A titulación de grao en Enxeñaría Química debe formar profesionais que coñezan o deseño de procesos e produtos, incluíndo a concepción, cálculo, construción, posta en marcha e operación de equipos e instalacións. O título habilita para exercer a profesión de Enxeñeiro Técnico Industrial.
PresentaciónPlan de estudos por cursoPlan de estudos por módulosAcceso e admisiónRecursos materiaisObxectivosResultados do proceso de formación e de aprendizaxeMobilidade e prácticasTraballo de Fin de GraoCurso ponteEquipo docenteIndicadores de calidadePresentación
Duración:
4 anos académicos Código RUCT: 2502237 Número prazas: 60
Decano/a ou director/a do centro:
JULIA GONZALEZ ALVAREZ
Coordinador-a do título:
Almudena Hospido Quintana etse.eq [at] usc.es
Linguas de uso: Castelán, Galego, Inglés
Nivel MECES: 2
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia: Decreto 150/2010 do 16 de setembro (DOG 23/09/10
Data de publicación no BOE: 22 de febreiro de 2011
Data da última acreditación: 28/01/2019
Habilitación profesional:
Este título habilita en España para o exercicio da profesión regulada de Enxeñeiro Técnico Industrial.
A titulación de grao en Enxeñaría Química debe formar profesionais que coñezan o deseño de procesos e produtos, incluíndo a concepción, cálculo, construción, posta en marcha e operación de equipos e instalacións onde se efectúen procesos nos que a materia experimente cambios na súa composición, estado ou contido enerxético, característicos da industria química e doutros sectores relacionados como o farmacéutico, biotecnolóxico, alimentario ou ambiental. Así mesmo, esta formación permitiralle desempeñar postos na industria manufactureira, en empresas de deseño e consultoría, tarefas de asesoría técnica, legal ou comercial, na administración e no ensino nos niveis secundario e universitario de pregrao, así como o exercicio libre da profesión e a elaboración de ditames e peritacións.
O título debe implicar por unha banda unha formación xeneralista en ciencias básicas (matemáticas, física, química e bioloxía) e en materias tecnolóxicas básicas; por outra unha formación específica de enxeñaría química para poder abordar o estudo de sistemas nos que as sustancias experimentan unha modificación na súa composición, contido enerxético ou estado físico.
Dado que non se esixe ningunha formación previa específica, os alumnos poden ser admitidos na titulación do Grao en Enxeñaría Química de reuniren os requisitos de acceso que estabelece a lei. Para o ingreso no Grao en Enxeñaría Química recoméndase de xeito especial que a formación do alumno sexa de perfil científico-tecnolóxico. Dentro deste perfil, ademais de en química, física e matemáticas resulta recomendábel ter formación en debuxo técnico.
Ademais, sería desexábel que o futuro estudante do Grao en Enxeñaría Química posúa as seguintes características persoais e académicas:
- Interese pola resolución de problemas reais
- Habilidade no cálculo
- Capacidade de análise e síntese
- Curiosidade tecnolóxica
- Constancia e responsabilidade no traballo
- Competencia en expresión oral e escrita
- Competencia lingüística en inglés, ademais de en castelán e en galego.
- Capacidade de traballo en equipo
Número mínimo de créditos ECTS de matrícula por estudante e período lectivo
1.- O alumnado de primeiro curso por primeira vez a tempo completo ten que matricular 60 créditos. Un 15% do alumnado poderá cursar estudos a tempo parcial (30 créditos).
2.- Continuación de estudos : libre cun máximo de 75 créditos.
Acción titorial e acollida
A USC ten un programa de alumnos titores para as titulacións de grao, de forma que alumnos de últimos cursos, logo dunha formación que lles facilita a Universidade, realizan tarefas de orientación aos alumnos que inician os estudos.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
• A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
• A supresión gradual da impartición da docencia.
• Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Criterios de acceso e admisión
Poden acceder a estudos de Grao aqueles estudantes que posúan os títulos, diplomas ou estudos seguintes ou otros declarados equivalentes ou homologados a estes:
A.1. Bacharelato do Sistema Educativo Español, Bacharelato Europeo o Bacharelato Internacional.
