Este Máster é unha oferta única no sistema universitario de Galicia e singular en España. Este máster interuniversitario, impártese xunto coa Universidade de Vigo e a Universidade de A Coruña, en colaboración co Incipit-CSIC, e ten un dobre perfil, profesionalizante e investigador. Na súa concepción ten como obxectivo formar aos alumnos para afrontaren actividades arqueolóxicas reguladas pola normativa vixente na Comunidade Autónoma de Galicia. Así entre outros: prospeccións, sondaxes, escavacións arqueolóxicas, xestión e identificación de materiais, así como a aplicación de diferentes técnicas arqueométricas e as novas tecnoloxías neste ámbito de coñecemento.
Master Universitario de Arqueoloxía e Ciencias da Antigüidade
Duración:
1 ano académico
Código RUCT: 4317354
Número de ECTS: 60
Número prazas: 25
Decano/a ou director/a do centro:
MARCO VIRGILIO GARCIA QUINTELA
Coordinador-a do título:
Miguel Carrero Pazos
miguel.carrero [at] usc.es
Linguas de uso:
Castelán, Galego
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade da Coruña
Universidade de Vigo
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
Orde do 16/06/2020 (DOG do 1/07/2020)
Data de publicación no BOE:
23/04/2021
Data da última acreditación:
18/05/2020
Duración:
1 ano académico
Código RUCT: 4317354
Número de ECTS: 60
Número prazas: 25
Decano/a ou director/a do centro:
MARCO VIRGILIO GARCIA QUINTELA
Coordinador-a do título:
Miguel Carrero Pazos
miguel.carrero [at] usc.es
Linguas de uso:
Castelán, Galego
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade da Coruña
Universidade de Vigo
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
Orde do 16/06/2020 (DOG do 1/07/2020)
Data de publicación no BOE:
23/04/2021
Data da última acreditación:
18/05/2020
Condicións de terminación:
Obrigatorias: 21
Optativas: 24
Prácticas externas OB 6
Traballo fin de máster: 9
Total: 60
Este mestrado contempla dúas especialidades:
-Especialidade en Arqueoloxía
-Especialidade en Historia do Mundo Clásico
Para obter o título cunha especialidade o alumno deberá cursar un mínimo de 18 créditos optativos do correspondente módulo da especialidade elixida. Se non cumpre este requisito Se non cumpre este requisito poderá titularse no Mestrado en Arqueoloxía e Ciencias da Antigüidade sen especialidade.
Prospección arqueolóxica
- P5103101
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Procesado e xestión da evidencia arqueolóxica
- P5103103
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Paleoambiente e arqueoloxía
- P5103105
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Lexislación e xestión da actividade arqueolóxica
- P5103106
- Obrigatorio
- Segundo semestre
- 3 créditos
Patrimonio arqueolóxico e sociedade
- P5103107
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Escavación arqueolóxica
- P5103109
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Iniciación á investigación en arqueoloxía e ciencias da antigüidade
- P5103110
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Ocupación do territorio no Noroeste peninsular
- P5103201
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Arqueoloxía pública
- P5103202
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Etnoarqueoloxía e arqueoloxía experimental
- P5103205
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Tecnoloxías xeoespaciais en arqueoloxía
- P5103206
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Cultura material pre e protohistóricas
- P5103207
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Cultura material romana e tardoantiga
- P5103208
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Necrópoles e restos humanos
- P5103216
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Arqueoloxía de Mesopotamia
- P5103217
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Técnicas instrumentais e cronolóxicas en arqueoloxía
- P5103218
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Arqueoloxía da paisaxe
- P5103221
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Cultura material medieval e moderna
- P5103222
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Arqueobotánica
- P5103223
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Zooarqueoloxía
- P5103224
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
A romanización en occidente
- P5103210
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Fontes literarias para a historia do mundo clásico
- P5103214
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Formas políticas da antigüidade grecorromana
- P5103219
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Historia da arte grega
- P5103220
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Epigrafía latina
- P5103225
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Historia das relixións antigas
- P5103226
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Historia antropolóxica do mundo antigo
- P5103227
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Traballo Fin de Máster
- P5103108
- Obrigatorio
- Traballos Fin de Grao e Máster
- 9 créditos
Prácticum
- P5103209
- Obrigatorio
- Prácticas en Empresas de Grao e Máster
- 6 créditos
O máster vai dirixido a aqueles estudantes de calqueira titulación de grao que desexen profundizar na arqueoloxía como profesión e /ou investigación.
En termos xerais, os grupos de interese a que se destina o título son persoas coa intención de desenvolver estudos sobre arqueoloxía, o mundo clásico ou a prehistoria (en xeral, ou especificamente da Gallaecia), con certas aptitudes lingüísticas tanto para leren textos noutras linguas como para se expresaren na súa propia, e un certo coñecemento xeral do proceso histórico. En concreto, o perfil de acceso estará aberto a licenciados ou graduados de todas as ramas de coñecemento porque a experiencia dinos que pode haber interese tamén pola arqueoloxía/historia desde ámbitos científicos (químicos, edafólogos, etc.), cuxa formación previa resulta moi útil para os estudos do mestrado. Inclusive os alumnos procedentes do grao en Historia teñen unha escasa formación en arqueoloxía/prehistoria/historia antiga, de modo que consideramos que debemos manter o perfil xeral.
