxía Experimental. Os estudantes deben necesariamente optar por unha das dúas especialidades, e verán reflectido no título a denominación da especialidade cursada.
Máster Universitario en Psicoloxía
Duración:
2 anos académicos
Código RUCT: 4317022
Número de ECTS: 90
Número prazas: 24
Decano/a ou director/a do centro:
María José Sampedro Vizcaya
mariajose.sampedro [at] usc.es
Coordinador-a do título:
Cristina Gómez Roman
master.psicoloxia [at] usc.gal
Linguas de uso:
Castelán, Galego
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
Orde do 5/08/2019 (DOG do 14/08/2019)
Data de publicación no BOE:
8/07/2020
Data da última acreditación:
19/07/2019
O Máster en Psicoloxía (90 créditos) inclúe dúas especialidades:
- Especialidade en Psicoloxía da Intervención Social e Comunitaria
- Especialidade en Psicoloxía Experimental.
Os estudantes deben, necesariamente, optar por unha das dúas especialidades, e verán reflectido no título a denominación da especialidade cursada:
- Máster en Psicoloxía: Especialidade en Psicoloxía Social e Comunitaria; ou
- Máster en Psicoloxía: Especialidade en Psicoloxía Experimental
O obxectivo da titulación e ofertar unha formación avanzada en Psicoloxía que capacite para o desenvolvemento da investigación e a práctica profesional propias de cada unha das especialidades.
A especialidade en Psicoloxía da Intervención Social e Comunitariaten un carácter fundamentalmente aplicado, e está orientada a proporcionar a formación avanzada requirida para a práctica profesional da Psicoloxía en programas de intervención social e comunitaria tanto en institucións públicas como privadas.
Aespecialidade en Psicoloxía Experimental ten como obxectivo tanto formar para o posterior acceso ao doutoramento, como proporcionar formación para a investigación e a práctica profesional da psicoloxía en contextos de laboratorio e de xestión de proxectos de investigación.
Duración:
2 anos académicos
Código RUCT: 4317022
Número de ECTS: 90
Número prazas: 24
Decano/a ou director/a do centro:
María José Sampedro Vizcaya
mariajose.sampedro [at] usc.es
Coordinador-a do título:
Cristina Gómez Roman
master.psicoloxia [at] usc.gal
Linguas de uso:
Castelán, Galego
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
Orde do 5/08/2019 (DOG do 14/08/2019)
Data de publicación no BOE:
8/07/2020
Data da última acreditación:
19/07/2019
O Máster en Psicoloxía (90 créditos) inclúe dúas especialidades:
- Especialidade en Psicoloxía da Intervención Social e Comunitaria
- Especialidade en Psicoloxía Experimental.
Os estudantes deben, necesariamente, optar por unha das dúas especialidades, e verán reflectido no título a denominación da especialidade cursada:
- Máster en Psicoloxía: Especialidade en Psicoloxía Social e Comunitaria; ou
- Máster en Psicoloxía: Especialidade en Psicoloxía Experimental
O obxectivo da titulación e ofertar unha formación avanzada en Psicoloxía que capacite para o desenvolvemento da investigación e a práctica profesional propias de cada unha das especialidades.
A especialidade en Psicoloxía da Intervención Social e Comunitariaten un carácter fundamentalmente aplicado, e está orientada a proporcionar a formación avanzada requirida para a práctica profesional da Psicoloxía en programas de intervención social e comunitaria tanto en institucións públicas como privadas.
Aespecialidade en Psicoloxía Experimental ten como obxectivo tanto formar para o posterior acceso ao doutoramento, como proporcionar formación para a investigación e a práctica profesional da psicoloxía en contextos de laboratorio e de xestión de proxectos de investigación.
Obrigatorias: 18
Optativas: 42
Prácticas externas 18
Traballo fin de máster: 12
Total: 90
O mestrado contempla dúas especialidades:
-Especialidade en Psicoloxía da Intervención Social e Comunitaria
-Especialidade en Psicoloxía Experimental
Cada estudante debe optar, obrigatoriamente, por unha especialidade.
Para obter o título nunha especialidade, ademais das materias obrigatorias, o estudante debera cursar o modulo de materias vinculadas á especialidade elixida, 24 créditos optativos da especialidade e outros seis a elixir de entre todas as materias optativas do mestrado, sexan da especialidade ou non. O practicum e o Traballo fin de máster (TFM) deberán realizarse no campo da especialidade elixida.
