O máster, de carácter interuniversitario, proporciona formación en lingüística avanzada a graduados en Filoloxía, Linguas, Lingüística, Tradución e Interpretación, Humanidades e Socioloxía, para especializalos nas áreas aplicadas de Adquisición e Ensino de Linguas, Comunicación e Recursos Lingüísticos, e Léxico, Gramática e Variación.
Máster Universitario en Lingüística Aplicada
Duración:
1 ano académico
Código RUCT: 4314271
Número de ECTS: 60
Número prazas: 10
Decano/a ou director/a do centro:
ELIAS JOSE FEIJO TORRES
Coordinador-a do título:
Gabriela Prego Vazquez
gabriela.prego [at] usc.es
Linguas de uso:
Castelán, Galego
Universidade coordinadora:
Universidade da Coruña
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade da Coruña
Universidade de Vigo
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
Orde do 05/12/2013 (DOG 20/12/2013)
Data de publicación no BOE:
16/04/2014 (correc. erros: 24/04/2014 e 12/05/2014)
Data da última acreditación:
25/09/2013
É un máster interuniversitario que se imparte coas universidades de A Coruña e Vigo permitindo que os estudantes, segundo a formación que se teña, adquiran e/ou reforcen a formación en lingüística avanzada (módulo de cursos obrigatorios, con materias de carácter metodolóxico e fundamental) e se especialicen nun dos bloques temáticos de carácter esencialmente aplicado nos que están agrupadas as materias optativas:
- Adquisición e ensino de linguas
- Comunicación e recursos lingüísticos
- Léxico, gramática e variación
Duración:
1 ano académico
Código RUCT: 4314271
Número de ECTS: 60
Número prazas: 10
Decano/a ou director/a do centro:
ELIAS JOSE FEIJO TORRES
Coordinador-a do título:
Gabriela Prego Vazquez
gabriela.prego [at] usc.es
Linguas de uso:
Castelán, Galego
Universidade coordinadora:
Universidade da Coruña
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade da Coruña
Universidade de Vigo
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
Orde do 05/12/2013 (DOG 20/12/2013)
Data de publicación no BOE:
16/04/2014 (correc. erros: 24/04/2014 e 12/05/2014)
Data da última acreditación:
25/09/2013
É un máster interuniversitario que se imparte coas universidades de A Coruña e Vigo permitindo que os estudantes, segundo a formación que se teña, adquiran e/ou reforcen a formación en lingüística avanzada (módulo de cursos obrigatorios, con materias de carácter metodolóxico e fundamental) e se especialicen nun dos bloques temáticos de carácter esencialmente aplicado nos que están agrupadas as materias optativas:
- Adquisición e ensino de linguas
- Comunicación e recursos lingüísticos
- Léxico, gramática e variación
5.1 Condicións de terminación:
Obrigatorias: 24
Optativas: 24
Prácticas externas 6
Traballo fin de máster: 6
Total: 60
Para obter o mestrado os/as estudantes deberán cursar obrigatoriamente unha especialidade, para o cal deberán elixir dous módulos da súa especialidade. As especialidades ofertadas son as seguintes:
-Especialidade en Lingüística aplicada á adquisición de linguas
Módulos:
- Lingüística aplicada á adquisición de linguas
- Ensino de segundas linguas
- Lingua de signos española
Proporciona formación avanzada e actual en lingüística aplicada e teoría lingüística así como recursos metodolóxicos que permiten abordar nos novos contextos multilingües e multimodais a adquisición de linguas ou o desenvolvemento lingüístico atípico (patoloxías lingüísticas). Os contidos teóricos e prácticos desta especialidade permiten a especialización profesional a logopedas ou graduados en linguas ou en tradución e interpretación, que queiran orientarse a ámbitos como a lingüística clínica, o ensino de segundas linguas ou os usos profesionais da lingua de signos.
-Especialidade en Comunicación e recursos lingüísticos
Módulos:
- Linguas e tecnoloxías
- Comunicación profesional
- Mediación e planificación
Proporciona formación lingüística avanzada para actuar en contornos multidisciplinares, tendo como obxectivos fundamentais o desenvolvemento de habilidades comunicativas, o coñecemento e manexo de linguaxes específicas, o dominio do contorno virtual e as novas tecnoloxías, a xestión e organización da información, a creación de contidos para calquera medio ou soporte e o coñecemento dos principais conceptos de planificación e política lingüística. Os contidos teóricos e prácticos desta especialidade preparan ao estudante para actuar en ámbitos profesionais multidisciplinares e diversificados.
-Especialidade en Léxico, gramática e variación
Módulos:
- O universo do léxico
- Semántica, gramática e pragmática
- Lingüística contrastiva e variación
Oferece unha especialización no campo de estudo do léxico, da semántica, gramática e pragmática, así como nas interrelacións entre estes compoñentes, e no ámbito da lingüística contrastiva e da variación. O seu obxectivo é familiarizar o alumno tanto coas teorías científicas actuais como coas súas aplicacións prácticas, de modo que adquiran a capacidade de deseñar, planificar e desenvolver temas e proxectos de investigación neste campo.