A.2. Bacharelato procedente de sistemas educativos de Estados membros da Unión Europea ou de otros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais.
A.3. Técnico Superior de Formación Profesional, Técnico Superior de Artes Plásticas e Diseño ou Técnico Deportivo Superior pertencente ao Sistema Educativo Español.
A.4. Outros estudos que, nun Estado membro da Unión Europea ou noutros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais en réxime de reciprocidade, acrediten os requisitos académicos esixidos en ditos Estados para acceder aos seus estudos universitarios.
A.5. Títulos universitarios oficiais de Diplomado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico, Licenciado, Arquitecto, Enxeñeiro, Graduado ou Máster Universitario.
A.6. Estudos universitarios parciais, estranxeiros ou españois.
Tamén poderán acceder a estudios de Grao:
B.1. Persoas maiores de vintecinco anos que superen unha proba de acceso específica.
B.2. Persoas maiores de corenta anos con experiencia laboral ou profesional en relación cunha ensinanza universitaria.
B.3. Persoas maiores de corenta e cinco anos que superen unha proba de acceso específica.
Do mesmo xeito, poderán acceder a estudos de Grao:
C.1. Persoas que estiveran en condicións de acceder á universidade segundo ordenacións do Sistema Educativo Español anteriores á Lei Orgánica 8/2013, de 9 de decembro.
Recursos materiais
A escola conta con 4 aulas para docencia de grupos grandes, catro máis pequenas e unha aula de proxectos, adecuada para realizar actividades de traballo en grupo e clases participativas, así como 4 aulas de informática para a docencia e unha aula de traballo e titoría. Tamén conta con laboratorios, instalacións en planta piloto e espazos necesarios para a docencia do título.
Entre os espazos habilitados para o alumnado, conta con dúas catro aulas de informática de acceso libre, con equipadas con ordenadores, e unha tres aulas de traballo para preparación de traballos en grupo que tamén poden utilizarse para a realización de titorías en grupo ou seminarios con número reducido de alumnos.
Tamén hai que destacar que desde calquera punto da Facultade é posible a conexión sen fíos a Internet.
A Biblioteca da Escola Técnica Superior de Enxeñaría conta con máis de 180 postos de lectura e 8 postos na sala de traballo en grupo da biblioteca.
Obxectivos
A titulación de grao en Enxeñaría Química debe formar profesionais que coñezan o deseño de procesos e produtos, incluíndo a concepción, cálculo, construción, posta en marcha e operación de equipos e instalacións onde se efectúen procesos nos que a materia experimente cambios na súa composición, estado ou contido enerxético, característicos da industria química e doutros sectores relacionados como o farmacéutico, biotecnolóxico, alimentario ou ambiental. Así mesmo, esta formación permitiralle desempeñar postos na industria manufactureira, en empresas de deseño e consultoría, tarefas de asesoría técnica, legal ou comercial, na administración e no ensino nos niveis secundario e universitario de pregrao, así como o exercicio libre da profesión e a elaboración de ditames e peritacións.
O título debe implicar por unha banda unha formación xeneralista en ciencias básicas (matemáticas, física, química e bioloxía) e en materias tecnolóxicas básicas; por outra unha formación específica de enxeñaría química para poder abordar o estudo de sistemas nos que as sustancias experimentan unha modificación na súa composición, contido enerxético ou estado físico.
Resultados do proceso de formación e de aprendizaxe
Competencias básicas
Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e normalmente seencontra a un nivel que, ben que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo;
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que normalmente sedemostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo;
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética;
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado;
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
Competencias xerais
1. Coñecemento en materias básicas e tecnolóxicas, que os capacite para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, e os dote de versatilidade para adaptarse a novas situacións
2. Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e para comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría industrial
3. Coñecementos para a realización de medicións, cálculos, valoracións, taxacións, peritacións, estudos, informes, plans de labores e outros traballos análogos
4. Capacidade de analizar e valorar o impacto social e ambiental das solucións técnicas
5. Capacidade de organización e planificación no ámbito da empresa, e outras institucións e organizacións
6. Coñecemento, comprensión e capacidade para aplicar a lexislación necesaria no exercicio da profesión de Enxeñeiro Técnico Industrial
