O obxectivo do Grao en Administración e Dirección de Empresas é que o estudantado adquira un coñecemento profundo e unha capacitación práctica acerca da natureza da empresa e a súa relación coa contorna socioeconómica, e dos métodos e técnicas de dirección e xestión nas diferentes áreas funcionais das empresas.
Grao en Administración e Dirección de Empresas
              Duración:
        4 anos académicos        
                  Código RUCT: 2501106
                    Número de ECTS: 240
      
              Número prazas: 200
          
        
                      Decano/a ou director/a do centro:
                  
        Xoán Ramón Doldán García
                  xoan.doldan [at] usc.es
              
        Coordinador-a do título:
        Jose Manuel Maside Sanfiz
        josemanuel.maside [at] usc.es
      
        Linguas de uso:
Castelán, Galego
      
Nivel MECES: 2
          Universidade coordinadora:
          Universidade de Santiago de Compostela
        
          Universidade(s) participante(s):
                      Universidade de Santiago de Compostela
                  
O programa académico do grao proporciona ao estudantado coñecementos e ferramentas para abordar problemas complexos aos que se deben enfrontar as empresas tanto a nivel local, como nacional ou internacional, derivados das implicacións xerais dunha realidade económica en continua transformación.
O Grao en Administración e Dirección de Empresas capacita ao estudantado para xestionar e administrar unha empresa de acordo cos seus recursos co fin de maximizar o beneficio, integrarse en calquera área funcional da empresa e desempeñar con soltura calquera labor de xestión encomendada, sendo capaz de realizar diagnósticos e achegar propostas de mellora nos distintos departamentos (recursos humanos,  marketing, etc.).
Poderá así mesmo, redactar e transmitir a información económico-financeira a través dos estados contables, identificar as fontes de información económica relevante e o seu contido, así como valorar a situación e previsible evolución dunha empresa.
En definitiva, o Grao en Administración e Dirección de Empresas faculta para resolver os problemas que poidan xurdir na creación e funcionamento das empresas.
Principios de economía
- G3072101
 - Formación básica
 - Primeiro semestre
 - 6 créditos
 
Estrutura económica mundial e da Unión Europea
- G3072102
 - Formación básica
 - Primeiro semestre
 - 6 créditos
 
Matemáticas empresariais I
- G3072103
 - Formación básica
 - Primeiro semestre
 - 6 créditos
 
Fundamentos de dirección de empresas
- G3072104
 - Formación básica
 - Primeiro semestre
 - 6 créditos
 
Historia económica
- G3072105
 - Formación básica
 - Primeiro semestre
 - 6 créditos
 
Introdución á contabilidade
- G3072106
 - Formación básica
 - Segundo semestre
 - 6 créditos
 
Matemáticas empresariais II
- G3072107
 - Formación básica
 - Segundo semestre
 - 6 créditos
 
Estatística empresarial I
- G3072108
 - Formación básica
 - Segundo semestre
 - 6 créditos
 
Dereito da empresa
- G3072109
 - Formación básica
 - Segundo semestre
 - 6 créditos
 
Dirección de márketing I
- G3072121
 - Obrigatorio
 - Segundo semestre
 - 6 créditos
 
Macroeconomía
- G3072201
 - Formación básica
 - 6 créditos
 
Microeconomía I: Consumo
- G3072221
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Estrutura económica de España e de Galicia
- G3072222
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Contabilidade de custos
- G3072223
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Estatística empresarial II
- G3072224
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Análise das operacións financeiras
- G3072225
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Dirección de márketing II
- G3072226
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Política económica
- G3072227
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Fiscalidade empresarial I
- G3072228
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Contabilidade financeira I
- G3072229
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Dirección de operacións
- G3072230
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Fiscalidade empresarial II
- G3072321
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Contabilidade financeira II
- G3072322
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Estados contables e información non financeira
- G3072323
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Econometría I
- G3072324
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Mercados e produtos financeiros
- G3072325
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Márketing dixital
- G3072326
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Microeconomía II: Prezos e estruturas de mercado
- G3072327
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Análise de estados financeiros
- G3072328
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Econometría II
- G3072329
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Dirección financeira: Investimento
- G3072330
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Xestión de persoas
- G3072331
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Márketing internacional
- G3072332
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Dirección financeira: Financiamento
- G3072421
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Emprendemento e creación de empresas
- G3072422
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Estratexia empresarial
- G3072423
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Investigación comercial
- G3072424
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Estratexia e planificación financeira
- G3072425
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Traballo fin de grao
- G3072426
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Introdución á auditoría
- G3072441
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Sistemas de información para a toma de decisións e o control
- G3072442
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Métodos e técnicas de predición económica-empresarial
- G3072443
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Investimentos financeiros
- G3072444
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Xestión da cadea de subministración
- G3072445
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Técnicas de xestión de márketing
- G3072446
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Prácticas externas
- G3072447
 - Optativo
 - 9 créditos
 
