O máster forma a profesionais especializados na prevención de danos ambientais, a protección do entorno e a mellora da calidade ambiental, fornecéndolles de coñecementos e competencias para aplicar solucións a problemas ambientais como o consumo non sostible, a xeración de residuos ou a contaminación.
Duración:
2 anos académicos Código RUCT: 4310357 Número de ECTS: 90 Número prazas: 30
Decano/a ou director/a do centro:
JULIA GONZALEZ ALVAREZ
Coordinador-a do título:
Francisco Omil Prieto francisco.omil [at] usc.es
Linguas de uso: Castelán, Galego
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia: Decreto 51/2006 do 23 de marzo (DOG 28/03/2006)
O obxectivo básico da titulación é a formación de profesionais competentes que teñan como misión específica a prevención de danos ambientais, a protección do entorno e a mellora da calidade ambiental fronte a problemas como son o consumo non sostible dos recursos, xeración de residuos, contaminación das augas, do aire e dos solos, para o cal é necesario unha formación básica que lles permita deseñar, proxectar e executar obras e instalacións, mellorar procesos, e proporcionar posibles solucións aplicables ós problemas ambientais reais.
PresentaciónDesenvolvementoPlan de estudosAcceso e admisiónObxectivosResultados do proceso de formación e de aprendizaxeMobilidade e PrácticasTraballo fin de MásterEquipo docenteIndicadores de calidadePresentación
Duración:
2 anos académicos Código RUCT: 4310357 Número de ECTS: 90 Número prazas: 30
Decano/a ou director/a do centro:
JULIA GONZALEZ ALVAREZ
Coordinador-a do título:
Francisco Omil Prieto francisco.omil [at] usc.es
Linguas de uso: Castelán, Galego
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia: Decreto 51/2006 do 23 de marzo (DOG 28/03/2006)
O obxectivo básico da titulación é a formación de profesionais competentes que teñan como misión específica a prevención de danos ambientais, a protección do entorno e a mellora da calidade ambiental fronte a problemas como son o consumo non sostible dos recursos, xeración de residuos, contaminación das augas, do aire e dos solos, para o cal é necesario unha formación básica que lles permita deseñar, proxectar e executar obras e instalacións, mellorar procesos, e proporcionar posibles solucións aplicables ós problemas ambientais reais.
Desenvolvemento
Créditos que deberá cursar o alumno para obter a titulación:
Obrigatorio 51.5;
Optativos 14.5;
Prácticum obrigatorio 6;
Traballo Fin de Máster 18;
Total 90.
O máster forma a profesionais especializados na prevención de danos ambientais, a protección do entorno e a mellora da calidade ambiental, fornecéndolles de coñecementos e competencias para aplicar solucións a problemas ambientais como o consumo non sostible, a xeración de residuos ou a contaminación.
Perfil de ingreso
Non se contempla
Número mínimo de créditos ECTS de matrícula por estudante e período lectivo
Créditos que deberá cursar o alumno para obter a titulación:
Obrigatorio 51.5;
Optativos 14.5;
Prácticum obrigatorio 6;
Traballo Fin de Máster 18;
Total 90.
Acción titorial e acollida
Realízanse actividades de orientación formativa-titorías personalizadas en que os/as docentes prestan apoio e asesoramento ao alumnado ao longo da súa traxectoria de estudos co obxecto de mellorar o seu
rendemento, a orientación e facilitar o seu posterior inserción profesional.
Este apoio pode ser individual ou ben estar normalizado a través da figura do profesor/a titor/a, dependendo da estrutura organizativa da titulación.
Criterios de suspensión do título
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
A supresión gradual da impartición da docencia.
Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Acceso
Acceso
Para acceder aos ensinos oficiais de Máster será necesario estar en posesión de:
A.1. Un título universitario oficial español.
A.2. Un título expedido por unha institución de educación superior pertencente a outro Estado integrante do Espazo Europeo de Educación Superior que faculte no mesmo para o acceso a ensinos de Máster.
A.3. Un título pertencente a un sistema educativo alleo ao Espazo Europeo de Educación, previa comprobación pola Universidade de que o citado título acredita un nivel de formación equivalente aos correspondentes títulos universitarios oficiais españois e faculta no país expedidor do título para o acceso a ensinos de posgrao.
A.4. Un título superior das Ensinanzas Artísticas Superiores do sistema educativo español.