Condicións de terminación:
Obrigatorias: 21
Optativas: 24
Prácticas externas OB 6
Traballo fin de máster: 9
Total: 60
A comisión académica designa un titor para cada 3 alumnos. O titor oferece asesoramento académico en canto ás opcións e a orientación do proxecto académico e profesional, apoio na identificación e mellora en aspectos da formación dos estudantes que o requiran así como para a elección de tema e titor de TFM.
Ademais da xornada de inauguración, o apoio e orientación aos estudantes canalízase por dúas vías: por unha banda, cada ano, desígnanse dous representantes -normalmente, a finais de setembro xa se produciu a súa designación-, que forman parte da comisión académica, de maneira que poden obter toda a información e canalizaren todas as queixas ou dificultades que vaian xurdindo.
Así mesmo, as universidades poñen a disposición do estudantado información sobre o seu funcionamento, sobre os aspectos administrativos, académicos, de xestión e de participación nas estruturas de goberno.
Os servizos con que conta cada unha das universidades son os que se detallan a continuación: A USC, dentro de todos os servizos a disposición da comunidade universitaria. conta cos seguintes directamente relacionados cos servizos de apoio ao alumnado:
-Área de Cultura
-Área de Orientación Laboral e Emprego
-Área de Tecnoloxías da Información e das Comunicacións (ATIC)
-Gabinete de Comunicación
-Oficina de Igualdade de Xénero
-Servizo de Normalización Lingüística
-Servizo de Participación e Integración Universitaria
-Servizo de Relacións Exteriores (SRE)
-Oficina de Información Universitaria: é o servizo que a universidade pon a disposición da comunidade universitaria e das persoas alleas á mesma, coa finalidade de canalizar e dar resposta ás demandas informativas sobre a súa organización, funcionamento e actividades. Con carácter xeral, informa sobre trámites e xestións dos procedementos académicos e de extensión universitaria e colabora na súa difusión, tanto no contorno máis inmediato como organizando ou participando en feiras e eventos de carácter educativo.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
- A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
- A supresión gradual da impartición da docencia.
- Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Acceso
Poderán acceder ás ensinanzas oficiais de máster:
1. As persoas que estean en posesión dun título universitario oficial español.
2. Aquelas que teñan un título expedido por unha institución de educación superior do EEES que faculta no país expedidor do título para o acceso a ensinanzas de máster.
3. Os titulados conforme a sistemas educativos alleos ao EEES sen necesidade de homologación dos seus títulos, previa comprobación pola Universidade de que os ditos títulos acreditan un nivel de formación equivalente aos correspondentes títulos universitarios españois e que facultan no país expedidor do título para o acceso a ensinanzas de posgrao.
Admisión
Modalidade: con límite de prazas e criterios xerais
Titulacións por orde de preferencia:
1º) Graduados ou licenciados en Historia, Xeografía e Historia, e Historia da Arte.
2º) Resto de titulacións universitarias
As prazas vacantes en calquera das tres universidades poden ser asignadas polas dúas restantes.
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
Modalidade: con límite de prazas e criterios xerais
Titulacións por orde de preferencia:
1º) Graduados ou licenciados en Historia, Xeografía e Historia, e Historia da Arte.
2º) Resto de titulacións universitarias
As prazas vacantes en calquera das tres universidades poden ser asignadas polas dúas restantes.
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
-Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de seren orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
-Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
-Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarense á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
-Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades.
-Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.
-Que os estudantes demostren unha comprensión sistemática dun campo de estudo e o dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados con devandito campo.
-Que os estudantes demostren a capacidade de concibir, deseñar, poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación con seriedade académica.
-Que os estudantes realicen unha contribución a través dunha investigación orixinal que amplíe as fronteiras do coñecemento desenvolvendo un corpus substancial, do que parte mereza a publicación referenciada a nivel nacional ou internacional.
-Que os estudantes sexan capaces de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas.
-Que os estudantes saiban comunicarse cos seus colegas, coa comunidade académica no seu conxunto e coa sociedade en xeral sobre as súas áreas de coñecemento.
-Que se lles supoña capaces de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance tecnolóxico, social ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento.
-Que os estudantes demostren ao longo da investigación capacidade para establecer relacións mutuas entre os tres eixes principais que configuran o programa: histórico, arqueolóxico-artístico e lingüístico-literario.
-Que sexan capaces de relacionar a cultura clásica coa doutros períodos históricos.
-Que sexan capaces de abrir vías de especialización novedosas no ámbito dos estudos arqueolóxicos.
-Que a súa formación avanzada contribúa ao desenvolvemento cultural europeo a través da correcta transmisión e interpretación crítica do patrimonio histórico e cultural do mundo clásico.
