Créditos ECTS Créditos ECTS: 3
Horas ECTS Criterios/Memorias Horas de Titorías: 1 Clase Expositiva: 17 Clase Interactiva: 6 Total: 24
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Física Aplicada, Enxeñaría Química
Áreas: Física Aplicada, Enxeñaría Química
Centro Facultade de Química
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
Os principais resultados de aprendizaxe son:
- Ser capaz de coñecer as distintas fontes de enerxía, así como a súa xestión.
- Coñecer todos os aspectos relacionados co uso da enerxía, a situación enerxética a nivel mundial, europea e nacional.
- Ser capaz de identificar e deseñar tecnoloxías de coxeración.
- Coñecer os novos materiais e as diferentes tecnoloxías relacionadas coas novas fontes de enerxía.
- Coñecer os impactos das transformacións enerxéticas.
Sistemas enerxéticos e xestión enerxética. Os impactos no uso de enerxía.
Eficiencia enerxética: medidas e indicadores. Tecnoloxías de coxeración.
Novos materiais e tecnoloxías para a xeración, almacenamento, distribución e recuperación de enerxía: pilas, pilas de combustible, termoeléctricas, supercondutores, supercondensadores, materiais calóricos
Bibliografía básica
Christian Ngô, Joseph B. Natowitz. Our Energy Future: Resources, Alternatives, and the Environment, Second Edition, First published:19 February 2016. Print ISBN:9781119213369 |Online ISBN:9781119213383 |DOI:10.1002/9781119213383
Copyright © 2016 John Wiley & Sons, Inc. Wiley Online Library (dispoñible a través da biblioteca da USC)
La energía y el medio ambiente. Editores: Universidad de Córdoba Año de publicación: 2006
País: España
Idioma: español
ISBN: 84-930119-2-4
Bibliografía complementaria
Unión Europea de la Energía. https://europa.eu/european-union/topics/energy_es
BÁSICAS E XERAIS
CG3 - Avaliar a responsabilidade na xestión de información e coñecemento no campo da Química Industrial eInvestigación química
CG4 - Demostrar a capacidade de analizar, describir, organizar, planificar e xestionar proxectos
CG5 - Usar a terminoloxía científica na lingua inglesa para argumentar os resultados experimentais no contexto deprofesión química
CG6 - Aplicar correctamente novas tecnoloxías de organización e recollida de información para resolver problemas na actividade profesional
CG8 - Valorar a dimensión humana, económica, legal e técnica na práctica profesional, así como o impacto da química no medio ambiente e no desenvolvemento sostible da sociedade.
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade para resolver problemas en contornasnovo ou mal entendido dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinarios) relacionados coa súa área de estudo
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e afrontar a complexidade de formular xuízos baseados en información que, incompleta ou limitada, inclúe reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas relacionadas coa aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os últimos coñecementos e razóns que os apoien a audiencias especializadas e non especializadas dunha forma clara e inequívocaCB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan seguir estudando dun xeito que terá que ser en gran medida autodirixido ou autónomo.
TRANSVERSAIS
CT1 - Elaborar, escribir e defender publicamente informes científicos e técnicos.
CT2 - Traballar en equipo e adáptase a equipos multidisciplinarios.
CT3 - Traballo de forma autónoma e eficiente na práctica diaria de investigación ou actividade profesional.
ESPECÍFICAS
CE3 - Aplicar materiais e biomoléculas en campos innovadores da industria e da enxeñaría química
CE4 - Innovar nos métodos de síntese e análise química relacionados coas diferentes áreas da química
CE10 Planificar e xestionar os recursos dispoñibles dunha empresa, laboratorio ou administración, tendo en conta os principios básicos de calidade, prevención de riscos e sustentabilidade.
CE11- Coñecer o impacto ambiental dos procesos químicos industriais, así como as formas actuais de minimizalos, incluída a trazabilidade e o tratamento dos residuos xerados.
Clases expositivas: clases maxistrais presenciais en aula, propiciando a intervención do alumnado.
Clases interactivas
Seminarios: fundamentalmente de carácter presencial; dedicadas ao traballo do alumno baixo a tutela do profesor, para estudar con detalle aspectos importantes da materia, e para a resolución de casos prácticos, problemas e cuestións.
Titorías: para o seguimento dos traballos en grupo realizados polos alumnos e seguimento personalizado do alumno; de carácter obrigatorio, serán presenciais en aula ou telemáticas, utilizando as plataformas virtuais a disposición na USC e o correo electrónico.
Visitas técnicas: contémplase realizar nesta materia unha visita técnica relacionada coa temática da materia.
Conferencias: invitarase, se procede, a relatores especialistas na materia.
A avaliación das competencias adquiridas na materia será realizada a través das seguintes vías:
• Exame
• Elaboración de traballos propostos
• Titorías
Criterios e instrumentos de avaliación:
• Coñecementos teóricos e prácticos da materia: a avaliación levarase a cabo mediante un exame, ao que se lle adxudicará un 60% da nota final. Os coñecementos relacionados coa visita técnica avaliarase neste apartado.
• Elaboración de traballos propostos: a avaliación basearase na orixinalidade e aportacións persoais do alumno, correspondéndolle un 30% da nota final.
• Titorías: correspóndelle un 10% da nota final.
A cualificación final obterase como media ponderada dos tres aspectos obxecto de avaliación.
A avaliación na segunda oportunidade basearase na cualificación do exame e dos traballos (que se deberán presentar durante o curso), e a asistencia e participación, coa mesma ponderación que na primeira convocatoria.
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recollido na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións.
Avaliación de competencias
• Exame: CG3, CB8, CB9, CE3, CE4, CE11
• Elaboración de traballos propostos: CG4, CB7, CB8, CB10, CT3, CE10
• Titorías: CG6, CG8, CT1, CT2
Actividad Formativa horas presencialidad
Clases teóricas 17 100
Seminarios 6 100
Tutorías 1 100
Estudio personal 51 100
A materia impartirase en galego e castelán.
Josefa Salgado Carballo
- Departamento
- Física Aplicada
- Área
- Física Aplicada
- Teléfono
- 881814110
- Correo electrónico
- j.salgado.carballo [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Catedrático/a de Universidade
Pastora Maria Bello Bugallo
Coordinador/a- Departamento
- Enxeñaría Química
- Área
- Enxeñaría Química
- Teléfono
- 881816789
- Correo electrónico
- pastora.bello.bugallo [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Juan Jose Parajo Vieito
- Departamento
- Física Aplicada
- Área
- Física Aplicada
- Correo electrónico
- juanjose.parajo [at] usc.es
- Categoría
- Posdoutoral Xunta
Antía Santiago Alonso
- Departamento
- Física Aplicada
- Área
- Física Aplicada
- Correo electrónico
- antia.santiago.alonso [at] usc.es
- Categoría
- Predoutoral_Doutoramento Industrial
Luns | |||
---|---|---|---|
11:00-12:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula 3.42 |
22.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 | Aula Química Inorgánica (1º andar) |