Socioloxía da empresa e as organizacións
- G3072448
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Análise competitiva da empresa
- G3072449
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Economía da innovación e sostibilidade
- G3072450
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Planificación fiscal
- G3072451
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Contabilidade de custos avanzados
- G3072452
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Finanzas operativas
- G3072453
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Xestión financeira internacional
- G3072454
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Comportamento organizativo
- G3072455
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Xestión da calidade
- G3072456
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Xestión medioambiental na empresa
- G3072457
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Comunicación comercial
- G3072458
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Distribución omnicanal
- G3072459
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Principios de economía
- G3072101
 - Formación básica
 - Primeiro semestre
 - 6 créditos
 
Macroeconomía
- G3072201
 - Formación básica
 - 6 créditos
 
Microeconomía I: Consumo
- G3072221
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Microeconomía II: Prezos e estruturas de mercado
- G3072327
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Análise competitiva da empresa
- G3072449
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Estrutura económica mundial e da Unión Europea
- G3072102
 - Formación básica
 - Primeiro semestre
 - 6 créditos
 
Estrutura económica de España e de Galicia
- G3072222
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Política económica
- G3072227
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Economía da innovación e sostibilidade
- G3072450
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Fiscalidade empresarial I
- G3072228
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Fiscalidade empresarial II
- G3072321
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Planificación fiscal
- G3072451
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Introdución á contabilidade
- G3072106
 - Formación básica
 - Segundo semestre
 - 6 créditos
 
Contabilidade de custos
- G3072223
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Contabilidade financeira I
- G3072229
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Contabilidade financeira II
- G3072322
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Estados contables e información non financeira
- G3072323
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Análise de estados financeiros
- G3072328
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Introdución á auditoría
- G3072441
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Sistemas de información para a toma de decisións e o control
- G3072442
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Contabilidade de custos avanzados
- G3072452
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Matemáticas empresariais I
- G3072103
 - Formación básica
 - Primeiro semestre
 - 6 créditos
 
Matemáticas empresariais II
- G3072107
 - Formación básica
 - Segundo semestre
 - 6 créditos
 
Estatística empresarial I
- G3072108
 - Formación básica
 - Segundo semestre
 - 6 créditos
 
Estatística empresarial II
- G3072224
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Econometría I
- G3072324
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Econometría II
- G3072329
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Métodos e técnicas de predición económica-empresarial
- G3072443
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Análise das operacións financeiras
- G3072225
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Mercados e produtos financeiros
- G3072325
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Dirección financeira: Investimento
- G3072330
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Dirección financeira: Financiamento
- G3072421
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Estratexia e planificación financeira
- G3072425
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Investimentos financeiros
- G3072444
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Finanzas operativas
- G3072453
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Xestión financeira internacional
- G3072454
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Fundamentos de dirección de empresas
- G3072104
 - Formación básica
 - Primeiro semestre
 - 6 créditos
 
Dirección de operacións
- G3072230
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Xestión de persoas
- G3072331
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Emprendemento e creación de empresas
- G3072422
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Estratexia empresarial
- G3072423
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Xestión da cadea de subministración
- G3072445
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Comportamento organizativo
- G3072455
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Xestión da calidade
- G3072456
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Xestión medioambiental na empresa
- G3072457
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Dirección de márketing I
- G3072121
 - Obrigatorio
 - Segundo semestre
 - 6 créditos
 
Dirección de márketing II
- G3072226
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Márketing dixital
- G3072326
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Márketing internacional
- G3072332
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Investigación comercial
- G3072424
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Técnicas de xestión de márketing
- G3072446
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Comunicación comercial
- G3072458
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Distribución omnicanal
- G3072459
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Historia económica
- G3072105
 - Formación básica
 - Primeiro semestre
 - 6 créditos
 
Dereito da empresa
- G3072109
 - Formación básica
 - Segundo semestre
 - 6 créditos
 