Competencias específicas
1. Capacidade para a resolución dos problemas matemáticos que poidan exporse na enxeñería.
2. Comprensión e dominio dos conceptos básicos sobre as leis xerais da mecánica, termodinámica, campos e ondas e electromagnetismo e a súa aplicación para a resolución de problemas propios da enxeñería
3. Coñecemento adecuado do concepto de empresa, marco institucional e xurídico da empresa. Organización e xestión de empresas
4. Coñecementos dos principios básicos da mecánica de fluídos e a súa aplicación á resolución de problemas no campo da enxeñería
5. Coñecementos dos fundamentos da electrónica
6. Coñecemento e utilización dos principios da resistencia de materiais
7. Coñecementos sobre: Balances de materia e enerxía, Biotecnoloxía, Transferencia de materia, Deseño de reactores.
8. Capacidade para deseñar, xestionar e operar procedementos de: Simulación de procesos químicos, Control e instrumentación de procesos químicos.
Mobilidade e prácticas
Mobilidade
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):
A materia Aula Profesional (obrigatoria de 6 créditos e de 4º curso) brindará dúas posibilidades ao alumno:
1.A realización de prácticas en empresas;
2.A asistencia a cursos, seminarios e talleres da Aula Profesional.
A realización dos créditos de prácticas en empresas implicará que o alumno realice prácticas nunha ou máis empresas, durante un máximo de 150 h para os efectos de recoñecemento, dentro daquelas coas que se chegou a un convenio.
Os alumnos que realicen prácticas en empresas terán un titor da universidade que realizará un seguimento ao alumno e velará pola calidade do traballo efectuado ao longo das prácticas.
Traballo de Fin de Grao
O TFG realizarao individualmente cada alumno ou en grupo baixo a dirección dalgún dos profesores da titulación e aplicará os contidos desenvolvidos na titulación facendo fincapé nas competencias xerais que é necesario adquirir en profundidade.
Recoméndase seguir a estrutura curricular do título, dado que no Traballo Fin de Grao deberán plasmar os contidos e competencias adquiridos nas mesmas
Curso ponte
a) Titulados/as en Enxeñaría Química pola USC (plan de 1994) deberán cursar as seguintes materias obrigatorias:
Electrotecnia (6 ECTS)
Enxeñaría bioquímica (4,5 ECTS)
Aula profesional (6 ECTS)
Traballo fin de grao (24 ECTS)
b) Titulados/as en Enxeñaría Química pola USC (plan de 2003) deberán cursar as seguintes materias obrigatorias:
Inglés técnico (4.5 ECTS)
Electrotecnia (6 ECTS)
Enxeñaría bioquímica (4,5 ECTS)
Aula profesional (6 ECTS)
Traballo fin de grao (24 ECTS)
c) Titulados/as en Enxeñaría Técnica Industrial, especialidade en Química Industrial, pola USC deberán cursar as seguintes materias obrigatorias:
Termodinámica aplicada á Enxeñaría Química (6 ECTS)
Electrotecnia (6 ECTS)
Ciencia de materiais (6 ECTS)
Fundamentos de máquinas e resistencia de materiais (6 ECTS)
Simulación e optimización (4,5 ECTS)
Enxeñaría Bioquimica (4,5 ECTS)
Automática Industrial (4,5 ECTS)
Traballo fin de grao (24 ECTS)
Titulados/as por outras universidades que non teñan acreditadas as competencias de todas as materias da titulación de Grao, tal como se estabelece no apartado anterior, poderán cursar outras materias distintas ás que integran o curso ponte.
Número de prazas ofertadas para cada curso académico.
