910 places are offered, distributed among the different sectors of the University Community. Aimed, during the academic year, to all students of the USC, as well as Teaching Staff and Administration and Services Staff.
The total number of places offered in this call for 2024-2025 amounts to 910, distributed by groups and sectors, as shown in the following table:
Sectors |
Group I |
Group I |
|||
No of places |
% |
No of places |
% |
TOTAL PLACES |
|
Degree students |
747 |
82,08 |
57 |
6,26 |
804 |
Official Master's Degree Students |
47 |
4,62 |
3 |
0,33 |
45 |
Students of full-time PhD Programmes and Researchers-in-Training |
15 |
1,65 |
6 |
0,66 |
21 |
Students of USC-specific Postgraduate Courses |
4 |
0,44 |
1 |
0,11 |
5 |
Members of the university community with specific educational needs arising from a disability |
23* |
2,53 |
7* |
0,77 |
30* |
Persoal docente e investigador e Persoal de administración e servizos |
---- |
---- |
5 |
0,55 |
5 |
TOTAL |
831 |
91,32 |
79 |
8,68 |
910 |
*This section includes the offer of 13 places in an adapted room
CALENDARIO DA CONVOCATORIA ORDINARIA DE PRAZAS DE ALOXAMENTO DO SUR. CURSO 2024-2025 |
|
Presentación de solicitudes |
Desde a publicación ata as 14 horas do 27 de xuño |
Engadir máis documentación á solicitude |
Ata o 28 de xullo |
Comisión de Garantías |
Ata o 17 de xullo |
Publicación lista provisional de solicitudes admitidas a trámite e excluídas |
22 de xullo |
Prazo para emendar as solicitudes |
Ata o 28 de xullo |
Publicación de: |
1 de agosto |
|
|
|
|
|
|
Confirmación da permanencia na lista de agarda |
Ata o 5 de agosto |
Pagamento da fianza |
Do 1 ao 5 de agosto |
Publicación do 1º movemento da lista de agarda e cambios de centro |
7 de agosto |
Pago da fianza para admitidos/as no 1º movemento |
Do 7 ao 11 de agosto |
Publicación do 2º movemento da lista de agarda e cambios de centro |
13 de agosto |
Pago da fianza para admitidos/as no 2º movemento |
Do 13 ao 18 de agosto |
Renuncia á praza sen causa xustificada e con dereito á devolución da fianza |
Ata o 10 de setembro |
Incorporación aos centros |
Desde o 6 de setembro |
Publicación da adxudicación provisional das cotas |
Primeira quincena de setembro |
Prazo de reclamación ás cotas adxudicadas provisionalmente |
10 días naturales (a contar desde a publicación das cotas) |
Publicación da lista definitiva de cotas asignadas |
Despois de resolver as reclamacións |
Based on the Personal Disposable Income (PDI), calculated according to the economic score published in the Guidelines for the common call for SUR accommodation places approved by the Governing Council on 30 April 2021, the following places and prices are established for this call:
Group I |
|||||
PDI |
Fees |
Price / month |
|||
Single room |
Shared double room |
||||
Up to € 2,500 |
A |
€ 62 |
€ 46 |
||
Between €2,500.01 and €3,800 |
B |
€ 97 |
€ 74 |
||
Between € 3,800.01 and € 5,050 |
C |
€ 124 |
€ 104 |
||
Between € 5,050.01 and € 6,500 |
D |
€ 160 |
€ 140 |
||
Between € 6,500.01 and € 8,999.99 |
E |
€ 219 |
€ 171 |
||
From € 9,000 |
F* |
€ 292 |
€ 251 |
* The Ministry of Education and Vocational Training scholarship places with an accommodation component.
GROUP II |
||
Fees |
Price / month |
|
Single room |
Shared double room |
|
F |
€ 292 |
€ 251 |
The prices corresponding to members of the university community with specific educational needs derived from a condition of disability will have a 10% discount regarding the amounts shown in the table above.