Prácticas externas
- G3072447
 - Optativo
 - 9 créditos
 
Socioloxía da empresa e as organizacións
- G3072448
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Traballo fin de grao
- G3072426
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Desde o punto de vista académico e formativo, o estudantado que ingrese no Grao en Administración e Dirección de Empresas debe ter os coñecementos previos que lle permitan integrar adecuadamente os resultados de aprendizaxe do plan de estudos. Para iso debe dispoñer de coñecementos de matemáticas, economía, estatística e dispoñer de capacidades que permitan realizar cálculos numéricos con facilidade, comprender relacións causais e os seus efectos e adoptar unha perspectiva holística que permita abordar os problemas. Ademais, debe ter unha preocupación sobre o contorno socioeconómico e o mundo empresarial e un interese por achegar valor a través das boas prácticas baixo principios éticos e de sustentabilidade nas institucións e empresas nas que desenvolverán a súa carreira profesional.
Para cursar o Grao de Administración e Dirección de Empresas recoméndase un nivel B1 de inglés e o manexo do maior número de idiomas posibles.
Ben que estes coñecementos e capacidades se poderán incorporar e deberanse mellorar ao longo do grao é imprescindible que o estudantado de novo ingreso sexa consciente que débese incorporar ó grao cunha actitude responsable e interese por unha aprendizaxe permanente necesario para poder obter unha formación competitiva no ámbito da dirección e xestión empresarial.
O estudantado de primeiro curso por primeira vez a tempo completo ten que matricular 60 créditos.
Un 15% do estudantado poderá cursar estudos a tempo parcial (30 créditos).
A USC realiza tódolos anos, a comezo de curso, xornadas de acollida organizadas polo vicerreitorado con competencia en asuntos estudantís, que se desenvolven na primeira quincena do curso en tódolos centros universitarios, e que teñen por obxecto presentar ós novos estudantes as posibilidades, recursos e servicios que lle ofrece a universidade.
Os actos de benvida aos centros, nos que participan tanto o equipo decanal como os/as coordinadores/as dos títulos de grao, constitúe igualmente unha vía de información por propósito destes, de cara a que o estudantado de novo ingreso se familiarice con iso.
Os centros contan ademais con estudantado titor que desenvolve un labor informativo continuado ao longo de todo o curso.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudiantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno proba os criterios relacionados, entre outros, con:
•	A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
•	A supresión gradual da impartición da docencia.
•	Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que lles facilitan aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e outro plan.
Os requisitos xerais de acceso aos estudios de grao son os recollidos no artigo 15 do Real decreto 822/2021, do 28 de setembro, polo que se establece a organización das ensinanzas universitarias e do procedemento de aseguramento da súa calidade. Pódese atopar máis información no seguinte enlace:
Acceso a Grados
Proporcionarlle ao estudantado os coñecementos que definen a Administración e dirección de empresas como disciplina científica, incluíndo as súas teorías, historia, métodos, técnicas e áreas de aplicación.
•	Capacitarlle ao estudantado para elaborar e defender argumentos sobre cuestións económicas a un nivel xeral, así como resolver problemas sobre estas cuestións, facendo uso dos seus coñecementos sobre a realidade empresarial, as teorías, os modelos e os métodos científicos propios.
•	Capacitarlle ó estudiantado para identificar, reunir e interpretar datos relevantes sobre cuestións relacionadas co ámbito empresarial, incorporando na elaboración de xuízos e propostas, as consideracións pertinentes sobre a súa dimensión social, científica ou ética.
•	Dotar o estudantado de capacidade para comunicar información, ideas, problemas e propostas de solución a cuestións de índole empresarial tanto a un público especializado como non especializado, facendo uso da linguaxe verbal e escrito como dos medios e técnicas de representación de relacións e presentación de datos que se empregan na disciplina.
1.	Elaborar informes e proxectos das diferentes áreas funcionais da empresa, de xestión global ou sobre situacións de mercados concretos para a toma de decisións.
2.	Xerar a información financeira, fiscal, contable e non financeira esixida á empresa pola lexislación vixente ou polos diferentes grupos de interese.
3.	Aplica-los fundamentos xurídicos do sistema económico e/ou fiscal que afectan a actividade económico-empresarial.
4.	Desenvolver a análise estratéxica da empresa e/ou do seu contorno para tomar decisións no ámbito empresarial.
5.	Deseña-la estratexia de recursos humanos promovendo o desenvolvemento das competencias xerenciais necesarias.
6.	Valorar e rexistrar as transaccións contables dunha empresa, xestionando os seus custos.
7.	Planificar e valorar as decisións financeiras da empresa, analizando operacións, produtos e mercados financeiros.
8.	Xerar estudos e informes a partir da análise e a modelización de datos económico-empresariais, empregando técnicas e ferramentas matemáticas, estatísticas e econométricas.