Lingüística de corpus e adquisición da lingua
- P5211201
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Conciencia Lingüística (language awareness) e adquisición de segundas linguas en contextos multilingües
- P5211202
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Aplicacións da psicolingüística
- P5211203
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Análise da conversa aplicada
- P5211204
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Avaliación
- P5211205
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Creación e elaboración de materiais de aprendizaxe
- P5211206
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Estratexias e métodos de ensino e aprendizaxe
- P5211207
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Aspectos socioculturais e lingüísticos no ensino de segundas linguas
- P5211208
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Gramática e léxico da lingua de signos española
- P5211209
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Usos profesionais da lingua de signos española
- P5211210
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Adquisición e desenvolvemento da lingua na comunidade xorda
- P5211211
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Ensino da lingua oral a xordos e da lingua de signos a oíntes
- P5211212
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Deseño e desenvolvemento de tecnoloxías lingüísticas
- P5211213
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Procesamento da linguaxe oral
- P5211214
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Dixitalización e edición
- P5211215
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
A información lingüística e Internet
- P5211216
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Comunicación multimodal
- P5211217
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Comunicación oral
- P5211218
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Comunicación escrita
- P5211219
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Terminoloxía e linguaxes específicas
- P5211220
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Mediación Lingüística
- P5211221
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Políticas lingüísticas
- P5211222
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Planificación lingüística
- P5211223
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Multilingüismo e Internet
- P5211224
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Fundamentos de lexicoloxía e lexicografía
- P5211225
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
A elaboración do dicionario
- P5211226
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
A avaliación de dicionarios
- P5211227
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Terminoloxía e Terminografía
- P5211228
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Cuestións de semántica e sintaxe
- P5211229
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Dimensións do significado. Semántica e pragmática
- P5211230
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Gramática e discurso
- P5211231
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Cuestións actuais da Gramática
- P5211232
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Variación lingüística
- P5211233
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Temas de lingüística contrastiva
- P5211234
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Contacto de linguas e as súas consecuencias
- P5211235
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Cambio Lingüistico
- P5211236
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Modelos e Métodos na Lingüística Actual
- P5211101
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 6 créditos
Lingüística de corpus
- P5211102
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 6 créditos
Lingüística aplicada
- P5211103
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 6 créditos
Tecnoloxías Lingüísticas
- P5211104
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Recursos bibliográficos e xéneros científicos
- P5211105
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Prácticas Externas
- P5211106
- Obrigatorio
- Prácticas en Empresas de Grao e Máster
- 6 créditos
Traballo fin de máster
- P5211107
- Obrigatorio
- Traballos Fin de Grao e Máster
- 6 créditos
O máster, de carácter interuniversitario, proporciona formación en lingüística avanzada a graduados en Filoloxía, Linguas, Lingüística, Tradución e Interpretación, Humanidades e Socioloxía, para especializalos nas áreas aplicadas de Adquisición e Ensino de Linguas, Comunicación e Recursos Lingüísticos, e Léxico, Gramática e Variación.
Resulta recomendábel, como perfil de ingreso, a existencia dunha formación académica previa no ámbito de Artes e Humanidades ou das Ciencias Sociais, especialmente ter cursado un título de graduado ou equivalente que contemple unha formación específica nos estudos lingüísticos, no ámbito da comunicación, etc.
5.1 Condicións de terminación:
Obrigatorias: 24
Optativas: 24
Prácticas externas 6
Traballo fin de máster: 6
Total: 60
As Facultades participantes contan cun Plan de acción tutorial (PAT) para os estudantes de máster. A través do PAT, a facultades asignarán profesores titores a todo o alumnado de novo ingreso. Inicialmente o estudante deberá responder un cuestionario específico que permitirá coñecer con máis precisión o perfil de ingreso real do estudantado e as súas necesidades. Ao longo de todo o curso, a través de entrevistas específicas entre o/a estudante e o profesor/a titor/a, realizarase un seguimento do estudante que, ademais, terá a ocasión de dispoñer dun/a profesor/a de referencia para todas as cuestións sobre as que necesite orientación.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
- A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
- A supresión gradual da impartición da docencia.
- Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Acceso
Para acceder aos ensinos oficiais de Máster será necesario estar en posesión de:
A.1. Un título universitario oficial español.
A.2. Un título expedido por unha institución de educación superior pertencente a outro Estado integrante do Espazo Europeo de Educación Superior que faculte no mesmo para o acceso a ensinos de Máster.
A.3. Un título pertencente a un sistema educativo alleo ao Espazo Europeo de Educación, previa comprobación pola Universidade de que o citado título acredita un nivel de formación equivalente aos correspondentes títulos universitarios oficiais españois e faculta no país expedidor do título para o acceso a ensinos de posgrao.
