Esta dobre titulación está orientada a formar profesionais idóneos para exercer tanto no ámbito da educación infantil (0-6 anos) como na educación primaria (6-12 anos). Os dous títulos habilitan para o exercicio de profesións reguladas (Mestre/a en educación infantil e Mestre/a en educación primaria). Este Grao impártese na Facultade de Ciencias da Educación.
PresentaciónPlan de estudos por cursoPlan de estudos por módulosAcceso e admisiónRecursos materiaisObxectivosResultados do proceso de formación e de aprendizaxeMobilidade e prácticasTraballo de Fin de GraoEquipo docenteIndicadores de calidadePresentación
Duración:
5 anos académicos Código RUCT: 7000696 Número prazas: 16
Decano/a ou director/a do centro:
MARIA DEL MAR LORENZO MOLEDO
Coordinador-a do título:
Marta Neira Rodriguez marta.neira [at] usc.es
Linguas de uso: Castelán, Galego
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Habilitación profesional:
Este título habilita para o exercicio das profesións reguladas de Mestre en Educación Infantil e Mestre en Educación Primaria.
Esta dobre titulación está orientada a formar profesionais idóneos para exercer tanto no ámbito da educación infantil (0-6 anos) como na educación primaria (6-12 anos).
Os dous títulos habilitan para o exercicio de profesións reguladas (Mestre/a en educación infantil e Mestre/a en educación primaria).
Os/as Mestre/a de Educación Infantil atenden necesidades sociais cuxa importancia é indiscutible, sobre todo dende o momento en que se asume a importancia educativa da etapa de 0 a 6 anos, alén da mera custodia. Trátase dun tramo cun elevadísimo potencial educativo dada a transcendencia dos primeiros anos de vida no desenvolvemento integral da persoa. Para este período determinante é necesario dispor de profesionais docentes solidamente formados, capaces de dar resposta aos retos educativos da etapa.
O título de Grao en Mestre/a de Educación Primaria ten por obxecto formar profesionais que coñezan as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, capaces de deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outro persoal docente e profesional, abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües.
Para poder matricularse na materia Practicum I será requisito ter superados polo menos 48 créditos do segundo curso
Para poder matricularse na materia Practicum II será requisito ter superados polo menos 48 créditos do terceiro curso, entre os que se inclúen necesariamente os do Practicum I
A titulación en Mestre de Educación Infantil contempla unha soa mención:
-Mención en Linguaxes Artísticas
A titulación en Mestre de Educación Primaria contempla tamén unha soa mención:
-Mención en Antención á Diversidade
O alumno/a pode optar por:
a) Finalizar a dobre titulación sen ningunha mención, para o cal deberá cursar seis materias optativas xerais (27 créd. OP).
b) Obter unha mención nun dos dous títulos: deberá cursar, ademais dos 27 créditos OP xerais, catro materias de optativas de mención (18 créd.), co cal realizará un total de 45 créditos optativos.
c) Obter dúas mencións, unha por cada titulo. Neste caso deberá cursar oito materias optativas de mención, catro por cada unha delas (36 créd.), máis 9 créditos optativos xerais, co cal, completará tamén un total de 45 créditos optativos.
Ademais, para obter calquera mención, o Practicum II de cada unha das titulacións, deberá estar vinculado á mención elixida.
Acceso e admisión
Perfil de ingreso
Non se contempla
Número mínimo de créditos ECTS de matrícula por estudante e período lectivo
1.- O alumnado de primeiro curso por primeira vez a tempo completo ten que matricular 60 créditos. Un 15% do alumnado poderá cursar estudos a tempo parcial (30 créditos).
2.- Continuación de estudos : libre cun máximo de 75 créditos.
Acción titorial e acollida
.A USC ten un programa de alumnos titores para as titulacións de grao, de forma que alumnos de últimos cursos, logo dunha formación que lles facilita a Universidade, realizan tarefas de orientación aos alumnos que inician os estudos.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
• A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
• A supresión gradual da impartición da docencia.
• Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Criterios de acceso e admisión
Poden acceder a estudos de Grao aqueles estudantes que posúan os títulos, diplomas ou estudos seguintes ou otros declarados equivalentes ou homologados a estes:
A.1. Bacharelato do Sistema Educativo Español, Bacharelato Europeo o Bacharelato Internacional.
