Ir o contido principal

Dobre Grao en Mestre de Educación Infantil e en Mestre de Educación Primaria

Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Ciencias Sociais e Xurídicas
Centro(s)
Facultade de Ciencias da Educación
Rúa Prof. Vicente Fráiz Andón, s/n, 15782
Santiago de Compostela
881813717 (Conserxaría)
881813879 (Decanato)
educacion.decanato [at] usc.gal
Facultade de Ciencias da Educación (Campus Norte)
Avda. Xoan XXIII, 15782
Santiago de Compostela
881812016
Campus
Santiago de Compostela
estudantes

Esta dobre titulación está orientada a formar profesionais idóneos para exercer tanto no ámbito da educación infantil (0-6 anos) como na educación primaria (6-12 anos). Os dous títulos habilitan para o exercicio de profesións reguladas (Mestre/a en educación infantil e Mestre/a en educación primaria). Este Grao impártese na Facultade de Ciencias da Educación.

Duración: 5 anos académicos
Código RUCT: 7000696
Número prazas: 16

Decano/a ou director/a do centro:
MARIA DEL MAR LORENZO MOLEDO

Coordinador-a do título:
Marta Neira Rodriguez
marta.neira [at] usc.es

Linguas de uso:
Castelán, Galego

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela

Habilitación profesional:
Este título habilita para o exercicio das profesións reguladas de Mestre en Educación Infantil e Mestre en Educación Primaria.

Esta dobre titulación está orientada a formar profesionais idóneos para exercer tanto no ámbito da educación infantil (0-6 anos) como na educación primaria (6-12 anos).

Os dous títulos habilitan para o exercicio de profesións reguladas (Mestre/a en educación infantil e Mestre/a en educación primaria).

Os/as Mestre/a de Educación Infantil atenden necesidades sociais cuxa importancia é indiscutible, sobre todo dende o momento en que se asume a importancia educativa da etapa de 0 a 6 anos, alén da mera custodia. Trátase dun tramo cun elevadísimo potencial educativo dada a transcendencia dos primeiros anos de vida no desenvolvemento integral da persoa. Para este período determinante é necesario dispor de profesionais docentes solidamente formados, capaces de dar resposta aos retos educativos da etapa.

O título de Grao en Mestre/a de Educación Primaria ten por obxecto formar profesionais que coñezan as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, capaces de deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outro persoal docente e profesional, abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües.

Psicoloxía do Desenvolvemento (0-3 anos)

  • G3121103
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Didáctica e Profesión Docente

  • G3121105
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Psicoloxía do Desenvolvemento (3-6 anos)

  • G3121106
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Observación e Análise: Suxeitos e Procesos Educativos

  • G3121108
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Infancia, Saúde e Alimentación

  • G3121109
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Socioloxía da Educación

  • G3141101
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Infancia, Familia e Escola

  • G3141102
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Teoría e Historia da Educación Escolar

  • G3141103
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Psicoloxía da Educación

  • G3141105
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Psicoloxía do Desenvolvemento (6-12 anos)

  • G3141106
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Escola, Comunidade e TIC

  • G3141108
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Fundamentos da Educación Física

  • G3141122
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Teoría e Institucións Contemporáneas de Educación Infantil

  • G3121104
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Proxectos e Innovación na Aula

  • G3121202
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Organización e Xestión da Aula

  • G3121203
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Organización e Xestión do Centro Escolar

  • G3121204
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Observación e Análise: Escola e Contexto

  • G3121205
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Aprendizaxe da Lingua Oral

  • G3121222
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Dificultades de Aprendizaxe e Trastornos do Desenvolvemento

  • G3141107
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Linguas en contextos Multilingües

  • G3141120
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensinanza e Aprendizaxe da Aritmética

  • G3141121
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Deseño, Desenvolvemento e Innovación Curricular

  • G3141202
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Experimentais I

  • G3141226
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Sociais I

  • G3141228
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Didáctica da Educación Física

  • G3141327
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Música na Educación Primaria

  • G3141328
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas: Lingua e Literatura Castelás

  • G3141422
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Escola Inclusiva e Necesidades Educativas Especiais