A solicitude de praza deberá realizarse unicamente a través do formulario accesible por vía telemática que figura na páxina web:
https://www.usc.gal/gl/servizos/area/residencias/acceso-servizo-univers…
Os/as estudantes de nova admisión poderán solicitar praza para o grupo I e para o grupo II marcando as dúas opcións no mesmo impreso.
Presentarase unha única solicitude por persoa, agás no caso de solicitar praza en varios sectores ou nos dous campus (un formulario para Santiago e un formulario para Lugo).
Prazo de presentación
O prazo de solicitude permanecerá aberto dende o día da publicación ata as 14.00 horas do 27 de xuño de 2024.
O documento xerado tras encher o formulario da páxina web deberá ser asinado por todos os membros da unidade familiar.
- Poderán asinalo electronicamente cando todos os membros da unidade familiar dispoñan dun dos sistemas de sinatura electrónica (DNIe, FNMT e Cl@ve). Posteriormente deberán achegalo en formato PDF a través do enlace "Engadir documentación á súa solicitude".
- Cando algún membro da unidade familiar non dispoña de certificado electrónico, poderá imprimir o formulario de solicitude en papel, asinalo manualmente e posteriormente achegalo en formato PDF a través do enlace "Engadir documentación á súa solicitude".
Estudantes de readmisión sen cambios nos membros da unidade familiar:
Tras encher o formulario web presentarán a súa solicitude identificándose coas súas credenciais de usuario e contrasinal da USC.
Resto de solicitantes:
O resto das persoas interesadas para presentar a solicitude deberán identificarse cun dos sistemas de sinatura electrónica aceptados pola USC (certificado electrónico do Documento Nacional de Identidade (DNIe), sinatura da Fábrica Nacional de Moeda e Timbre (FNMT) ou Cl@ve).
Para poder identificarse precisa ter instalada a ferramenta Autofirma que poderá descargar gratuitamente a través da seguinte ligazón:
https://sede.serviciosmin.gob.es/es-es/firmaelectronica/paginas/autofir…
Se vostede non dispón de sinatura electrónica pode obtela a través dun dos seguintes enlaces:
- Cl@ve: https://clave.gob.es/clave_Home/clave.html
- FNMT (certificado da Fábrica Nacional de Moneda e Timbre): https://www.sede.fnmt.gob.es/certificados/persona-fisica
Non se tramitarán nin serán tidas en conta as solicitudes que non se presenten a través do formulario accesible por vía telemática ou que non completen o proceso de presentación que inclúe no seu último paso a sinatura electrónica.
Guía de como presentar unha solicitude con certificado electrónico
Guía de como presentar unha solicitude con Cl@ve
Como presentar unha solicitude despois dun fallo na firma
Applicants for readmission without changes in the members of the family unit will only have to apply through the form available online on the website, without the need to submit any documentation.
The rest of the applicants must submit, in addition to the application form, the corresponding documentation as indicated in point 6 of the Specifications of the ordinary call for applications for SUR places
As persoas solicitantes de praza deberán achegar a documentación requirida, xunto co formulario xerado na páxina web, durante o proceso de presentación da solicitude na pantalla "Presentar solcitude. Adxunte a documentación necesaria para cumprimentar a solicitude (formato PDF)".
No caso de ter que entregar nova documentación unha vez finalizada e presentada a solicitude, deberá facelo a través do enlace "Engadir documentación á súa solicitude".
Como engadir documentación a unha solicitude xa presentada
Those admitted must pay the amount of €150 as a deposit to reserve a place between 9 and 16 August.
Payment can be made by accessing the form on the website by credit or debit card, or by printing out the bank payment receipt to be paid at the bank indicated on it. Failure to comply with this procedure shall be understood as withdrawing from the place granted.
The payment of the deposit for a Group II place implies withdrawing from the place requested in Group I, and vice versa.
University Residence Service
- University Residence Service. Students Pavilion
- Rúa de Lope Gómez de Marzoa, 4. Campus Vida , 15782Santiago de Compostela
- 881 814 574
- 881 814 560
- 881 814 525
- sur [at] usc.es