Ir o contido principal

Máster Universitario en Estudos da Literatura e da Cultura

Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Artes e Humanidades
Ámbito de coñecemento
Filología, estudios clásicos, traducción y lingüística.
Centro(s)
Facultade de Filoloxía
Avda. de Castelao, s/n, 15782
Santiago de Compostela
881811750 (Conserxaría)
881811762 (Decanato)
filoloxia.decanato [at] usc.gal
Campus
Santiago de Compostela
Coordinador/a
Cesar Pablo Dominguez Prieto
Contacto
cesar.dominguez [at] usc.gal

O máster ofrece unha completa formación que abarca dende estudos literarios e culturais ata ferramentas para a edición de textos literarios ou o campo das industrias culturais. Tradición, modernidade e diversidade conviven facendo da literatura e a cultura unha porta entre a universidade e o mundo.

Duración: 1 ano académico
Código RUCT: 4314246
Número de ECTS: 60
Número prazas: 26

Decano/a ou director/a do centro:
ELIAS JOSE FEIJO TORRES

Coordinador-a do título:
Cesar Pablo Dominguez Prieto
cesar.dominguez [at] usc.gal

Linguas de uso:
Castelán, Galego

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela

Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
Orde do 05/12/2013 (DOG 20/12/2013)

Data de publicación no BOE:
04/04/2014

Data da última acreditación:
03/06/2022

A variedade de liñas e contidos do Máster en Estudos da Literatura e da Cultura ofrécelle ao estudante unha completa formación que abrangue desde os estudos literarios e culturais en diversas linguas, ata as ferramentas para a edición de textos literarios ou o emerxente campo das industrias culturais.

Tradición, modernidade e diversidade conviven así nun máster que fai da literatura e a cultura unha porta entre a universidade e o mundo.

 

Obrigatorios Comúns 24
Obrigatorios Específicos 6
Optativos 15
Traballo Fin de Máster 15
Total 60

Neste máster contémplanse dous itinerarios

Itinerario A: Edición, estudo e historia dos textos literarios
Itinerario B: Estudos teóricos e comparados da literatura e da cultura

Para a realización do itinerario A o alumno/a deberá cursar obrigatoriamente as materias vinculadas:
Estudo e edición de textos até o século XVII
Estudo e edición de textos desde o século XVIII
E ademais deberá elixir 15 ECTS do módulo de optativas dese itinerario.

Para a realización do itinerario B o alumno/a deberá cursar obrigatoriamente as materias vinculadas:
Transferencias literarias e culturais
Teorías contemporáneas da literatura e da cultura (3ECTS)
E ademais deberá elixir 15 ECTS do módulo de optativas dese itinerario.

Métodos de investigación en literatura e cultura

  • P5191101
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Bibliografía material, codicoloxía e historia do libro

  • P5191102
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Bases metodolóxicas da edición e da historia dos textos literarios

  • P5191103
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Crítica literaria e análise da cultura

  • P5191104
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Estudos literarios comparados

  • P5191105
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Retórica e preceptiva literaria

  • P5191205
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

O legado clásico

  • P5191206
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Literatura e memoria

  • P5191207
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Teatro dos séculos XVII e XVIII

  • P5191208
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

A renovación teatral desde o século XIX

  • P5191209
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Renacemento e renacementos na literatura occidental

  • P5191210
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Formas e xéneros poéticos

  • P5191211
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Formas e xéneros narrativos

  • P5191212
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Literatura, relixión e espiritualidade

  • P5191213
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Planificación da cultura e creación de empresas “spin-off”

  • P5191215
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Escrituras emerxentes

  • P5191216
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Estudos filmoliterarios

  • P5191217
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Estudos interartísticos

  • P5191218
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

“Performance” e análise do espectáculo

  • P5191219
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Ciberliteratura e cultura dixital

  • P5191220
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Intermedialidade e cultura de masas

  • P5191221
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Estudos de xénero na literatura e na cultura

  • P5191222
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Estudos da cultura

  • P5191223
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

O máster ofrece unha completa formación que abrangue desde os estudos literarios e culturais ata as ferramentas para a edición de textos literarios ou o campo das industrias culturais. Tradición, modernidade e diversidade conviven facendo da literatura e a cultura unha porta entre a universidade e o mundo.

