Alumnado obxectivo: Estudantes da EDI en Artes e Humanidades ou de Ciencias Sociais e Xurídicas. Requisitos: Coñecemento básico de Windows. Levar a clase un ordenador personal con ATLAS.ti para Windows instalado (demo ou versión completa). Ter conta en www.atlasti.com para traballar co ATLAS.ti Cloud.
Localización
Santiago
Modalidade
Presencial
Duración
Horas presenciais: 12
Total: 12
Matrícula na actividade
21/02/2025 - 28/02/2025
Desenvolvemento da actividade
07/03/2025 - 21/03/2025
Profesor/a externo/a
Abraham Bernárdez Gómez
Grupo | Lugar | Datas | Horario |
---|---|---|---|
Investigación cualitativa apoiada polo software ATLAS.ti | Aula de formación da EDIUS, Edificio CEA, Parque de Vista Alegre | 7, 14 e 21 de marzo de 2025 | 9:30 a 13:30 horas |
- Introdución a ATLAS.ti
- Repaso das bases principais de ATLAS.ti
a. A interface de ATLAS.ti: pestanas e navegador do proxecto
b. Os documentos (arquivos de texto, imaxe, vídeo, audio, transcricións, artigos, datos de redes sociais e datos xeográficos)
c. Primeiros ciclos de codificación: codificación aberta, en vivo, por lista e auto-codificación
d. Reflexionando sobre a análise: escribindo e asociando os memos (diario de investigación, memos metodolóxicos, memos analíticos)
e. O administrador de documentos: como describir e organizar os documentos
f. Agrupación das entidades: o papel dos grupos en ATLAS.ti
g. Importación de datos de enquisa con preguntas abertas: a estrutura da folla de Excel (símbolos e formato, casos complexos)
h. Exercicio 1 - Codificación e categorización
a. Diferencias e similitudes entre códigos e categorías
b. Ciclo de recodificación: agrupacións e elaboracións de posibles categorías
c. O administrador de códigos: como describir e organizar os códigos
d. A fusión e división de códigos
e. Auto-codificación: expresións de busca
f. Definicións operacionais dos códigos
g. Os administradores de grupos: como describir e organizar os grupos
h. Memos conceptuais
i. Exercicio 2: Definir e organizar os códigos - Elaboración das relacións entre os conceptos e datos
a. As redes semánticas complexas
b. O administrador de vínculos: como editar e crear novos vínculos
c. Importando os veciños dos códigos nunha rede (citas, memos, grupos, documentos, etc.)
d. Análise do discurso: hipervínculos avanzados
e. Exportando a rede en diferentes formatos
f. Exercicio 3: Creación dunha rede semántica complexa - Xeración de resultados
a. Recuperacións sinxelas e avanzadas: creando varios tipos de reportes
b. Análise de contido avanzado: nube e lista de palabras (listas de exclusión)
c. Táboa de co-ocorrencia: interpretación dos códigos co-ocorrentes e revisión focalizada
d. Ferramenta de consulta: como formular as súas preguntas de investigación (a través dos operadores booleáns, semánticos e de proximidade)
e. Importancia de códigos intelixentes
f. Memos analíticos
g. Exercicio 4: Xeración de resultados cuantitativos e cualitativos
Abraham Bernárdez Gómez Formador oficial de ATLAS.ti. Departamento de Didáctica, Organización Escolar e Métodos de Investigación. Universidade de Vigo.