Admisión
Modalidade: Criterios xerais
Titulacións de acceso:
Bloque A: 14 prazas
Titulacións de Ensinanzas Técnicas (Grao e Máster en Enxeñaría; Enxeñeiros Superiores; Enxeñeiros Técnicos; Arquitectura e Arquitectura Técnica, etc.)
Bloque B: 13 prazas
Titulacións de Ciencias Experimentais (Grao, Máster e Licenciados en Ciencias Ambientais, Bioloxía, Química, Física, Farmacia, etc.)
NOTA: As prazas que non se cubran no Bloque A ofertaránse no Bloque B e viceversa.
Bloque C: 5 prazas (estranxeiros, tanto de Ensino Técnico como de Ciencias)
Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega: Celga II, ou española: B1, consonte o Acordo do Consello de Goberno da USC do 30 de xullo de 2018.
De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán asistir a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido.
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
Obxectivos
Modalidade: Criterios xerais
Titulacións de acceso:
Bloque A: 14 prazas
Titulacións de Ensinanzas Técnicas (Grao e Máster en Enxeñaría; Enxeñeiros Superiores; Enxeñeiros Técnicos; Arquitectura e Arquitectura Técnica, etc.)
Bloque B: 13 prazas
Titulacións de Ciencias Experimentais (Grao, Máster e Licenciados en Ciencias Ambientais, Bioloxía, Química, Física, Farmacia, etc.)
NOTA: As prazas que non se cubran no Bloque A ofertaránse no Bloque B e viceversa.
Bloque C: 5 prazas (estranxeiros, tanto de Ensino Técnico como de Ciencias)
Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega: Celga II, ou española: B1, consonte o Acordo do Consello de Goberno da USC do 30 de xullo de 2018.
De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán asistir a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido.
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
Resultados do proceso de formación e de aprendizaxe
Competencias xerais
-Identificar e formular problemas ambientais
-Planificar, deseñar, e proxectar solucións, ben sexan modelos de xestión, obras ou instalacións, para evitar e resolver os ditos problemas.
-Executar a construción ou instalación correspondentes ás devanditas solucións.
-Explotar, manter e xestionar obras, instalacións ou servizos ambientais.
Competencias específicas
Ter un coñecemento global dos problemas ambientais.
Relacionar as leis das diferentes esferas para alcanzar a sustentabilidade.
Coñecer as técnicas de construción e instalación en enxeñería.
Coñecer a lexislación ambiental a nivel local, rexional e global.
Coñecer e deseñar as operacións unitarias aplicables nos procesos ambientais.
Elaborar proxectos de enxeñería ambiental.
Organizar, planificar e dirixir servizos ambientais.
Aplicar ferramentas de planificación e optimización.
Definir a viabilidade técnica, social, económica e ambiental dun proxecto ou solución.
Xestionar de forma eficiente os recursos e enerxía, fomentando o desenvolvemento e uso de enerxías renovables.
Modelizar sistemas ambientais tanto naturais como artificiais.
Aplicar ferramentas de xestión ambiental: Análise de ciclo de vida, Ecoloxía industrial, Tecnoloxías limpas, Normas ESO, EMAS...
Mobilidade e Prácticas
Mobilidade
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa): Portal Internacional
Prácticas
Realización de estancias en empresas e/ou administracións onde os alumnos realicen tarefas enmarcadas nos obxectivos do seu perfil profesional.
Traballo fin de Máster
Realizarase un traballo fin de máster de 18 ECTS en que se aplicarán por parte do alumno os coñecementos contidos na súa formación a unha problemática de enxeñaría ambiental como exemplo dunha actividade profesional, científica, técnica ou de xestión.
Equipo docente
O profesorado que compón o cadro docente do Máster en Enxeñaría Ambiental está composto por 25 profesores de 10 Departamentos diferentes. Un 36% pertencen o corpo de Catedráticos de Universidade, un 32% son Profesores Titulares de Universidade e un 20% son Profesores Doutores non funcionarios, namentres que un 8% é profesorado asociado contratado a tempo parcial.
Non hai información dispoñible neste momento.
Indicadores de calidade
Ingreso
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Oferta
IN01
Prazas ofertadas
Número de prazas ofertadas para cada curso académico.
Info da escala: Número enteiro
30,0
30,0
30,0
30,0
0,0
0,0
Matrícula
IN02
Matrícula
Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Número enteiro
51,0
42,0
44,0
39,0
20,0
3,0
IN03
Matrícula de acceso
Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
20,0
22,0
20,0
17,0
0,0
0,0
IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición
Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
20,0
22,0
20,0
17,0
0,0
0,0
IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición
Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-28,57
10,0
-9,09
-15,0
-
-
Perfil de entrada
IN06
Nota media de acceso por preinscrición
Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.
Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).
6,9419
7,0627
6,866
7,0388
-
-
IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
3,92
0,0
4,55
5,13
5,0
33,33
IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados
Porcentaje de estudiantes nacionales de fuera de Galicia sobre estudiantes matriculados, sin contabilizar los estudiantes matriculados en programas de movilidad incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
21,57
30,95
22,73
20,51
25,0
33,33
IN13
Porcentaxe de matriculados que son titulados da USC
Número de estudantes matriculados no máster que son egresados da USC.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
-
34,09
35,9
35,0
66,67
Adecuación á demanda
IN12
Tasa de ocupación
Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
66,67
73,33
66,67
56,67
-
-
Mobilidade
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Mobilidade allea
IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados
Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
5,88
4,76
9,09
0,0
0,0
0,0
Prácticas
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu
Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
100,0
100,0
100,0
94,74
87,5
100,0
Resultados
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Abandono
IN41
Taxa de abandono RD 1393/2007
Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
0,0
0,0
10,0
0,0
0,0
0,0
Avaliación
IN36
Taxa de avaliación
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
91,85
97,96
97,04
95,6
87,5
66,67
Duración media dos estudos
IN38
Duración media dos estudos
Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.
Info da escala: Número racional con dous decimais
2,0385
2,0556
2,0476
2,0
2,125
3,5
Eficiencia dos titulados
IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
97,63
96,57
98,77
96,09
96,26
73,2
Estudantes por grupo
IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva
Relación entre o número de alumnos matriculados e o de grupos interactivos de ensinanza.
Info da escala: Número racional con dous decimais.
14,9167
14,6667
13,7917
12,4783
12,5
-
IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
20,4615
19,6923
18,9231
16,6154
17,0
-
IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
10,2222
10,6667
9,4444
8,875
8,0
-
Éxito
IN35
Taxa de éxito
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
99,32
99,53
98,57
99,73
100,0
100,0
IN50
Taxa de éxito dos egresados
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
97,83
96,57
99,69
96,27
98,89
95,31
Graduación
IN37
Taxa de graduación
Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso. Amosa información sobre o grao de eficacia do alumnado e da institución con relación á súa actividade académica.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
92,59
92,86
90,0
90,91
95,0
94,12
Rendemento
IN34
Taxa de rendemento
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
91,22
97,5
95,65
95,33
87,5
66,67
Satisfacción
IN19
Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,9861
-
4,5
3,59
-
-
IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,3333
-
4,6
-
-
-
IN21
Academic tutors' satisfaction with external internships
Average rating of the satisfaction survey of academic tutors with external internships.
Info da escala: Minimum 0.00, maximum 5.00
4,75
-
-
-
-
-
IN23
Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible
Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,2667
-
-
-
-
-
IN33
Grao de satisfacción dos egresados cos servizos
Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,7647
-
-
-
-
-
IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación
Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,446
-
3,26
3,55
-
3,95
IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida
Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,94
3,95
4,25
4,17
3,98
-
IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida
Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,5366
4,355
4,2616
4,3704
4,7105
-
IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción
Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
46,2963
62,7907
72,093
48,7179
29,4118
-
Recursos humanos
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios
Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
96,0
96,15
96,3
88,89
100,0
IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
92,59
93,1
93,55
96,88
100,0
IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
74,07
72,41
64,52
65,63
100,0
Créditos que deberá cursar o alumno para obter a titulación:
Obrigatorio 51.5;
Optativos 14.5;
Prácticum obrigatorio 6;
Traballo Fin de Máster 18;
Total 90.
O máster forma a profesionais especializados na prevención de danos ambientais, a protección do entorno e a mellora da calidade ambiental, fornecéndolles de coñecementos e competencias para aplicar solucións a problemas ambientais como o consumo non sostible, a xeración de residuos ou a contaminación.
Perfil de ingreso
Non se contempla
Número mínimo de créditos ECTS de matrícula por estudante e período lectivo
Créditos que deberá cursar o alumno para obter a titulación:
Obrigatorio 51.5;
Optativos 14.5;
Prácticum obrigatorio 6;
Traballo Fin de Máster 18;
Total 90.
Acción titorial e acollida
Realízanse actividades de orientación formativa-titorías personalizadas en que os/as docentes prestan apoio e asesoramento ao alumnado ao longo da súa traxectoria de estudos co obxecto de mellorar o seu
rendemento, a orientación e facilitar o seu posterior inserción profesional.