Non se contempla

Obrigatorios Comúns 24
Obrigatorios Específicos 6
Optativos 15
Traballo Fin de Máster 15
Total 60

O coordinador do programa facilitará aos alumnos orientación sobre os contidos das materias, dos procesos administrativos e das canles de información dispoñibles.
Así mesmo, o coordinador encargarase do asesoramiento sobre as materias que debe elixir o alumno tendo en conta o tema (obra, época, autor) e o tema e posibles directores do seu TFM.
Está previsto o cambio de director do TFM, que deberá ser aprobado pola Comisión Académica.
Están previstos os seguintes mecanismos de interacción:
1. Seminarios: a proporción de créditos interactivos que corresponde a cada materia fai obrigada unha presencialidad participativa por parte do alumno.
2. Sesións de tutoría: a atención a grupos reducidos permiten personalizar a docencia.
3. Dirección de TFM: o alumno manterá un contacto permanente co profesor encargado da dirección do seu TFM, que será obxecto dun seguimiento continuado nas súas diferentes fases.
4. Outras actividades: poderían organizarse actividades extra-académicas (asistencia a conferencias e congresos, a obras de teatro ou a concertos; visitas a museos ou bibliotecas), como complemento formativo.
5. Interactuación de alumnos: entre os alumnos realízanse actividades colectivas que permiten o intercambio de información, ideas e métodos de traballo, durante o desenvolvemento dos cursos e a preparación do TFM. O principal mecanismo, nos cursos, consiste en propoñer actividades en grupo, que comportan un reparto de tarefas, discusión de achegas e posta en común de conclusións.
6. Avaliación: aínda que a USC dispón dun sistema oficial de avaliación dos resultados, o propio programa dispoñerá na súa páxina web dunha sección dedicada a este fin.
Ao finalizar cada ano académico solicitarase aos alumnos que cubran este cuestionario, cuxos resultados serán analizados pola Comisión Académica e o profesorado do máster. Os profesores dispoñen dun cuestionario similar, que neste caso serve de mecanismo de autoavaliación do programa.
7. Interacción e coordinación do profesorado: ao longo do curso celebraranse diversas reunións de profesores, ou da comisión que represente a todo o profesorado do programa, cos seguintes cometidos: garantir a coherencia dos programas, do desenvolvemento do curso e dos criterios de admisión e avaliación de alumnos; comprobar a coherencia e adecuación da carga de traballo esixido ao alumno; determinar as características (nivel, contidos, extensión, forma de presentación e defensa) do TFM; levar un seguimiento personalizado de cada alumno, para resolver todos os problemas de tipo académico ou individual que poidan xurdir, con independencia da atención proporcionada polo seu particular titor.

Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:

  • A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
  • A supresión gradual da impartición da docencia.
  • Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.

Acceso

Para acceder aos ensinos oficiais de Máster será necesario estar en posesión de:
A.1. Un título universitario oficial español.
A.2. Un título expedido por unha institución de educación superior pertencente a outro Estado integrante do Espazo Europeo de Educación Superior que faculte no mesmo para o acceso a ensinos de Máster.
A.3. Un título pertencente a un sistema educativo alleo ao Espazo Europeo de Educación, previa comprobación pola Universidade de que o citado título acredita un nivel de formación equivalente aos correspondentes títulos universitarios oficiais españois e faculta no país expedidor do título para o acceso a ensinos de posgrao.
A.4. Un título superior das Ensinanzas Artísticas Superiores do sistema educativo español.

