Ir o contido principal

Grao en Filosofía

Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Artes e Humanidades
Ámbito de coñecemento
Historia, arqueología, geografía, filosofía y humanidades.
Centro(s)
Facultade de Filosofía
Praza de Mazarelos, s/n, 15782
Santiago de Compostela
881812540 (Conserxaría)
881812509 (Decanato)
zfildeca [at] usc.gal
Campus
Santiago de Compostela
Alumnado de filosofía

A Filosofía tivo desde os seus inicios e ao longo da historia un papel fundamental nos primeiros pasos de gran parte das ciencias. Tradicionalmente o destino laboral era a docencia. Na actualidade, as saídas profesionais diversificáronse, de tal maneira que, ademais da ensinanza, desenvolven actividades profesionais en campos moi diferentes.

Duración: 4 anos académicos
Código RUCT: 2500758
Número prazas: 65

Decano/a ou director/a do centro:
JAVIER DE DONATO RODRIGUEZ
xavier.dedonato [at] usc.gal

Coordinador-a do título:
Jose Luis Pastoriza Rozas
jl.pastoriza [at] usc.es

Linguas de uso:
Castelán, Galego

Nivel MECES: 2

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela

Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
Decreto 385/2009 do 27 agosto (DOG 16/09/09)

Data de publicación no BOE:
5 de marzo de 2010

Data da última acreditación:
11/07/2017

A Filosofía tivo desde os seus inicios e ao longo da historia un papel fundamental nos primeiros pasos (tanto na formulación, como na formación) de gran parte das ciencias, desde as naturais ás ciencias sociais ou humanas. Moitos coñecementos empezaron sendo filosóficos e despois convertéronse en científicos. É igualmente notable a achega da Filosofía ao arte, a literatura e as demais expresións da cultura.

Argumentación e retórica

  • G5031101
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Antropoloxía filosófica

  • G5031102
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Hermenéutica de textos filosóficos

  • G5031103
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Introdución á antropoloxía cultural

  • G5031104
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Introdución á Ética

  • G5031105
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Pensamento filosófico e científico

  • G5031106
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Introdución á Estética

  • G5031107
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Antropoloxía e Filosofía do Xénero

  • G5031108
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Semiótica

  • G5031109
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Introdución á Filosofía Política

  • G5031110
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Historia da Filosofía Antiga

  • G5031221
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Teoría do coñecemento I

  • G5031222
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Filosofía española e galega

  • G5031223
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ética I

  • G5031224
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Lóxica elemental

  • G5031225
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Historia da Filosofía Medieval

  • G5031226
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Metafísica I

  • G5031227
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Filosofía Política I

  • G5031228
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Antropoloxía simbólica

  • G5031229
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Filosofía da linguaxe I

  • G5031230
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Historia da Filosofía Moderna

  • G5031321
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Teoría do Coñecemento II

  • G5031322
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ética II

  • G5031323
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Filosofía da Ciencia I

  • G5031324
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Filosofía da Linguaxe II

  • G5031325
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Historia da Filosofía Contemporánea: Século XIX

  • G5031326
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Metafisica II

  • G5031327
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Estética

  • G5031328
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Filosofía Helenística e do Renacemento

  • G5031341
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Filosofías Orientais

  • G5031342
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Bioética

  • G5031343
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Filosofía e Intelixencia Artificial

  • G5031344
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Filosofía e Ecoloxía

  • G5031345
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Filosofía alemá na época da Ilustración

  • G5031346
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Filosofía da Lóxica

  • G5031421
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Filosofía da Historia

  • G5031422
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Filosofía da Ciencia II

  • G5031423
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Correntes actuais da Filosofía

  • G5031424
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Filosofía Política II

  • G5031425
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Traballo fin de grao

  • G5031426
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Traballos Fin de Grao e Máster
  •  
  • 7,5 créditos

Filosofía moral e política contemporánea

  • G5031441
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Historia e Filosofía das Relixións

  • G5031442
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Filosofía da mente

  • G5031443
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Introdución á Fenomenoloxía

  • G5031444
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Hermenéutica Filosófica

  • G5031445
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Clásicos da Filosofía Analítica

  • G5031446
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Antropoloxía Aplicada

  • G5031447
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Filosofía e Teorías das Artes

  • G5031448
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Prácticas externas

  • G5031453
  •  
  • Optativo
  •  
  • Prácticas en Empresas de Grao e Máster
  •  
  • 6 créditos

Non se contempla

Hermenéutica de textos filosóficos

  • G5031103
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Historia da Filosofía Antiga

  • G5031221
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Filosofía española e galega

