Tramitación de queixas.
O proceso iníciase coa presentación por parte da persoa interesada da queixa que pretenda realizar a través da Secretaría Virtual do alumnado ou por medio do formulario da OAR para as persoas usuarias que non dispoñan de Tarxeta Universitaria de Identidade (TUI).
A OAR recibe e analiza a queixa e, de ser necesario, solicita informe á unidade ou órgano correspondente da USC co obxecto de obter a información para dar resposta. Unha vez recibidos e analizados os informes a OAR respóndelle á persoa interesada a través da Secretaría Virtual e por correo electrónico.
A persoa interesada está ao tanto do estado de tramitación da súa reclamación a través do correo electrónico e da Secretaría Virtual.
Oficina de Análise de Reclamacións
- OAR. Pazo de San Xerome
- Praza do Obradoiro s/n., 15782Santiago de Compostela
- 881 814 550
- 881 814 551
- 881 814 557
- oar [at] usc.gal