Este apoio pode ser individual ou ben estar normalizado a través da figura do profesor/a titor/a, dependendo da estrutura organizativa da titulación.
Criterios de suspensión do título
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
A supresión gradual da impartición da docencia.
Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Acceso
Acceso
Para acceder aos ensinos oficiais de Máster será necesario estar en posesión de:
A.1. Un título universitario oficial español.
A.2. Un título expedido por unha institución de educación superior pertencente a outro Estado integrante do Espazo Europeo de Educación Superior que faculte no mesmo para o acceso a ensinos de Máster.
A.3. Un título pertencente a un sistema educativo alleo ao Espazo Europeo de Educación, previa comprobación pola Universidade de que o citado título acredita un nivel de formación equivalente aos correspondentes títulos universitarios oficiais españois e faculta no país expedidor do título para o acceso a ensinos de posgrao.
A.4. Un título superior das Ensinanzas Artísticas Superiores do sistema educativo español.
Admisión
Modalidade: Criterios xerais
Titulacións de acceso:
Bloque A: 14 prazas
Titulacións de Ensinanzas Técnicas (Grao e Máster en Enxeñaría; Enxeñeiros Superiores; Enxeñeiros Técnicos; Arquitectura e Arquitectura Técnica, etc.)
Bloque B: 13 prazas
Titulacións de Ciencias Experimentais (Grao, Máster e Licenciados en Ciencias Ambientais, Bioloxía, Química, Física, Farmacia, etc.)
NOTA: As prazas que non se cubran no Bloque A ofertaránse no Bloque B e viceversa.
Bloque C: 5 prazas (estranxeiros, tanto de Ensino Técnico como de Ciencias)
Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega: Celga II, ou española: B1, consonte o Acordo do Consello de Goberno da USC do 30 de xullo de 2018.
De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán asistir a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido.
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
Modalidade: Criterios xerais
Titulacións de acceso:
Bloque A: 14 prazas
Titulacións de Ensinanzas Técnicas (Grao e Máster en Enxeñaría; Enxeñeiros Superiores; Enxeñeiros Técnicos; Arquitectura e Arquitectura Técnica, etc.)
Bloque B: 13 prazas
Titulacións de Ciencias Experimentais (Grao, Máster e Licenciados en Ciencias Ambientais, Bioloxía, Química, Física, Farmacia, etc.)
NOTA: As prazas que non se cubran no Bloque A ofertaránse no Bloque B e viceversa.
Bloque C: 5 prazas (estranxeiros, tanto de Ensino Técnico como de Ciencias)
Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega: Celga II, ou española: B1, consonte o Acordo do Consello de Goberno da USC do 30 de xullo de 2018.
De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán asistir a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido.
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
Competencias xerais
-Identificar e formular problemas ambientais
-Planificar, deseñar, e proxectar solucións, ben sexan modelos de xestión, obras ou instalacións, para evitar e resolver os ditos problemas.
-Executar a construción ou instalación correspondentes ás devanditas solucións.
-Explotar, manter e xestionar obras, instalacións ou servizos ambientais.
Competencias específicas
Ter un coñecemento global dos problemas ambientais.
Relacionar as leis das diferentes esferas para alcanzar a sustentabilidade.
Coñecer as técnicas de construción e instalación en enxeñería.
Coñecer a lexislación ambiental a nivel local, rexional e global.
Coñecer e deseñar as operacións unitarias aplicables nos procesos ambientais.
Elaborar proxectos de enxeñería ambiental.
Organizar, planificar e dirixir servizos ambientais.
Aplicar ferramentas de planificación e optimización.
Definir a viabilidade técnica, social, económica e ambiental dun proxecto ou solución.
Xestionar de forma eficiente os recursos e enerxía, fomentando o desenvolvemento e uso de enerxías renovables.
Modelizar sistemas ambientais tanto naturais como artificiais.
Aplicar ferramentas de xestión ambiental: Análise de ciclo de vida, Ecoloxía industrial, Tecnoloxías limpas, Normas ESO, EMAS...
Mobilidade
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa): Portal Internacional
Prácticas
Realización de estancias en empresas e/ou administracións onde os alumnos realicen tarefas enmarcadas nos obxectivos do seu perfil profesional.
Realizarase un traballo fin de máster de 18 ECTS en que se aplicarán por parte do alumno os coñecementos contidos na súa formación a unha problemática de enxeñaría ambiental como exemplo dunha actividade profesional, científica, técnica ou de xestión.