  • G5031223
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Historia da Filosofía Medieval

  • G5031226
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Historia da Filosofía Moderna

  • G5031321
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Historia da Filosofía Contemporánea: Século XIX

  • G5031326
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Filosofía Helenística e do Renacemento

  • G5031341
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Filosofías Orientais

  • G5031342
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Filosofía e Ecoloxía

  • G5031345
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Filosofía alemá na época da Ilustración

  • G5031346
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Correntes actuais da Filosofía

  • G5031424
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Introdución á Fenomenoloxía

  • G5031444
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Hermenéutica Filosófica

  • G5031445
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Non se contemplan

Aínda que non se esixe ningunha formación previa específica, para o ingreso no grado en Filosofía recoméndase que a formación de o/a alumno/a sexa de perfil humanístico, sendo tamén válido o perfil científico (R.D. 1467/2007, BOE do 6 de novembro, polo que se establece a estrutura do bacharelato e fíxanse as ensinanzas mínimas).

Ademais, a título indicativo cabe sinalar algunhas calidades desexables de o/a futuro/a estudante do grao en Filosofía:
-Sensibilidade á diversidade de opinións, prácticas e modos de vida.
-Gusto pola claridade e rigor na exposición e na argumentación.
-Actitude crítica e inquisitiva para cuestionar ideas e suscitar preguntas.
-Inclinación á reflexión, o razonamento e o diálogo, tomando en conta ideas e modos de pensar pouco familiares.

1.- O alumnado de primeiro curso por primeira vez a tempo completo ten que matricular 60 créditos. Un 15% do alumnado poderá cursar estudos a tempo parcial (30 créditos).
2.- Continuación de estudos : libre cun máximo de 75 créditos.

1) Sesión informativa específica

Un dos primeiros días do curso o equipo decanal explica os detalles sobre o funcionamento da Facultade: a ubicación física da estancias (aulas de informática, aulas docentes, biblioteca, salas de estudo, despachos de profesores...), os órganos de goberno da Facultade nos que teñen representación os/as estudantes (Consellos de Departamento, Xuntas de Facultade...) e algunhas orientacións xerais sobre o plan de estudos: carácter das materias, avaliacións, consellos sobre matrícula, convocatorias...

2) Sesión informativa xeral

Así mesmo, a primeira quincena do curso, un conxunto de representantes institucionais, entre eles, o vicerrector de Comunidade Universitaria e Compromiso Social e o Valedor da Comunidade Universitaria, veñen un día á Facultade e informan aos/ás novos/as alumnos/as do funcionamento da Universidade en xeral, dos seus dereitos e deberes e dalgunhas ofertas máis aló do estrictamente académico: programas de voluntariado, área de deportes, teatro, danza, etc. que completan a súa formación humana.

A USC ten un programa de alumnos titores para as titulacións de grao, de forma que alumnos de últimos cursos, logo dunha formación que lles facilita a Universidade, realizan tarefas de orientación aos alumnos que inician os estudos.

Información programa alumnos titores:

Programa alumnos titores

No primeiro curso asígnaselle a cada alumno/a un/a profesor/a-titor/a que se encarga de velar e aconsellar sobre a súa progresión nos estudos. Planifícanse, ao principio de curso, como mínimo dúas entrevistas (unha por cuadrimestre) co seu profes-titor, a quen informa do seu grao de satisfacción académica e do seu grao de integración na Universidade e na cidade. A entrevista do segundo cuadrimestre serve para facer balance do curso e tamén para preparar o seguinte en función do grao de consecución dos obxectivos e dos seus degoiros ou preferencias. A titorización comeza o primeiro día do curso entrante e prosegue durante todo o curso académico. Con este sistema, posto en práctica desde hai máis de cinco anos, preténdese ter unha relación moi próxima co alumno/a para que teña a máxima información e dispoña da orientación que precise.

Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:

• A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
• A supresión gradual da impartición da docencia.
• Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.