A.2. Bacharelato procedente de sistemas educativos de Estados membros da Unión Europea ou de otros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais.
A.3. Técnico Superior de Formación Profesional, Técnico Superior de Artes Plásticas e Diseño ou Técnico Deportivo Superior pertencente ao Sistema Educativo Español.
A.4. Outros estudos que, nun Estado membro da Unión Europea ou noutros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais en réxime de reciprocidade, acrediten os requisitos académicos esixidos en ditos Estados para acceder aos seus estudos universitarios.
A.5. Títulos universitarios oficiais de Diplomado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico, Licenciado, Arquitecto, Enxeñeiro, Graduado ou Máster Universitario.
A.6. Estudos universitarios parciais, estranxeiros ou españois.
Tamén poderán acceder a estudios de Grao:
B.1. Persoas maiores de vintecinco anos que superen unha proba de acceso específica.
B.2. Persoas maiores de corenta anos con experiencia laboral ou profesional en relación cunha ensinanza universitaria.
B.3. Persoas maiores de corenta e cinco anos que superen unha proba de acceso específica.
Do mesmo xeito, poderán acceder a estudos de Grao:
C.1. Persoas que estiveran en condicións de acceder á universidade segundo ordenacións do Sistema Educativo Español anteriores á Lei Orgánica 8/2013, de 9 de decembro.
Recursos materiais
O centro conta con 13 aulas de uso xeral, con diversa capacidade, e 6 aulas dotadas de recursos específicos para impartir determinadas materias, como tecnoloxías, música e/ou plástica. Tamén conta cunha aula de informática para o alumnado, 2 laboratorios, ximnasio, salón de actos e sala de xuntas.
Existen ademais diversos espazos con equipamento adecuado para que o alumnado poida realizar traballo en grupo.
Tamén hai que destacar que desde calquera punto da Facultade é posible a conexión sen fíos a Internet.
A Facultade conta cunha Biblioteca propia provista dunha sala de lectura con libre acceso á colección, unha sala de investigación co fondo antigo e revistas de investigación e unha sala de traballo en grupo, ademais dun depósito para outras coleccións.
Ademais, o Campus conta cunha ampla rede de bibliotecas nas distintas facultades ademais da Biblioteca Xeral e a Concepción Arenal.
Obxectivos
Os obxectivos, entendidos como competencias que os estudantes deben adquirir, son amplamente coincidentes nos dous casos e aparecen regulados no apartado 3 do anexo das respectivas ordes ministeriais que regulan ambas as titulacións: Orde ECI/3854/2007 e Orde ECI/3857/2007
Resultados do proceso de formación e de aprendizaxe
Competencias básicas
Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e normalmente seencontra a un nivel que, ben que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo;
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que normalmente sedemostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo;
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética;
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado;
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
Competencias xerais
Ver a información de cada titulación
Competencias específicas
Ver a información de cada titulación
Competencias transversais
Ver a información de cada titulación
Mobilidade e prácticas
Mobilidade
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):
Número de prazas ofertadas para cada curso académico.
Info da escala: Número enteiro
10,0
16,0
16,0
16,0
16,0
Matrícula
IN02
Matrícula
Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Número enteiro
13,0
30,0
43,0
85,0
91,0
IN03
Matrícula de acceso
Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
13,0
18,0
20,0
19,0
17,0
IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición
Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
13,0
18,0
20,0
19,0
17,0
IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición
Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
38,46
11,11
-5,0
-
Perfil de entrada
IN06
Nota media de acceso por preinscrición
Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.
Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).