Admisión

Modalidade: criterios xerais

Titulacións:
Titulacións da rama de Artes e Humanidades ou Ciencias Sociais e Xurídicas
Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega Celga II, ou española B2, consonte o Acordo do Consello de Goberno da USC do 30 de xullo de 2018.
De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán asistir a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido.

Información actualizada en cada convocatoria de matrícula

Modalidade: criterios xerais

Titulacións:
Titulacións da rama de Artes e Humanidades ou Ciencias Sociais e Xurídicas
Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega Celga II, ou española B2, consonte o Acordo do Consello de Goberno da USC do 30 de xullo de 2018.
De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán asistir a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido.

Información actualizada en cada convocatoria de matrícula

- Capacidade para aplicar os coñecementos histórico-filolóxicos, retóricos e bibliográficos necesarios para a edición da literatura.
- Capacidade para aplicar as distintas ferramentas da metodoloxía da crítica textual.
- Capacidade para comprender os fenómenos literarios dende unha perspectiva comparada en relación cos particulares contextos historiográficos e xeoculturais.
- Capacidade para abordar o concepto de texto e textualidade dun modo aberto, onde teñen espazo outras formas culturais, non estritamente literarias, atendendo ás distintas artes e a irrupción dos novos medios.
- Dominio das distintas técnicas de elaboración dun traballo de investigación no ámbito literario e cultural.

- Capacidade para aplicar os coñecementos histórico-filolóxicos, retóricos e bibliográficos necesarios para a edición da literatura.
- Capacidade para aplicar as distintas ferramentas da metodoloxía da crítica textual.
- Capacidade para comprender os fenómenos literarios dende unha perspectiva comparada en relación cos particulares contextos historiográficos e xeoculturais.
- Capacidade para abordar o concepto de texto e textualidade dun modo aberto, onde teñen espazo outras formas culturais, non estritamente literarias, atendendo ás distintas artes e a irrupción dos novos medios.
- Dominio das distintas técnicas de elaboración dun traballo de investigación no ámbito literario e cultural.

Mobilidade

A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa): Portal Internacional

Prácticas

O alumnado poderá realizar prácticas en empresas, institucións e fundacións que lle permitirán acadar competencias profesionais e aplicar moitos dos coñecementos adquiridos nos cursos do máster.

Os estudantes realizarán e defenderán un Traballo Fin de Máster (15 ECTS). Terán a oportunidade de elixir con flexibilidade tema e titor/a grazas á ampla e variada traxectoria académica e investigadora do profesorado implicado no título.

O profesorado está composto por profesores que pertencen a departamentos da propia Universidade, cunha ampla e variada traxectoria académica e investigadora. Ademais contarase con profesorado de recoñecido prestixio procedente doutras Universidades.

Profesorado
Angel Eugenio Abuin Gonzalez
Maria Jose Alonso Veloso
María Marta Álvarez Rodríguez
Fernando Cabo Aseguinolaza
Arturo Casas Vales
Marilena Ceccarelli
Ana Gloria Chouciño Fernandez
Maria Esther Corral Diaz
Helena Rosa De Carlos Villamarin
Cesar Pablo Dominguez Prieto
Elias Jose Feijo Torres
Santiago Fernandez Mosquera
Isabel García Adánez
Margarita Garcia Candeira
Manuel Garcia Martinez
Pablo Garcia Martinez
Jose Virgilio Garcia Trabazo
Antonio Jesus Gil Gonzalez
Rosa Marta Gomez Pato
Debora Gonzalez Martinez
Santiago Gutierrez Garcia
Isabel Hernando Morata
Mariana Killner
Victor Millet Schröder
Xose Henrique Monteagudo Romero
Maria Isabel Moran Cabanas
Luis Navarrete Cardero
Xose Nogueira Otero
Maria Xesus Nogueira Pereira
Cristina Patiño Eirin
Jose Carlos Quiroga Diaz
Maria Felisa Rodriguez Prado
Margarita Santos Zas
Cristina Tamames Gala
Alejandra Ulla Lorenzo
Joel Varela Rodriguez
Francisco Dario Villanueva Prieto

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Oferta

IN01
Prazas ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico.