Info da escala: Número enteiro
60,0
60,0
60,0
60,0
60,0
60,0
Matrícula
IN02
Matrícula
Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Número enteiro
305,0
305,0
275,0
275,0
286,0
288,0
IN03
Matrícula de acceso
Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
67,0
71,0
68,0
66,0
70,0
61,0
IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición
Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
62,0
68,0
65,0
64,0
67,0
60,0
IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición
Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
3,33
9,68
-4,41
-1,54
-
-
Perfil de entrada
IN06
Nota media de acceso por preinscrición
Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.
Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).
-
10,0908
10,9065
11,4858
11,3034
11,1005
IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
1,97
1,45
0,73
0,7
1,04
IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
1,31
1,31
1,82
1,82
2,1
2,78
Adecuación á demanda
IN10
Relación de estudantes preinscritos en 1ª opción matriculados por 1ª vez sobre as prazas ofertadas
Número de estudantes preinscritos en primeira opción matriculados por primeira vez dividido entre as prazas ofertadas.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
65,0
71,67
70,0
78,33
60,0
IN12
Taxa de ocupación
Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
113,33
108,33
106,67
111,67
100,0
Mobilidade
Indicador
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Mobilidade allea
IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados
Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
4,26
1,45
2,91
5,59
1,74
Mobilidade propia
IN54
Porcentaxe de estudantado egresado que participou ao longo dos seus estudos en programas de mobilidade saínte.
Relación porcentual entre o subconxunto de estudantes egresados/as que pertencen á cohorte de novo ingreso e que ao longo da súa traxectoria na titulación de egreso participaron en programas de mobilidade saínte, e o nº de estudantes egresados/as que pertencen á cohorte de novo ingreso. Permite coñecer a participación de estudantes en programas de mobilidade saínte.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
-
-
-
11,11
Prácticas
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu
Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
96,0
95,83
97,37
100,0
97,67
100,0
Resultados
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Abandono
IN40
Taxa de abandono durante o primeiro curso
Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de ingreso matriculados no título no curso académico X, que non se matricularon nos cursos X+1 e X+2, e o número total de estudantes desa cohorte de entrada que accederon no curso académico X.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
21,57
11,86
15,52
19,7
27,87
12,7
IN41
Taxa de abandono
Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
14,52
6,45
27,45
18,64
24,14
24,24
Avaliación
IN36
Taxa de avaliación
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
88,42
90,53
88,44
87,01
89,56
89,55
Duración media dos estudos
IN38
Duración media dos estudos
Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.
Info da escala: Número racional con dous decimais
4,7727
5,0536
4,9697
4,6316
5,5789
4,7333
Eficiencia dos titulados
IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados)
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
87,68
82,65
83,4
88,36
75,67
86,09
Estudantes por grupo
IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva
Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva.
Info da escala: Número racional con dous decimais
24,4936
21,5371
22,0838
21,2108
23,0471
24,0294
IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
54,8718
54,5385
53,5
51,2927
56,6579
56,75
IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
25,4286
21,2857
24,0
19,7143
17,5714
19,625
Éxito
IN35
Taxa de éxito
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
85,96
87,2
77,19
82,05
81,45
83,89
IN50
Taxa de éxito dos egresados
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
87,72
82,65
88,87
91,65
83,58
90,31
Graduación
IN37
Taxa de graduación
Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
59,68
74,19
52,94
49,15
60,34
45,45
IN51
Taxa de idoneidade na graduación
Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou antes e a súa cohorte de ingreso.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
46,77
43,55
37,25
39,66
15,15
32,79
Rendemento
IN34
Taxa de rendemento
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
76,0
78,94
68,26
71,39
72,95
75,12
Satisfacción
IN15
Satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade
Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,4
-
4,51
5,0
4,25
3,5
IN19
Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,5873
-
4,0
4,67
4,6889
4,1244
IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,9889
-
4,89
4,0
4,4
4,29
IN21
Satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
4,0
-
-
-
IN23
Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible
Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,55
-
-
-
-
-
IN33
Grao de satisfacción dos egresados cos servizos
Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,125
-
-
-
-
-
IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación
Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
3,39
3,32
-
3,55
IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida
Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,85
3,79
3,92
3,85
3,76
3,91
IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida
Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,1264
3,8302
3,9916
4,1318
4,2006
4,0654
IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida
Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
36,8254
34,6667
41,8251
19,2157
27,3063
41,4815
Recursos humanos
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios
Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
95,92
94,12
95,65
93,75
95,65
95,56
IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
94,12
92,73
94,34
96,23
94,44
98,11
IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
70,59
67,27
62,26
69,81
77,78
75,47
Duración:
4 anos académicos Código RUCT: 2502237 Número prazas: 60
Decano/a ou director/a do centro:
JULIA GONZALEZ ALVAREZ
Coordinador-a do título:
Almudena Hospido Quintana etse.eq [at] usc.es
Linguas de uso: Castelán, Galego, Inglés
Nivel MECES: 2
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia: Decreto 150/2010 do 16 de setembro (DOG 23/09/10
Data de publicación no BOE: 22 de febreiro de 2011
Data da última acreditación: 28/01/2019
Habilitación profesional:
Este título habilita en España para o exercicio da profesión regulada de Enxeñeiro Técnico Industrial.