Poden acceder a estudos de Grao aqueles estudantes que posúan os títulos, diplomas ou estudos seguintes ou otros declarados equivalentes ou homologados a estes:
A.1. Bacharelato do Sistema Educativo Español, Bacharelato Europeo o Bacharelato Internacional.
A.2. Bacharelato procedente de sistemas educativos de Estados membros da Unión Europea ou de otros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais.
A.3. Técnico Superior de Formación Profesional, Técnico Superior de Artes Plásticas e Diseño ou Técnico Deportivo Superior pertencente ao Sistema Educativo Español.
A.4. Outros estudos que, nun Estado membro da Unión Europea ou noutros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais en réxime de reciprocidade, acrediten os requisitos académicos esixidos en ditos Estados para acceder aos seus estudos universitarios.
A.5. Títulos universitarios oficiais de Diplomado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico, Licenciado, Arquitecto, Enxeñeiro, Graduado ou Máster Universitario.
A.6. Estudos universitarios parciais, estranxeiros ou españois.
Tamén poderán acceder a estudios de Grao:
B.1. Persoas maiores de vintecinco anos que superen unha proba de acceso específica.
B.2. Persoas maiores de corenta anos con experiencia laboral ou profesional en relación cunha ensinanza universitaria.
B.3. Persoas maiores de corenta e cinco anos que superen unha proba de acceso específica.
Do mesmo xeito, poderán acceder a estudos de Grao:
C.1. Persoas que estiveran en condicións de acceder á universidade segundo ordenacións do Sistema Educativo Español anteriores á Lei Orgánica 8/2013, de 9 de decembro.

A facultade de Filosofía conta con 5 aulas de propósito xeral, con diferentes capacidades, 6 aulas de seminario.

Entre os espazos habilitados para o alumnado, conta cunha aula de informática de uso libre, equipada con ordenadores, e un local de estudantes, de uso libre, dotado con equipamento informático básico.

A Facultade conta cun sistema de cobertura de rede sen fíos en todo o edificio, completada con tomas de corrente.

A Biblioteca da Facultade de Filosofía, que se atopa no soto, conta cuns 90 postos de lectura, con posibilidade de conexión á rede.

1) Proporcionar unha formación sólida en Filosofía, situando esta no conxunto dos saberes científicos e humanísticos, no tecido cultural e ante a práctica social do mundo contemporáneo.
2) Combinar a formación en Filosofía co ensino das habilidades necesarias para aplicar os coñecementos adquiridos á práctica profesional.
3) Xerar capacidade de análise e de crítica, así como unha actitude proactiva.
4) Fornecer capacidade de aprender con autonomía, formando os seus propios criterios e estratexias de aprendizaxe, aplicábeis ademais ao longo da vida.
5) Fundamentar os principios do respecto e a promoción dos dereitos fundamentais a igualdade entre as persoas, os principios de accesibilidade universal e desenvolvemento para todos, e os valores democráticos e dunha cultura de paz.

Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e normalmente seencontra a un nivel que, ben que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo;

Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que normalmente sedemostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo;

Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética;

Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado;

Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.

1. Que os/as graduados/as posúan e comprendan os coñecementos propios da Filosofía como saber, incluíndo as súas doutrinas, teorías, métodos e aplicacións, ao nivel proporcionado polos textos académicos, con referencia a achegas investigadoras recentes.
2. Que saiban aplicar eses coñecementos para identificar, formular e resolver problemas no ámbito da Filosofía, a un nivel xeral e non especializado.
3. Que sexan capaces de transmitir eses coñecementos, as ideas, cuestións e solucións suscitadas e ofrecidas pola Filosofía, tanto a un público xeral como interesado e/ou entendido en temáticas filosóficas.
4. Que estean capacitados para continuar a súa formación, en Filosofía e/ou noutros campos do saber, cun elevado grado de autonomía.
5. Que teñan habilidades para recoñecer, nos diversos saberes e na práctica social, cuestións e problemas susceptibles de ser abordados e resoltos desde a Filosofía.
6. Que na súa actividade profesional e actuación persoal, difundan e apliquen os principios do respecto e a promoción dos dereitos fundamentais das persoas, a igualdade entre as persoas, os principios de accesibilidade universal e desenvolvemento para todos, e os valores democráticos e dunha cultura de paz.

1) Coñecer as disciplinas, teorías, métodos, aplicacións e correntes da Filosofía.
2) Saber explicar e estar en condicións de aprender a ensinar os coñecementos propios da Filosofía.
3) Saber ampliar e poder desenvolver ulteriormente eses coñecementos por medio da investigación.
4) Saber aplicar eses coñecementos dentro e fóra do ámbito filosófico.
5) Capacidade para analizar e sintetizar, argumentar loxicamente, reflexionar e deliberar en termos éticos.
6) Saber expresarse, comunicar, debater e dialogar.
7) Capacidade para organizar a información, tomar decisións, expor e resolver problemas.
8) Desenvolvemento do razoamento crítico e o compromiso ético.
9) Sentido social, fomentando a cooperación e a mediación.
10) Capacidade de reacción e espírito construtivo: proactividade, inventiva, creatividade, laboriosidade e adaptabilidade en contextos

Mobilidade

A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):

Portal Internacional

Prácticas

Ao amparo do art. 12.6 do R.D. 1393/2007, os/as estudantes poderán obter recoñecemento académico dun máximo de 6 créditos optativos pola realización de prácticas externas opcionais.

