A Miña Arma é o Odio: O corpo abxecto como arma política en The Immortal Hulk
Autoría
R.P.G.
Máster Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2ªed)
R.P.G.
Máster Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2ªed)
Data da defensa
12.02.2025 14:00
12.02.2025 14:00
Resumo
O concepto do abxecto de Julia Kristeva corre polas veas da ficción gótica, dende os seus inicios ate as súas iteracions modernas, e evolucionou máis alá da palabra escrita e cara outras formas de ficción. Entre un mar de creacions monstruosas, Immortal Hulk (2018-2021), de Al Ewing, destaca como unha obra que non so abraza as raíces da ficción gótica decimonónica ao centrarse na fisicidade do monstruo que retrata, senon que consigue facer evolucionar o propio concepto do monstruo ao presentar a abxeción e a outredad física en sí mesmas como armas políticas. Esta tese pretende examinar Immortal Hulk como unha evolución das narrativas góticas de monstruos, utilizando a obra de Julia Kristeva para analizar a traxectoria do físicamente abxecto na literatura. Para isto, este estudo estruturarase en tres partes principais. Na primeira, examinarase o concepto do abxecto en relación cao ficción e os monstruos góticos ao longo da súa cronoloxía.
O concepto do abxecto de Julia Kristeva corre polas veas da ficción gótica, dende os seus inicios ate as súas iteracions modernas, e evolucionou máis alá da palabra escrita e cara outras formas de ficción. Entre un mar de creacions monstruosas, Immortal Hulk (2018-2021), de Al Ewing, destaca como unha obra que non so abraza as raíces da ficción gótica decimonónica ao centrarse na fisicidade do monstruo que retrata, senon que consigue facer evolucionar o propio concepto do monstruo ao presentar a abxeción e a outredad física en sí mesmas como armas políticas. Esta tese pretende examinar Immortal Hulk como unha evolución das narrativas góticas de monstruos, utilizando a obra de Julia Kristeva para analizar a traxectoria do físicamente abxecto na literatura. Para isto, este estudo estruturarase en tres partes principais. Na primeira, examinarase o concepto do abxecto en relación cao ficción e os monstruos góticos ao longo da súa cronoloxía.
Dirección
Pereira Ares, Noemí (Titoría)
Pereira Ares, Noemí (Titoría)
Tribunal
BLANCO SUAREZ, ZELTIA (Coordinador)
LOJO RODRIGUEZ, LAURA MARIA (Presidente/a)
JIMENEZ PLACER, SUSANA MARIA (Secretario/a)
SACIDO ROMERO, JORGE (Vogal)
BLANCO SUAREZ, ZELTIA (Coordinador)
LOJO RODRIGUEZ, LAURA MARIA (Presidente/a)
JIMENEZ PLACER, SUSANA MARIA (Secretario/a)
SACIDO ROMERO, JORGE (Vogal)
Diáspora, Memoria e Identidade: Como The Mambo Kings Play Songs of Love de Oscar Hijuelos Reflexiona sobre a Experiencia Cubanoamericana
Autoría
B.I.D.S.C.
Máster Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2ªed)
B.I.D.S.C.
Máster Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2ªed)
Data da defensa
13.02.2025 12:00
13.02.2025 12:00
Resumo
Longos períodos de guerra, tensións políticas e fame en Europa convertiran as Américas nun destino final chamativo para moitos dende as primeiras décadas de colonización. No caso de Cuba, a illa seguiu sendo un país receptor de migración por moitos anos, pero remataría facendo un brusco xiro cara a fóra cando o clima político comezou a empeorar no segundo cuarto do século XX. O país principal que recibiu as numerosas ondas migratorias que seguiron foron os Estados Unidos de América. Esta migración masiva levou a un proceso de transculturación, a fusión de dúas culturas, entre os membros da comunidade diaspórica, que suscitaron sentimentos de pertenza e de non pertenza, recordos turbulentos do pasado e cuestións sobre a identidade cultural. Esta tese pretende examinar o impacto da migración na diáspora cubana que vive nos Estados Unidos, levando a cabo unha análise dos personaxes que aparecen en The Mambo Kings Play Songs of Love (1900) de Oscar Hijuelos. Polo tanto, a análise estará composta dun marco teórico que pretende profundizar nos conceptos de diáspora, memoria e identidade que conforman a experiencia dos inmigrantes cubanos nos Estados Unidos; e por unha análise literaria que se centrará na aplicación de ditos termos aos personaxes de Hijuelos. Ademais, o impacto da música, tanto na novela como na cultura cubana, será esencial para definir como axuda a dar forma aos aspectos teóricos en cuestión. A través da figura de Eugenio Castillo, e empurrado pola súa condición coma inmigrante de segunda xeración, este traballo de fin de máster proponse xuntar as mencionadas nocións teóricas, presentándoo coma o representante definitivo do proceso de transculturación. Para levalo a cabo, o estudo será contrastado con varias fontes bibliográficas relevantes e estará ilustrado con numerosos extractos da novela.
Longos períodos de guerra, tensións políticas e fame en Europa convertiran as Américas nun destino final chamativo para moitos dende as primeiras décadas de colonización. No caso de Cuba, a illa seguiu sendo un país receptor de migración por moitos anos, pero remataría facendo un brusco xiro cara a fóra cando o clima político comezou a empeorar no segundo cuarto do século XX. O país principal que recibiu as numerosas ondas migratorias que seguiron foron os Estados Unidos de América. Esta migración masiva levou a un proceso de transculturación, a fusión de dúas culturas, entre os membros da comunidade diaspórica, que suscitaron sentimentos de pertenza e de non pertenza, recordos turbulentos do pasado e cuestións sobre a identidade cultural. Esta tese pretende examinar o impacto da migración na diáspora cubana que vive nos Estados Unidos, levando a cabo unha análise dos personaxes que aparecen en The Mambo Kings Play Songs of Love (1900) de Oscar Hijuelos. Polo tanto, a análise estará composta dun marco teórico que pretende profundizar nos conceptos de diáspora, memoria e identidade que conforman a experiencia dos inmigrantes cubanos nos Estados Unidos; e por unha análise literaria que se centrará na aplicación de ditos termos aos personaxes de Hijuelos. Ademais, o impacto da música, tanto na novela como na cultura cubana, será esencial para definir como axuda a dar forma aos aspectos teóricos en cuestión. A través da figura de Eugenio Castillo, e empurrado pola súa condición coma inmigrante de segunda xeración, este traballo de fin de máster proponse xuntar as mencionadas nocións teóricas, presentándoo coma o representante definitivo do proceso de transculturación. Para levalo a cabo, o estudo será contrastado con varias fontes bibliográficas relevantes e estará ilustrado con numerosos extractos da novela.
Dirección
ALONSO ALONSO, MARIA (Titoría)
ALONSO ALONSO, MARIA (Titoría)
Tribunal
BLANCO SUAREZ, ZELTIA (Coordinador)
GONZALEZ GROBA, CONSTANTE (Presidente/a)
JIMENEZ PLACER, SUSANA MARIA (Secretario/a)
PALACIOS GONZALEZ, MANUELA (Vogal)
BLANCO SUAREZ, ZELTIA (Coordinador)
GONZALEZ GROBA, CONSTANTE (Presidente/a)
JIMENEZ PLACER, SUSANA MARIA (Secretario/a)
PALACIOS GONZALEZ, MANUELA (Vogal)