  • G3121206
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Iniciación á Lectura e á Escritura

  • G3121322
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación Visual e Plástica: Contextos e Procesos Artísticos

  • G3121324
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Música na Educación Infantil

  • G3121325
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Motricidade Infantil

  • G3121327
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación en Contextos Rurais

  • G3121441
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Idioma Estranxeiro para a Educación Infantil: Inglés

  • G3121451
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Inglés)

  • G3141223
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Francés)

  • G3141224
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe da Xeometría

  • G3141227
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Alemán)

  • G3141229
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Portugués)

  • G3141230
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Sociais II

  • G3141321
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Experimentais II

  • G3141322
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación Visual e Plástica II: Procesos e Proxectos Artísticos

  • G3141323
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Teoloxía Católica e a súa Pedagoxía

  • G3141445
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación Emocional

  • G3141448
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Educación en Valores e Cidadanía

  • G3141449
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Historia, Patrimonio e Educación en Galicia

  • G3141451
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Lingua Galega para a Docencia

  • G3141452
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Titoría e Orientación Educativa

  • G3141453
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Diversidade e Escola Inclusiva

  • G3141479
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Intervención Educativa na Diversidade Cognitiva: Discapacidade Intelectual e Altas Capacidades

  • G3141480
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Practicum I

  • G6101301
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 18 créditos

Literatura Infantil e Dramatización

  • G3121328
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Xogo Infantil

  • G3121443
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Deseño e Elaboración de Materiais Didácticos

  • G3121445
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Educación Ambiental e a súa Didáctica

  • G3121446
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Educación Vocal para Docentes

  • G3121449
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Identidade de Xénero e Educación

  • G3121450
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Didáctica da Expresión e Comunicación Corporal

  • G3121457
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Deseño e Desenvolvemento de Metodoloxías Artísticas

  • G3121458
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas: Lingua e Literatura Galegas

  • G3141324
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe da Medida, Probabilidade e Estatística

  • G3141325
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Experiencias de Aprendizaxe na Era Dixital

  • G3141443
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Literatura, Lectura e Creatividade

  • G3141454
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Intervención Educativa nos Trastornos do Desenvolvemento: TDAH e TEA

  • G3141481
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Intervención Educativa nas Dificultades da Linguaxe Oral e Escrita

  • G3141482
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Ensino e aprendizaxe das ciencias da natureza e das ciencias sociais na educación primaria

  • G3141483
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Practicum II: Mención en Atención á Diversidade

  • G3141484
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 24 créditos

Practicum II: sen mención

  • G3141491
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 24 créditos

Aprendizaxe da Matemática

  • G3121321
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Aprendizaxe das Ciencias Sociais

  • G3121422
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Aprendizaxe das Ciencias da Natureza

  • G3121423
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Traballo Fin de Grao

  • G3121424
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Traballos Fin de Grao e Máster
  •  
  • 9 créditos

Desenvolvemento da Percepción e Expresión Musical

  • G3121456
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Proxectos Integrados en Educación Artística

  • G3121459
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Practicum II: mención en Linguaxes Artísticas

  • G3121461
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 24 créditos

Practicum II: sen mención

  • G3121462
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 24 créditos

Traballo Fin de Grao

  • G3141424
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Traballos Fin de Grao e Máster
  •  
  • 9 créditos

Para poder matricularse na materia Practicum I será requisito ter superados polo menos 48 créditos do segundo curso

Para poder matricularse na materia Practicum II será requisito ter superados polo menos 48 créditos do terceiro curso, entre os que se inclúen necesariamente os do Practicum I

Psicoloxía do Desenvolvemento (0-3 anos)

  • G3121103
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Teoría e Institucións Contemporáneas de Educación Infantil

  • G3121104
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Didáctica e Profesión Docente

  • G3121105
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Psicoloxía do Desenvolvemento (3-6 anos)

  • G3121106
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Observación e Análise: Suxeitos e Procesos Educativos

  • G3121108
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Infancia, Saúde e Alimentación

  • G3121109
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Proxectos e Innovación na Aula