O papel da psicoloxía na sociedade e compromiso ético
- P3411101
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Deseños avanzados de investigación en psicoloxía
- P3411102
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Medida e análise de datos en psicoloxía
- P3411103
- Obrigatorio
- Segundo semestre
- 4,5 créditos
Habilidades para o emprendemento en psicoloxía
- P3411104
- Obrigatorio
- Segundo semestre
- 4,5 créditos
Perspectiva de xénero e igualdade en psicoloxía
- P3411105
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Prácticum de Intervención Social e Comunitaria
- P3411106
- Obrigatorio
- Prácticas en Empresas de Grao e Máster
- 18 créditos
Traballo fin de máster de Intervención Social e Comunitaria
- P3411107
- Obrigatorio
- Traballos Fin de Grao e Máster
- 12 créditos
Análise da realidade social: fundamentos da intervención social e comunitaria
- P3411201
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Habilidades sociais e directivas para a intervención en psicoloxía social e comunitaria
- P3411202
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Intervención en contextos de violencia grupal
- P3411203
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Intervención en contextos de violencia de xénero
- P3411204
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Participación cidadá, apoio social e voluntariado
- P3411205
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Intervención en pobreza, emigración e desarraigamento
- P3411206
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Intervención en violencia política e terrorismo
- P3411207
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Paradigma da obediencia á autoridade: implicacións para a intervención en violencia
- P3411208
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Intervención en nenos e adolescentes en situacións de vulnerabilidade psicosocial
- P3411209
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Prevención de condutas problema en menores e desenvolvemento moral
- P3411210
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Promoción de hábitos de vida saudables
- P3411211
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Prevención e intervención en drogodependencias
- P3411212
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Prevención e Intervención en problemas de adicción a novas tecnoloxías
- P3411213
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Intervención psicosocial en crise e trauma
- P3411214
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Intervención psicosocial en emerxencias e catástrofes
- P3411215
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Intervención en psicoloxía ambiental
- P3411234
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Prácticum de Psicoloxía Experimental
- P3411108
- Obrigatorio
- Prácticas en Empresas de Grao e Máster
- 18 créditos
Traballo fin de máster de Psicoloxía Experimental
- P3411109
- Obrigatorio
- Traballos Fin de Grao e Máster
- 12 créditos
Alcance do método científico en psicoloxía
- P3411216
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Técnicas psicofisiolóxicas
- P3411217
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Programación informática para experimentación en psicoloxía
- P3411218
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Nesgos cognitivos e motivación
- P3411219
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Técnicas de investigación en condicionamiento clásico humano
- P3411220
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Aprendizaxe e control cognitivo
- P3411221
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Investigación en imaxes mentais: ámbitos de aplicación
- P3411222
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Distorsións da memoria
- P3411223
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Razonamento e solución de problemas
- P3411224
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Investigación en bilingüismo
- P3411225
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Investigación aplicada en neurociencia cognitiva
- P3411226
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Procesos psíquicos superiores
- P3411227
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Lingüística de corpus
- P3411228
- Optativo
- Primeiro semestre
- 6 créditos
Gramática e discurso
- P3411229
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Economía das políticas científicas e de innovación
- P3411230
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Políticas e programas de apoio á I+D e á innovación
- P3411231
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Deseño, avaliación e xestión de proxectos de investigación
- P3411232
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Inglés académico oral e escrito
- P3411233
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
O Máster en Psicoloxía (90 créditos) inclúe dúas especialidades:
- Especialidade en Psicoloxía da Intervención Social e Comunitaria
- Especialidade en Psicoloxía Experimental.
Os estudantes deben, necesariamente, optar por unha das dúas especialidades, e verán reflectido no título a denominación da especialidade cursada:
- Máster en Psicoloxía: Especialidade en Psicoloxía Social e Comunitaria; ou
- Máster en Psicoloxía: Especialidade en Psicoloxía Experimental
O obxectivo da titulación e ofertar unha formación avanzada en Psicoloxía que capacite para o desenvolvemento da investigación e a práctica profesional propias de cada unha das especialidades.
Sería desexábel que os/as alumnos/as do mestrado mostren interese en adquirir os coñecementos e competencias dirixidos á formación avanzada nos ámbitos de especialidade ofertados na titulación, así como a capacidade de desenvolver e aplicar as habilidades de interacción que vai requirir o seu desempeño profesional nestas áreas de especialización.
Obrigatorias: 18
Optativas: 42
Prácticas externas 18
Traballo fin de máster: 12
Total: 90
O mestrado desenvolverá a súa propia actividade de presentación e acollida dos/as novos/as estudantes no inicio de cada curso académico cunha sesión, esencialmente a cargo da persoa coordinadora do mestrado, ne que se informará aos/as estudantes acerca dos obxectivos principais do título, as competencias e destrezas que deben ser alcanzadas ao final do mesmo, o Prácticum e o Traballo de fin de máster en función de cada especialidade. Será tamén obxecto desta sesión a información sobre os servizos de apoio á aprendizaxe (Campus Virtual, Biblioteca, recursos informáticos e de tecnoloxías da comunicación) e ás xestións académicas (servizos administrativos do centro e xerais; estrutura de dirección académica da facultade).