9.	Actuar con responsabilidade ética e con respecto polos dereitos e deberes fundamentais, a igualdade de xénero, a diversidade e os valores democráticos.
10.	Avaliar o impacto social, económico e ambiental da actividade empresarial.
1.	Examinar de maneira crítica datos provenientes de diversas fontes co fin de adquirir coñecementos adicionais e utilizalos para solucionar problemas e tomar decisións.
2.	Comunicar oralmente e/ou por escrito de forma efectiva, con precisión e claridade, co propósito de transmitir coñecementos, metodoloxías, datos, resultados, dificultades e solucións.
3.	Traballar en equipo, colaborando de maneira sinérxica.
4.	Desenvolver a habilidade para a autoaprendizaxe.
5.	Desenvolver a creatividade, proactividade e mentalidade emprendedora e innovadora.
6.	Organizar e planificar as tarefas considerando os obxectivos e recursos dispoñibles.
7.	Manexar distintas técnicas matemáticas, estatísticas, econométricas e programas informáticos para a visualización, a análise e a modelización dos datos económico-empresariais.
8.	Manexar os programas e ferramentas informáticos para a análise e a toma de decisións no ámbito das diferentes áreas funcionais da empresa.
1.	Comprender os fundamentos teóricos da economía desde o punto de vista da microeconomía ou da macroeconomía.
2.	Comprende-lo contorno socioeconómico, os procesos de desenvolvemento económico, o papel das institucións económicas e o deseño e elaboración de políticas económicas.
3.	Interpreta-lo contorno histórico, social e institucional da empresa.
4.	Comprende-los elementos clave para a sustentabilidade social e ambiental da actividade empresarial.
5.	Identificar as tendencias da economía internacional e o seu impacto na actividade empresarial.
6.	Interpretar as ferramentas e técnicas cuantitativas fundamentais (matemáticas, estatísticas, econométricas) para o diagnóstico, análise e prospección económico-empresarial e para a toma de decisións.
7.	Identificar o ordenamento xurídico que xira arredor da realidade da empresa e do mercado e as normas legais e fiscais na xestión empresarial.
8.	Identificar os procesos básicos do ámbito das operacións, da administración e/ou da dirección da empresa.
9.	Recoñecer a normativa contable e os diferentes estados contables, así como os procedementos de cálculo de custos para a toma de decisións empresariais.
10.	Identificar os fundamentos para a dirección e xestión no ámbito financeiro das empresas e outras institucións.
11.	Identificar os factores clave que afectan o comportamento das persoas no traballo e describir as principais intervencións para dirixilas.
12.	Comprender a natureza, o contorno das relacións de intercambio, a estratexia e a operativa de marketing da empresa.
Mobilidade
A mobilidade dos estudantes propios e de acollida está regulada na USC polo Regulamento de intercambios interuniversitarios de estudiantes, aprobado polo Consello de Goberno do 26.10.2012, e modificado en 2019, cuxo contido se pode consultar no seguinte enderezo:
https://www.usc.gal/es/institucional/goberno/area/normativa/alumnado
Prácticas
O plan de estudos para o Grao en Administración e Dirección de Empresas recolle a realización de prácticas externas como materia optativa de 9 ECTS. Ademais, o estudantado pode realizar prácticas extracurriculares (entre 7 e 30 créditos). O obxectivo fundamental das prácticas académicas externas é que o estudantado desenvolva os resultados do proceso de formación e aprendizaxe adquiridos nas materias do Grao a través da súa inmersión nun contorno laboral representativo do seu contexto profesional futuro.
Funcións de xestión, asesoramento e avaliación nos asuntos económicos en xeral, tanto no ámbito público coma no privado.
As persoas egresadas na titulación poden desempeñar as súas actividades profesionais nos seguintes ámbitos:
-	No ámbito da dirección e xestión de empresas e institucións:
o	Dirección e xerencia empresarial.
o	Xestión, formación e desenvolvemento de recursos humanos.
o	Dirección de marketing.
o	Xestión internacional.
o	Xestión da producción e as operacións (aprovisionamento, loxística, calidade).
o	Control da xestión empresarial.
o	Elaboración da información financeira e non financeira.
o	Cumprimento da normativa vixente.
o	Dirección e xestión financeira.
o	Análise de riscos.
o	Auditoría interna.
o	Investigación de mercado.
o	Responsabilidade social corporativa.
-	Emprendemento e creación de empresas.
-	No ámbito da Asesoría, Auditoría e Consultoría.
-	No Auditoría da Banca, Seguros e Mercados de Valores.
-	No ámbito da función pública como por exemplo axente de desenvolvemento local, administrador/a civil do Estado, inspector/a ou técnico de Facenda, Intervención Xeral do Estado.
-	No ámbito da docencia en formación universitaria e non universitaria.
Os centros organizan e xestionan os traballos de fin de grao do estudantado garantindo a súa calidade, recoñecemento académico e aproveitamento. A definición, realización, defensa, cualificación e tramitación administrativa dos TFG realízase conforme a normativa vixente na universidade e á normativa específica de cada centro. O Traballo Fin de Grao deseñouse cunha carga total de 6 créditos ECTS, ofertados no último semestre.
              Duración:
        4 anos académicos        
                  Código RUCT: 2501106
                    Número de ECTS: 240
      