A.4. Un título superior das Ensinanzas Artísticas Superiores do sistema educativo español.
Admisión
Modalidade: con límite de prazas e criterios específicos
TITULACIÓNS DE ACCESO
Por orde de preferencia:
1º Lic. ou Grao en Filoloxía ou títulos equivalentes da rama de humanidades. Lic. ou Grao en Tradución e Interpretación ou títulos equivalentes da rama de humanidades.
2º Lic. ou Grao en Humanidades; Comunicación; Filosofía; Historia ou titulacións equivalentes da rama de humanidades.
3º Lic. ou Grao da rama de Ciencias Sociais e Xurídicas
Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega: Celga II, ou española: B2, consonte o Acordo do Consello de Goberno da USC do 30 de xullo de 2018.
De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán asistir a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido
CRITERIOS DE SELECCIÓN:
- Expediente académico: 75%
- Curriculum: 20%
- Estar en posesión dunha Licenciatura o dun grao en Filoloxía, Lingüística, Tradución e Interpretación, Linguas / Letras e noutras licenciaturas ou graos das áreas de Humanidades ou Ciencias Sociais: 5%
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
Modalidade: con límite de prazas e criterios específicos
TITULACIÓNS DE ACCESO
Por orde de preferencia:
1º Lic. ou Grao en Filoloxía ou títulos equivalentes da rama de humanidades. Lic. ou Grao en Tradución e Interpretación ou títulos equivalentes da rama de humanidades.
2º Lic. ou Grao en Humanidades; Comunicación; Filosofía; Historia ou titulacións equivalentes da rama de humanidades.
3º Lic. ou Grao da rama de Ciencias Sociais e Xurídicas
Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega: Celga II, ou española: B2, consonte o Acordo do Consello de Goberno da USC do 30 de xullo de 2018.
De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán asistir a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido
CRITERIOS DE SELECCIÓN:
- Expediente académico: 75%
- Curriculum: 20%
- Estar en posesión dunha Licenciatura o dun grao en Filoloxía, Lingüística, Tradución e Interpretación, Linguas / Letras e noutras licenciaturas ou graos das áreas de Humanidades ou Ciencias Sociais: 5%
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
1 - Capacitación dos estudantes para adquiriren coñecementos lingüísticos especializados e habilidades para analizar críticamente as propostas máis relevantes no ámbito dos estudos lingüísticos.
2 - Adquisición dos fundamentos metodolóxicos e críticos que permitan aos estudantes accederen ao exercicio da actividade profesional cunha formación versátil e interdisciplinar.
3 - Capacidade dos estudantes no manexo das novas tecnoloxías da información e da comunicación aplicadas ao campo dos estudos lingüísticos.
4 - Capacidade dos estudantes para abriren vías de investigación novidosas no ámbito dos estudos lingüísticos, dotándoas de aplicación práctica para a súa transferencia a distintos ámbitos profesionais
5 - Capacidade dos estudantes para comprenderen as interrelacións pertinentes entre os diversos ámbitos de estudo que integran o máster.
1 - Coñecemento dos principios básicos, as técnicas fundamentais e algúns resultados destacados da investigación actual en lingüística
2 - Capacidade para comprender a diversidad teórica e metodolóxica das escolas lingüísticas.
3 - Capacidade para distinguir e aplicar adecuadamente os distintos métodos de investigación en lingüística.
4 - Capacidade dos estudantes para aplicaren a metodoloxía da lingüística baseada na análise de corpus lingüísticos.
5 - Capacidade para a selección adecuada de datos lingüísticos en función do método de investigación elixido.
6 - Coñecemento das principais áreas da lingüística aplicada.
7 - Capacidade para aplicar os coñecementos lingüísticos adquiridos aos problemas do mundo profesional (docencia, asesoramento e mediación lingüística, tradución, lexicografía, planificación lingüística, etc).
8 - Obtención dun nivel de formación teórica que permita comprender e xulgar críticamente a bibliografía lingüística especializada.
9 - Capacidade para xestionar os recursos lingüísticos e a información lingüística para propósitos académicos e de investigación (identificación e acceso á bibliografía, utilización apropiada de recursos e equipamentos, utilización de tecnoloxía para rexistrar datos, manexo de bases de datos, etc.)
10 - Capacidade no manexo das diferentes tecnoloxías lingüísticas que conforman a actual sociedade do coñecemento: dicionarios electrónicos, correctores e tradutores automáticos, e sistemas de aprendizaxe de lingua asistida por ordenador.
Mobilidade
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa): Portal Internacional
Prácticas
A materia ten como obxectivo principal achegar o alumnado ao ambiente laboral nos distintos ámbitos profesionais sobre os que podería orientar a súa actividade futura. Por iso, proporcionaráselle a posibilidade de realizar prácticas en empresas relacionadas cos sectores de planificación e asesoramento lingüístico e literario, xestión e asesoramento en medios de comunicación, relacións internacionais, ámbito editorial, empresas e administración pública, ensino de linguas, etc.