-Ser capaz de colaborar na xestión de coleccións e museos.
-Ser capaz de levar a cabo tarefas de colaboración e de asesoramento en plans directores, plans especiais, traballos arqueolóxicos, etc.
-Ser capaz de participar activamente na organización de tarefas de xestión cultural.
-Adquirir as capacidades necesarias para dirixir actividades de campo, de prospección e de excavación arqueolóxica e de tratamento e estudo de materiais e mostras.
-Ser capaz de preparar e redactar informes históricos e arqueolóxicos, adaptándose ao tipo de actividade que se desenvolva.
-Utilizar bibliografía e ferramentas de procura de recursos bibliográficos xerais e específicos, que inclúe o acceso por Internet, vendo as súas enormes posibilidades e potenciando a capacidade discriminatoria do alumno sobre os seus contidos.
-Xestionar de forma óptima o tempo de traballo e organizar os recursos dispoñíbeis, estabelecendo prioridades, camiños alternativos e identificando erros na toma de decisións.
-Potenciar a capacidade de traballo en equipo, en contornos cooperativos, pluridisciplinares ou de alto nivel competitivo.
Mobilidade
Actualmente a Universidade de Santiago de Compostela colabora nos programas Sócrates-Erasmus , Erasmus Mundus e Sicue, que complementa con varios programas que pretenden fomentar a mobilidade dos membros da comunidade universitaria con universidades de América, Asia, Australia e Suiza.
As facultades contan coa colaboración de varios profesores/as que actúan como coordinadores académicos, e cuxa función é tutorizar e asistir nas súas decisións académicas aos estudantes propios e de acollida.
A selección dos candidatos lévaa a cabo, para cada convocatoria ou programa, unha comisión de selección, composta polo decano ou decana, o vicedecano ou vicedecana responsábel de programas de intercambio, o/a responsábel da UAGCD e os/as coordinadores académicos, de acordo con criterios de baremación previamente establecidos, que teñen en conta o expediente académico, unha memoria e, de ser o caso, as competencias en idiomas que esixe a Universidade de destino.
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):
Prácticas
A cuarta edición do Mestrado en Arqueoloxía e Ciencias da Antigüidade contempla prácticas externas obrigatorias, que se desenvolverán durante un mes. O seu carácter formativo apóiase en torno a dous eixos:
1.- Articular teoría e práctica através da aproximación global aos problemas e situacións, poñendo en xogo os coñecementos conseguidos através das distintas materias do plan de estudos.
2.- Reflexionar sobre a acción permitindo unha aprendizaxe reflexiva, alén da mera acción.
As prácticas sitúan o alumnado en escenarios profesionais reais que favorecen a adquisición de coñecemento e posta en práctica das habilidades e destrezas necesarias na súa futura inserción laboral. Polo tanto, en cada caso o estudantado realizará tarefas e aprenderá metodoloxías de acción relacionadas coa institución seleccionada.
O alumno debe entregar un informe-memoria, cumprindo o calendario estabelecido, onde explique o traballo realizado durante as prácticas. Contará cun titor profesional do programa, que realizará un informe de avaliación de cada estudante que realice as prácticas na súa empresa. Por outro lado, o titor académico da USC que lle corresponda avaliará, tendo en conta a memoria e o informe do titor profesional, o traballo de cada estudante.
O Traballo de Fin de mestrado (TFM) consistirá na elaboración por parte do estudante, de forma individual, dun traballo, memoria ou estudo orixinal en que se integren e desenvolvan os coñecementos, capacidades, competencias e habilidades adquiridos durante os estudos realizados no máster.
Incluirá, como mínimo, tarefas de procura e revisión bibliográfica, lectura e integración de información, elaboración de resultados relevantes, redacción, e presentación e defensa do traballo. Estará orientado á avaliación das competencias asociadas á titulación como: capacitar para a procura, xestión, organización e interpretación de datos relevantes, normalmente da súa área de estudo; emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas destacados de índole social, científica, tecnolóxica ou ética, e que facilite o desenvolvemento dun pensamento e xuízo crítico, lóxico e creativo.
A extensión do TFM non deberá superar as 20.000 palabras (unhas 50 páxinas a espazo e medio), sen contar bibliografía nin anexos. O TFM deberá adecuarse aos temas tratados nas materias do máster. O alumno deberá demostrar que é capaz de facer un uso adecuado da bibliografía especializada.
Unha treintena de profesores van impartir as diferentes materias do master. O profesorado deste máster ten unha recoñecida experiencia docente e investigadora de prestixio nacional e internacional no seu respectivo ámbito, axustado ao perfil das materias que imparte. O noso profesorado pertence a grupos de investigación consolidados (EcoPast, Sincrisis, Territorio e Biodiversidade, Grupo de Estudos de Arqueoloxía, Antigüidade e Territorio, Grupo Interdisciplinar de Patrimonio Cultural y Geológico, ...) e implicados na docencia no master, que desenvolven liñas de investigación relacionadas cos contidos do Máster e, teñen traxectorias docentes e investigadoras axustadas ao perfil das materias que configuran a oferta docente do programa.