O Traballo de Fin de Grao poderase realizar unha vez superados 150 créditos,ou sexa, desde o segundo cuadrimestre do terceiro curso e, recomendablemente, durante o cuarto ano dos estudos.

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Oferta

IN01
Prazas ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico.

Info da escala: Número enteiro

65,0

65,0

65,0

65,0

65,0

65,0

Matrícula

IN02
Matrícula

Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Número enteiro

202,0

217,0

235,0

257,0

263,0

266,0

IN03
Matrícula de acceso

Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

73,0

71,0

72,0

72,0

70,0

71,0

IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición

Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

73,0

70,0

69,0

67,0

66,0

70,0

IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición

Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

32,73

-4,11

-1,43

-2,9

-1,49

-

Perfil de entrada

IN06
Nota media de acceso por preinscrición

Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.

Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).

8,4326

-

8,9965

10,0298

10,0032

9,7742

IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados

Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

1,98

-

0,43

0,78

0,76

0,75

IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados

Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

2,97

2,76

2,98

2,72

1,52

1,5

Adecuación á demanda

IN10
Relación de estudantes preinscritos en 1ª opción matriculados por 1ª vez sobre as prazas ofertadas

Número de estudantes preinscritos en primeira opción matriculados por primeira vez dividido entre as prazas ofertadas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

90,77

-

86,15

84,62

84,62

93,85

IN12
Taxa de ocupación

Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

112,31

-

106,15

103,08

101,54

107,69

Indicador

2017-2018

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Mobilidade allea

IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados

Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

1,49

5,53

1,17

2,66

2,63

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu

Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

7,69

10,0

6,45

8,0

20,69

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Abandono

IN40
Taxa de abandono durante o primeiro curso

Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de ingreso matriculados no título no curso académico X, que non se matricularon nos cursos X+1 e X+2, e o número total de estudantes desa cohorte de entrada que accederon no curso académico X.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

26,09

31,37

29,51

29,82

11,29

17,46

IN41
Taxa de abandono

Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

34,29

43,59

45,65

39,22

42,62

50,88

Avaliación

IN36
Taxa de avaliación

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

77,67

77,01

85,66

83,1

79,84

80,31

Duración media dos estudos

IN38
Duración media dos estudos

Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.

Info da escala: Número racional con dous decimais

5,6087

5,1818

4,5769

4,5714

5,0

4,9524

Eficiencia dos titulados

IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados)

Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

80,22

88,33

89,03

91,62

88,84

86,18

Estudantes por grupo

IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva

Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva.

Info da escala: Número racional con dous decimais

29,4918

27,8933

29,1948

30,1772

28,6207

27,0

IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

57,5152

59,9091

64,9091

64,9412

63,9412

IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

13,8571

19,3571

17,2857

20,1429

20,2143

Éxito

IN35
Taxa de éxito

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

84,39

87,99

92,1

87,88

81,76

84,99

IN50
Taxa de éxito dos egresados

Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

80,29

88,47

89,26

94,67

93,24

94,05

Graduación

IN37
Taxa de graduación

Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

42,86

28,21

30,43

52,94

32,79

22,81

IN51
Taxa de idoneidade na graduación

Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou antes e a súa cohorte de ingreso.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

28,57

20,51

10,87

29,41

17,54

17,74

Rendemento

IN34
Taxa de rendemento

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

65,55

67,76

78,89

73,03

65,28

68,25

Satisfacción

IN15
Satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade

Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

-

-

-

4,51

5,0

2,88

IN19
Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

-

4,1111

-

-

3,74

5,0

IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

-

4,8333

-

-

5,0

-

IN21
Satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

-

4,88

-

-

-

-

IN23
Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible

Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,0346

3,1053

-

-

-

-

IN33
Grao de satisfacción dos egresados cos servizos

Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,5334

3,2727

-

-

-

-

IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación

Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

2,9392

-

-

3,39

3,32

-

IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida

Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,71

3,73

3,72

3,78

4,05

3,94

IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida

Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,0036

4,2977

3,9744

4,2186

4,2592

4,3216

IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida

Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

43,6548

36,8889

35,5102

26,6932

26,616

10,9434

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios

Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

80,0

80,0

92,86

86,67

92,86

92,86

IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

95,0

89,47

82,61

79,17

83,33

88,46

IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

70,0

68,42

52,17

50,0

41,67

34,62

Os contidos desta páxina actualizáronse o 03.07.2023.