Na avaliación terase en conta a actividade realizada polo alumnado na empresa ou institución en que realizou as prácticas. Para isto a persoa que o titorice na empresa ou institución remitirá un informe final da súa actividade.
O traballo fin de máster versará sobre algún aspecto relacionado coas materias obrigatorias ou optativas que curse o alumnado.
Para poder defender o traballo de fin de máster será necesario superar os restantes 54 créditos da titulación e realizarase de acordo coas directrices que aprobará a Comisión Académica a partir da normativa xa existente nas universidades participantes. O acto de defensa do traballo será público e o alumno terá de realizar unha exposición resumida do seu traballo nun tempo máximo de 20 minutos e deberá responder as cuestións que lle formulen os membros da Comisión. As características formais do traballo recolleranse nas devanditas directrices.
O equipo docente está composto por profesorado altamente cualificado, así como profesorado invitado de recoñecido prestixio e a titorización e seguimento do alumnado realízase de xeito individualizado.
A experiencia docente, investigadora e profesional do profesorado implicado nos másteres dos cales procede este, proporciona unha formación innovadora que pode preparar aos alumnos para o mundo da investigación, pero tamén para o mundo empresarial.
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Oferta |
|||||||
IN01 Prazas ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Info da escala: Número enteiro |
10,0 |
15,0 |
10,0 |
10,0 |
10,0 |
10,0 |
|
Matrícula |
|||||||
IN02 Matrícula Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming. Info da escala: Número enteiro |
17,0 |
20,0 |
18,0 |
19,0 |
12,0 |
9,0 |
|
IN03 Matrícula de acceso Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
11,0 |
10,0 |
10,0 |
10,0 |
8,0 |
5,0 |
|
IN04 Matrícula de novo ingreso por preinscrición Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
11,0 |
10,0 |
10,0 |
10,0 |
8,0 |
5,0 |
|
IN05 Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
-8,33 |
-9,09 |
0,0 |
0,0 |
-20,0 |
- |
|
Perfil de entrada |
|||||||
IN06 Nota media de acceso por preinscrición Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada. Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos). |
6,982 |
7,1477 |
7,535 |
7,6695 |
7,1902 |
7,8788 |
|
IN08 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
35,29 |
25,0 |
27,78 |
26,32 |
33,33 |
44,44 |
|
IN09 Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados Porcentaje de estudiantes nacionales de fuera de Galicia sobre estudiantes matriculados, sin contabilizar los estudiantes matriculados en programas de movilidad incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
23,53 |
15,0 |
16,67 |
15,79 |
0,0 |
0,0 |
|
IN13 Porcentaxe de matriculados que son titulados da USC Número de estudantes matriculados no máster que son egresados da USC. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
- |
- |
42,11 |
50,0 |
33,33 |
|
Adecuación á demanda |
|||||||
IN12 Tasa de ocupación Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
110,0 |
66,67 |
100,0 |
100,0 |
80,0 |
50,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mobilidade allea |
|||||||
IN18 Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
16,67 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN22 Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
75,0 |
83,33 |
80,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Abandono |
|||||||
IN41 Taxa de abandono RD 1393/2007 Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
10,0 |
0,0 |
10,0 |
25,0 |
|
Avaliación |
|||||||
IN36 Taxa de avaliación Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
92,27 |
89,09 |
91,22 |
80,91 |
83,24 |
86,67 |
|
Duración media dos estudos |
|||||||
IN38 Duración media dos estudos Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos. Info da escala: Número racional con dous decimais |
1,3333 |
1,6667 |
2,0 |
1,5833 |
1,3333 |
1,4 |
|
Eficiencia dos titulados |
|||||||
IN53 Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
96,77 |
93,39 |
90,91 |
90,35 |
96,72 |
96,08 |
|
Estudantes por grupo |
|||||||
IN32 Media de alumnos por grupo de docencia interactiva Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva. Info da escala: Número racional con dous decimais |
5,125 |
5,1111 |
4,1111 |
4,8636 |
3,35 |
3,0 |
|
IN55 Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
10,0 |
9,2 |
11,8 |
8,4 |
6,0 |
|
IN56 Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
3,2308 |
2,1538 |
2,8235 |
1,6667 |
1,6364 |