              Número prazas: 200
          
        
                      Decano/a ou director/a do centro:
                  
        Xoán Ramón Doldán García
                  xoan.doldan [at] usc.es
              
        Coordinador-a do título:
        Jose Manuel Maside Sanfiz
        josemanuel.maside [at] usc.es
      
        Linguas de uso:
Castelán, Galego
      
Nivel MECES: 2
          Universidade coordinadora:
          Universidade de Santiago de Compostela
        
          Universidade(s) participante(s):
                      Universidade de Santiago de Compostela
                  
O programa académico do grao proporciona ao estudantado coñecementos e ferramentas para abordar problemas complexos aos que se deben enfrontar as empresas tanto a nivel local, como nacional ou internacional, derivados das implicacións xerais dunha realidade económica en continua transformación.
O Grao en Administración e Dirección de Empresas capacita ao estudantado para xestionar e administrar unha empresa de acordo cos seus recursos co fin de maximizar o beneficio, integrarse en calquera área funcional da empresa e desempeñar con soltura calquera labor de xestión encomendada, sendo capaz de realizar diagnósticos e achegar propostas de mellora nos distintos departamentos (recursos humanos,  marketing, etc.).
Poderá así mesmo, redactar e transmitir a información económico-financeira a través dos estados contables, identificar as fontes de información económica relevante e o seu contido, así como valorar a situación e previsible evolución dunha empresa.
En definitiva, o Grao en Administración e Dirección de Empresas faculta para resolver os problemas que poidan xurdir na creación e funcionamento das empresas.
Principios de economía
- G3072101
 - Formación básica
 - Primeiro semestre
 - 6 créditos
 
Estrutura económica mundial e da Unión Europea
- G3072102
 - Formación básica
 - Primeiro semestre
 - 6 créditos
 
Matemáticas empresariais I
- G3072103
 - Formación básica
 - Primeiro semestre
 - 6 créditos
 
Fundamentos de dirección de empresas
- G3072104
 - Formación básica
 - Primeiro semestre
 - 6 créditos
 
Historia económica
- G3072105
 - Formación básica
 - Primeiro semestre
 - 6 créditos
 
Introdución á contabilidade
- G3072106
 - Formación básica
 - Segundo semestre
 - 6 créditos
 
Matemáticas empresariais II
- G3072107
 - Formación básica
 - Segundo semestre
 - 6 créditos
 
Estatística empresarial I
- G3072108
 - Formación básica
 - Segundo semestre
 - 6 créditos
 
Dereito da empresa
- G3072109
 - Formación básica
 - Segundo semestre
 - 6 créditos
 
Dirección de márketing I
- G3072121
 - Obrigatorio
 - Segundo semestre
 - 6 créditos
 
Macroeconomía
- G3072201
 - Formación básica
 - 6 créditos
 
Microeconomía I: Consumo
- G3072221
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Estrutura económica de España e de Galicia
- G3072222
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Contabilidade de custos
- G3072223
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Estatística empresarial II
- G3072224
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Análise das operacións financeiras
- G3072225
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Dirección de márketing II
- G3072226
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Política económica
- G3072227
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Fiscalidade empresarial I
- G3072228
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Contabilidade financeira I
- G3072229
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Dirección de operacións
- G3072230
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Fiscalidade empresarial II
- G3072321
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Contabilidade financeira II
- G3072322
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Estados contables e información non financeira
- G3072323
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Econometría I
- G3072324
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Mercados e produtos financeiros
- G3072325
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Márketing dixital
- G3072326
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Microeconomía II: Prezos e estruturas de mercado
- G3072327
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Análise de estados financeiros
- G3072328
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Econometría II
- G3072329
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Dirección financeira: Investimento
- G3072330
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Xestión de persoas
- G3072331
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Márketing internacional
- G3072332
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Dirección financeira: Financiamento
- G3072421
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Emprendemento e creación de empresas
- G3072422
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Estratexia empresarial
- G3072423
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Investigación comercial
- G3072424
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Estratexia e planificación financeira
- G3072425
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Traballo fin de grao
- G3072426
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Introdución á auditoría
- G3072441
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Sistemas de información para a toma de decisións e o control
- G3072442
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Métodos e técnicas de predición económica-empresarial
- G3072443
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Investimentos financeiros
- G3072444
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Xestión da cadea de subministración
- G3072445
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Técnicas de xestión de márketing
- G3072446
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Prácticas externas
- G3072447
 - Optativo
 - 9 créditos
 