  • G3121202
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Organización e Xestión da Aula

  • G3121203
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Organización e Xestión do Centro Escolar

  • G3121204
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Observación e Análise: Escola e Contexto

  • G3121205
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Escola Inclusiva e Necesidades Educativas Especiais

  • G3121206
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Socioloxía da Educación

  • G3141101
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Infancia, Familia e Escola

  • G3141102
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Teoría e Historia da Educación Escolar

  • G3141103
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Psicoloxía da Educación

  • G3141105
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Psicoloxía do Desenvolvemento (6-12 anos)

  • G3141106
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Dificultades de Aprendizaxe e Trastornos do Desenvolvemento

  • G3141107
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Escola, Comunidade e TIC

  • G3141108
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Deseño, Desenvolvemento e Innovación Curricular

  • G3141202
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Aprendizaxe da Lingua Oral

  • G3121222
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Aprendizaxe da Matemática

  • G3121321
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Iniciación á Lectura e á Escritura

  • G3121322
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación Visual e Plástica: Contextos e Procesos Artísticos

  • G3121324
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Música na Educación Infantil

  • G3121325
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Motricidade Infantil

  • G3121327
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Literatura Infantil e Dramatización

  • G3121328
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Aprendizaxe das Ciencias Sociais

  • G3121422
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Aprendizaxe das Ciencias da Natureza

  • G3121423
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Linguas en contextos Multilingües

  • G3141120
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensinanza e Aprendizaxe da Aritmética

  • G3141121
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Fundamentos da Educación Física

  • G3141122
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Inglés)

  • G3141223
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Francés)

  • G3141224
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Experimentais I

  • G3141226
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe da Xeometría

  • G3141227
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Sociais I

  • G3141228
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Alemán)

  • G3141229
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Portugués)

  • G3141230
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Sociais II

  • G3141321
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Experimentais II

  • G3141322
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación Visual e Plástica II: Procesos e Proxectos Artísticos

  • G3141323
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas: Lingua e Literatura Galegas

  • G3141324
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe da Medida, Probabilidade e Estatística

  • G3141325
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Didáctica da Educación Física

  • G3141327
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Música na Educación Primaria

  • G3141328
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas: Lingua e Literatura Castelás

  • G3141422
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e aprendizaxe das ciencias da natureza e das ciencias sociais na educación primaria

  • G3141483
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Practicum I

  • G6101301
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 18 créditos

Educación en Contextos Rurais

  • G3121441
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Xogo Infantil

  • G3121443
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Deseño e Elaboración de Materiais Didácticos

  • G3121445
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Educación Ambiental e a súa Didáctica

  • G3121446
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Educación Vocal para Docentes

  • G3121449
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Identidade de Xénero e Educación

  • G3121450
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Idioma Estranxeiro para a Educación Infantil: Inglés

  • G3121451
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Desenvolvemento da Percepción e Expresión Musical

  • G3121456
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Didáctica da Expresión e Comunicación Corporal

  • G3121457
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Deseño e Desenvolvemento de Metodoloxías Artísticas

  • G3121458
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Proxectos Integrados en Educación Artística

  • G3121459
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Practicum II: mención en Linguaxes Artísticas

  • G3121461
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 24 créditos

Experiencias de Aprendizaxe na Era Dixital

  • G3141443
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Educación Emocional

  • G3141448
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Educación en Valores e Cidadanía

  • G3141449
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Historia, Patrimonio e Educación en Galicia

  • G3141451
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Lingua Galega para a Docencia

  • G3141452
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Titoría e Orientación Educativa

  • G3141453
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Literatura, Lectura e Creatividade

  • G3141454
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Diversidade e Escola Inclusiva

  • G3141479
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Intervención Educativa na Diversidade Cognitiva: Discapacidade Intelectual e Altas Capacidades

  • G3141480
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Intervención Educativa nos Trastornos do Desenvolvemento: TDAH e TEA

  • G3141481
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Intervención Educativa nas Dificultades da Linguaxe Oral e Escrita

  • G3141482
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Practicum II: Mención en Atención á Diversidade