12,0596
12,2572
12,418
13,0833
13,0686
IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
0,0
0,0
0,0
0,0
0,0
IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
7,69
3,33
2,33
3,53
3,3
Adecuación á demanda
IN10
Relación de estudantes preinscritos en 1ª opción matriculados por 1ª vez sobre as prazas ofertadas
Número de estudantes preinscritos en primeira opción matriculados por primeira vez dividido entre as prazas ofertadas.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
100,0
100,0
118,75
112,5
106,25
IN12
Taxa de ocupación
Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
130,0
112,5
250,0
237,5
212,5
Mobilidade
Indicador
2017-2018
2018-2019
2019-2020
2021-2022
2022-2023
Mobilidade allea
IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados
Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
0,0
0,0
0,0
0,0
1,1
Prácticas
Indicador
2021-2022
2022-2023
IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu
Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
100,0
100,0
Resultados
Indicador
2017-2018
2018-2019
2019-2020
2021-2022
2022-2023
Abandono
IN40
Taxa de abandono durante o primeiro curso
Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de ingreso matriculados no título no curso académico X, que non se matricularon nos cursos X+1 e X+2, e o número total de estudantes desa cohorte de entrada que accederon no curso académico X.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
-
8,33
-5,0
-5,26
IN41
Taxa de abandono
Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
-
-
-
16,67
Avaliación
IN36
Taxa de avaliación
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
100,0
99,75
100,0
99,04
100,0
Duración media dos estudos
IN38
Duración media dos estudos
Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.
Info da escala: Número racional con dous decimais
-
-
-
5,0
5,0833
Eficiencia dos titulados
IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados)
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
-
-
99,87
99,67
Estudantes por grupo
IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva
Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva.
Info da escala: Número racional con dous decimais
-
34,0734
28,1289
26,4805
27,8302
IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
-
82,5333
81,1333
85,0857
87,7465
IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
-
-
65,4444
54,8667
57,25
Éxito
IN35
Taxa de éxito
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
100,0
100,0
100,0
99,72
100,0
IN50
Taxa de éxito dos egresados
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
-
-
99,87
99,67
Graduación
IN37
Taxa de graduación
Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
-
-
-
83,33
IN51
Taxa de idoneidade na graduación
Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou antes e a súa cohorte de ingreso.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
-
-
75,0
64,71
Rendemento
IN34
Taxa de rendemento
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
100,0
99,75
100,0
98,76
100,0
Satisfacción
IN15
Satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade
Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
-
5,0
-
IN19
Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
-
4,22
4,1333
IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
-
4,67
-
IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación
Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
-
3,32
-
IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida
Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
3,43
3,64
4,0
3,67
IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida
Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
4,2101
4,0936
4,2471
4,2033
IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida
Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
72,4138
59,0909
51,9481
26,6667
Recursos humanos
Indicador
2017-2018
2018-2019
2019-2020
2021-2022
2022-2023
IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios
Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
50,0
55,0
51,43
53,33
70,0
IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
75,0
71,43
69,31
75,25
73,08
IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
33,33
34,07
23,76
17,82
22,12
Duración:
5 anos académicos Código RUCT: 7000696 Número prazas: 16
Decano/a ou director/a do centro:
MARIA DEL MAR LORENZO MOLEDO
Coordinador-a do título:
Marta Neira Rodriguez marta.neira [at] usc.es
Linguas de uso: Castelán, Galego
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Habilitación profesional:
Este título habilita para o exercicio das profesións reguladas de Mestre en Educación Infantil e Mestre en Educación Primaria.
Esta dobre titulación está orientada a formar profesionais idóneos para exercer tanto no ámbito da educación infantil (0-6 anos) como na educación primaria (6-12 anos).
Os dous títulos habilitan para o exercicio de profesións reguladas (Mestre/a en educación infantil e Mestre/a en educación primaria).
Os/as Mestre/a de Educación Infantil atenden necesidades sociais cuxa importancia é indiscutible, sobre todo dende o momento en que se asume a importancia educativa da etapa de 0 a 6 anos, alén da mera custodia. Trátase dun tramo cun elevadísimo potencial educativo dada a transcendencia dos primeiros anos de vida no desenvolvemento integral da persoa. Para este período determinante é necesario dispor de profesionais docentes solidamente formados, capaces de dar resposta aos retos educativos da etapa.
O título de Grao en Mestre/a de Educación Primaria ten por obxecto formar profesionais que coñezan as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, capaces de deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outro persoal docente e profesional, abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües.