|
Éxito |
|||||||
IN35 Taxa de éxito Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
98,14 |
98,47 |
96,26 |
99,49 |
99,31 |
100,0 |
|
IN50 Taxa de éxito dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
96,77 |
93,39 |
90,91 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|
Graduación |
|||||||
IN37 Taxa de graduación Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso. Amosa información sobre o grao de eficacia do alumnado e da institución con relación á súa actividade académica. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
75,0 |
90,91 |
60,0 |
70,0 |
80,0 |
62,5 |
|
Rendemento |
|||||||
IN34 Taxa de rendemento Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
90,56 |
87,73 |
87,8 |
80,5 |
82,66 |
86,67 |
|
Satisfacción |
|||||||
IN19 Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,43 |
4,0556 |
- |
5,0 |
- |
- |
|
IN20 Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
4,5 |
- |
- |
4,33 |
- |
|
IN21 Satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
5,0 |
4,63 |
- |
- |
- |
- |
|
IN23 Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
3,3994 |
3,2 |
- |
- |
- |
- |
|
IN33 Grao de satisfacción dos egresados cos servizos Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,4447 |
3,1667 |
- |
- |
- |
- |
|
IN42 Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
3,6619 |
3,5652 |
- |
3,26 |
3,55 |
- |
|
IN46 Satisfacción do alumnado coa docencia recibida Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,08 |
4,51 |
4,37 |
4,23 |
4,9 |
4,64 |
|
IN47 Satisfacción do profesorado coa docencia impartida Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,0857 |
4,0 |
4,3795 |
4,3405 |
4,2452 |
4,2657 |
|
IN48 Taxa de resposta na enquisa de satisfacción Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
50,0 |
42,8571 |
42,8571 |
46,1538 |
16,6667 |
10,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN24 Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
80,0 |
75,0 |
88,89 |
83,33 |
85,71 |
85,0 |
IN25 Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
IN26 Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
75,0 |
65,0 |
68,42 |
68,42 |
72,73 |
71,43 |
5.1 Condicións de terminación:
Obrigatorias: 24
Optativas: 24
Prácticas externas 6
Traballo fin de máster: 6
Total: 60
Para obter o mestrado os/as estudantes deberán cursar obrigatoriamente unha especialidade, para o cal deberán elixir dous módulos da súa especialidade. As especialidades ofertadas son as seguintes:
-Especialidade en Lingüística aplicada á adquisición de linguas
Módulos:
- Lingüística aplicada á adquisición de linguas
- Ensino de segundas linguas
- Lingua de signos española
Proporciona formación avanzada e actual en lingüística aplicada e teoría lingüística así como recursos metodolóxicos que permiten abordar nos novos contextos multilingües e multimodais a adquisición de linguas ou o desenvolvemento lingüístico atípico (patoloxías lingüísticas). Os contidos teóricos e prácticos desta especialidade permiten a especialización profesional a logopedas ou graduados en linguas ou en tradución e interpretación, que queiran orientarse a ámbitos como a lingüística clínica, o ensino de segundas linguas ou os usos profesionais da lingua de signos.
-Especialidade en Comunicación e recursos lingüísticos
Módulos:
- Linguas e tecnoloxías
- Comunicación profesional
- Mediación e planificación
Proporciona formación lingüística avanzada para actuar en contornos multidisciplinares, tendo como obxectivos fundamentais o desenvolvemento de habilidades comunicativas, o coñecemento e manexo de linguaxes específicas, o dominio do contorno virtual e as novas tecnoloxías, a xestión e organización da información, a creación de contidos para calquera medio ou soporte e o coñecemento dos principais conceptos de planificación e política lingüística. Os contidos teóricos e prácticos desta especialidade preparan ao estudante para actuar en ámbitos profesionais multidisciplinares e diversificados.
-Especialidade en Léxico, gramática e variación
Módulos:
- O universo do léxico
- Semántica, gramática e pragmática
- Lingüística contrastiva e variación
Oferece unha especialización no campo de estudo do léxico, da semántica, gramática e pragmática, así como nas interrelacións entre estes compoñentes, e no ámbito da lingüística contrastiva e da variación. O seu obxectivo é familiarizar o alumno tanto coas teorías científicas actuais como coas súas aplicacións prácticas, de modo que adquiran a capacidade de deseñar, planificar e desenvolver temas e proxectos de investigación neste campo.