A titulación de grao en Enxeñaría Química debe formar profesionais que coñezan o deseño de procesos e produtos, incluíndo a concepción, cálculo, construción, posta en marcha e operación de equipos e instalacións onde se efectúen procesos nos que a materia experimente cambios na súa composición, estado ou contido enerxético, característicos da industria química e doutros sectores relacionados como o farmacéutico, biotecnolóxico, alimentario ou ambiental. Así mesmo, esta formación permitiralle desempeñar postos na industria manufactureira, en empresas de deseño e consultoría, tarefas de asesoría técnica, legal ou comercial, na administración e no ensino nos niveis secundario e universitario de pregrao, así como o exercicio libre da profesión e a elaboración de ditames e peritacións.
O título debe implicar por unha banda unha formación xeneralista en ciencias básicas (matemáticas, física, química e bioloxía) e en materias tecnolóxicas básicas; por outra unha formación específica de enxeñaría química para poder abordar o estudo de sistemas nos que as sustancias experimentan unha modificación na súa composición, contido enerxético ou estado físico.
Dado que non se esixe ningunha formación previa específica, os alumnos poden ser admitidos na titulación do Grao en Enxeñaría Química de reuniren os requisitos de acceso que estabelece a lei. Para o ingreso no Grao en Enxeñaría Química recoméndase de xeito especial que a formación do alumno sexa de perfil científico-tecnolóxico. Dentro deste perfil, ademais de en química, física e matemáticas resulta recomendábel ter formación en debuxo técnico.
Ademais, sería desexábel que o futuro estudante do Grao en Enxeñaría Química posúa as seguintes características persoais e académicas:
- Interese pola resolución de problemas reais
- Habilidade no cálculo
- Capacidade de análise e síntese
- Curiosidade tecnolóxica
- Constancia e responsabilidade no traballo
- Competencia en expresión oral e escrita
- Competencia lingüística en inglés, ademais de en castelán e en galego.
- Capacidade de traballo en equipo
Número mínimo de créditos ECTS de matrícula por estudante e período lectivo
1.- O alumnado de primeiro curso por primeira vez a tempo completo ten que matricular 60 créditos. Un 15% do alumnado poderá cursar estudos a tempo parcial (30 créditos).
2.- Continuación de estudos : libre cun máximo de 75 créditos.
Acción titorial e acollida
A USC ten un programa de alumnos titores para as titulacións de grao, de forma que alumnos de últimos cursos, logo dunha formación que lles facilita a Universidade, realizan tarefas de orientación aos alumnos que inician os estudos.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
• A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
• A supresión gradual da impartición da docencia.
• Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Criterios de acceso e admisión
Poden acceder a estudos de Grao aqueles estudantes que posúan os títulos, diplomas ou estudos seguintes ou otros declarados equivalentes ou homologados a estes:
A.1. Bacharelato do Sistema Educativo Español, Bacharelato Europeo o Bacharelato Internacional.
A.2. Bacharelato procedente de sistemas educativos de Estados membros da Unión Europea ou de otros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais.