Pola súa banda, o vicerreitorado con competencias en estudantes da USC realiza accións informativas (ben presenciais nos centros docentes, ou ben a través das TIC) que se desenvolven na primeira quincena do curso académico en todos os centros universitarios para dar a coñecer os recursos e servizos de carácter xeral de que dispón a Universidade. A USC conta tamén con outros recursos de apoio para os/as estudantes, tais como a reserva de prazas nas residencias universitarias, ou o Programa de Atención a Estudantes Extracomunitarios (PATEX) do Vicerreitorado con competencias en internacionalización, a través do cal realízanse tarefas de acompañamento dirixidas á integración na cidade e na universidade dos/as estudantes procedentes doutros países.
Ademais, a Facultade de Psicoloxía desenvolve ao longo do curso accións de apoio e orientación aos/ás estudantes matriculados/as, mantén actualizado permanentemente un portal web da Facultade en que se presenta a información de interese (anuncios de cursos, charlas e actividades, horarios de clase, calendario de exames, programas de materias, horario de titorías do profesorado, normativas), e desenvolve cursos de presentación e formación de usuarios/as para coñecer e adquirir dominio dos servizos que se prestan e do manexo dos recursos dispoñíbeis no sistema de bibliotecas da USC.
A atención máis específica desde o órgano académico responsábel do mestrado prevese, principalmente, a través do seu coordinador/a do mestrado e dos coordinadores/as de cada unha das súas especialidades. Dado o número de estudantes previstos, é perfectamente factíbel unha atención personalizada paraas dúbidas e necesidades de cada estudante, que se complementará con reunións para orientar sobre procesos específicos, especialmente prácticum e TFM, que se realizarán, de modo ordinario, durante o segundo semestre de primeiro curso.
Aos/as estudantes estranxeiros/as que teñan dificultades coas linguas utilizadas no mestrado serán orientados para que contacten co Centro de Linguas Modernas (CLM) da USC, que oferece cursos de español para estranxeiros/as e de galego para persoas que non dominan esta lingua.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
- A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
- A supresión gradual da impartición da docencia.
- Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Acceso
Para acceder aos ensinos oficiais de Máster será necesario estar en posesión de:
A.1. Un título universitario oficial español.
A.2. Un título expedido por unha institución de educación superior pertencente a outro Estado integrante do Espazo Europeo de Educación Superior que faculte no mesmo para o acceso a ensinos de Máster.
A.3. Un título pertencente a un sistema educativo alleo ao Espazo Europeo de Educación, previa comprobación pola Universidade de que o citado título acredita un nivel de formación equivalente aos correspondentes títulos universitarios oficiais españois e faculta no país expedidor do título para o acceso a ensinos de posgrao.
A.4. Un título superior das Ensinanzas Artísticas Superiores do sistema educativo español.
Admisión
Modalidade: criterios xerais
Titulación de acceso:
Graduado ou licenciado en Psicoloxía
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
Modalidade: criterios xerais
Titulación de acceso:
Graduado ou licenciado en Psicoloxía
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
- Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
- Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
- Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formularen xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
- Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades.
- Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.
- Ser capaz de realizar unha análise da realidade con base nos criterios e coñecementos científicos da psicoloxía.
- Saber elixir unha estratexia apropiada para manexar os problemas formulados na práctica profesional e na investigación en psicoloxía, axustada ao contexto e ás competencias que un/a mesmo/a posúe.
- Ser capaz de estabelecer obxectivos de intervención e/ou investigación psicolóxica que sexan aceptábeis éticamente, realizábeis, e susceptíbeis de seren avaliados posteriormente.
- Saber formular propostas de investigación, pertinentes e actualizadas documentalmente, a partir do coñecemento da disciplina, da práctica profesional e das necesidades sociais, e levalas a cabo desde un punto de vista científico e innovador.
- Demostrar capacidade para axustar o exercicio profesional ao código ético e deontolóxico da psicoloxía, así como aos principios de igualdade de oportunidades e respecto á diversidade.
- Saber estabelecer e manter relacións con outros/as profesionais e con organizacións relevantes para a profesión.
- Saber informar e proporcionar retroalimentación das actuacións e proxectos ás persoas a quen van dirixidos, comunicando con claridade, e adaptando o discurso ás características dos/as destinatarios/as, persoas, grupos, organizacións e institucións.