Socioloxía da empresa e as organizacións
- G3072448
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Análise competitiva da empresa
- G3072449
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Economía da innovación e sostibilidade
- G3072450
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Planificación fiscal
- G3072451
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Contabilidade de custos avanzados
- G3072452
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Finanzas operativas
- G3072453
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Xestión financeira internacional
- G3072454
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Comportamento organizativo
- G3072455
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Xestión da calidade
- G3072456
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Xestión medioambiental na empresa
- G3072457
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Comunicación comercial
- G3072458
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Distribución omnicanal
- G3072459
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Principios de economía
- G3072101
 - Formación básica
 - Primeiro semestre
 - 6 créditos
 
Macroeconomía
- G3072201
 - Formación básica
 - 6 créditos
 
Microeconomía I: Consumo
- G3072221
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Microeconomía II: Prezos e estruturas de mercado
- G3072327
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Análise competitiva da empresa
- G3072449
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Estrutura económica mundial e da Unión Europea
- G3072102
 - Formación básica
 - Primeiro semestre
 - 6 créditos
 
Estrutura económica de España e de Galicia
- G3072222
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Política económica
- G3072227
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Economía da innovación e sostibilidade
- G3072450
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Fiscalidade empresarial I
- G3072228
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Fiscalidade empresarial II
- G3072321
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Planificación fiscal
- G3072451
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Introdución á contabilidade
- G3072106
 - Formación básica
 - Segundo semestre
 - 6 créditos
 
Contabilidade de custos
- G3072223
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Contabilidade financeira I
- G3072229
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Contabilidade financeira II
- G3072322
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Estados contables e información non financeira
- G3072323
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Análise de estados financeiros
- G3072328
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Introdución á auditoría
- G3072441
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Sistemas de información para a toma de decisións e o control
- G3072442
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Contabilidade de custos avanzados
- G3072452
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Matemáticas empresariais I
- G3072103
 - Formación básica
 - Primeiro semestre
 - 6 créditos
 
Matemáticas empresariais II
- G3072107
 - Formación básica
 - Segundo semestre
 - 6 créditos
 
Estatística empresarial I
- G3072108
 - Formación básica
 - Segundo semestre
 - 6 créditos
 
Estatística empresarial II
- G3072224
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Econometría I
- G3072324
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Econometría II
- G3072329
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Métodos e técnicas de predición económica-empresarial
- G3072443
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Análise das operacións financeiras
- G3072225
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Mercados e produtos financeiros
- G3072325
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Dirección financeira: Investimento
- G3072330
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Dirección financeira: Financiamento
- G3072421
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Estratexia e planificación financeira
- G3072425
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Investimentos financeiros
- G3072444
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Finanzas operativas
- G3072453
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Xestión financeira internacional
- G3072454
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Fundamentos de dirección de empresas
- G3072104
 - Formación básica
 - Primeiro semestre
 - 6 créditos
 
Dirección de operacións
- G3072230
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Xestión de persoas
- G3072331
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Emprendemento e creación de empresas
- G3072422
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Estratexia empresarial
- G3072423
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Xestión da cadea de subministración
- G3072445
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Comportamento organizativo
- G3072455
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Xestión da calidade
- G3072456
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Xestión medioambiental na empresa
- G3072457
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Dirección de márketing I
- G3072121
 - Obrigatorio
 - Segundo semestre
 - 6 créditos
 
Dirección de márketing II
- G3072226
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Márketing dixital
- G3072326
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Márketing internacional
- G3072332
 - Obrigatorio
 - 4,5 créditos
 
Investigación comercial
- G3072424
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Técnicas de xestión de márketing
- G3072446
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Comunicación comercial
- G3072458
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Distribución omnicanal
- G3072459
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Historia económica
- G3072105
 - Formación básica
 - Primeiro semestre
 - 6 créditos
 
Dereito da empresa
- G3072109
 - Formación básica
 - Segundo semestre
 - 6 créditos
 