  • G3141484
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 24 créditos

A titulación en Mestre de Educación Infantil contempla unha soa mención:

-Mención en Linguaxes Artísticas

A titulación en Mestre de Educación Primaria contempla tamén unha soa mención:

-Mención en Antención á Diversidade

O alumno/a pode optar por:

a) Finalizar a dobre titulación sen ningunha mención, para o cal deberá cursar seis materias optativas xerais (27 créd. OP).
b) Obter unha mención nun dos dous títulos: deberá cursar, ademais dos 27 créditos OP xerais, catro materias de optativas de mención (18 créd.), co cal realizará un total de 45 créditos optativos.
c) Obter dúas mencións, unha por cada titulo. Neste caso deberá cursar oito materias optativas de mención, catro por cada unha delas (36 créd.), máis 9 créditos optativos xerais, co cal, completará tamén un total de 45 créditos optativos.

Ademais, para obter calquera mención, o Practicum II de cada unha das titulacións, deberá estar vinculado á mención elixida.

Non se contempla

1.- O alumnado de primeiro curso por primeira vez a tempo completo ten que matricular 60 créditos. Un 15% do alumnado poderá cursar estudos a tempo parcial (30 créditos).
2.- Continuación de estudos : libre cun máximo de 75 créditos.

.A USC ten un programa de alumnos titores para as titulacións de grao, de forma que alumnos de últimos cursos, logo dunha formación que lles facilita a Universidade, realizan tarefas de orientación aos alumnos que inician os estudos.

Información programa alumnos titores:

Programa alumnos titores

Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
• A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
• A supresión gradual da impartición da docencia.
• Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.

Poden acceder a estudos de Grao aqueles estudantes que posúan os títulos, diplomas ou estudos seguintes ou otros declarados equivalentes ou homologados a estes:
A.1. Bacharelato do Sistema Educativo Español, Bacharelato Europeo o Bacharelato Internacional.
A.2. Bacharelato procedente de sistemas educativos de Estados membros da Unión Europea ou de otros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais.
A.3. Técnico Superior de Formación Profesional, Técnico Superior de Artes Plásticas e Diseño ou Técnico Deportivo Superior pertencente ao Sistema Educativo Español.
A.4. Outros estudos que, nun Estado membro da Unión Europea ou noutros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais en réxime de reciprocidade, acrediten os requisitos académicos esixidos en ditos Estados para acceder aos seus estudos universitarios.
A.5. Títulos universitarios oficiais de Diplomado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico, Licenciado, Arquitecto, Enxeñeiro, Graduado ou Máster Universitario.
A.6. Estudos universitarios parciais, estranxeiros ou españois.
Tamén poderán acceder a estudios de Grao:
B.1. Persoas maiores de vintecinco anos que superen unha proba de acceso específica.
B.2. Persoas maiores de corenta anos con experiencia laboral ou profesional en relación cunha ensinanza universitaria.
B.3. Persoas maiores de corenta e cinco anos que superen unha proba de acceso específica.
Do mesmo xeito, poderán acceder a estudos de Grao:
C.1. Persoas que estiveran en condicións de acceder á universidade segundo ordenacións do Sistema Educativo Español anteriores á Lei Orgánica 8/2013, de 9 de decembro.

O centro conta con 13 aulas de uso xeral, con diversa capacidade, e 6 aulas dotadas de recursos específicos para impartir determinadas materias, como tecnoloxías, música e/ou plástica. Tamén conta cunha aula de informática para o alumnado, 2 laboratorios, ximnasio, salón de actos e sala de xuntas.

Existen ademais diversos espazos con equipamento adecuado para que o alumnado poida realizar traballo en grupo.

Tamén hai que destacar que desde calquera punto da Facultade é posible a conexión sen fíos a Internet.

A Facultade conta cunha Biblioteca propia provista dunha sala de lectura con libre acceso á colección, unha sala de investigación co fondo antigo e revistas de investigación e unha sala de traballo en grupo, ademais dun depósito para outras coleccións.

Ademais, o Campus conta cunha ampla rede de bibliotecas nas distintas facultades ademais da Biblioteca Xeral e a Concepción Arenal.