Edgard Camaros Perez |
Miguel Carrero Pazos |
Mario Cesar Vila |
Eduardo Jose Corbelle Rico |
Maria De Fatima Diez Platas |
Maria Dolores Dopico Cainzos |
Ramon Fabregas Valcarce |
Carlos Fernández Rodríguez |
Alejandra Galmés Alba |
David Garcia Casas |
Marco Virgilio Garcia Quintela |
Francisco Javier Gonzalez Garcia |
Pedro Manuel Lopez Barja De Quiroga |
Olalla Lopez Costas |
Maria Martin Seijo |
Antonio Manuel Martinez Cortizas |
Samuel Nion Alvarez |
Lucia Pereira Pardo |
Mario Pereiro Fernandez |
María Pilar Prieto Martinez |
José Ramón Rabuñal Gayo |
Andrea Rodríguez Antón |
Jose Carlos Sanchez Pardo |
Pau Sureda Torres |
Manuel Villanueva Acuña |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Oferta |
|||||||
IN01 Prazas ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Info da escala: Número enteiro |
25 |
25 |
25 |
25,0 |
25,0 |
25,0 |
|
Matrícula |
|||||||
IN02 Matrícula Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming. Info da escala: Número enteiro |
25 |
27 |
25 |
20,0 |
24,0 |
30,0 |
|
IN03 Matrícula de acceso Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
20 |
18 |
19 |
19,0 |
17,0 |
15,0 |
|
IN04 Matrícula de novo ingreso por preinscrición Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
20 |
18 |
19 |
19,0 |
17,0 |
15,0 |
|
IN05 Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
25 |
-10 |
5,56 |
- |
-10,53 |
- |
|
Perfil de entrada |
|||||||
IN06 Nota media de acceso por preinscrición Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada. Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos). |
- |
- |
- |
6,9046 |
7,314 |
7,1871 |
|
IN08 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
4 |
7,41 |
12 |
10,0 |
4,17 |
10,0 |
|
IN09 Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados Porcentaje de estudiantes nacionales de fuera de Galicia sobre estudiantes matriculados, sin contabilizar los estudiantes matriculados en programas de movilidad incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
20 |
22,22 |
8 |
10,0 |
20,83 |
20,0 |
|
IN13 Porcentaxe de matriculados que son titulados da USC Número de estudantes matriculados no máster que son egresados da USC. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
- |
- |
65,0 |
45,83 |
56,67 |
|
Adecuación á demanda |
|||||||
IN12 Tasa de ocupación Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
- |
- |
76,0 |
68,0 |
60,0 |
Indicador |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|
Mobilidade allea |
||||
IN18 Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN22 Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
78,57 |
85,71 |
100 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Abandono |
|||||||
IN41 Taxa de abandono RD 1393/2007 Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
25 |
5 |
0 |
- |
10,53 |
11,76 |
|
Avaliación |
|||||||
IN36 Taxa de avaliación Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
92,38 |
95,17 |
91,56 |
84,56 |
82,31 |
87,65 |
|
Duración media dos estudos |
|||||||
IN38 Duración media dos estudos Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos. Info da escala: Número racional con dous decimais |
1,29 |
1,38 |
1,33 |
1,0909 |
1,5714 |
1,7647 |
|
Eficiencia dos titulados |
|||||||
IN53 Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
95,92 |
95,24 |
94,86 |
100,0 |
92,11 |
86,29 |
|
Estudantes por grupo |
|||||||
IN32 Media de alumnos por grupo de docencia interactiva Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva. Info da escala: Número racional con dous decimais |
11,98 |
9,92 |
10,38 |
11,3462 |
10,2692 |
8,5769 |
|
IN55 Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
18,14 |
18,86 |
19,7143 |
17,8571 |
14,7143 |
|
IN56 Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
6,53 |
6,88 |
8,2632 |
7,4737 |
6,3158 |
|
Éxito |
|||||||
IN35 Taxa de éxito Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
11,27 |
11,7 |
99,16 |
98,8 |
98,7 |
98,66 |
|
IN50 Taxa de éxito dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
95,92 |
95,24 |
94,86 |
100,0 |
100,0 |
99,13 |
|
Graduación |
|||||||
IN37 Taxa de graduación Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso. Amosa información sobre o grao de eficacia do alumnado e da institución con relación á súa actividade académica. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
75 |
90 |
94,44 |
- |
73,68 |
70,59 |
|
Rendemento |
|||||||
IN34 Taxa de rendemento Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
90,17 |
95,17 |
90,79 |
83,54 |
81,23 |
86,47 |
|
Satisfacción |
|||||||
IN19 Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
- |
- |
4,0 |
4,69 |
4,4167 |
|
IN20 Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
2,93 |
2,90 |
- |
8,5 |
- |
- |
|
IN23 Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
2,93 |
2,90 |
- |
- |
- |
- |
|
IN33 Grao de satisfacción dos egresados cos servizos Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
2,87 |
4,33 |
- |
- |
- |
- |
|
IN42 Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
2,74 |
3,98 |
- |
- |
3,55 |
2,83 |
|
IN46 Satisfacción do alumnado coa docencia recibida Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
3,99 |
4,1 |
3,91 |
3,89 |
4,3 |
4,0 |
|
IN47 Satisfacción do profesorado coa docencia impartida Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
3,83 |
4,16 |
3,87 |
3,4709 |
4,1189 |
4,0663 |
|