Prácticas externas
- G3072447
 - Optativo
 - 9 créditos
 
Socioloxía da empresa e as organizacións
- G3072448
 - Optativo
 - 4,5 créditos
 
Traballo fin de grao
- G3072426
 - Obrigatorio
 - 6 créditos
 
Desde o punto de vista académico e formativo, o estudantado que ingrese no Grao en Administración e Dirección de Empresas debe ter os coñecementos previos que lle permitan integrar adecuadamente os resultados de aprendizaxe do plan de estudos. Para iso debe dispoñer de coñecementos de matemáticas, economía, estatística e dispoñer de capacidades que permitan realizar cálculos numéricos con facilidade, comprender relacións causais e os seus efectos e adoptar unha perspectiva holística que permita abordar os problemas. Ademais, debe ter unha preocupación sobre o contorno socioeconómico e o mundo empresarial e un interese por achegar valor a través das boas prácticas baixo principios éticos e de sustentabilidade nas institucións e empresas nas que desenvolverán a súa carreira profesional.
Para cursar o Grao de Administración e Dirección de Empresas recoméndase un nivel B1 de inglés e o manexo do maior número de idiomas posibles.
Ben que estes coñecementos e capacidades se poderán incorporar e deberanse mellorar ao longo do grao é imprescindible que o estudantado de novo ingreso sexa consciente que débese incorporar ó grao cunha actitude responsable e interese por unha aprendizaxe permanente necesario para poder obter unha formación competitiva no ámbito da dirección e xestión empresarial.
O estudantado de primeiro curso por primeira vez a tempo completo ten que matricular 60 créditos.
Un 15% do estudantado poderá cursar estudos a tempo parcial (30 créditos).
A USC realiza tódolos anos, a comezo de curso, xornadas de acollida organizadas polo vicerreitorado con competencia en asuntos estudantís, que se desenvolven na primeira quincena do curso en tódolos centros universitarios, e que teñen por obxecto presentar ós novos estudantes as posibilidades, recursos e servicios que lle ofrece a universidade.
Os actos de benvida aos centros, nos que participan tanto o equipo decanal como os/as coordinadores/as dos títulos de grao, constitúe igualmente unha vía de información por propósito destes, de cara a que o estudantado de novo ingreso se familiarice con iso.
Os centros contan ademais con estudantado titor que desenvolve un labor informativo continuado ao longo de todo o curso.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudiantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno proba os criterios relacionados, entre outros, con:
•	A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
•	A supresión gradual da impartición da docencia.
•	Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que lles facilitan aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e outro plan.
Os requisitos xerais de acceso aos estudios de grao son os recollidos no artigo 15 do Real decreto 822/2021, do 28 de setembro, polo que se establece a organización das ensinanzas universitarias e do procedemento de aseguramento da súa calidade. Pódese atopar máis información no seguinte enlace:
Acceso a Grados
Proporcionarlle ao estudantado os coñecementos que definen a Administración e dirección de empresas como disciplina científica, incluíndo as súas teorías, historia, métodos, técnicas e áreas de aplicación.
•	Capacitarlle ao estudantado para elaborar e defender argumentos sobre cuestións económicas a un nivel xeral, así como resolver problemas sobre estas cuestións, facendo uso dos seus coñecementos sobre a realidade empresarial, as teorías, os modelos e os métodos científicos propios.
•	Capacitarlle ó estudiantado para identificar, reunir e interpretar datos relevantes sobre cuestións relacionadas co ámbito empresarial, incorporando na elaboración de xuízos e propostas, as consideracións pertinentes sobre a súa dimensión social, científica ou ética.
•	Dotar o estudantado de capacidade para comunicar información, ideas, problemas e propostas de solución a cuestións de índole empresarial tanto a un público especializado como non especializado, facendo uso da linguaxe verbal e escrito como dos medios e técnicas de representación de relacións e presentación de datos que se empregan na disciplina.
1.	Elaborar informes e proxectos das diferentes áreas funcionais da empresa, de xestión global ou sobre situacións de mercados concretos para a toma de decisións.
2.	Xerar a información financeira, fiscal, contable e non financeira esixida á empresa pola lexislación vixente ou polos diferentes grupos de interese.
3.	Aplica-los fundamentos xurídicos do sistema económico e/ou fiscal que afectan a actividade económico-empresarial.
4.	Desenvolver a análise estratéxica da empresa e/ou do seu contorno para tomar decisións no ámbito empresarial.
5.	Deseña-la estratexia de recursos humanos promovendo o desenvolvemento das competencias xerenciais necesarias.
6.	Valorar e rexistrar as transaccións contables dunha empresa, xestionando os seus custos.
7.	Planificar e valorar as decisións financeiras da empresa, analizando operacións, produtos e mercados financeiros.
8.	Xerar estudos e informes a partir da análise e a modelización de datos económico-empresariais, empregando técnicas e ferramentas matemáticas, estatísticas e econométricas.