Lingüística de corpus e adquisición da lingua
- P5211201
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Conciencia Lingüística (language awareness) e adquisición de segundas linguas en contextos multilingües
- P5211202
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Aplicacións da psicolingüística
- P5211203
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Análise da conversa aplicada
- P5211204
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Avaliación
- P5211205
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Creación e elaboración de materiais de aprendizaxe
- P5211206
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Estratexias e métodos de ensino e aprendizaxe
- P5211207
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Aspectos socioculturais e lingüísticos no ensino de segundas linguas
- P5211208
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Gramática e léxico da lingua de signos española
- P5211209
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Usos profesionais da lingua de signos española
- P5211210
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Adquisición e desenvolvemento da lingua na comunidade xorda
- P5211211
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Ensino da lingua oral a xordos e da lingua de signos a oíntes
- P5211212
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Deseño e desenvolvemento de tecnoloxías lingüísticas
- P5211213
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Procesamento da linguaxe oral
- P5211214
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Dixitalización e edición
- P5211215
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
A información lingüística e Internet
- P5211216
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Comunicación multimodal
- P5211217
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Comunicación oral
- P5211218
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Comunicación escrita
- P5211219
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Terminoloxía e linguaxes específicas
- P5211220
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Mediación Lingüística
- P5211221
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Políticas lingüísticas
- P5211222
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Planificación lingüística
- P5211223
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Multilingüismo e Internet
- P5211224
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Fundamentos de lexicoloxía e lexicografía
- P5211225
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
A elaboración do dicionario
- P5211226
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
A avaliación de dicionarios
- P5211227
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Terminoloxía e Terminografía
- P5211228
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Cuestións de semántica e sintaxe
- P5211229
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Dimensións do significado. Semántica e pragmática
- P5211230
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Gramática e discurso
- P5211231
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Cuestións actuais da Gramática
- P5211232
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Variación lingüística
- P5211233
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Temas de lingüística contrastiva
- P5211234
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Contacto de linguas e as súas consecuencias
- P5211235
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Cambio Lingüistico
- P5211236
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Modelos e Métodos na Lingüística Actual
- P5211101
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 6 créditos
Lingüística de corpus
- P5211102
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 6 créditos
Lingüística aplicada
- P5211103
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 6 créditos
Tecnoloxías Lingüísticas
- P5211104
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Recursos bibliográficos e xéneros científicos
- P5211105
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Prácticas Externas
- P5211106
- Obrigatorio
- Prácticas en Empresas de Grao e Máster
- 6 créditos
Traballo fin de máster
- P5211107
- Obrigatorio
- Traballos Fin de Grao e Máster
- 6 créditos
O máster, de carácter interuniversitario, proporciona formación en lingüística avanzada a graduados en Filoloxía, Linguas, Lingüística, Tradución e Interpretación, Humanidades e Socioloxía, para especializalos nas áreas aplicadas de Adquisición e Ensino de Linguas, Comunicación e Recursos Lingüísticos, e Léxico, Gramática e Variación.
Resulta recomendábel, como perfil de ingreso, a existencia dunha formación académica previa no ámbito de Artes e Humanidades ou das Ciencias Sociais, especialmente ter cursado un título de graduado ou equivalente que contemple unha formación específica nos estudos lingüísticos, no ámbito da comunicación, etc.
5.1 Condicións de terminación:
Obrigatorias: 24
Optativas: 24
Prácticas externas 6
Traballo fin de máster: 6
Total: 60
As Facultades participantes contan cun Plan de acción tutorial (PAT) para os estudantes de máster. A través do PAT, a facultades asignarán profesores titores a todo o alumnado de novo ingreso. Inicialmente o estudante deberá responder un cuestionario específico que permitirá coñecer con máis precisión o perfil de ingreso real do estudantado e as súas necesidades. Ao longo de todo o curso, a través de entrevistas específicas entre o/a estudante e o profesor/a titor/a, realizarase un seguimento do estudante que, ademais, terá a ocasión de dispoñer dun/a profesor/a de referencia para todas as cuestións sobre as que necesite orientación.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
- A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
- A supresión gradual da impartición da docencia.
- Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Acceso
Para acceder aos ensinos oficiais de Máster será necesario estar en posesión de:
A.1. Un título universitario oficial español.
A.2. Un título expedido por unha institución de educación superior pertencente a outro Estado integrante do Espazo Europeo de Educación Superior que faculte no mesmo para o acceso a ensinos de Máster.
A.3. Un título pertencente a un sistema educativo alleo ao Espazo Europeo de Educación, previa comprobación pola Universidade de que o citado título acredita un nivel de formación equivalente aos correspondentes títulos universitarios oficiais españois e faculta no país expedidor do título para o acceso a ensinos de posgrao.
A.4. Un título superior das Ensinanzas Artísticas Superiores do sistema educativo español.
Admisión
Modalidade: con límite de prazas e criterios específicos
TITULACIÓNS DE ACCESO
Por orde de preferencia:
1º Lic. ou Grao en Filoloxía ou títulos equivalentes da rama de humanidades. Lic. ou Grao en Tradución e Interpretación ou títulos equivalentes da rama de humanidades.
2º Lic. ou Grao en Humanidades; Comunicación; Filosofía; Historia ou titulacións equivalentes da rama de humanidades.
3º Lic. ou Grao da rama de Ciencias Sociais e Xurídicas
Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega: Celga II, ou española: B2, consonte o Acordo do Consello de Goberno da USC do 30 de xullo de 2018.
De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán asistir a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido
CRITERIOS DE SELECCIÓN:
- Expediente académico: 75%
- Curriculum: 20%
- Estar en posesión dunha Licenciatura o dun grao en Filoloxía, Lingüística, Tradución e Interpretación, Linguas / Letras e noutras licenciaturas ou graos das áreas de Humanidades ou Ciencias Sociais: 5%
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
Modalidade: con límite de prazas e criterios específicos
TITULACIÓNS DE ACCESO
Por orde de preferencia:
1º Lic. ou Grao en Filoloxía ou títulos equivalentes da rama de humanidades. Lic. ou Grao en Tradución e Interpretación ou títulos equivalentes da rama de humanidades.