A.3. Técnico Superior de Formación Profesional, Técnico Superior de Artes Plásticas e Diseño ou Técnico Deportivo Superior pertencente ao Sistema Educativo Español.
A.4. Outros estudos que, nun Estado membro da Unión Europea ou noutros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais en réxime de reciprocidade, acrediten os requisitos académicos esixidos en ditos Estados para acceder aos seus estudos universitarios.
A.5. Títulos universitarios oficiais de Diplomado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico, Licenciado, Arquitecto, Enxeñeiro, Graduado ou Máster Universitario.
A.6. Estudos universitarios parciais, estranxeiros ou españois.
Tamén poderán acceder a estudios de Grao:
B.1. Persoas maiores de vintecinco anos que superen unha proba de acceso específica.
B.2. Persoas maiores de corenta anos con experiencia laboral ou profesional en relación cunha ensinanza universitaria.
B.3. Persoas maiores de corenta e cinco anos que superen unha proba de acceso específica.
Do mesmo xeito, poderán acceder a estudos de Grao:
C.1. Persoas que estiveran en condicións de acceder á universidade segundo ordenacións do Sistema Educativo Español anteriores á Lei Orgánica 8/2013, de 9 de decembro.
A escola conta con 4 aulas para docencia de grupos grandes, catro máis pequenas e unha aula de proxectos, adecuada para realizar actividades de traballo en grupo e clases participativas, así como 4 aulas de informática para a docencia e unha aula de traballo e titoría. Tamén conta con laboratorios, instalacións en planta piloto e espazos necesarios para a docencia do título.
Entre os espazos habilitados para o alumnado, conta con dúas catro aulas de informática de acceso libre, con equipadas con ordenadores, e unha tres aulas de traballo para preparación de traballos en grupo que tamén poden utilizarse para a realización de titorías en grupo ou seminarios con número reducido de alumnos.
Tamén hai que destacar que desde calquera punto da Facultade é posible a conexión sen fíos a Internet.
A Biblioteca da Escola Técnica Superior de Enxeñaría conta con máis de 180 postos de lectura e 8 postos na sala de traballo en grupo da biblioteca.
A titulación de grao en Enxeñaría Química debe formar profesionais que coñezan o deseño de procesos e produtos, incluíndo a concepción, cálculo, construción, posta en marcha e operación de equipos e instalacións onde se efectúen procesos nos que a materia experimente cambios na súa composición, estado ou contido enerxético, característicos da industria química e doutros sectores relacionados como o farmacéutico, biotecnolóxico, alimentario ou ambiental. Así mesmo, esta formación permitiralle desempeñar postos na industria manufactureira, en empresas de deseño e consultoría, tarefas de asesoría técnica, legal ou comercial, na administración e no ensino nos niveis secundario e universitario de pregrao, así como o exercicio libre da profesión e a elaboración de ditames e peritacións.
O título debe implicar por unha banda unha formación xeneralista en ciencias básicas (matemáticas, física, química e bioloxía) e en materias tecnolóxicas básicas; por outra unha formación específica de enxeñaría química para poder abordar o estudo de sistemas nos que as sustancias experimentan unha modificación na súa composición, contido enerxético ou estado físico.
Competencias básicas
Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e normalmente seencontra a un nivel que, ben que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo;
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que normalmente sedemostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo;
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética;
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado;
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
Competencias xerais
1. Coñecemento en materias básicas e tecnolóxicas, que os capacite para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, e os dote de versatilidade para adaptarse a novas situacións
2. Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e para comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría industrial
3. Coñecementos para a realización de medicións, cálculos, valoracións, taxacións, peritacións, estudos, informes, plans de labores e outros traballos análogos
4. Capacidade de analizar e valorar o impacto social e ambiental das solucións técnicas
5. Capacidade de organización e planificación no ámbito da empresa, e outras institucións e organizacións
6. Coñecemento, comprensión e capacidade para aplicar a lexislación necesaria no exercicio da profesión de Enxeñeiro Técnico Industrial