Para poder matricularse na materia Practicum I será requisito ter superados polo menos 48 créditos do segundo curso
Para poder matricularse na materia Practicum II será requisito ter superados polo menos 48 créditos do terceiro curso, entre os que se inclúen necesariamente os do Practicum I
A titulación en Mestre de Educación Infantil contempla unha soa mención:
-Mención en Linguaxes Artísticas
A titulación en Mestre de Educación Primaria contempla tamén unha soa mención:
-Mención en Antención á Diversidade
O alumno/a pode optar por:
a) Finalizar a dobre titulación sen ningunha mención, para o cal deberá cursar seis materias optativas xerais (27 créd. OP).
b) Obter unha mención nun dos dous títulos: deberá cursar, ademais dos 27 créditos OP xerais, catro materias de optativas de mención (18 créd.), co cal realizará un total de 45 créditos optativos.
c) Obter dúas mencións, unha por cada titulo. Neste caso deberá cursar oito materias optativas de mención, catro por cada unha delas (36 créd.), máis 9 créditos optativos xerais, co cal, completará tamén un total de 45 créditos optativos.
Ademais, para obter calquera mención, o Practicum II de cada unha das titulacións, deberá estar vinculado á mención elixida.
Perfil de ingreso
Non se contempla
Número mínimo de créditos ECTS de matrícula por estudante e período lectivo
1.- O alumnado de primeiro curso por primeira vez a tempo completo ten que matricular 60 créditos. Un 15% do alumnado poderá cursar estudos a tempo parcial (30 créditos).
2.- Continuación de estudos : libre cun máximo de 75 créditos.
Acción titorial e acollida
.A USC ten un programa de alumnos titores para as titulacións de grao, de forma que alumnos de últimos cursos, logo dunha formación que lles facilita a Universidade, realizan tarefas de orientación aos alumnos que inician os estudos.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
• A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
• A supresión gradual da impartición da docencia.
• Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Criterios de acceso e admisión
Poden acceder a estudos de Grao aqueles estudantes que posúan os títulos, diplomas ou estudos seguintes ou otros declarados equivalentes ou homologados a estes:
A.1. Bacharelato do Sistema Educativo Español, Bacharelato Europeo o Bacharelato Internacional.
A.2. Bacharelato procedente de sistemas educativos de Estados membros da Unión Europea ou de otros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais.
A.3. Técnico Superior de Formación Profesional, Técnico Superior de Artes Plásticas e Diseño ou Técnico Deportivo Superior pertencente ao Sistema Educativo Español.
A.4. Outros estudos que, nun Estado membro da Unión Europea ou noutros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais en réxime de reciprocidade, acrediten os requisitos académicos esixidos en ditos Estados para acceder aos seus estudos universitarios.
A.5. Títulos universitarios oficiais de Diplomado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico, Licenciado, Arquitecto, Enxeñeiro, Graduado ou Máster Universitario.
A.6. Estudos universitarios parciais, estranxeiros ou españois.
Tamén poderán acceder a estudios de Grao:
B.1. Persoas maiores de vintecinco anos que superen unha proba de acceso específica.
B.2. Persoas maiores de corenta anos con experiencia laboral ou profesional en relación cunha ensinanza universitaria.
B.3. Persoas maiores de corenta e cinco anos que superen unha proba de acceso específica.
Do mesmo xeito, poderán acceder a estudos de Grao:
C.1. Persoas que estiveran en condicións de acceder á universidade segundo ordenacións do Sistema Educativo Español anteriores á Lei Orgánica 8/2013, de 9 de decembro.
O centro conta con 13 aulas de uso xeral, con diversa capacidade, e 6 aulas dotadas de recursos específicos para impartir determinadas materias, como tecnoloxías, música e/ou plástica. Tamén conta cunha aula de informática para o alumnado, 2 laboratorios, ximnasio, salón de actos e sala de xuntas.
Existen ademais diversos espazos con equipamento adecuado para que o alumnado poida realizar traballo en grupo.
Tamén hai que destacar que desde calquera punto da Facultade é posible a conexión sen fíos a Internet.
A Facultade conta cunha Biblioteca propia provista dunha sala de lectura con libre acceso á colección, unha sala de investigación co fondo antigo e revistas de investigación e unha sala de traballo en grupo, ademais dun depósito para outras coleccións.
Ademais, o Campus conta cunha ampla rede de bibliotecas nas distintas facultades ademais da Biblioteca Xeral e a Concepción Arenal.