- Saber deseñar e xestionar a prestación dos servizos, ben como empresa autónoma ou como parte dunha empresa privada ou pública, incluíndo o manexo de aspectos operativos de xestión de persoal, financeiros, de planificación e de organización.
- Desarrollar capacidad de valoración crítica de las posibilidades y limitaciones de los métodos y las técnicas de investigación y/o intervención en psicología
- Saber identificar, seleccionar y emplear estrategias, técnicas, instrumentos y/o bases de datos para la investigación y/o intervención en Psicología de acuerdo con los objetivos planteados
- Ser capaz de diseñar, programar e implementar investigaciones y/o planes de intervención en psicología
- Ser capaz de evaluar planes de intervención y/o proyectos de investigación en psicología, a partir de criterios éticos, de calidad y de utilidad, teniendo en cuenta los objetivos, los instrumentos necesarios y los recursos disponibles
- Desarrollar habilidades de dirección y gestión de programas, servicios y centros en psicología
- Demostrar capacidade de manexo de fontes documentais, selección, análise e síntese de información relevante de textos ou documentos científicos
- Demostrar capacidade de resolver problemas e tomar decisións adaptadas ao contexto
- Demostrar capacidade de reflexión e razoamento crítico
- Demostrar capacidade para traballar en equipo e colaborar eficazmente con outras persoas
- Saber actualizar e desenvolver os coñecementos e as habilidades adquiridas, de acordo cos cambios da disciplina, os estándares e requisitos da profesión, e a normativa aplicable
Mobilidade
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):
Prácticas
As prácticas externas da Especialidade en Intervención Social e Comunitaria poderán desenvolverse en centros que cobren as principais modalidades da práctica profesional dos/as psicólogos/as da intervención social e comunitaria, e que se relacionan directamente cos contidos formativos da titulación. O tipo de convenios que a Facultade de Psicoloxía asina con cada centro garante ademais que neles os/as estudantes estarán baixo a guía e supervisión dun/a psicólogo/a con experiencia profesional suficiente e documentada.
As prácticas vinculadas á Especialidade en Psicoloxía Experimental consistirán na realización de experimentos de laboratorio e na participación en investigacións no ámbito da psicoloxía básica relacionadas coas liñas desenvolvidas polo profesorado da especialidade.
O Traballo de Fin de Máster (TFM) consta de 12 créditos e poderá consistir nun traballo empírico relacionado con calquera das liñas temáticas que se oferten na especialidade. O/a estudante deberá realizar e presentar un traballo de investigación que debe constar das seguintes partes: Introdución, obxectivos, materiais e métodos, resultados, discusión, conclusións e bibliografía.
O cadro docente do máster está formado maioritariamente por profesores e profesoras da Facultade de Psicoloxía da USC. Colaboran tamén docentes doutras Facultades da USC, e de outras Universidades, nacionais e estranxeiras. Todo o profesorado é doutor, con acreditada traxectoria docente e investigadora.
Indicador |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|
Oferta |
|||||
IN01 Prazas ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Info da escala: Número enteiro |
24,0 |
24,0 |
24,0 |
24,0 |
|
Matrícula |
|||||
IN02 Matrícula Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming. Info da escala: Número enteiro |
17,0 |
37,0 |
44,0 |
43,0 |
|
IN03 Matrícula de acceso Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
17,0 |
21,0 |
21,0 |
18,0 |
|
IN04 Matrícula de novo ingreso por preinscrición Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
17,0 |
21,0 |
21,0 |
18,0 |
|
IN05 Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
23,53 |
0,0 |
- |
|
Perfil de entrada |
|||||
IN06 Nota media de acceso por preinscrición Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada. Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos). |
7,3836 |
7,7958 |
7,7891 |
7,5065 |
|
IN08 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
5,88 |
2,7 |
4,55 |
6,98 |
|
IN09 Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados Porcentaje de estudiantes nacionales de fuera de Galicia sobre estudiantes matriculados, sin contabilizar los estudiantes matriculados en programas de movilidad incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
11,76 |
16,22 |
27,27 |
30,23 |
|
IN13 Porcentaxe de matriculados que son titulados da USC Número de estudantes matriculados no máster que son egresados da USC. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
62,16 |
47,73 |
41,86 |
|
Adecuación á demanda |
|||||
IN12 Tasa de ocupación Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
70,83 |
87,5 |
87,5 |
75,0 |
Indicador |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|
Mobilidade allea |
|||||
IN18 Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
2,33 |
Indicador |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|
IN22 Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
Indicador |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|
Abandono |
|||||
IN41 Taxa de abandono RD 1393/2007 Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
- |
5,88 |
0,0 |
|
Avaliación |
|||||
IN36 Taxa de avaliación Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
94,12 |
97,61 |
96,27 |
93,87 |
|
Duración media dos estudos |
|||||
IN38 Duración media dos estudos Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
2,0 |
2,0 |
2,125 |
|
Eficiencia dos titulados |
|||||
