Ir o contido principal
Este portal emprega cookies propias ou de terceiros con fins analíticos, así como ligazóns a portais de terceiros para poder compartir contido nas redes sociais. Pode obter máis información na <a href="https://assets.usc.gal/gl/aviso-legal">política de cookies</a>.

Curso práctico de comunicación de The Conversation para o persoal investigador da USC

  • 2024/2025

Non sempre resulta doado para a comunidade investigadora dar o salto de escribir artigos científicos ou papers, nos que se expoñan os resultados da investigación de maneira metódica e técnica, a comunicar a ciencia ao público xeral. E con todo, é unha das mellores bazas coas que contamos para alcanzar a democratización do coñecemento. Dado que a USC conta co apoio e a colaboración de The Conversation, propoñemos realizar un curso intensivo dirixido ao persoal investigador e docente que lle proporcione os coñecementos e ferramentas prácticas necesarios para acceder á plataforma e comezar a publicar artigos divulgativos sobre as súas propias investigacións e comprobar o impacto que poden chegar a ter na sociedade.

  • Localización
    Campus Vida. Facultade de Matemáticas, Aula Magna
    Datas
    25 de outubro
    Horario
    10h-13h (25 de outubro)
    Duración
    Horas presenciais: 3
    Total: 3
    Preinscrición na actividade
    25/09/2024 - 14/10/2024
    Número total de prazas
    100
    Matrícula
    Límite de prazas con preinscrición
    Matrícula
    Código
    DPP.24I-02
    1. QUE É THE CONVERSATION

      • Cal é o obxectivo de TC?.
      • Carácter internacional de TC.
      • Un recurso gratuíto: de lectura libre e de libre redifusión baixo licenza Creative Commons.
    2. MANEXO DA PLATAFORMA THE CONVERSATION

      • Que ofrecemos e que nos fai diferentes .
      • Áreas de interese. Socios e colaboradores.
      • Mapa de lecturas e republicadores. Audiencias e exemplos.
      • Como facer unha proposta. Características.
      • Rexistro no sistema.
      • Área de edición.
      • Área do autor.
      • As cifras non o son todo. Impacto cualitativo.
    3. TALLER PRÁCTICO “COMO ESCRIBIR UN ARTIGO DE DIVULGACIÓN CON GANCHO”

      • O valor do título: revisamos co alumnado técnicas de SÉ e etiquetaxe en titulares de artigos de éxito.
      • Estrutura do contido: Revisamos o uso da pirámide investida nos textos de divulgación, en contraste cos artigos científicos.
      • Temática: Sobre que escribimos? Revisión co alumnado de criterios para elixir unha temática con éxito.
      • Práctica de proposta de artigo co alumnado, en función das súas áreas de especialización.
  • Rafael Sarralde. Director xeral e cofundador da edición en español de The Conversation, responsable da relación con universidades, centros de investigación e fundacións.

    Mónica Bonilla. Licenciada en Xornalismo con máis de quince anos de experiencia en comunicación corporativa e relacións públicas en turismo, arte e restauración. Coordinadora institucional en The Conversation.

    Lorena Sánchez. Xornalista con vinte anos de experiencia en divulgación de ciencia. Redactora xefa da revista QUO desde 2011. Editora de Ciencia e tecnoloxía en The Conversation.