Competencias específicas
1. Capacidade para a resolución dos problemas matemáticos que poidan exporse na enxeñería.
2. Comprensión e dominio dos conceptos básicos sobre as leis xerais da mecánica, termodinámica, campos e ondas e electromagnetismo e a súa aplicación para a resolución de problemas propios da enxeñería
3. Coñecemento adecuado do concepto de empresa, marco institucional e xurídico da empresa. Organización e xestión de empresas
4. Coñecementos dos principios básicos da mecánica de fluídos e a súa aplicación á resolución de problemas no campo da enxeñería
5. Coñecementos dos fundamentos da electrónica
6. Coñecemento e utilización dos principios da resistencia de materiais
7. Coñecementos sobre: Balances de materia e enerxía, Biotecnoloxía, Transferencia de materia, Deseño de reactores.
8. Capacidade para deseñar, xestionar e operar procedementos de: Simulación de procesos químicos, Control e instrumentación de procesos químicos.
Mobilidade
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):
A materia Aula Profesional (obrigatoria de 6 créditos e de 4º curso) brindará dúas posibilidades ao alumno:
1.A realización de prácticas en empresas;
2.A asistencia a cursos, seminarios e talleres da Aula Profesional.
A realización dos créditos de prácticas en empresas implicará que o alumno realice prácticas nunha ou máis empresas, durante un máximo de 150 h para os efectos de recoñecemento, dentro daquelas coas que se chegou a un convenio.
Os alumnos que realicen prácticas en empresas terán un titor da universidade que realizará un seguimento ao alumno e velará pola calidade do traballo efectuado ao longo das prácticas.
O TFG realizarao individualmente cada alumno ou en grupo baixo a dirección dalgún dos profesores da titulación e aplicará os contidos desenvolvidos na titulación facendo fincapé nas competencias xerais que é necesario adquirir en profundidade.
Recoméndase seguir a estrutura curricular do título, dado que no Traballo Fin de Grao deberán plasmar os contidos e competencias adquiridos nas mesmas
a) Titulados/as en Enxeñaría Química pola USC (plan de 1994) deberán cursar as seguintes materias obrigatorias:
Electrotecnia (6 ECTS)
Enxeñaría bioquímica (4,5 ECTS)
Aula profesional (6 ECTS)
Traballo fin de grao (24 ECTS)
b) Titulados/as en Enxeñaría Química pola USC (plan de 2003) deberán cursar as seguintes materias obrigatorias:
Inglés técnico (4.5 ECTS)
Electrotecnia (6 ECTS)
Enxeñaría bioquímica (4,5 ECTS)
Aula profesional (6 ECTS)
Traballo fin de grao (24 ECTS)
c) Titulados/as en Enxeñaría Técnica Industrial, especialidade en Química Industrial, pola USC deberán cursar as seguintes materias obrigatorias:
Termodinámica aplicada á Enxeñaría Química (6 ECTS)
Electrotecnia (6 ECTS)
Ciencia de materiais (6 ECTS)
Fundamentos de máquinas e resistencia de materiais (6 ECTS)
Simulación e optimización (4,5 ECTS)
Enxeñaría Bioquimica (4,5 ECTS)
Automática Industrial (4,5 ECTS)
Traballo fin de grao (24 ECTS)
Titulados/as por outras universidades que non teñan acreditadas as competencias de todas as materias da titulación de Grao, tal como se estabelece no apartado anterior, poderán cursar outras materias distintas ás que integran o curso ponte.
Número de prazas ofertadas para cada curso académico.
Info da escala: Número enteiro
60,0
60,0
60,0
60,0
60,0
60,0
Matrícula
IN02
Matrícula
Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Número enteiro
305,0
305,0
275,0
275,0
286,0
288,0
IN03
Matrícula de acceso
Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
67,0
71,0
68,0
66,0
70,0
61,0
IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición
Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
62,0
68,0
65,0
64,0
67,0
60,0
IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición
Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
3,33
9,68
-4,41
-1,54
-
-
Perfil de entrada
IN06
Nota media de acceso por preinscrición
Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.
Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).