IN48 Taxa de resposta na enquisa de satisfacción Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
40 |
- |
66,67 |
52,381 |
16,6667 |
20,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN24 Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100 |
100 |
100 |
100,0 |
91,67 |
100,0 |
IN25 Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100 |
100 |
100 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
IN26 Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
81,82 |
81,82 |
76,92 |
66,67 |
83,33 |
91,67 |
Condicións de terminación:
Obrigatorias: 21
Optativas: 24
Prácticas externas OB 6
Traballo fin de máster: 9
Total: 60
Este mestrado contempla dúas especialidades:
-Especialidade en Arqueoloxía
-Especialidade en Historia do Mundo Clásico
Para obter o título cunha especialidade o alumno deberá cursar un mínimo de 18 créditos optativos do correspondente módulo da especialidade elixida. Se non cumpre este requisito Se non cumpre este requisito poderá titularse no Mestrado en Arqueoloxía e Ciencias da Antigüidade sen especialidade.
Prospección arqueolóxica
- P5103101
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Procesado e xestión da evidencia arqueolóxica
- P5103103
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Paleoambiente e arqueoloxía
- P5103105
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Lexislación e xestión da actividade arqueolóxica
- P5103106
- Obrigatorio
- Segundo semestre
- 3 créditos
Patrimonio arqueolóxico e sociedade
- P5103107
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Escavación arqueolóxica
- P5103109
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Iniciación á investigación en arqueoloxía e ciencias da antigüidade
- P5103110
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Ocupación do territorio no Noroeste peninsular
- P5103201
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Arqueoloxía pública
- P5103202
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Etnoarqueoloxía e arqueoloxía experimental
- P5103205
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Tecnoloxías xeoespaciais en arqueoloxía
- P5103206
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Cultura material pre e protohistóricas
- P5103207
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Cultura material romana e tardoantiga
- P5103208
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Necrópoles e restos humanos
- P5103216
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Arqueoloxía de Mesopotamia
- P5103217
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Técnicas instrumentais e cronolóxicas en arqueoloxía
- P5103218
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Arqueoloxía da paisaxe
- P5103221
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Cultura material medieval e moderna
- P5103222
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Arqueobotánica
- P5103223
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Zooarqueoloxía
- P5103224
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
A romanización en occidente
- P5103210
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Fontes literarias para a historia do mundo clásico
- P5103214
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Formas políticas da antigüidade grecorromana
- P5103219
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Historia da arte grega
- P5103220
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Epigrafía latina
- P5103225
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Historia das relixións antigas
- P5103226
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Historia antropolóxica do mundo antigo
- P5103227
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Traballo Fin de Máster
- P5103108
- Obrigatorio
- Traballos Fin de Grao e Máster
- 9 créditos
Prácticum
- P5103209
- Obrigatorio
- Prácticas en Empresas de Grao e Máster
- 6 créditos
O máster vai dirixido a aqueles estudantes de calqueira titulación de grao que desexen profundizar na arqueoloxía como profesión e /ou investigación.
En termos xerais, os grupos de interese a que se destina o título son persoas coa intención de desenvolver estudos sobre arqueoloxía, o mundo clásico ou a prehistoria (en xeral, ou especificamente da Gallaecia), con certas aptitudes lingüísticas tanto para leren textos noutras linguas como para se expresaren na súa propia, e un certo coñecemento xeral do proceso histórico. En concreto, o perfil de acceso estará aberto a licenciados ou graduados de todas as ramas de coñecemento porque a experiencia dinos que pode haber interese tamén pola arqueoloxía/historia desde ámbitos científicos (químicos, edafólogos, etc.), cuxa formación previa resulta moi útil para os estudos do mestrado. Inclusive os alumnos procedentes do grao en Historia teñen unha escasa formación en arqueoloxía/prehistoria/historia antiga, de modo que consideramos que debemos manter o perfil xeral.
Condicións de terminación:
Obrigatorias: 21
Optativas: 24
Prácticas externas OB 6
Traballo fin de máster: 9
Total: 60
A comisión académica designa un titor para cada 3 alumnos. O titor oferece asesoramento académico en canto ás opcións e a orientación do proxecto académico e profesional, apoio na identificación e mellora en aspectos da formación dos estudantes que o requiran así como para a elección de tema e titor de TFM.