2º Lic. ou Grao en Humanidades; Comunicación; Filosofía; Historia ou titulacións equivalentes da rama de humanidades.
3º Lic. ou Grao da rama de Ciencias Sociais e Xurídicas
Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega: Celga II, ou española: B2, consonte o Acordo do Consello de Goberno da USC do 30 de xullo de 2018.
De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán asistir a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido
CRITERIOS DE SELECCIÓN:
- Expediente académico: 75%
- Curriculum: 20%
- Estar en posesión dunha Licenciatura o dun grao en Filoloxía, Lingüística, Tradución e Interpretación, Linguas / Letras e noutras licenciaturas ou graos das áreas de Humanidades ou Ciencias Sociais: 5%
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
1 - Capacitación dos estudantes para adquiriren coñecementos lingüísticos especializados e habilidades para analizar críticamente as propostas máis relevantes no ámbito dos estudos lingüísticos.
2 - Adquisición dos fundamentos metodolóxicos e críticos que permitan aos estudantes accederen ao exercicio da actividade profesional cunha formación versátil e interdisciplinar.
3 - Capacidade dos estudantes no manexo das novas tecnoloxías da información e da comunicación aplicadas ao campo dos estudos lingüísticos.
4 - Capacidade dos estudantes para abriren vías de investigación novidosas no ámbito dos estudos lingüísticos, dotándoas de aplicación práctica para a súa transferencia a distintos ámbitos profesionais
5 - Capacidade dos estudantes para comprenderen as interrelacións pertinentes entre os diversos ámbitos de estudo que integran o máster.
1 - Coñecemento dos principios básicos, as técnicas fundamentais e algúns resultados destacados da investigación actual en lingüística
2 - Capacidade para comprender a diversidad teórica e metodolóxica das escolas lingüísticas.
3 - Capacidade para distinguir e aplicar adecuadamente os distintos métodos de investigación en lingüística.
4 - Capacidade dos estudantes para aplicaren a metodoloxía da lingüística baseada na análise de corpus lingüísticos.
5 - Capacidade para a selección adecuada de datos lingüísticos en función do método de investigación elixido.
6 - Coñecemento das principais áreas da lingüística aplicada.
7 - Capacidade para aplicar os coñecementos lingüísticos adquiridos aos problemas do mundo profesional (docencia, asesoramento e mediación lingüística, tradución, lexicografía, planificación lingüística, etc).
8 - Obtención dun nivel de formación teórica que permita comprender e xulgar críticamente a bibliografía lingüística especializada.
9 - Capacidade para xestionar os recursos lingüísticos e a información lingüística para propósitos académicos e de investigación (identificación e acceso á bibliografía, utilización apropiada de recursos e equipamentos, utilización de tecnoloxía para rexistrar datos, manexo de bases de datos, etc.)
10 - Capacidade no manexo das diferentes tecnoloxías lingüísticas que conforman a actual sociedade do coñecemento: dicionarios electrónicos, correctores e tradutores automáticos, e sistemas de aprendizaxe de lingua asistida por ordenador.
Mobilidade
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa): Portal Internacional
Prácticas
A materia ten como obxectivo principal achegar o alumnado ao ambiente laboral nos distintos ámbitos profesionais sobre os que podería orientar a súa actividade futura. Por iso, proporcionaráselle a posibilidade de realizar prácticas en empresas relacionadas cos sectores de planificación e asesoramento lingüístico e literario, xestión e asesoramento en medios de comunicación, relacións internacionais, ámbito editorial, empresas e administración pública, ensino de linguas, etc.
Na avaliación terase en conta a actividade realizada polo alumnado na empresa ou institución en que realizou as prácticas. Para isto a persoa que o titorice na empresa ou institución remitirá un informe final da súa actividade.
O traballo fin de máster versará sobre algún aspecto relacionado coas materias obrigatorias ou optativas que curse o alumnado.
Para poder defender o traballo de fin de máster será necesario superar os restantes 54 créditos da titulación e realizarase de acordo coas directrices que aprobará a Comisión Académica a partir da normativa xa existente nas universidades participantes. O acto de defensa do traballo será público e o alumno terá de realizar unha exposición resumida do seu traballo nun tempo máximo de 20 minutos e deberá responder as cuestións que lle formulen os membros da Comisión. As características formais do traballo recolleranse nas devanditas directrices.
O equipo docente está composto por profesorado altamente cualificado, así como profesorado invitado de recoñecido prestixio e a titorización e seguimento do alumnado realízase de xeito individualizado.
A experiencia docente, investigadora e profesional do profesorado implicado nos másteres dos cales procede este, proporciona unha formación innovadora que pode preparar aos alumnos para o mundo da investigación, pero tamén para o mundo empresarial.