-
10,0908
10,9065
11,4858
11,3034
11,1005
IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
1,97
1,45
0,73
0,7
1,04
IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
1,31
1,31
1,82
1,82
2,1
2,78
Adecuación á demanda
IN10
Relación de estudantes preinscritos en 1ª opción matriculados por 1ª vez sobre as prazas ofertadas
Número de estudantes preinscritos en primeira opción matriculados por primeira vez dividido entre as prazas ofertadas.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
65,0
71,67
70,0
78,33
60,0
IN12
Taxa de ocupación
Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
113,33
108,33
106,67
111,67
100,0
Mobilidade
Indicador
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Mobilidade allea
IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados
Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
4,26
1,45
2,91
5,59
1,74
Mobilidade propia
IN54
Porcentaxe de estudantado egresado que participou ao longo dos seus estudos en programas de mobilidade saínte.
Relación porcentual entre o subconxunto de estudantes egresados/as que pertencen á cohorte de novo ingreso e que ao longo da súa traxectoria na titulación de egreso participaron en programas de mobilidade saínte, e o nº de estudantes egresados/as que pertencen á cohorte de novo ingreso. Permite coñecer a participación de estudantes en programas de mobilidade saínte.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
-
-
-
11,11
Prácticas
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu
Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
96,0
95,83
97,37
100,0
97,67
100,0
Resultados
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Abandono
IN40
Taxa de abandono durante o primeiro curso
Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de ingreso matriculados no título no curso académico X, que non se matricularon nos cursos X+1 e X+2, e o número total de estudantes desa cohorte de entrada que accederon no curso académico X.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
21,57
11,86
15,52
19,7
27,87
12,7
IN41
Taxa de abandono
Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
14,52
6,45
27,45
18,64
24,14
24,24
Avaliación
IN36
Taxa de avaliación
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
88,42
90,53
88,44
87,01
89,56
89,55
Duración media dos estudos
IN38
Duración media dos estudos
Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.
Info da escala: Número racional con dous decimais
4,7727
5,0536
4,9697
4,6316
5,5789
4,7333
Eficiencia dos titulados
IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados)
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
87,68
82,65
83,4
88,36
75,67
86,09
Estudantes por grupo
IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva
Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva.
Info da escala: Número racional con dous decimais
24,4936
21,5371
22,0838
21,2108
23,0471
24,0294
IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
54,8718
54,5385
53,5
51,2927
56,6579
56,75
IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
25,4286
21,2857
24,0
19,7143
17,5714
19,625
Éxito
IN35
Taxa de éxito
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
85,96
87,2
77,19
82,05
81,45
83,89
IN50
Taxa de éxito dos egresados
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
87,72
82,65
88,87
91,65
83,58
90,31
Graduación
IN37
Taxa de graduación
Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
59,68
74,19
52,94
49,15
60,34
45,45
IN51
Taxa de idoneidade na graduación
Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou antes e a súa cohorte de ingreso.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
46,77
43,55
37,25
39,66
15,15
32,79
Rendemento
IN34
Taxa de rendemento
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
76,0
78,94
68,26
71,39
72,95
75,12
Satisfacción
IN15
Satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade
Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,4
-
4,51
5,0
4,25
3,5
IN19
Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,5873
-
4,0
4,67
4,6889
4,1244
IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,9889
-
4,89
4,0
4,4
4,29
IN21
Satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
4,0
-
-
-
IN23
Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible
Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,55
-
-
-
-
-
IN33
Grao de satisfacción dos egresados cos servizos
Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,125
-
-
-
-
-
IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación
Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
3,39
3,32
-
3,55
IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida
Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,85
3,79
3,92
3,85
3,76
3,91
IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida
Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,1264
3,8302
3,9916
4,1318
4,2006
4,0654
IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida
Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
36,8254
34,6667
41,8251
19,2157
27,3063
41,4815
Recursos humanos
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios
Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
95,92
94,12
95,65
93,75
95,65
95,56
IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
94,12
92,73
94,34
96,23
94,44
98,11
IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
70,59
67,27
62,26
69,81
77,78
75,47
Os contidos desta páxina actualizáronse o 01.06.2024.