Ademais da xornada de inauguración, o apoio e orientación aos estudantes canalízase por dúas vías: por unha banda, cada ano, desígnanse dous representantes -normalmente, a finais de setembro xa se produciu a súa designación-, que forman parte da comisión académica, de maneira que poden obter toda a información e canalizaren todas as queixas ou dificultades que vaian xurdindo.
Así mesmo, as universidades poñen a disposición do estudantado información sobre o seu funcionamento, sobre os aspectos administrativos, académicos, de xestión e de participación nas estruturas de goberno.
Os servizos con que conta cada unha das universidades son os que se detallan a continuación: A USC, dentro de todos os servizos a disposición da comunidade universitaria. conta cos seguintes directamente relacionados cos servizos de apoio ao alumnado:
-Área de Cultura
-Área de Orientación Laboral e Emprego
-Área de Tecnoloxías da Información e das Comunicacións (ATIC)
-Gabinete de Comunicación
-Oficina de Igualdade de Xénero
-Servizo de Normalización Lingüística
-Servizo de Participación e Integración Universitaria
-Servizo de Relacións Exteriores (SRE)
-Oficina de Información Universitaria: é o servizo que a universidade pon a disposición da comunidade universitaria e das persoas alleas á mesma, coa finalidade de canalizar e dar resposta ás demandas informativas sobre a súa organización, funcionamento e actividades. Con carácter xeral, informa sobre trámites e xestións dos procedementos académicos e de extensión universitaria e colabora na súa difusión, tanto no contorno máis inmediato como organizando ou participando en feiras e eventos de carácter educativo.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
- A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
- A supresión gradual da impartición da docencia.
- Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Acceso
Poderán acceder ás ensinanzas oficiais de máster:
1. As persoas que estean en posesión dun título universitario oficial español.
2. Aquelas que teñan un título expedido por unha institución de educación superior do EEES que faculta no país expedidor do título para o acceso a ensinanzas de máster.
3. Os titulados conforme a sistemas educativos alleos ao EEES sen necesidade de homologación dos seus títulos, previa comprobación pola Universidade de que os ditos títulos acreditan un nivel de formación equivalente aos correspondentes títulos universitarios españois e que facultan no país expedidor do título para o acceso a ensinanzas de posgrao.
Admisión
Modalidade: con límite de prazas e criterios xerais
Titulacións por orde de preferencia:
1º) Graduados ou licenciados en Historia, Xeografía e Historia, e Historia da Arte.
2º) Resto de titulacións universitarias
As prazas vacantes en calquera das tres universidades poden ser asignadas polas dúas restantes.
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
Modalidade: con límite de prazas e criterios xerais
Titulacións por orde de preferencia:
1º) Graduados ou licenciados en Historia, Xeografía e Historia, e Historia da Arte.
2º) Resto de titulacións universitarias
As prazas vacantes en calquera das tres universidades poden ser asignadas polas dúas restantes.
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
-Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de seren orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
-Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
-Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarense á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
-Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades.
-Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.
-Que os estudantes demostren unha comprensión sistemática dun campo de estudo e o dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados con devandito campo.
-Que os estudantes demostren a capacidade de concibir, deseñar, poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación con seriedade académica.
-Que os estudantes realicen unha contribución a través dunha investigación orixinal que amplíe as fronteiras do coñecemento desenvolvendo un corpus substancial, do que parte mereza a publicación referenciada a nivel nacional ou internacional.
-Que os estudantes sexan capaces de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas.
-Que os estudantes saiban comunicarse cos seus colegas, coa comunidade académica no seu conxunto e coa sociedade en xeral sobre as súas áreas de coñecemento.
-Que se lles supoña capaces de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance tecnolóxico, social ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento.
-Que os estudantes demostren ao longo da investigación capacidade para establecer relacións mutuas entre os tres eixes principais que configuran o programa: histórico, arqueolóxico-artístico e lingüístico-literario.
-Que sexan capaces de relacionar a cultura clásica coa doutros períodos históricos.
-Que sexan capaces de abrir vías de especialización novedosas no ámbito dos estudos arqueolóxicos.
-Que a súa formación avanzada contribúa ao desenvolvemento cultural europeo a través da correcta transmisión e interpretación crítica do patrimonio histórico e cultural do mundo clásico.
-Ser capaz de colaborar na xestión de coleccións e museos.
-Ser capaz de levar a cabo tarefas de colaboración e de asesoramento en plans directores, plans especiais, traballos arqueolóxicos, etc.
-Ser capaz de participar activamente na organización de tarefas de xestión cultural.
-Adquirir as capacidades necesarias para dirixir actividades de campo, de prospección e de excavación arqueolóxica e de tratamento e estudo de materiais e mostras.
-Ser capaz de preparar e redactar informes históricos e arqueolóxicos, adaptándose ao tipo de actividade que se desenvolva.
-Utilizar bibliografía e ferramentas de procura de recursos bibliográficos xerais e específicos, que inclúe o acceso por Internet, vendo as súas enormes posibilidades e potenciando a capacidade discriminatoria do alumno sobre os seus contidos.