IN53 Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
99,76 |
100,0 |
98,23 |
|
Estudantes por grupo |
|||||
IN55 Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
17,0 |
21,2 |
21,0 |
18,2 |
|
IN56 Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
9,0 |
11,7143 |
16,3333 |
9,8929 |
|
Éxito |
|||||
IN35 Taxa de éxito Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
99,84 |
99,64 |
|
IN50 Taxa de éxito dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
100,0 |
100,0 |
99,86 |
|
Graduación |
|||||
IN37 Taxa de graduación Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso. Amosa información sobre o grao de eficacia do alumnado e da institución con relación á súa actividade académica. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
- |
82,35 |
95,24 |
|
Rendemento |
|||||
IN34 Taxa de rendemento Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
94,12 |
97,61 |
96,12 |
93,53 |
|
Satisfacción |
|||||
IN19 Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
4,0 |
4,31 |
4,3611 |
|
IN20 Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
4,0 |
4,33 |
4,36 |
|
IN42 Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
3,26 |
3,55 |
- |
|
IN46 Satisfacción do alumnado coa docencia recibida Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,25 |
4,17 |
4,18 |
4,69 |
|
IN47 Satisfacción do profesorado coa docencia impartida Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,2874 |
4,2381 |
4,4389 |
4,3756 |
|
IN48 Taxa de resposta na enquisa de satisfacción Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
88,2353 |
78,2609 |
85,7143 |
25,0 |
Indicador |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|
IN24 Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
90,91 |
88,89 |
87,5 |
88,24 |
IN25 Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
95,35 |
97,3 |
95,0 |
IN26 Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
70,0 |
69,77 |
64,86 |
75,0 |
Obrigatorias: 18
Optativas: 42
Prácticas externas 18
Traballo fin de máster: 12
Total: 90
O mestrado contempla dúas especialidades:
-Especialidade en Psicoloxía da Intervención Social e Comunitaria
-Especialidade en Psicoloxía Experimental
Cada estudante debe optar, obrigatoriamente, por unha especialidade.
Para obter o título nunha especialidade, ademais das materias obrigatorias, o estudante debera cursar o modulo de materias vinculadas á especialidade elixida, 24 créditos optativos da especialidade e outros seis a elixir de entre todas as materias optativas do mestrado, sexan da especialidade ou non. O practicum e o Traballo fin de máster (TFM) deberán realizarse no campo da especialidade elixida.
O papel da psicoloxía na sociedade e compromiso ético
- P3411101
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Deseños avanzados de investigación en psicoloxía
- P3411102
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Medida e análise de datos en psicoloxía
- P3411103
- Obrigatorio
- Segundo semestre
- 4,5 créditos
Habilidades para o emprendemento en psicoloxía
- P3411104
- Obrigatorio
- Segundo semestre
- 4,5 créditos
Perspectiva de xénero e igualdade en psicoloxía
- P3411105
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Prácticum de Intervención Social e Comunitaria
- P3411106
- Obrigatorio
- Prácticas en Empresas de Grao e Máster
- 18 créditos
Traballo fin de máster de Intervención Social e Comunitaria
- P3411107
- Obrigatorio
- Traballos Fin de Grao e Máster
- 12 créditos
Análise da realidade social: fundamentos da intervención social e comunitaria
- P3411201
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Habilidades sociais e directivas para a intervención en psicoloxía social e comunitaria
- P3411202
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Intervención en contextos de violencia grupal
- P3411203
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Intervención en contextos de violencia de xénero
- P3411204
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Participación cidadá, apoio social e voluntariado
- P3411205
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Intervención en pobreza, emigración e desarraigamento
- P3411206
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Intervención en violencia política e terrorismo
- P3411207
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Paradigma da obediencia á autoridade: implicacións para a intervención en violencia
- P3411208
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Intervención en nenos e adolescentes en situacións de vulnerabilidade psicosocial
- P3411209
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Prevención de condutas problema en menores e desenvolvemento moral
- P3411210
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Promoción de hábitos de vida saudables
- P3411211
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Prevención e intervención en drogodependencias
- P3411212
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Prevención e Intervención en problemas de adicción a novas tecnoloxías
- P3411213
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Intervención psicosocial en crise e trauma
- P3411214
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Intervención psicosocial en emerxencias e catástrofes
- P3411215
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Intervención en psicoloxía ambiental
- P3411234
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Prácticum de Psicoloxía Experimental
- P3411108
- Obrigatorio
- Prácticas en Empresas de Grao e Máster
- 18 créditos
Traballo fin de máster de Psicoloxía Experimental
- P3411109
- Obrigatorio