9.	Actuar con responsabilidade ética e con respecto polos dereitos e deberes fundamentais, a igualdade de xénero, a diversidade e os valores democráticos.
10.	Avaliar o impacto social, económico e ambiental da actividade empresarial.
1.	Examinar de maneira crítica datos provenientes de diversas fontes co fin de adquirir coñecementos adicionais e utilizalos para solucionar problemas e tomar decisións.
2.	Comunicar oralmente e/ou por escrito de forma efectiva, con precisión e claridade, co propósito de transmitir coñecementos, metodoloxías, datos, resultados, dificultades e solucións.
3.	Traballar en equipo, colaborando de maneira sinérxica.
4.	Desenvolver a habilidade para a autoaprendizaxe.
5.	Desenvolver a creatividade, proactividade e mentalidade emprendedora e innovadora.
6.	Organizar e planificar as tarefas considerando os obxectivos e recursos dispoñibles.
7.	Manexar distintas técnicas matemáticas, estatísticas, econométricas e programas informáticos para a visualización, a análise e a modelización dos datos económico-empresariais.
8.	Manexar os programas e ferramentas informáticos para a análise e a toma de decisións no ámbito das diferentes áreas funcionais da empresa.
1.	Comprender os fundamentos teóricos da economía desde o punto de vista da microeconomía ou da macroeconomía.
2.	Comprende-lo contorno socioeconómico, os procesos de desenvolvemento económico, o papel das institucións económicas e o deseño e elaboración de políticas económicas.
3.	Interpreta-lo contorno histórico, social e institucional da empresa.
4.	Comprende-los elementos clave para a sustentabilidade social e ambiental da actividade empresarial.
5.	Identificar as tendencias da economía internacional e o seu impacto na actividade empresarial.
6.	Interpretar as ferramentas e técnicas cuantitativas fundamentais (matemáticas, estatísticas, econométricas) para o diagnóstico, análise e prospección económico-empresarial e para a toma de decisións.
7.	Identificar o ordenamento xurídico que xira arredor da realidade da empresa e do mercado e as normas legais e fiscais na xestión empresarial.
8.	Identificar os procesos básicos do ámbito das operacións, da administración e/ou da dirección da empresa.
9.	Recoñecer a normativa contable e os diferentes estados contables, así como os procedementos de cálculo de custos para a toma de decisións empresariais.
10.	Identificar os fundamentos para a dirección e xestión no ámbito financeiro das empresas e outras institucións.
11.	Identificar os factores clave que afectan o comportamento das persoas no traballo e describir as principais intervencións para dirixilas.
12.	Comprender a natureza, o contorno das relacións de intercambio, a estratexia e a operativa de marketing da empresa.
Mobilidade
A mobilidade dos estudantes propios e de acollida está regulada na USC polo Regulamento de intercambios interuniversitarios de estudiantes, aprobado polo Consello de Goberno do 26.10.2012, e modificado en 2019, cuxo contido se pode consultar no seguinte enderezo:
https://www.usc.gal/es/institucional/goberno/area/normativa/alumnado
Prácticas
O plan de estudos para o Grao en Administración e Dirección de Empresas recolle a realización de prácticas externas como materia optativa de 9 ECTS. Ademais, o estudantado pode realizar prácticas extracurriculares (entre 7 e 30 créditos). O obxectivo fundamental das prácticas académicas externas é que o estudantado desenvolva os resultados do proceso de formación e aprendizaxe adquiridos nas materias do Grao a través da súa inmersión nun contorno laboral representativo do seu contexto profesional futuro.
Funcións de xestión, asesoramento e avaliación nos asuntos económicos en xeral, tanto no ámbito público coma no privado.
As persoas egresadas na titulación poden desempeñar as súas actividades profesionais nos seguintes ámbitos:
-	No ámbito da dirección e xestión de empresas e institucións:
o	Dirección e xerencia empresarial.
o	Xestión, formación e desenvolvemento de recursos humanos.
o	Dirección de marketing.
o	Xestión internacional.
o	Xestión da producción e as operacións (aprovisionamento, loxística, calidade).
o	Control da xestión empresarial.
o	Elaboración da información financeira e non financeira.
o	Cumprimento da normativa vixente.
o	Dirección e xestión financeira.
o	Análise de riscos.
o	Auditoría interna.
o	Investigación de mercado.
o	Responsabilidade social corporativa.
-	Emprendemento e creación de empresas.
-	No ámbito da Asesoría, Auditoría e Consultoría.
-	No Auditoría da Banca, Seguros e Mercados de Valores.
-	No ámbito da función pública como por exemplo axente de desenvolvemento local, administrador/a civil do Estado, inspector/a ou técnico de Facenda, Intervención Xeral do Estado.
-	No ámbito da docencia en formación universitaria e non universitaria.
Os centros organizan e xestionan os traballos de fin de grao do estudantado garantindo a súa calidade, recoñecemento académico e aproveitamento. A definición, realización, defensa, cualificación e tramitación administrativa dos TFG realízase conforme a normativa vixente na universidade e á normativa específica de cada centro. O Traballo Fin de Grao deseñouse cunha carga total de 6 créditos ECTS, ofertados no último semestre.