O profesorado que compón o cadro docente do Máster en Enxeñaría Ambiental está composto por 25 profesores de 10 Departamentos diferentes. Un 36% pertencen o corpo de Catedráticos de Universidade, un 32% son Profesores Titulares de Universidade e un 20% son Profesores Doutores non funcionarios, namentres que un 8% é profesorado asociado contratado a tempo parcial.
Non hai información dispoñible neste momento.
Ingreso
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Oferta
IN01
Prazas ofertadas
Número de prazas ofertadas para cada curso académico.
Info da escala: Número enteiro
30,0
30,0
30,0
30,0
0,0
0,0
Matrícula
IN02
Matrícula
Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Número enteiro
51,0
42,0
44,0
39,0
20,0
3,0
IN03
Matrícula de acceso
Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
20,0
22,0
20,0
17,0
0,0
0,0
IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición
Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
20,0
22,0
20,0
17,0
0,0
0,0
IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición
Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-28,57
10,0
-9,09
-15,0
-
-
Perfil de entrada
IN06
Nota media de acceso por preinscrición
Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.
Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).
6,9419
7,0627
6,866
7,0388
-
-
IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
3,92
0,0
4,55
5,13
5,0
33,33
IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados
Porcentaje de estudiantes nacionales de fuera de Galicia sobre estudiantes matriculados, sin contabilizar los estudiantes matriculados en programas de movilidad incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
21,57
30,95
22,73
20,51
25,0
33,33
IN13
Porcentaxe de matriculados que son titulados da USC
Número de estudantes matriculados no máster que son egresados da USC.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
-
34,09
35,9
35,0
66,67
Adecuación á demanda
IN12
Tasa de ocupación
Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
66,67
73,33
66,67
56,67
-
-
Mobilidade
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Mobilidade allea
IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados
Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
5,88
4,76
9,09
0,0
0,0
0,0
Prácticas
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu
Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
100,0
100,0
100,0
94,74
87,5
100,0
Resultados
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Abandono
IN41
Taxa de abandono RD 1393/2007
Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
0,0
0,0
10,0
0,0
0,0
0,0
Avaliación
IN36
Taxa de avaliación
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
91,85
97,96
97,04
95,6
87,5
66,67
Duración media dos estudos
IN38
Duración media dos estudos
Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.
Info da escala: Número racional con dous decimais
2,0385
2,0556
2,0476
2,0
2,125
3,5
Eficiencia dos titulados
IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
97,63
96,57
98,77
96,09
96,26
73,2
Estudantes por grupo
IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva
Relación entre o número de alumnos matriculados e o de grupos interactivos de ensinanza.
Info da escala: Número racional con dous decimais.
14,9167
14,6667
13,7917
12,4783
12,5
-
IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
20,4615
19,6923
18,9231
16,6154
17,0
-
IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
10,2222
10,6667
9,4444
8,875
8,0
-
Éxito
IN35
Taxa de éxito
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
99,32
99,53
98,57
99,73
100,0
100,0
IN50
Taxa de éxito dos egresados
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
97,83
96,57
99,69
96,27
98,89
95,31
Graduación
IN37
Taxa de graduación
Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso. Amosa información sobre o grao de eficacia do alumnado e da institución con relación á súa actividade académica.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
92,59
92,86
90,0
90,91
95,0
94,12
Rendemento
IN34
Taxa de rendemento
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
91,22
97,5
95,65
95,33
87,5
66,67
Satisfacción
IN19
Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,9861
-
4,5
3,59
-
-
IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,3333
-
4,6
-
-
-
IN21
Academic tutors' satisfaction with external internships
Average rating of the satisfaction survey of academic tutors with external internships.
Info da escala: Minimum 0.00, maximum 5.00
4,75
-
-
-
-
-
IN23
Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible
Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,2667
-
-
-
-
-
IN33
Grao de satisfacción dos egresados cos servizos
Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,7647
-
-
-
-
-
IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación
Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,446
-
3,26
3,55
-
3,95
IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida
Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,94
3,95
4,25
4,17
3,98
-
IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida
Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,5366
4,355
4,2616
4,3704
4,7105
-
IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción
Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
46,2963
62,7907
72,093
48,7179
29,4118
-
Recursos humanos
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios
Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
96,0
96,15
96,3
88,89
100,0
IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
92,59
93,1
93,55
96,88
100,0
IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
74,07
72,41
64,52
65,63
100,0
Os contidos desta páxina actualizáronse o 05.06.2024.