- Traballos Fin de Grao e Máster
- 12 créditos
Alcance do método científico en psicoloxía
- P3411216
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Técnicas psicofisiolóxicas
- P3411217
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Programación informática para experimentación en psicoloxía
- P3411218
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Nesgos cognitivos e motivación
- P3411219
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Técnicas de investigación en condicionamiento clásico humano
- P3411220
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Aprendizaxe e control cognitivo
- P3411221
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Investigación en imaxes mentais: ámbitos de aplicación
- P3411222
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Distorsións da memoria
- P3411223
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Razonamento e solución de problemas
- P3411224
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Investigación en bilingüismo
- P3411225
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Investigación aplicada en neurociencia cognitiva
- P3411226
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Procesos psíquicos superiores
- P3411227
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Lingüística de corpus
- P3411228
- Optativo
- Primeiro semestre
- 6 créditos
Gramática e discurso
- P3411229
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Economía das políticas científicas e de innovación
- P3411230
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Políticas e programas de apoio á I+D e á innovación
- P3411231
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Deseño, avaliación e xestión de proxectos de investigación
- P3411232
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Inglés académico oral e escrito
- P3411233
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
O Máster en Psicoloxía (90 créditos) inclúe dúas especialidades:
- Especialidade en Psicoloxía da Intervención Social e Comunitaria
- Especialidade en Psicoloxía Experimental.
Os estudantes deben, necesariamente, optar por unha das dúas especialidades, e verán reflectido no título a denominación da especialidade cursada:
- Máster en Psicoloxía: Especialidade en Psicoloxía Social e Comunitaria; ou
- Máster en Psicoloxía: Especialidade en Psicoloxía Experimental
O obxectivo da titulación e ofertar unha formación avanzada en Psicoloxía que capacite para o desenvolvemento da investigación e a práctica profesional propias de cada unha das especialidades.
Sería desexábel que os/as alumnos/as do mestrado mostren interese en adquirir os coñecementos e competencias dirixidos á formación avanzada nos ámbitos de especialidade ofertados na titulación, así como a capacidade de desenvolver e aplicar as habilidades de interacción que vai requirir o seu desempeño profesional nestas áreas de especialización.
Obrigatorias: 18
Optativas: 42
Prácticas externas 18
Traballo fin de máster: 12
Total: 90
O mestrado desenvolverá a súa propia actividade de presentación e acollida dos/as novos/as estudantes no inicio de cada curso académico cunha sesión, esencialmente a cargo da persoa coordinadora do mestrado, ne que se informará aos/as estudantes acerca dos obxectivos principais do título, as competencias e destrezas que deben ser alcanzadas ao final do mesmo, o Prácticum e o Traballo de fin de máster en función de cada especialidade. Será tamén obxecto desta sesión a información sobre os servizos de apoio á aprendizaxe (Campus Virtual, Biblioteca, recursos informáticos e de tecnoloxías da comunicación) e ás xestións académicas (servizos administrativos do centro e xerais; estrutura de dirección académica da facultade).
Pola súa banda, o vicerreitorado con competencias en estudantes da USC realiza accións informativas (ben presenciais nos centros docentes, ou ben a través das TIC) que se desenvolven na primeira quincena do curso académico en todos os centros universitarios para dar a coñecer os recursos e servizos de carácter xeral de que dispón a Universidade. A USC conta tamén con outros recursos de apoio para os/as estudantes, tais como a reserva de prazas nas residencias universitarias, ou o Programa de Atención a Estudantes Extracomunitarios (PATEX) do Vicerreitorado con competencias en internacionalización, a través do cal realízanse tarefas de acompañamento dirixidas á integración na cidade e na universidade dos/as estudantes procedentes doutros países.
Ademais, a Facultade de Psicoloxía desenvolve ao longo do curso accións de apoio e orientación aos/ás estudantes matriculados/as, mantén actualizado permanentemente un portal web da Facultade en que se presenta a información de interese (anuncios de cursos, charlas e actividades, horarios de clase, calendario de exames, programas de materias, horario de titorías do profesorado, normativas), e desenvolve cursos de presentación e formación de usuarios/as para coñecer e adquirir dominio dos servizos que se prestan e do manexo dos recursos dispoñíbeis no sistema de bibliotecas da USC.
A atención máis específica desde o órgano académico responsábel do mestrado prevese, principalmente, a través do seu coordinador/a do mestrado e dos coordinadores/as de cada unha das súas especialidades. Dado o número de estudantes previstos, é perfectamente factíbel unha atención personalizada paraas dúbidas e necesidades de cada estudante, que se complementará con reunións para orientar sobre procesos específicos, especialmente prácticum e TFM, que se realizarán, de modo ordinario, durante o segundo semestre de primeiro curso.