-Xestionar de forma óptima o tempo de traballo e organizar os recursos dispoñíbeis, estabelecendo prioridades, camiños alternativos e identificando erros na toma de decisións.
-Potenciar a capacidade de traballo en equipo, en contornos cooperativos, pluridisciplinares ou de alto nivel competitivo.
Mobilidade
Actualmente a Universidade de Santiago de Compostela colabora nos programas Sócrates-Erasmus , Erasmus Mundus e Sicue, que complementa con varios programas que pretenden fomentar a mobilidade dos membros da comunidade universitaria con universidades de América, Asia, Australia e Suiza.
As facultades contan coa colaboración de varios profesores/as que actúan como coordinadores académicos, e cuxa función é tutorizar e asistir nas súas decisións académicas aos estudantes propios e de acollida.
A selección dos candidatos lévaa a cabo, para cada convocatoria ou programa, unha comisión de selección, composta polo decano ou decana, o vicedecano ou vicedecana responsábel de programas de intercambio, o/a responsábel da UAGCD e os/as coordinadores académicos, de acordo con criterios de baremación previamente establecidos, que teñen en conta o expediente académico, unha memoria e, de ser o caso, as competencias en idiomas que esixe a Universidade de destino.
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):
Prácticas
A cuarta edición do Mestrado en Arqueoloxía e Ciencias da Antigüidade contempla prácticas externas obrigatorias, que se desenvolverán durante un mes. O seu carácter formativo apóiase en torno a dous eixos:
1.- Articular teoría e práctica através da aproximación global aos problemas e situacións, poñendo en xogo os coñecementos conseguidos através das distintas materias do plan de estudos.
2.- Reflexionar sobre a acción permitindo unha aprendizaxe reflexiva, alén da mera acción.
As prácticas sitúan o alumnado en escenarios profesionais reais que favorecen a adquisición de coñecemento e posta en práctica das habilidades e destrezas necesarias na súa futura inserción laboral. Polo tanto, en cada caso o estudantado realizará tarefas e aprenderá metodoloxías de acción relacionadas coa institución seleccionada.
O alumno debe entregar un informe-memoria, cumprindo o calendario estabelecido, onde explique o traballo realizado durante as prácticas. Contará cun titor profesional do programa, que realizará un informe de avaliación de cada estudante que realice as prácticas na súa empresa. Por outro lado, o titor académico da USC que lle corresponda avaliará, tendo en conta a memoria e o informe do titor profesional, o traballo de cada estudante.
O Traballo de Fin de mestrado (TFM) consistirá na elaboración por parte do estudante, de forma individual, dun traballo, memoria ou estudo orixinal en que se integren e desenvolvan os coñecementos, capacidades, competencias e habilidades adquiridos durante os estudos realizados no máster.
Incluirá, como mínimo, tarefas de procura e revisión bibliográfica, lectura e integración de información, elaboración de resultados relevantes, redacción, e presentación e defensa do traballo. Estará orientado á avaliación das competencias asociadas á titulación como: capacitar para a procura, xestión, organización e interpretación de datos relevantes, normalmente da súa área de estudo; emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas destacados de índole social, científica, tecnolóxica ou ética, e que facilite o desenvolvemento dun pensamento e xuízo crítico, lóxico e creativo.
A extensión do TFM non deberá superar as 20.000 palabras (unhas 50 páxinas a espazo e medio), sen contar bibliografía nin anexos. O TFM deberá adecuarse aos temas tratados nas materias do máster. O alumno deberá demostrar que é capaz de facer un uso adecuado da bibliografía especializada.
Unha treintena de profesores van impartir as diferentes materias do master. O profesorado deste máster ten unha recoñecida experiencia docente e investigadora de prestixio nacional e internacional no seu respectivo ámbito, axustado ao perfil das materias que imparte. O noso profesorado pertence a grupos de investigación consolidados (EcoPast, Sincrisis, Territorio e Biodiversidade, Grupo de Estudos de Arqueoloxía, Antigüidade e Territorio, Grupo Interdisciplinar de Patrimonio Cultural y Geológico, ...) e implicados na docencia no master, que desenvolven liñas de investigación relacionadas cos contidos do Máster e, teñen traxectorias docentes e investigadoras axustadas ao perfil das materias que configuran a oferta docente do programa.