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Oferta |
|||||||
IN01 Prazas ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Info da escala: Número enteiro |
10,0 |
15,0 |
10,0 |
10,0 |
10,0 |
10,0 |
|
Matrícula |
|||||||
IN02 Matrícula Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming. Info da escala: Número enteiro |
17,0 |
20,0 |
18,0 |
19,0 |
12,0 |
9,0 |
|
IN03 Matrícula de acceso Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
11,0 |
10,0 |
10,0 |
10,0 |
8,0 |
5,0 |
|
IN04 Matrícula de novo ingreso por preinscrición Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
11,0 |
10,0 |
10,0 |
10,0 |
8,0 |
5,0 |
|
IN05 Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
-8,33 |
-9,09 |
0,0 |
0,0 |
-20,0 |
- |
|
Perfil de entrada |
|||||||
IN06 Nota media de acceso por preinscrición Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada. Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos). |
6,982 |
7,1477 |
7,535 |
7,6695 |
7,1902 |
7,8788 |
|
IN08 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
35,29 |
25,0 |
27,78 |
26,32 |
33,33 |
44,44 |
|
IN09 Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados Porcentaje de estudiantes nacionales de fuera de Galicia sobre estudiantes matriculados, sin contabilizar los estudiantes matriculados en programas de movilidad incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
23,53 |
15,0 |
16,67 |
15,79 |
0,0 |
0,0 |
|
IN13 Porcentaxe de matriculados que son titulados da USC Número de estudantes matriculados no máster que son egresados da USC. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
- |
- |
42,11 |
50,0 |
33,33 |
|
Adecuación á demanda |
|||||||
IN12 Tasa de ocupación Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
110,0 |
66,67 |
100,0 |
100,0 |
80,0 |
50,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mobilidade allea |
|||||||
IN18 Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
16,67 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN22 Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
75,0 |
83,33 |
80,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Abandono |
|||||||
IN41 Taxa de abandono RD 1393/2007 Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
10,0 |
0,0 |
10,0 |
25,0 |
|
Avaliación |
|||||||
IN36 Taxa de avaliación Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
92,27 |
89,09 |
91,22 |
80,91 |
83,24 |
86,67 |
|
Duración media dos estudos |
|||||||
IN38 Duración media dos estudos Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos. Info da escala: Número racional con dous decimais |
1,3333 |
1,6667 |
2,0 |
1,5833 |
1,3333 |
1,4 |
|
Eficiencia dos titulados |
|||||||
IN53 Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
96,77 |
93,39 |
90,91 |
90,35 |
96,72 |
96,08 |
|
Estudantes por grupo |
|||||||
IN32 Media de alumnos por grupo de docencia interactiva Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva. Info da escala: Número racional con dous decimais |
5,125 |
5,1111 |
4,1111 |
4,8636 |
3,35 |
3,0 |
|
IN55 Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
10,0 |
9,2 |
11,8 |
8,4 |
6,0 |
|
IN56 Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
3,2308 |
2,1538 |
2,8235 |
1,6667 |
1,6364 |
|
Éxito |
|||||||
IN35 Taxa de éxito Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
98,14 |
98,47 |
96,26 |
99,49 |
99,31 |
100,0 |
|
IN50 Taxa de éxito dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
96,77 |
93,39 |
90,91 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|
Graduación |
|||||||
IN37 Taxa de graduación Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso. Amosa información sobre o grao de eficacia do alumnado e da institución con relación á súa actividade académica. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
75,0 |
90,91 |
60,0 |
70,0 |
80,0 |
62,5 |
|
Rendemento |
|||||||
IN34 Taxa de rendemento Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
90,56 |
87,73 |
87,8 |
80,5 |
82,66 |
86,67 |
|
Satisfacción |
|||||||
IN19 Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,43 |
4,0556 |
- |
5,0 |
- |
- |
|
IN20 Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
4,5 |
- |
- |
4,33 |
- |
|
IN21 Satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
5,0 |
4,63 |
- |
- |
- |
- |
|
IN23 Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
3,3994 |
3,2 |
- |
- |
- |
- |
|
IN33 Grao de satisfacción dos egresados cos servizos Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,4447 |
3,1667 |
- |
- |
- |
- |
|
IN42 Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
3,6619 |
3,5652 |
- |
3,26 |
3,55 |
- |
|
IN46 Satisfacción do alumnado coa docencia recibida Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,08 |
4,51 |
4,37 |
4,23 |
4,9 |
4,64 |
|
IN47 Satisfacción do profesorado coa docencia impartida Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,0857 |
4,0 |
4,3795 |
4,3405 |
4,2452 |
4,2657 |
|
IN48 Taxa de resposta na enquisa de satisfacción Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
50,0 |
42,8571 |
42,8571 |
46,1538 |
16,6667 |
10,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN24 Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
80,0 |
75,0 |
88,89 |
83,33 |
85,71 |
85,0 |
IN25 Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
IN26 Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
75,0 |
65,0 |
68,42 |
68,42 |
72,73 |
71,43 |