Aos/as estudantes estranxeiros/as que teñan dificultades coas linguas utilizadas no mestrado serán orientados para que contacten co Centro de Linguas Modernas (CLM) da USC, que oferece cursos de español para estranxeiros/as e de galego para persoas que non dominan esta lingua.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
- A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
- A supresión gradual da impartición da docencia.
- Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Acceso
Para acceder aos ensinos oficiais de Máster será necesario estar en posesión de:
A.1. Un título universitario oficial español.
A.2. Un título expedido por unha institución de educación superior pertencente a outro Estado integrante do Espazo Europeo de Educación Superior que faculte no mesmo para o acceso a ensinos de Máster.
A.3. Un título pertencente a un sistema educativo alleo ao Espazo Europeo de Educación, previa comprobación pola Universidade de que o citado título acredita un nivel de formación equivalente aos correspondentes títulos universitarios oficiais españois e faculta no país expedidor do título para o acceso a ensinos de posgrao.
A.4. Un título superior das Ensinanzas Artísticas Superiores do sistema educativo español.
Admisión
Modalidade: criterios xerais
Titulación de acceso:
Graduado ou licenciado en Psicoloxía
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
Modalidade: criterios xerais
Titulación de acceso:
Graduado ou licenciado en Psicoloxía
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
- Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
- Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
- Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formularen xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
- Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades.
- Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.
- Ser capaz de realizar unha análise da realidade con base nos criterios e coñecementos científicos da psicoloxía.
- Saber elixir unha estratexia apropiada para manexar os problemas formulados na práctica profesional e na investigación en psicoloxía, axustada ao contexto e ás competencias que un/a mesmo/a posúe.
- Ser capaz de estabelecer obxectivos de intervención e/ou investigación psicolóxica que sexan aceptábeis éticamente, realizábeis, e susceptíbeis de seren avaliados posteriormente.
- Saber formular propostas de investigación, pertinentes e actualizadas documentalmente, a partir do coñecemento da disciplina, da práctica profesional e das necesidades sociais, e levalas a cabo desde un punto de vista científico e innovador.
- Demostrar capacidade para axustar o exercicio profesional ao código ético e deontolóxico da psicoloxía, así como aos principios de igualdade de oportunidades e respecto á diversidade.
- Saber estabelecer e manter relacións con outros/as profesionais e con organizacións relevantes para a profesión.
- Saber informar e proporcionar retroalimentación das actuacións e proxectos ás persoas a quen van dirixidos, comunicando con claridade, e adaptando o discurso ás características dos/as destinatarios/as, persoas, grupos, organizacións e institucións.
- Saber deseñar e xestionar a prestación dos servizos, ben como empresa autónoma ou como parte dunha empresa privada ou pública, incluíndo o manexo de aspectos operativos de xestión de persoal, financeiros, de planificación e de organización.
- Desarrollar capacidad de valoración crítica de las posibilidades y limitaciones de los métodos y las técnicas de investigación y/o intervención en psicología
- Saber identificar, seleccionar y emplear estrategias, técnicas, instrumentos y/o bases de datos para la investigación y/o intervención en Psicología de acuerdo con los objetivos planteados
- Ser capaz de diseñar, programar e implementar investigaciones y/o planes de intervención en psicología
- Ser capaz de evaluar planes de intervención y/o proyectos de investigación en psicología, a partir de criterios éticos, de calidad y de utilidad, teniendo en cuenta los objetivos, los instrumentos necesarios y los recursos disponibles
- Desarrollar habilidades de dirección y gestión de programas, servicios y centros en psicología
- Demostrar capacidade de manexo de fontes documentais, selección, análise e síntese de información relevante de textos ou documentos científicos
- Demostrar capacidade de resolver problemas e tomar decisións adaptadas ao contexto
- Demostrar capacidade de reflexión e razoamento crítico
- Demostrar capacidade para traballar en equipo e colaborar eficazmente con outras persoas
- Saber actualizar e desenvolver os coñecementos e as habilidades adquiridas, de acordo cos cambios da disciplina, os estándares e requisitos da profesión, e a normativa aplicable
Mobilidade
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):
Prácticas
As prácticas externas da Especialidade en Intervención Social e Comunitaria poderán desenvolverse en centros que cobren as principais modalidades da práctica profesional dos/as psicólogos/as da intervención social e comunitaria, e que se relacionan directamente cos contidos formativos da titulación. O tipo de convenios que a Facultade de Psicoloxía asina con cada centro garante ademais que neles os/as estudantes estarán baixo a guía e supervisión dun/a psicólogo/a con experiencia profesional suficiente e documentada.