Os obxectivos, entendidos como competencias que os estudantes deben adquirir, son amplamente coincidentes nos dous casos e aparecen regulados no apartado 3 do anexo das respectivas ordes ministeriais que regulan ambas as titulacións: Orde ECI/3854/2007 e Orde ECI/3857/2007

Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e normalmente seencontra a un nivel que, ben que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo;

Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que normalmente sedemostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo;

Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética;

Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado;

Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.

Ver a información de cada titulación

Ver a información de cada titulación

Ver a información de cada titulación

Mobilidade

A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):

Portal Internacional

Prácticas

O plan de estudos contempla un Practicum I de 18 créditos común a ambas as dúas titulacións.

Deberáse realizar ademais un Practicum II, de 24 créditos, por cada titulación, que ademais deberá estar vinculado á mención elixida.

Polo tanto, o alumno deberá completar 66 créditos de practicum en total.

Os estudantes deberán presentar un traballo de fin de grao de 9 créditos por cada titulación do dobre grao.

Profesorado
Nuria Abal Alonso
Cristina Abeal Pereira
Cristian Abelairas Gómez
Maite Abilleira Gonzalez
Jorge Albella Martinez
Francisco Javier Alcala Rodriguez
Diego Allen-Perkins Avendaño
Patricia Alonso Ruido
David Alvarez Caneda
Lorena Añon Loureiro
Jose Angel Armas Castro
Francisco Jose Armas Quinta
Martin Barcala Furelos
Silvia Basanta Camiño
Paloma Blanco Anaya
Vanessa Blanco Seoane
Natalia Rosa Bohorquez Villanueva
Pablo Brocos Mosquera
Maria Jose Caamaño Rojo
Maria Do Carmen Cambeiro Lourido
Lorena Casal Otero
Lucia Casas Quiroga
Valentin Tomas Castellano Mendez
Gonzalo Castiñeira Veiga
Belén María Castro Fernández
Susana Cid Fernandez
Sergio Clavero Ibañez De Garayo
Olalla Cortizas Varela
Julia Maria Crespo Comesaña
Beatriz Crujeiras Pérez
Mario Diz Otero
Andres Dominguez Almansa
Raúl Eirín Nemiña
Iris Estevez Blanco
Fatima Maria Faya Cerqueiro
Julia Feijóo Outumuro
Maria Teresa Fernandez Blanco
Antía Fernández López
Isabel Fernandez Lopez
Maria Del Carmen Fernandez Morante
Elena Fernandez Rey
Maria Dolores Fernandez Tilve
Maria Del Mar Fernandez Vazquez
Fernando Fraga Varela
Jose Pablo Franco Lopez
Maria Del Carmen Franco Vazquez
Eduardo Jose Fuentes Abeledo
Beatriz Garcia Antelo
Luis Manuel Garcia Bernadal
Laura Garcia Docampo
Jorge Garcia Marin
David Garcia Romero
Isabel Garcia-Rodeja Gayoso
Pablo Gayo Perez
Carol Jean Gillanders
Begoña Gomez Vazquez
Sara González Bernárdez
Irene Gonzalez Costa
María Adelina Guisande Couñago
María Do Carme Hermida Gulías
Alfonso Iglesias Amorin
Patricia Maria Iglesias Souto
Guadalupe Jimenez Esquinas
Mariana Killner
Martin Manuel Leranoz Iglesias
Xosé María Lopez Carretero
Carme Lopez Fernandez
Silvia Lopez Gomez
Maria Leticia Lopez Mondejar
Zosimo Lopez Pena
Sabela Carme Mallo López
Irina Malyuchenko
Zeltia Martínez López
Maria Isabel Moran Cabanas
Remigio Moreira Arincon
Marta Neira Rodriguez
Ana Nieto Vieites
Maria Xesus Nogueira Pereira
Cristina Nuñez Garcia
Paula Outon Oviedo
Juan Carlos Pardo Perez
Lucia Peixoto Pino
Monserrat Pena Presas
Raquel Pereira Romasanta
Eulogio Pernas Morado
Blanca Puig Mauriz
Ana Maria De La Concepcion Rabe
Julia Rey Brandariz
Javier Rico Diaz
Paula Rodriguez Abruñeiras
José Eugenio Rodríguez Fernández
Alexandra Miroslava Rodriguez Gil
Ana Rodriguez Groba
Sandra Rodriguez Nieto
Ana Belen Rodriguez Raposo
Jesus Rodriguez Rodriguez
Angel Salgado Barreira
Maria Salgado Somoza
Luis Ahmed Sanchez Arrocha
Maria Teresa Sánchez Castaño
Maria Carmen Santos Gonzalez
Eva María Taboada Ares
Yesica Teijeiro Boo
Cristina Trigo Martínez
Margarita Valcarce Fernandez
Esther Vila Couñago
Milena Villar Varela
Elisa Teresa Zamora Rodriguez
Maruxa Zapata Cachafeiro