Edgard Camaros Perez |
Miguel Carrero Pazos |
Mario Cesar Vila |
Eduardo Jose Corbelle Rico |
Maria De Fatima Diez Platas |
Maria Dolores Dopico Cainzos |
Ramon Fabregas Valcarce |
Carlos Fernández Rodríguez |
Alejandra Galmés Alba |
David Garcia Casas |
Marco Virgilio Garcia Quintela |
Francisco Javier Gonzalez Garcia |
Pedro Manuel Lopez Barja De Quiroga |
Olalla Lopez Costas |
Maria Martin Seijo |
Antonio Manuel Martinez Cortizas |
Samuel Nion Alvarez |
Lucia Pereira Pardo |
Mario Pereiro Fernandez |
María Pilar Prieto Martinez |
José Ramón Rabuñal Gayo |
Andrea Rodríguez Antón |
Jose Carlos Sanchez Pardo |
Pau Sureda Torres |
Manuel Villanueva Acuña |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Oferta |
|||||||
IN01 Prazas ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Info da escala: Número enteiro |
25 |
25 |
25 |
25,0 |
25,0 |
25,0 |
|
Matrícula |
|||||||
IN02 Matrícula Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming. Info da escala: Número enteiro |
25 |
27 |
25 |
20,0 |
24,0 |
30,0 |
|
IN03 Matrícula de acceso Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
20 |
18 |
19 |
19,0 |
17,0 |
15,0 |
|
IN04 Matrícula de novo ingreso por preinscrición Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
20 |
18 |
19 |
19,0 |
17,0 |
15,0 |
|
IN05 Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
25 |
-10 |
5,56 |
- |
-10,53 |
- |
|
Perfil de entrada |
|||||||
IN06 Nota media de acceso por preinscrición Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada. Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos). |
- |
- |
- |
6,9046 |
7,314 |
7,1871 |
|
IN08 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
4 |
7,41 |
12 |
10,0 |
4,17 |
10,0 |
|
IN09 Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados Porcentaje de estudiantes nacionales de fuera de Galicia sobre estudiantes matriculados, sin contabilizar los estudiantes matriculados en programas de movilidad incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
20 |
22,22 |
8 |
10,0 |
20,83 |
20,0 |
|
IN13 Porcentaxe de matriculados que son titulados da USC Número de estudantes matriculados no máster que son egresados da USC. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
- |
- |
65,0 |
45,83 |
56,67 |
|
Adecuación á demanda |
|||||||
IN12 Tasa de ocupación Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
- |
- |
76,0 |
68,0 |
60,0 |
Indicador |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|
Mobilidade allea |
||||
IN18 Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN22 Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
78,57 |
85,71 |
100 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Abandono |
|||||||
IN41 Taxa de abandono RD 1393/2007 Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
25 |
5 |
0 |
- |
10,53 |
11,76 |
|
Avaliación |
|||||||
IN36 Taxa de avaliación Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
92,38 |
95,17 |
91,56 |
84,56 |
82,31 |
87,65 |
|
Duración media dos estudos |
|||||||
IN38 Duración media dos estudos Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos. Info da escala: Número racional con dous decimais |
1,29 |
1,38 |
1,33 |
1,0909 |
1,5714 |
1,7647 |
|
Eficiencia dos titulados |
|||||||
IN53 Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
95,92 |
95,24 |
94,86 |
100,0 |
92,11 |
86,29 |
|
Estudantes por grupo |
|||||||
IN32 Media de alumnos por grupo de docencia interactiva Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva. Info da escala: Número racional con dous decimais |
11,98 |
9,92 |
10,38 |
11,3462 |
10,2692 |
8,5769 |
|
IN55 Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
18,14 |
18,86 |
19,7143 |
17,8571 |
14,7143 |
|
IN56 Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
6,53 |
6,88 |
8,2632 |
7,4737 |
6,3158 |
|
Éxito |
|||||||
IN35 Taxa de éxito Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
11,27 |
11,7 |
99,16 |
98,8 |
98,7 |
98,66 |
|
IN50 Taxa de éxito dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
95,92 |
95,24 |
94,86 |
100,0 |
100,0 |
99,13 |
|
Graduación |
|||||||
IN37 Taxa de graduación Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso. Amosa información sobre o grao de eficacia do alumnado e da institución con relación á súa actividade académica. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
75 |
90 |
94,44 |
- |
73,68 |
70,59 |
|
Rendemento |
|||||||
IN34 Taxa de rendemento Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
90,17 |
95,17 |
90,79 |
83,54 |
81,23 |
86,47 |
|
Satisfacción |
|||||||
IN19 Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
- |
- |
4,0 |
4,69 |
4,4167 |
|
IN20 Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
2,93 |
2,90 |
- |
8,5 |
- |
- |
|
IN23 Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
2,93 |
2,90 |
- |
- |
- |
- |
|
IN33 Grao de satisfacción dos egresados cos servizos Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
2,87 |
4,33 |
- |
- |
- |
- |
|
IN42 Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
2,74 |
3,98 |
- |
- |
3,55 |
2,83 |
|
IN46 Satisfacción do alumnado coa docencia recibida Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
3,99 |
4,1 |
3,91 |
3,89 |
4,3 |
4,0 |
|
IN47 Satisfacción do profesorado coa docencia impartida Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
3,83 |
4,16 |
3,87 |
3,4709 |
4,1189 |
4,0663 |
|
IN48 Taxa de resposta na enquisa de satisfacción Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
40 |
- |
66,67 |
52,381 |
16,6667 |
20,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN24 Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100 |
100 |
100 |
100,0 |
91,67 |
100,0 |
IN25 Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100 |
100 |
100 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
IN26 Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
81,82 |
81,82 |
76,92 |
66,67 |
83,33 |
91,67 |