As prácticas vinculadas á Especialidade en Psicoloxía Experimental consistirán na realización de experimentos de laboratorio e na participación en investigacións no ámbito da psicoloxía básica relacionadas coas liñas desenvolvidas polo profesorado da especialidade.
O Traballo de Fin de Máster (TFM) consta de 12 créditos e poderá consistir nun traballo empírico relacionado con calquera das liñas temáticas que se oferten na especialidade. O/a estudante deberá realizar e presentar un traballo de investigación que debe constar das seguintes partes: Introdución, obxectivos, materiais e métodos, resultados, discusión, conclusións e bibliografía.
O cadro docente do máster está formado maioritariamente por profesores e profesoras da Facultade de Psicoloxía da USC. Colaboran tamén docentes doutras Facultades da USC, e de outras Universidades, nacionais e estranxeiras. Todo o profesorado é doutor, con acreditada traxectoria docente e investigadora.
Indicador |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|
Oferta |
|||||
IN01 Prazas ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Info da escala: Número enteiro |
24,0 |
24,0 |
24,0 |
24,0 |
|
Matrícula |
|||||
IN02 Matrícula Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming. Info da escala: Número enteiro |
17,0 |
37,0 |
44,0 |
43,0 |
|
IN03 Matrícula de acceso Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
17,0 |
21,0 |
21,0 |
18,0 |
|
IN04 Matrícula de novo ingreso por preinscrición Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
17,0 |
21,0 |
21,0 |
18,0 |
|
IN05 Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
23,53 |
0,0 |
- |
|
Perfil de entrada |
|||||
IN06 Nota media de acceso por preinscrición Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada. Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos). |
7,3836 |
7,7958 |
7,7891 |
7,5065 |
|
IN08 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
5,88 |
2,7 |
4,55 |
6,98 |
|
IN09 Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados Porcentaje de estudiantes nacionales de fuera de Galicia sobre estudiantes matriculados, sin contabilizar los estudiantes matriculados en programas de movilidad incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
11,76 |
16,22 |
27,27 |
30,23 |
|
IN13 Porcentaxe de matriculados que son titulados da USC Número de estudantes matriculados no máster que son egresados da USC. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
62,16 |
47,73 |
41,86 |
|
Adecuación á demanda |
|||||
IN12 Tasa de ocupación Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
70,83 |
87,5 |
87,5 |
75,0 |
Indicador |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|
Mobilidade allea |
|||||
IN18 Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
2,33 |
Indicador |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|
IN22 Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
Indicador |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|
Abandono |
|||||
IN41 Taxa de abandono RD 1393/2007 Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
- |
5,88 |
0,0 |
|
Avaliación |
|||||
IN36 Taxa de avaliación Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
94,12 |
97,61 |
96,27 |
93,87 |
|
Duración media dos estudos |
|||||
IN38 Duración media dos estudos Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
2,0 |
2,0 |
2,125 |
|
Eficiencia dos titulados |
|||||
IN53 Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
99,76 |
100,0 |
98,23 |
|
Estudantes por grupo |
|||||
IN55 Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
17,0 |
21,2 |
21,0 |
18,2 |
|
IN56 Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
9,0 |
11,7143 |
16,3333 |
9,8929 |
|
Éxito |
|||||
IN35 Taxa de éxito Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
99,84 |
99,64 |
|
IN50 Taxa de éxito dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
100,0 |
100,0 |
99,86 |
|
Graduación |
|||||
IN37 Taxa de graduación Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso. Amosa información sobre o grao de eficacia do alumnado e da institución con relación á súa actividade académica. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
- |
82,35 |
95,24 |
|
Rendemento |
|||||
IN34 Taxa de rendemento Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
94,12 |
97,61 |
96,12 |
93,53 |
|
Satisfacción |
|||||
IN19 Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
4,0 |
4,31 |
4,3611 |
|
IN20 Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
4,0 |
4,33 |
4,36 |
|
IN42 Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
3,26 |
3,55 |
- |
|
IN46 Satisfacción do alumnado coa docencia recibida Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,25 |
4,17 |
4,18 |
4,69 |
|
IN47 Satisfacción do profesorado coa docencia impartida Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,2874 |
4,2381 |
4,4389 |
4,3756 |
|
IN48 Taxa de resposta na enquisa de satisfacción Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
88,2353 |
78,2609 |
85,7143 |
25,0 |
Indicador |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|
IN24 Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
90,91 |
88,89 |
87,5 |
88,24 |
IN25 Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
95,35 |
97,3 |
95,0 |
IN26 Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
70,0 |
69,77 |
64,86 |
75,0 |