Info da escala: Número enteiro

26,0

26,0

26,0

26,0

26,0

26,0

Matrícula

IN02
Matrícula

Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Número enteiro

25,0

33,0

33,0

38,0

35,0

29,0

IN03
Matrícula de acceso

Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

17,0

24,0

21,0

26,0

24,0

22,0

IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición

Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

17,0

24,0

21,0

26,0

24,0

22,0

IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición

Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-26,09

41,18

-12,5

23,81

-7,69

-

Perfil de entrada

IN06
Nota media de acceso por preinscrición

Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.

Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).

7,4714

7,4214

7,4074

7,4081

7,7392

8,1813

IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados

Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

20,0

6,06

15,15

26,32

22,86

24,14

IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados

Porcentaje de estudiantes nacionales de fuera de Galicia sobre estudiantes matriculados, sin contabilizar los estudiantes matriculados en programas de movilidad incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

8,0

18,18

18,18

10,53

5,71

3,45

IN13
Porcentaxe de matriculados que son titulados da USC

Número de estudantes matriculados no máster que son egresados da USC.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

-

-

57,89

62,86

51,72

Adecuación á demanda

IN12
Tasa de ocupación

Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

65,38

92,31

80,77

100,0

92,31

84,62

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Mobilidade allea

IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados

Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

3,03

0,0

2,86

6,9

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu

Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

58,33

68,42

52,94

50,0

57,69

63,16

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Abandono

IN41
Taxa de abandono RD 1393/2007

Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

13,04

11,76

8,33

9,52

4,0

4,17

Avaliación

IN36
Taxa de avaliación

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

79,27

87,64

83,23

85,33

88,96

81,56

Duración media dos estudos

IN38
Duración media dos estudos

Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.

Info da escala: Número racional con dous decimais

1,3333

1,1579

1,4118

1,2

1,3462

1,2632

Eficiencia dos titulados

IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados

Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

92,31

96,2

90,67

96,39

92,65

93,51

Estudantes por grupo

IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva

Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva.

Info da escala: Número racional con dous decimais

7,5172

12,125

11,72

12,1923

11,88

9,5769

IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

26,4

26,8

27,4

27,6

23,2

IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

8,3684

7,95

8,5714

7,95

6,3333

Éxito

IN35
Taxa de éxito

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

98,34

98,26

99,25

96,39

98,97

99,75

IN50
Taxa de éxito dos egresados

Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

92,31

96,2

90,67

100,0

97,32

99,61

Graduación

IN37
Taxa de graduación

Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso. Amosa información sobre o grao de eficacia do alumnado e da institución con relación á súa actividade académica.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

69,57

52,94

87,5

66,67

92,0

87,5

Rendemento

IN34
Taxa de rendemento

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

77,95

86,12

82,61

82,25

88,04

81,36

Satisfacción

IN19
Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

5,0

4,2222

-

4,5

4,89

2,1111

IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

-

4,5

-

5,0

5,0

4,53

IN23
Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible

Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,3

4,8

-

-

-

-

IN33
Grao de satisfacción dos egresados cos servizos

Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,4167

4,8333

-

-

-

-

IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación

Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,4944

4,7556

-

3,26

3,55

-

IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida

Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,54

4,42

4,51

4,4

4,37

4,37

IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida

Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,0289

4,1667

4,3719

4,3735

4,532

4,5152

IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción

Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

56,5217

31,0345

54,1667

35,7143

34,2857

16,129

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios

Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

96,55

100,0

100,0

96,43

96,67

IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

96,55

97,22

96,77

96,88

97,06

IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

89,66

82,76

80,56

80,65

75,0

82,35

Os contidos desta páxina actualizáronse o 11.09.2024.