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2021-2022

2022-2023

Oferta

IN01
Prazas ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico.

Info da escala: Número enteiro

10,0

16,0

16,0

16,0

16,0

Matrícula

IN02
Matrícula

Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Número enteiro

13,0

30,0

43,0

85,0

91,0

IN03
Matrícula de acceso

Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

13,0

18,0

20,0

19,0

17,0

IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición

Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

13,0

18,0

20,0

19,0

17,0

IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición

Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

38,46

11,11

-5,0

-

Perfil de entrada

IN06
Nota media de acceso por preinscrición

Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.

Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).

12,0596

12,2572

12,418

13,0833

13,0686

IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados

Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados

Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

7,69

3,33

2,33

3,53

3,3

Adecuación á demanda

IN10
Relación de estudantes preinscritos en 1ª opción matriculados por 1ª vez sobre as prazas ofertadas

Número de estudantes preinscritos en primeira opción matriculados por primeira vez dividido entre as prazas ofertadas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

118,75

112,5

106,25

IN12
Taxa de ocupación

Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

130,0

112,5

250,0

237,5

212,5

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2021-2022

2022-2023

Mobilidade allea

IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados

Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

1,1

Indicador

2021-2022

2022-2023

IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu

Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2021-2022

2022-2023

Abandono

IN40
Taxa de abandono durante o primeiro curso

Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de ingreso matriculados no título no curso académico X, que non se matricularon nos cursos X+1 e X+2, e o número total de estudantes desa cohorte de entrada que accederon no curso académico X.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

-

8,33

-5,0

-5,26

IN41
Taxa de abandono

Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

-

-

-

16,67

Avaliación

IN36
Taxa de avaliación

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

99,75

100,0

99,04

100,0

Duración media dos estudos

IN38
Duración media dos estudos

Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

-

-

5,0

5,0833

Eficiencia dos titulados

IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados)

Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

-

-

99,87

99,67

Estudantes por grupo

IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva

Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

34,0734

28,1289

26,4805

27,8302

IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

82,5333

81,1333

85,0857

87,7465

IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

-

65,4444

54,8667

57,25

Éxito

IN35
Taxa de éxito

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

99,72

100,0

IN50
Taxa de éxito dos egresados

Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

-

-

99,87

99,67

Graduación

IN37
Taxa de graduación

Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

-

-

-

83,33

IN51
Taxa de idoneidade na graduación

Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou antes e a súa cohorte de ingreso.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

-

-

75,0

64,71

Rendemento

IN34
Taxa de rendemento

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

99,75

100,0

98,76

100,0

Satisfacción

IN15
Satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade

Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

-

-

-

5,0

-

IN19
Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

-

-

-

4,22

4,1333

IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

-

-

-

4,67

-

IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación

Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

-

-

-

3,32

-

IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida

Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

-

3,43

3,64

4,0

3,67

IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida

Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

-

4,2101

4,0936

4,2471

4,2033

IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida

Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

72,4138

59,0909

51,9481

26,6667

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2021-2022

2022-2023

IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios

Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

50,0

55,0

51,43

53,33

70,0

IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

75,0

71,43

69,31

75,25

73,08

IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

33,33

34,07

23,76

17,82

22,12

Os contidos desta páxina actualizáronse o 28.07.2023.