A aprendizaxe e a avaliación son procesos que van directamente conectados. O profesorado pode utilizar técnicas e prácticas concretas para promover estratexias de co-aprendizaxe que redunden en procesos de avaliación que rompan coas dinámicas tradicionais que aínda se realizan. Esta actividade formativa permite coñecer novas estratexias de ensino-aprendizaxe e, consecuentemente, novas posibilidades de avaliación no ensino superior.
-
- Localización
- Campus Vida, Fac.CC.Educación, Aula 8, Módulo A
- Datas
- 14 ó 28 de marzo
- Horario
- 11h-14h (14 e 21 de marzo)
- Duración
- Horas presenciais: 6
- Horas de traballo: 6
- Total: 12
- Preinscrición na actividade
- 14/02/2025 - 21/02/2025
- Profesor/a
- Lorena Casal Otero
- Número total de prazas
- 25
- Matrícula
- Límite de prazas con preinscrición
- Matrícula
- Código
- DPP.25ea.M-11
-
APRENDIZAXE E AVALIACIÓN NO ENSINO SUPERIOR.
FINALIDADE DA AVALIACIÓN FORMATIVA.
TÉCNICAS DE APRENDIZAXE E AVALIACIÓN NAS QUE PARTICIPA O DOCENTE E TÉCNICAS NAS QUE PARTICIPA O ALUMNADO. DIVERSIFICAR E INNOVAR NO ENSINO SUPERIOR: CO-APRENDIZAXE, CO-AVALIACIÓN E AVALIACIÓN ENTRE PARES.
INSTRUMENTOS.
FERRAMENTAS DA AULA VIRTUAL QUE DAN SOPORTE ÁS DIFERENTES TÉCNICAS.
-
Lorena Casal Otero, Dpto. Pedagoxía e didáctica. USC.