Os obxectivos, entendidos como competencias que os estudantes deben adquirir, son amplamente coincidentes nos dous casos e aparecen regulados no apartado 3 do anexo das respectivas ordes ministeriais que regulan ambas as titulacións: Orde ECI/3854/2007 e Orde ECI/3857/2007
Competencias básicas
Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e normalmente seencontra a un nivel que, ben que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo;
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que normalmente sedemostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo;
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética;
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado;
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
Competencias xerais
Ver a información de cada titulación
Competencias específicas
Ver a información de cada titulación
Competencias transversais
Ver a información de cada titulación
Mobilidade
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):
Número de prazas ofertadas para cada curso académico.
Info da escala: Número enteiro
10,0
16,0
16,0
16,0
16,0
Matrícula
IN02
Matrícula
Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Número enteiro
13,0
30,0
43,0
85,0
91,0
IN03
Matrícula de acceso
Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
13,0
18,0
20,0
19,0
17,0
IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición
Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
13,0
18,0
20,0
19,0
17,0
IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición
Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
38,46
11,11
-5,0
-
Perfil de entrada
IN06
Nota media de acceso por preinscrición
Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.
Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).
12,0596
12,2572
12,418
13,0833
13,0686
IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
0,0
0,0
0,0
0,0
0,0
IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
7,69
3,33
2,33
3,53
3,3
Adecuación á demanda
IN10
Relación de estudantes preinscritos en 1ª opción matriculados por 1ª vez sobre as prazas ofertadas
Número de estudantes preinscritos en primeira opción matriculados por primeira vez dividido entre as prazas ofertadas.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
100,0
100,0
118,75
112,5
106,25
IN12
Taxa de ocupación
Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
130,0
112,5
250,0
237,5
212,5
Mobilidade
Indicador
2017-2018
2018-2019
2019-2020
2021-2022
2022-2023
Mobilidade allea
IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados
Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
0,0
0,0
0,0
0,0
1,1
Prácticas
Indicador
2021-2022
2022-2023
IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu
Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
100,0
100,0
Resultados
Indicador
2017-2018
2018-2019
2019-2020
2021-2022
2022-2023
Abandono
IN40
Taxa de abandono durante o primeiro curso
Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de ingreso matriculados no título no curso académico X, que non se matricularon nos cursos X+1 e X+2, e o número total de estudantes desa cohorte de entrada que accederon no curso académico X.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
-
8,33
-5,0
-5,26
IN41
Taxa de abandono
Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
-
-
-
16,67
Avaliación
IN36
Taxa de avaliación
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
100,0
99,75
100,0
99,04
100,0
Duración media dos estudos
IN38
Duración media dos estudos
Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.
Info da escala: Número racional con dous decimais
-
-
-
5,0
5,0833
Eficiencia dos titulados
IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados)
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
-
-
99,87
99,67
Estudantes por grupo
IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva
Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva.
Info da escala: Número racional con dous decimais
-
34,0734
28,1289
26,4805
27,8302
IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
-
82,5333
81,1333
85,0857
87,7465
IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
-
-
65,4444
54,8667
57,25
Éxito
IN35
Taxa de éxito
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
100,0
100,0
100,0
99,72
100,0
IN50
Taxa de éxito dos egresados
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
-
-
99,87
99,67
Graduación
IN37
Taxa de graduación
Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
-
-
-
83,33
IN51
Taxa de idoneidade na graduación
Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou antes e a súa cohorte de ingreso.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
-
-
75,0
64,71
Rendemento
IN34
Taxa de rendemento
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
100,0
99,75
100,0
98,76
100,0
Satisfacción
IN15
Satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade
Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
-
5,0
-
IN19
Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
-
4,22
4,1333
IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
-
4,67
-
IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación
Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
-
3,32
-
IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida
Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
3,43
3,64
4,0
3,67
IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida
Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
4,2101
4,0936
4,2471
4,2033
IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida
Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
72,4138
59,0909
51,9481
26,6667
Recursos humanos
Indicador
2017-2018
2018-2019
2019-2020
2021-2022
2022-2023
IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios
Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
50,0
55,0
51,43
53,33
70,0
IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
75,0
71,43
69,31
75,25
73,08
IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
33,33
34,07
23,76
17,82
22,12
Os contidos desta páxina actualizáronse o 28.07.2023.